|
|
van geil
|
|
|
Ik denk meer dat dat sociaal bedoeld is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook en het feit dat zijn spel mij kan bekoren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik bedoel dat hij mee mag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zou mooi zijn als hij weer aan kon haken. Het heeft lang geduurd, al met al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zou heel mooi zijn als hij blijvend aan zou kunnen sluiten. Nog meer kwaliteit in onze selectie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
kwaliteit pakt hij snel wel weer op |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Een jaar eruit is natuurlijk niet niks. Maar hij is natuurlijk wel de perfecte stand-in voor Botteghin. En St Juste voor Jan-Arie. Prettig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:11 schreef netsurfer het volgende:Een jaar eruit is natuurlijk niet niks. Maar hij is natuurlijk wel de perfecte stand-in voor Botteghin. En St Juste voor Jan-Arie. Prettig. Kan ook op rechts uit de voeten toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldig dit. Goede verdediger, goede jongen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 21:14 schreef van geil het volgende:Sven zie ik helaas niet meer terugkomen , dit duurt veel te lang. Beter op een faire manier afscheid nemen. Ouwe quote geile, maar te vroege conclusie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Henk is op oorlogspad.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eerst afwachten hoe hij terug komt?
Zolang zonder te voetballen.. Poeh, ik heb ook twijfels of hij nog op niveau komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 - 18:30 schreef MMM het volgende:[..] Eerst afwachten hoe hij terug komt? Zolang zonder te voetballen.. Poeh, ik heb ook twijfels of hij nog op niveau komt. So far, so good. Medische staf ziet het wel zitten. Na zo'n lange periode weet je allang of een speler wel/niet terug kan keren op hoogste niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] So far, so good. Medische staf ziet het wel zitten. Na zo'n lange periode weet je allang of een speler wel/niet terug kan keren op hoogste niveau. Op basis van trainingen etc. kan je dat niet bepalen lijkt me. Zo'n jongen is er hartstikke lang uit geweest, duurt maanden voor hij wedstrijdfit is. + dan nog afwachten of hij nog de van Beek is die hij was. Na Botteghin, van der Heijden en St. Juste de 4e keus denk ik achterin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat realiseert ie zich zelf ook wel toch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 - 18:37 schreef MMM het volgende:[..] Op basis van trainingen etc. kan je dat niet bepalen lijkt me. Zo'n jongen is er hartstikke lang uit geweest, duurt maanden voor hij wedstrijdfit is. + dan nog afwachten of hij nog de van Beek is die hij was. Na Botteghin, van der Heijden en St. Juste de 4e keus denk ik achterin. Belangrijk: Sven niet afschrijven. En krachttraining kan hem ook juist sterker maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, t moet nog blijken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof nog wel in Sven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tuurlijk wie niet ,alleen na een grote blessure komt er vaak nog 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat ziet er niet fraai uit. Lastig bij verkoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zie. Twee keer teen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Terugval in zelfde blessure |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Operatie om het definitief af te handelen, één seizoen lekker draaien en je Europees laten zien laat het als sneeuw voor de zon vergeten. Ik hoop zo dat ie het snel weer kan oppakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sven van Beek: ''I am back''
Eindelijk goed nieuws voor Feyenoorder Sven van Beek. De verdediger is weer helemaal fit en kan zijn eerste minuten gaan maken voor de landskampioen. ''I am BACK,'' laat Van Beek dan ook trots op zijn Instagram-pagina weten.
Feyenoord hoopt de komende dagen een oefenwedstrijd te regelen voor Sven van Beek en Bart Nieuwkoop om wedstrijdritme op te doen. Dit maakte Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst afgelopen vrijdag bekend. Aangezien het tweede elftal pas weer speelt op twee oktober hoopt de club de komende dagen een tegenstander te vinden.
De 22-jarige verdediger liep in de voorbereiding van het seizoen 2016-2017 een blessure aan zijn voet op. Eind oktober leek hij volledig hersteld en maakte hij zijn rentree op het veld in de wedstrijd van Feyenoord 2 tegen Excelsior 2. Toch kreeg hij een terugval waardoor hij opnieuw lange tijd niet inzetbaar was. Bijna een jaar later is Van Beek klaar om minuten te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2017 - 21:14 schreef van geil het volgende:Sven zie ik helaas niet meer terugkomen , dit duurt veel te lang. Beter op een faire manier afscheid nemen. Een van Geiltje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce