|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon direct in de basis eerstvolgende wedstrijd.. Kan je de 2de helft altijd nog wisselen na een uurtje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En geen eigen doelpunt gescoord, chapeau.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BEEK NA RENTREE: ‘KEIHARD VOOR GEWERKT’
Hoewel het resultaat teleurstellend was, is het Champions League-duel met SSC Napoli in ieder geval voor één Feyenoorder onvergetelijk. Sven van Beek viel dinsdagavond in Stadio San Paolo tien minuten voor tijd in, waarmee de verdediger na anderhalf jaar zijn officiële rentree maakte in Feyenoord 1. ‘Een persoonlijke mijlpaal, waar ik keihard voor heb gewerkt’, zei Van Beek, die lang werd geteisterd door blessureleed. ‘Het is voor mij heel mooi dat ik weer op het veld sta, al was het resultaat natuurlijk teleurstellend.’
Bekijk het interview met Van Beek na afloop van SSC Napoli – Feyenoord (3-1) in de videospeler.
(https://youtu.be/3ILjl820C9g) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek: ''Ik wil zo snel mogelijk terug in de basis''
Sven van Beek heeft na ruim een jaar afwezigheid zijn eerste minuten gemaakt in het shirt van Feyenoord. De verdediger kwam in de tweede helft in het veld voor Renato Tapia en daarmee kwam een eind aan een lange revalidatie. ''Voor mij was dit heel mooi,'' zegt Van Beek na afloop.
''Ik heb mentaal een zware periode gehad, daar ben ik nu weer bovenop,'' vervolgt de 23-jarige Van Beek in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Hier heb ik al die tijd naartoe gewerkt, ik wilde weer terugkeren op het veld. Voor mij persoonlijk is dit wel een mijlpaal. Het was wennen om weer minuten te maken, maar het voelde goed.''
De terugkeer van Sven van Beek in de selectie van Feyenoord komt op een goed moment. De landskampioen moet het de komende maanden doen zonder Eric Botteghin en mogelijk is Jan-Arie Van der Heijden ook lang niet inzetbaar. ''Ik wil zo snel mogelijk terug in de basis. Met ons drukke programma kan ik mooie dingen gaan meemaken.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk dat er meer zo over denken, ook op deze positie hebben we je nu hard nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek: ''Jammer dat wij niet zo'n team hebben''
Sven van Beek is weer terug na ruim één jaar afwezigheid. De verdediger maakte in de uitwedstrijd tegen SCC Napoli weer zijn eerste minuten. Van Beek baalt dat hij niet eerst wedstrijdritme kon opdoen bij Jong Feyenoord. ''Jammer dat wij zo’n team niet hebben.''
''Normaal kan je minuten gaan maken in Jong Feyenoord,'' vervolgt Sven van Beek in gesprek met De Telegraf.''Dan ben je dus aangewezen op partijen elf tegen elf. Maar eigenlijk vond ik alles leuk, vier tegen vier, drie tegen drie. Ik hoefde me niet in te houden, alleen in het begin was ik een beetje onzeker.’’
''Omdat je denkt, er zal toch niet wéér iets gebeuren? Omdat we regelmatig besloten trainen, zien mensen niet alles. Maar ik ging elke partij er al een tijdje vol in. Daarom ben ik er nu klaar voor.'' Van Beek denkt nog niet aan een basisplaats tegen AZ.
''Daar heb ik met de medische staf nog niet over gepraat. Ik ben nog even met het ’nu’ bezig, voor mij is het vooral belangrijk dat ik er na bijna anderhalf jaar weer sta en dat ik net als anderen ook een jongensdroom werkelijkheid zie worden.'' |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hoeveel sneren gaat Martin van Geel nog krijgen over ontbreken van Jong F. in Jupiler League? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen er niet genoeg zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De sneren verschuiven nu naar de KNVB want Feyenoord wil nu al een paar jaar, maar mag dus niet. De eerste beslissing om het niet te doen was een fout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diezelfde KNVB heeft daar toen keer op keer op gehamerd dat een besluit onomkeerbaar was , simpelweg omdat ze geen competities zonder instemming der leden kunnen veranderen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had gehoopt dat Sven er met wat meer "body" terug zou komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Als een soort Ron Vlaar? Nee dank je. |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Niet perse als Ron Vlaar, maar mag best een gulle middenweg daarin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop maar dat dit goed gaat , lijkt een beetje geforceerd te worden nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zag je het ,tot op bot gemotiveerd maar de pijn verbijten. Als dat maar goed gaat inderdaad. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed om hem weer terug te hebben. Had ik niet meer verwacht. Meteen ook heel redelijk niveau. Als hij fit blijft zie ik hem als prima opvolger van Botteghin. Grappig dat hij eigenlijk ook zijn voorganger was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja als hij maar heel blijft wat geile aangeeft. Hij lijk namelijk te forceren |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Denk ook dat dit drukke programma daar niet in gaat helpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee idd maar hij is wel de laatste CV van niveau we hebben. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik denk dat St Juste ook een hele goeie kan gaan worden. Die gozer leert natuurlijk wel een hoop nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 oktober 2017 - 12:02 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik denk dat St Juste ook een hele goeie kan gaan worden. Die gozer leert natuurlijk wel een hoop nu. Zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zojuist een stemming gezien waarin meer dan 80% van de stemmers vinden ,dat Sven een basisplaats moet krijgen en dus moet spelen tegen shaktar. Vind ik echt fout,ik zou niet teveel risico nemen en zijn lichaam de tijd geven om weer te wennen aan het niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gooi Diks maar centraal ,misschien leert hij nog iets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige optie is misschien wel Amrabat en Nieuwkoop op rechts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Ik heb gedacht dat ik nooit meer zou voetballen''
Sven van Beek heeft een moeilijke periode achter de rug. De verdediger is ruim één jaar niet inzetbaar geweest vanwege een blessure aan zijn teen. Afgelopen zaterdag in de wedstrijd tegen PEC Zwolle mocht hij ruim zeventig minuten meespelen. ''Die reactie van het publiek toen ik inviel. Dat kwam uit het hart van de supporters, dat voel je hoor.''
