|
|
van geil
|
|
|
En , al cash in huis ? On topic, we all love Erdogan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 - 18:49 schreef ar het volgende:Ach, hier krijgt een geesteszieke tbs'er een kamertje met mooi uitzicht en tv. Waar ik en later mijn kinderen aan meebetalen.. hoera Ja afschieten en snel in oven met zo 1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Transfer is vals alarm zegt ie.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Omdat er 30.000 mensen zonder proces in het gevang zitten,en daar zitten om hun politieke voorkeur. Omdat er 120.000 mensen op staande voet ontslagen zijn om hun mening en hun voorkeuren. Vorige week nog 15.000 ontslagen. Moet je je wel bedenken dat die politieke groep een aanslag vreudig volkje is en laten we vooral niet vergeten dat onze bemoeienis van alle partijen toch niet op prijs gesteld wordt. Misschien moeten we ons wat meer in onze eigen problemen verdiepen.
Onderwijs en zorg, ouderen. Wat doen we met losgeslagen tbs'ers. Is er nog voldoende bier met dit weer. Windmolen of PV? Groeit de legale wiet gestaag en is ie te pruimen.
Laat ze toch lekker daaro. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 20:29 schreef VVout het volgende:[..] Moet je je wel bedenken dat die politieke groep een aanslag vreudig volkje is en laten we vooral niet vergeten dat onze bemoeienis van alle partijen toch niet op prijs gesteld wordt. Misschien moeten we ons wat meer in onze eigen problemen verdiepen. Onderwijs en zorg, ouderen. Wat doen we met losgeslagen tbs'ers. Is er nog voldoende bier met dit weer. Windmolen of PV? Groeit de legale wiet gestaag en is ie te pruimen. Laat ze toch lekker daaro. Ik weet niet waar jij woont maat maar ik woon in het transvaalkwartier in Den Haag. Je weet wel bij die haat imam. Waar kinderen de Turkse vlag uithangen met een schooltas eraan als ze geslaagd zijn. Waar je weggekeken word als je bij een turk bakkertje wat brood kom kopen. Waar iedereen de straat opgaat toeterend als Erdogan twee keer goed is wezen schijten. Ik verdiep me dus in onze eigen problemen, en misschien zit ik hier wel in een turkse wespennest dat ik het idee krijgt dat ik straks ook verplicht ben om op Erdogan te moeten stemmen.
En weet je wat ik nou zo erg vind ,ik ben geen racist maar krijg soms echt het vreselijke gevoel dat ik het verkeerde denk.
Ik bemoei mij niet met hun als zij zich niet met ons bemoeien..De dood aan denk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar verandert er wat met een andere Turk in de regering van Turkije, dat van den Haag zijn dan wel onze problemen natuurlijk. Laat ik het zo zeggen, 2 problemen op zich, waarvan de laatste de onze is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 21:41 schreef VVout het volgende:Maar verandert er wat met een andere Turk in de regering van Turkije, dat van den Haag zijn dan wel onze problemen natuurlijk. Laat ik het zo zeggen, 2 problemen op zich, waarvan de laatste de onze is. Ben ik wel met jou eens VVout. Ik ben alleen van mening dat op wie ik ook stem er hier geen verbeteringen meer komen . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Stemmen heb helemaal geen nut, we leven in een veel te softe maatschappij. Dat is wat lang vrede doet met een mens. Iemand overdreven ernstig aan gort slaan en er bij glimlachen. Laten ze je voorlopig je gang wel gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben multicultureel opgroeit in de buurten waarin ik ben opgegroeid. Maar wat ik hier zie is echt niet normaal. En begrijp me niet verkeerd want in de straat waar ik woon is het gewoon prima. Ben bijna de enige Hollander maar welke nationaliteit ook ,iedereen is aardig .
Maar vanaf een paar straten verder op dan waan je jezelf in een bananenrepubliek zonder wetten en bijna zonder enige beschaving.
Wat jij schrijft fartie daar ben ik het helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben multicultureel opgroeit in de buurten waarin ik ben opgegroeid. Maar wat ik hier zie is echt niet normaal. En begrijp me niet verkeerd want in de straat waar ik woon is het gewoon prima. Ben bijna de enige Hollander maar welke nationaliteit ook ,iedereen is aardig . Maar vanaf een paar straten verder op dan waan je jezelf in een bananenrepubliek zonder wetten en bijna zonder enige beschaving. Wat jij schrijft fartie daar ben ik het helemaal mee eens. Ben zelf in puntje van Zuid opgegroeid ook multi culti in de tijd dat Antillianen en Kaapverdianen moeite hadden met integreren. Tijdje Den Helder gelegerd gezeten met zelfde probleem. Daarna tijdje in Breda Noord waar vooral Turken aan grootheidswaanzin lijden.
Zelf in directe omgeving nooit last gehad omdat ik ernzelf ook niet vies van was, maar man wat een kutvolk. En nee ik ben ook geen racist, want het witte wannabee volk wat erom heen draait is minstens net zo erg.
