|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spijtig , heel spijtig, maar zo voorspelbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek heeft last van een botsing met Boëtius..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , maar niet aan zijn hoofd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat ik daarmee bedoel, er zijn honderden botsingen per week op trainingen en wedstrijden van de Eredivisie . Normaal is dat buiten hoofd blessures vooral onschuldig omdat iedereen zich daarbij heeft leren beschermen . De kans dat dit komt door geforceerd en/of verkeerd het duel in gaan is volgens mij relatief hoog. En dit wordt meestal veroorzaakt door een verkeerde anticipatie uit angst en of pijn aan een "oude blessure". |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou kunnen. Maar het doet er niet echt toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het was ook de goden verzoeken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee heup. Jij voetbalt ook. Knie op heup? Kan je best laat van hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus t was op de training. Daar forceer je juist niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik sluit het niet uit Stylzz. Maar het is wel heel toevallig dan, dat het precies van Beek is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is waar. Meestal raakt de aanvaller geblesseerd. En je weet wie t been terugtrekt heeft de meeste pijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een botsing structureel, wat een gestook weer allemaal. Ga nou eerst vanuit je roots onafhankelijke journalistiek bedrijven en niet mee in gevestigde flow. Iets waar je altijd voor heb gestaan en verlaag je niet tot dit nieveau van Duren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 oktober 2017 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja zag je het ,tot op bot gemotiveerd maar de pijn verbijten. Als dat maar goed gaat inderdaad. .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vandaag dan ,omdat Sven is geblesseerd in een nutteloze wedstrijd maat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vindt dat hij uitstekend gespeeld heeft.
Dat gaat ver. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelde aardig, als je kijkt waar hij vandaan komt. Maar uitstekend is wat overdreven ja. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mag toch hopen dat er wat ironie in die uitspraak zat. Speelde redelijk, in de opbouw wat traag, zeker niet uitstekend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind v Beek een lichtpuntje voor Feyenoord en in de toekomst het nl elftal in opbouw |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is helemaal terug. Geweldig. Lekker blijven staan nu |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima instelling , drive en inzicht , heel blijven Sven! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sven the man. Als ie terugkomt dan is ie er ook. Nu nog wat leiderschap. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen weer langs de deuren met de post.
Zit ook echt 0 durf in, aan de bal. Ergerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stapte bij de goal naar voren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Speelde erg matig. Begreep niet waarom hij de opbouw moest verzorgen. Angst van anderen ook, iedereen speelt verstoppertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 07:24 schreef netsurfer het volgende:Speelde erg matig. Begreep niet waarom hij de opbouw moest verzorgen. Angst van anderen ook, iedereen speelt verstoppertje. Hij moest iedere keer het middenveld inlopen met de bal gewoon omdat er 0 beweging was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Taalgebruik in dat filmpje.. Triest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
"Hé, vlegel!....pas je wel een beetje op! Ik zal het je betaald zetten!..." |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Haha hoor er ook gelijk zo'n 1940 stem bij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hele erge ziekte waarvoor ze elk jaar naar het Sophia gaan.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja is enorm pijnlijk. Helaas wel veel gebruikt, ook in Rotterdam. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat zijn we toch een teer volkje geworden met z'n allen. Waarbij ik niet zeg dat ik het normaal vind, maar man man man we durven het kanker niet eens meer uit te spreken wanneer er naar gevraagd wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 21 februari 2018 - 21:23 schreef Fart het volgende:Wat zijn we toch een teer volkje geworden met z'n allen. Waarbij ik niet zeg dat ik het normaal vind, maar man man man we durven het kanker niet eens meer uit te spreken wanneer er naar gevraagd wordt. Dat is het hem. Niemand vraagt erom |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En hij kreeg een duidelijk antwoord imo. Teveel mensen aan kapot zien gaan om het woord kanker te gebruiken. Maar dat is.voor iedereen anders. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 21 februari 2018 - 21:23 schreef Fart het volgende:Wat zijn we toch een teer volkje geworden met z'n allen. Waarbij ik niet zeg dat ik het normaal vind, maar man man man we durven het kanker niet eens meer uit te spreken wanneer er naar gevraagd wordt. Die discussie was er al eens, het is volks en plat te noemen maar deels ook kwetsend misschien, maar in Zuid kankerde we er wel vaker op los zonder dat je daar iets bij dacht. Tegenwoordig hangen we graag de luizenmoeder uit ja. Lekker wijzen met dat prikvingertje wat je allemaal moet doen en laten. Emotie gvd en van beek had die kapsalon gewoon op zijn neus moeten meppen voor eng natrappen ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heat of the moment. Zeg je wel eens wat. En van Beek heeft niet om die opnames gevraagd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kreeg ie de kans niet voor. Sven is nie zo rap :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien trainen ze hierom besloten. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verklaard wel alle blessures . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 21 februari 2018 - 21:28 schreef MightyAce het volgende:[..] Teveel mensen aan kapot zien gaan om het woord kanker te gebruiken. Maar dat is.voor iedereen anders. Wie niet kerel. Voor mij geen reden om er spastisch over te doen. Maar inderdaad ieder zijn ding. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 21 februari 2018 - 21:30 schreef VVout het volgende:[..] Die discussie was er al eens, het is volks en plat te noemen maar deels ook kwetsend misschien, maar in Zuid kankerde we er wel vaker op los zonder dat je daar iets bij dacht. Tegenwoordig hangen we graag de luizenmoeder uit ja. Lekker wijzen met dat prikvingertje wat je allemaal moet doen en laten. Emotie gvd en van beek had die kapsalon gewoon op zijn neus moeten meppen voor eng natrappen ja. Dat is het in mijn ogen ook. Ik ben zelf ook in Zuid opgegroeid en tuurlijk nuanceer je op latere leeftijd. Verder helemaal eens met je post. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Spastisch is ook niet leuk... |
|
|
|