''Mentaal heb ik zo'n zware periode achter de rug, ik heb serieus gedacht dat ik nooit meer zou voetballen,'' vervolgt Sven van Beek in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dan had ik weer maanden gerevalideerd en dan volgde er toch weer een operatie. Ik heb het mentaal heel erg moeilijk gehad. Nu sta ik er weer, daar ben ik zo blij mee.''
Vanwege de blessures bij Tapia, Botteghin en Van der Heijden moet Van Beek er nu staan. ''Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang ik al kan spelen. In het tweede elftal heb ik eenmaal een uurtje gespeeld. Tegen PEC was het bijna 75 minuten. Of ik nu langer moet herstellen dan voorheen? Ik weet het echt niet.'' De verdediger heeft nog altijd moeite om te praten over zijn blessure. ''Ik was echt zo lang op mezelf aangewezen.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alsof je gaat winnen? Beter Diks laten falen dan Van Beek laten blesseren.
Maar de optie van Geile is zeker niet slecht al moet ook Nieuwkoop niet worden opgeblazen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2017 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alsof je gaat winnen? Beter Diks laten falen dan Van Beek laten blesseren. Maar de optie van Geile is zeker niet slecht al moet ook Nieuwkoop niet worden opgeblazen. Yep,deze gaan we winnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze moeten we winnen wil je nog iets kunnen betekenen Europees, anders is het over en uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Persoonlijk denk ik laat maar gaan. Proberen kampioen te worden en deelname Europa Leaque. In dat toernooi kan Feyenoord misschien potten breken. Én vermakelijker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2017 - 17:40 schreef ar het volgende:Persoonlijk denk ik laat maar gaan. Proberen kampioen te worden en deelname Europa Leaque. In dat toernooi kan Feyenoord misschien potten breken. Én vermakelijker. Is ook het meest realistische,valt geen eer aan te halen in de CL. Alleen als je kampioen word ben je toch weer gelinkt aan de CL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2017 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:Deze moeten we winnen wil je nog iets kunnen betekenen Europees, anders is het over en uit. Ja maar je kan niet tenkoste van alles EL willen spelen. Met een blessurevrije groep mag je al blij zijn als je kan bijbenen in de eredivisie en de beker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2017 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is ook het meest realistische,valt geen eer aan te halen in de CL. Alleen als je kampioen word ben je toch weer gelinkt aan de CL Klopt. Dan moet de kampioen voorrondes spelen. Haal je dat niet, val je dan automatisch terug naar Europa Leaque? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 oktober 2017 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:Deze moeten we winnen wil je nog iets kunnen betekenen Europees, anders is het over en uit. Alleen deze wedstrijd dan. Enige kans om nog een winstpremie binnen te sleuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stemmen mannen , speler van de week |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staat nu 3 procent achter op Ziyech |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helaas , gemist op 1 procent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek maakt indruk: ''Hij speelde zonder schroom''
Sven van Beek maakte afgelopen dinsdag zijn rentree in de basiself van Feyenoord. De 23-jarige verdediger stond meer dan een seizoen aan de kant door een mysterieuze voetblessure. Oud-Feyenoorder John de Wolf is blij dat Van Beek weer terug is.
“Ik ben wel onder de indruk van hoe Van Beek terug is gekomen na zijn maandenlange blessure”, zegt De Wolf. “De grote vraag blijft nu hoelang hij zondag tegen Ajaks kan spelen. Hij moet vooral, en dat is moeilijk, naar zijn lichaam luisteren. Ook moet hij afspraken maken met de medische mensen bij Feyenoord, anders ga je jezelf kapot maken.”
“Hij speelde afgelopen dinsdag zonder schroom. We wisten al dat hij talent heeft. Ook ik weet hoe het is om lang geblesseerd te zijn. Dan moet je power hebben om sterker terug te komen om alsnog bij Feyenoord te slagen. Dat zie je bij Sven ook.”
“Sven is een rustige jongen. Ik denk dat hij kei-, kei- en keihard heeft gewerkt om het Feyenoordshirt weer aan te mogen", stelt hij in gesprek met Voetbal International. "Dan is het des te mooier dat hij gelijk, in de eerste wedstrijden die hij weer speelt, het prima doet.” |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gozer straalt power uit. Zou ideale leider voor het team moeten worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb vrees dat hij met injecties speelt, en Nieuwkoop ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat denk ik niet. Nieuwkoop zeker niet, dan had hij Amrabat daar laten staan en Toornstra op t middenveld gehouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar heb je het gedonder al. |
|
|
|