Het is wat het is. Druk om maken doe ik al lang niet meer. Over een jaar of 50 ben ik er vanaf, tot die tijd doe ik een beetje waar ik zin in heb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heel verstandig ,hoop ook niet dat dit mijn eindstation is . Ja ben zelf opgegroeid in Vlaardingen,heerlijk met Surinamers en ook Antilianen. Later in een andere buurt met veel mocro's en Palestijnen.. Prima mensen allemaal.. Maar ik kan soms geen Turk meer zien.En ja er zijn ook goeie Turken ,vaak hier geboren en getogen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Same here Tuurlijk zijn er ook goeie ... Die spreken mij aan met meneer. Vlak trouwens de Albaniers niet uit, ook kut volk.. Of de Roma's tfoe
Allemaal goed volk wanneer je ergens niet de hoofdprijs voor wilt betalen, verder gewoon lekker wegblijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 23:39 schreef Fart het volgende:Same here Tuurlijk zijn er ook goeie ... Die spreken mij aan met meneer. Vlak trouwens de Albaniers niet uit, ook kut volk.. Of de Roma's tfoe Allemaal goed volk wanneer je ergens niet de hoofdprijs voor wilt betalen, verder gewoon lekker wegblijven Klopt maar ik ben dan wel zo'n mannetje die daar dan ook niks goedkoops van hoef te hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Afrikaanderplein op school gezeten een paar jaar, moest er altijd op je hoede zijn. Had je een te uitgesproken mening, beste niet alleen de hoek om lopen of er stond z’n groepje .... te wachten dus deden wij dat dan ook maar. Heb ook zo mijn ervaring met de griebus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat hier boven staat slaat niet op deze Topic van Sven van Beek dan moet het staan op een Topic wat met politiek te maken heeft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hadden mensen behoefte aan en dan reageer ik op die behoefte, neem een biertje en stay cool. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus stem op Sven van Beek! Allemaal rondrennen als een vliegtuig! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, ben niet gek ben een .... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Leon jij zit gewoon in een identiteitscrisis. Wel of geen snor? En ook zit je te lang thuis.....dan ga je overal aan ergeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 - 12:49 schreef Milo het volgende:Leon jij zit gewoon in een identiteitscrisis. Wel of geen snor? En ook zit je te lang thuis.....dan ga je overal aan ergeren. Hahaha ik heb snor. Dat laatste is zeker waar en besef het me,moet snel veranderen.
Goed gezien jochie ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er moet iets gebeuren , anders wandelt er weer een , gratis de poort uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan was dat toch voor de window gebeurt lijkt me . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ik heb snor. Dat laatste is zeker waar en besef het me,moet snel veranderen. Goed gezien jochie ;-) Komt goed pik! Ik heb 15 maanden lang uit mijn neus gevreten. Werd helemaal gek! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Sorry bluffert! we zullen weer on topic gaan! Hup Erdogan...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is verschrikkelijk man,maar de pijn helemaal ,en dat ze geen oplossingen vinden .. Maar goed,ga er vanuit dat t goed komt maat ;-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal wel zoiets worden indd |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
wie terughalen?
Miazga? Timo Letschert? Douglas oud Twente is dat nog wat? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er is weinig beschikbaar voor een eredivisionist. Eigenlijk moeten we zelf opleiden, want met name de salarissen zijn een enorm obstakel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Martins Indi is gedegradeerd en staat in de belangstelling van Cocu. Maar die zal inderdaad én te duur qua transfersom zijn én te duur qua salaris. Je zou dan ook kunnen denken aan een rechtsback. Haps - St Juste - Botteghin - Janmaat. En dan volgend jaar een LCV aanschaffen en St Juste doorschuiven naar RCV. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geertruida VdH Botte Juste Vier stuks |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Toch jammer dat we met Perr Schuurs hebben zitten slapen. Alweer ! Dammers terughalen misschien ?
Maar het zal dan wel Janmaat worden wat overigens een compleet andere positie is. Wanbeleid is ook een beleid !! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zoals je weet ben ik niet zo gecharmeerd van Botte en Arie....Vooral tegen sterkere tegenstanders komen ze te kort. Daarnaast maken ze het speelveld erg lang door achteruit te verdedigen, waardoor het middenveld er vaak slecht uit ziet (moeten te grote afstanden afleggen). Dan maar Geertruida voor de leeuwen gooien. In ieder geval veel meer speelminuten geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 11:52 schreef Leuv het volgende:Toch jammer dat we met Perr Schuurs hebben zitten slapen. Alweer ! Dammers terughalen misschien ? Maar het zal dan wel Janmaat worden wat overigens een compleet andere positie is. Wanbeleid is ook een beleid !! Dammers is echt niet goed genoeg |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als V Beek verkocht (niet beneden de 8 miljoen hoor) dan zou ik voor JanMaat en Fer gaan Fer dan uitproberen in de verdediging Wij willen toch EL spelen, de beker winnen en in 2019 weer op de Coolsingel staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 12:58 schreef de bluffer het volgende:Als V Beek verkocht (niet beneden de 8 miljoen hoor) dan zou ik voor JanMaat en Fer gaan Fer dan uitproberen in de verdediging Wij willen toch EL spelen, de beker winnen en in 2019 weer op de Coolsingel staan Doe effe normaal man!! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dan vind ik van van Beek ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Doe jij maar normaal.. met je Weghorst. Die kan er helemaal niks van. En een jankerd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zie al vele jaren voetbal wat wil jij dan noem jij eens namen voor Feyenoord om mee te doen om de prijzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:02 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik zie al vele jaren voetbal wat wil jij dan noem jij eens namen voor Feyenoord om mee te doen om de prijzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:02 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik zie al vele jaren voetbal wat wil jij dan noem jij eens namen voor Feyenoord om mee te doen om de prijzen Nou om oFERbodig terug te halen is echt belachelijk. En om hem dan centraal achterin te zetten is nog veel belachelijker. Ik wil helemaal geen namen noemen omdat, nogmaals, we een LCV en LS nodig hebben en geen RCV of RB.
En ik heb ook helemaal niet de illusie dat we mee gaan doen om de prijzen. Die kans is na alle verkeerde keuzes verleden seizoen volkomen voorbij. Ik denk dat de 4e plek het hoogst haalbare zal zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Maar daarom geen Dammers halen, word er niet beter op. |
|
|
|