|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 - 16:34 schreef netsurfer het volgende:Denk nog steeds dan Van Beek en Botteghin elkaar niet veel ontlopen. Alleen ziet het er bij Van Beek niet uit, oogt zo houterig allemaal. Was altijd al wel zo, maar valt me na zijn blessure nog meer op. Botteghin is ook bepaald niet het toonbeeld van souplesse.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De vrij heeft ook moeilijke periodes gekend bij Feijenoord.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt maar daar zag je wel kwaliteit.
van Beek is middelmaat en totaal niet te vergelijken met de Vrij |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan ook aan het duo liggen....dat hij niet lekker speelt met Arie..Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Denk dat van Beek liever wat meer naar voren speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk het tegenovergestelde , van Beek met ruimte achter zich is niet de van Beek op zijn best . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer de oude na de blessure |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wel een heerlijke pass op RvP die het vervolgens schitterend afmaakt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was ook zn enige pass vooruit.
Verschrikkelijk zeg |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Bijtekenen en aanvoerder maken. Nog wel een snelle lcv aan de selectie toevoegen, want van der Heijden is absoluut te langzaam. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bij redelijk bod lekker laten gaan. St Juste is prima vervanger. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Miljoentje of 8/9 vragen en verkopen.
Lijkt die Miazga van Chelsea (ex Vitesse) mij een goeie vervanger. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
8/9 krijg je nooit , je moet eerder denken aan 3 a 4 milj , hij heeft aflopend contract als v geel er meer voor krijgt is hij spekkoper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 11:33 schreef Nibke 7 het volgende:Bijtekenen en aanvoerder maken. Nog wel een snelle lcv aan de selectie toevoegen, want van der Heijden is absoluut te langzaam. He wat? Aanvoerder maken? Op basis van wat?
Vorig seizoen gewoon matig gespeeld.
Verpatsen nu het nog kan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O Haha we waren al een paar pagina`s verder.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien volgt ie het voorbeeldvan Kongolo wel en tekent ie bij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 12:42 schreef MMM het volgende:[..] He wat? Aanvoerder maken? Op basis van wat? Vorig seizoen gewoon matig gespeeld. Verpatsen nu het nog kan Hij begon zo goed na zijn blessure dat hij alle lof kreeg. Maar hij zakte behoorlijk terug naar een bedenkelijk niveau. Zal toch te maken hebben gehad met de druk die hij klaarblijkelijk niet aankon . Deze jongen kan het echt wel maar niet op de manier zoals vorig jaar. Afwisselend St Juste Nieuwkoop Tapia van de Heijden Malacia en Haps naast je,daar word je niet zeker van.
Aanvoerder maken is indd belachelijk omdat hij niet eens het overzicht voor zichzelf heeft. Maar zo makkelijk afschrijven is net zo zinloos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is al gebeurt toch, geen verlenging |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt nog een jaarcontract |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lijkt me logisch dat Feyenoord heeft afgewacht met verlengen totdat Van Beek weer helemaal hersteld bleek. Heb nergens gelezen dat er niet over verlening gesproken wordt/is! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij begon zo goed na zijn blessure dat hij alle lof kreeg. Maar hij zakte behoorlijk terug naar een bedenkelijk niveau. Zal toch te maken hebben gehad met de druk die hij klaarblijkelijk niet aankon . Deze jongen kan het echt wel maar niet op de manier zoals vorig jaar. Afwisselend St Juste Nieuwkoop Tapia van de Heijden Malacia en Haps naast je,daar word je niet zeker van. Aanvoerder maken is indd belachelijk omdat hij niet eens het overzicht voor zichzelf heeft. Maar zo makkelijk afschrijven is net zo zinloos. Voor zijn blessure was het al geen geweldenaar, vind ik dan. Was altijd wel betrokken bij knulligheden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Hoe dan ook zoveel mogelijk voor proberen te vangen, dan is het probleem met Botteghin ook opgelost. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 16:55 schreef MMM het volgende:[..] Voor zijn blessure was het al geen geweldenaar, vind ik dan. Was altijd wel betrokken bij knulligheden Ja ik weet niet,kan zijn passes nog herinneren die hij nu niet meer heeft. Scoorde geregeld ,ook in eigen doel en gezien zijn leeftijd toen wel logisch misschien..
Hopen op een mooi bedrag en misschien gaat hij ons nog verrassen in toekomst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet opstellen van de week |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Veeeeeeeeeel te weinig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik kan me niet voor stellen dat je momenteel in Turkije wilt spelen, met dat politieke klimaat. Ik zou lekker bijtekenen, als ik hem was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 22:27 schreef windoweyes het volgende:Ik kan me niet voor stellen dat je momenteel in Turkije wilt spelen, met dat politieke klimaat. Ik zou lekker bijtekenen, als ik hem was. Met een jaarsalaris van 1.5 miljoen hoef ik jou niet naar Schiphol te brengen want dan zit jer al denk ik haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
5 miljoen vind ik overigens een aardig eerste bod. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 22:27 schreef windoweyes het volgende:Ik kan me niet voor stellen dat je momenteel in Turkije wilt spelen, met dat politieke klimaat. Ik zou lekker bijtekenen, als ik hem was. Dat politieke klimaat is gesetteld door tegenstanders van een beetje orde in de losgeslagen bende. Geloof niet dat je er veel last van zal hebben als je gewoon je eigen ding doet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 22:42 schreef VVout het volgende:[..] Dat politieke klimaat is gesetteld door tegenstanders van een beetje orde in de losgeslagen bende. Nu schrijft Henk eindelijk begrijpend Nederlands, ga jij weer moeilijk doen hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben er niet blij mee. K.. Pinokkio Er zit nog genoeg rek in die jongen, lang geblesseerd geweest, en goed teruggeknokt. Verlengen. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Voor 6 op het vliegtuig zetten, dag Sven het gaat je goed jongen. Over een paar jaar mag je weer terug komen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zou die 5 miljoen pakken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veel te weinig. Nog potentie zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word ook nog wel meer ,6.5 ofzo . Ja ik denk ook dat hij nog beter word ,alleen dat heb ik er wel van meer gedacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2018 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu schrijft Henk eindelijk begrijpend Nederlands, ga jij weer moeilijk doen hahaha Sorry, maar heb mijn bedenkingen hier in de stroom mee te gaan. Erdo is voor onderwijs, medische verzorging en een veilig Turkije. Het is daar best gevaarlijk voor de bevolking als je niet met strakke hand regeerd en voordat je het door hebt komen daar veel gevaarlijkere gekken op de troon. De IS met zijn makkers zijn echt op een steenworp afstand verweidert van daar hè. We denken het wel allemaal zo goed te weten, maar zeg zelf nou. Wat hebben we achter gelaten in Irak, Afghanistan, Iran, Koeweit, en al die landen die er tussenin verzuipen. Ik vind het lastig om dit zonder inmenging van vooroordelen in te schatten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze jongen wordt volgens mij niet beter dan dit meer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit moet toch een onzingerucht zijn? Sven voldoet redelijk bij Feyenoord, wat moet een Turkse topclub dan met hem? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen contractverlenging? Dagdag. Jammer, want voor z'n blessure prima basisspeler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 - 08:35 schreef FR-Henk het volgende:Geen contractverlenging? Dagdag. Jammer, want voor z'n blessure prima basisspeler. Ach, het was een aardig talent maar er ging altijd wel iets mis. Gebeurde er iets knulligs was hij er weer bij betrokken.
Middelmatige verdediger, prima om te verkopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 - 00:41 schreef VVout het volgende:[..] Sorry, maar heb mijn bedenkingen hier in de stroom mee te gaan. Erdo is voor onderwijs, medische verzorging en een veilig Turkije. Het is daar best gevaarlijk voor de bevolking als je niet met strakke hand regeerd en voordat je het door hebt komen daar veel gevaarlijkere gekken op de troon. De IS met zijn makkers zijn echt op een steenworp afstand verweidert van daar hè. We denken het wel allemaal zo goed te weten, maar zeg zelf nou. Wat hebben we achter gelaten in Irak, Afghanistan, Iran, Koeweit, en al die landen die er tussenin verzuipen. Ik vind het lastig om dit zonder inmenging van vooroordelen in te schatten. Ik denk dat je zeker een punt heb wat dat betreft,maar ik kan geen rode vlag meer zien hierzo met dat sterretje en dat maantje. Zijn de kinderen geslaagd ,Turkse vlag met een schooltas eraan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 - 00:41 schreef VVout het volgende:[..] Sorry, maar heb mijn bedenkingen hier in de stroom mee te gaan. Erdo is voor onderwijs, medische verzorging en een veilig Turkije. Het is daar best gevaarlijk voor de bevolking als je niet met strakke hand regeerd en voordat je het door hebt komen daar veel gevaarlijkere gekken op de troon. De IS met zijn makkers zijn echt op een steenworp afstand verweidert van daar hè. We denken het wel allemaal zo goed te weten, maar zeg zelf nou. Wat hebben we achter gelaten in Irak, Afghanistan, Iran, Koeweit, en al die landen die er tussenin verzuipen. Ik vind het lastig om dit zonder inmenging van vooroordelen in te schatten. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Omdat er 30.000 mensen zonder proces in het gevang zitten,en daar zitten om hun politieke voorkeur. Omdat er 120.000 mensen op staande voet ontslagen zijn om hun mening en hun voorkeuren. Vorige week nog 15.000 ontslagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach, hier krijgt een geesteszieke tbs'er een kamertje met mooi uitzicht en tv. Waar ik en later mijn kinderen aan meebetalen.. hoera |
|
|
|