|
|
van geil
|
|
|
En wat zijn de posities (opties) van Dammers en Hamer precies? Ik dacht dat dat de centrale opties waren ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat laatste ben ik wel met je eens eigenlijk. Op hoger niveau wordt dat lastig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dammers centrale verdediger en Hamer is een centrale of aanvallende middenvelder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik was even in de war, bedoelde Knoester .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ken ik helemaal niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Uit NL zou ik hooguit Luckassen of St Juste voor achter Botteghin zien zitten, maar niet voor de bedragen die ze ongetwijfeld voor die jongens vragen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik hoop nog steeds dat de èchte verrassing dit jaar Jeremy Toljan van Hoffenheim wordt. Is een rechtspoot die bij voorkeur als linksback speelt, maar ook als rechtsback en centraal uit de voeten kan! Maar ja, zal wel bij hopen blijven ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste weet ik niet, de tweede St Juste heeft mij een paar keer positief verrast. @ jan 23.12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juni 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die St Juste heeft ook echt vreselijke fouten gemaakt. Die moet nog veel leren, ik denk dat je dan beter kan mikken op je eigen spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fenerbahçe maakt statement. Nooit concreet voorstel ontvangen van Feyenoord. Dus wel een voorstel. Manier om gezin te beschermen tegen fanatieke Erdogan- en anti Holland Turkjes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alarmfase 1. Ben je al fit? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mja hij heeft wel een punt, benieuwd hoe hij er momenteel voor staat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan je niet op rekenen, jaar niet spelen is niet snel in te halen zonder wekelijks te spelen.
En hij gaat niet wekelijks spelen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is waar. Hopen tegen beter weten in. Als hij alleen al maar fit kan zijn is al een plus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fysiek nog heel veel tekort. Volgens Gio nog maanden weg voordat hij misschien inzetbaar is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er wordt ook over meerdere verdedigers gesproken en dat zou de interesse in Luckassen op zich verklaren, maar niet de hoogte van het genoemde bedrag! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 08:58 schreef JanM het volgende:Er wordt ook over meerdere verdedigers gesproken en dat zou de interesse in Luckassen op zich verklaren, maar niet de hoogte van het genoemde bedrag! Tis om je te verbazen en te verwonderen. Allemaal geruchten, om vervolgens als ware het feiten te gebruiken, t.b.v. disfunctioneren of nalatigheid binnen/van de club. Onnodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zit ook niet mee voor die jongen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sven zie ik helaas niet meer terugkomen , dit duurt veel te lang. Beter op een faire manier afscheid nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat vroege conclusie, niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het duurt bij jou altijd wat langer :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt. Ik kom er over drie maanden op terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan , dat moet ik je nageven, als het zwart op wit is, dan sta je er vierkant achter . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk, wellicht, aannemelijk. Of niet. Je vriend Gio ziet Sven niet als doodlopend verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ligt eraan hoe je het leest, denk dat Gio het netjes politiek correct heeft verwoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen vervanger nodig. Kwam vorig jaar ook al niet in de plannen voor |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat niet inderdaad. Maar Dammers is ook vertrokken, dus zowel Botteghin als Van der Heijden hebben geen echte backup. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 07:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat niet inderdaad. Maar Dammers is ook vertrokken, dus zowel Botteghin als Van der Heijden hebben geen echte backup. Precies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 - 07:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat niet inderdaad. Maar Dammers is ook vertrokken, dus zowel Botteghin als Van der Heijden hebben geen echte backup. Klopt. Maar dat heeft met van Beek weinig van doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen indirect. Als Van Beek nu weer fit was geweest hadden we maar 1 extra cv hoeven te halen. Dan was hij de vervanger van Dammers geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In ieder geval van de krukken af. Altijd sneu om te zien, heeft zich niet kunnen revancheren voor die lullige reeks eigen doelpunten toen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft ook meer dan zat goede dingen laten zien Tom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weet ik. Maar die eigen doelpunten blijven toch hangen bij zo'n jongen, weet ik wel zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mee op trainingskamp, goed teken.. |
|
|
|