|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan mizelf niet voorstellen dat een Eurpese sub top ploeg hem wil hebben, hetzelfde geldt voor Onze Zweedse vrind. Ik denk dat we het hopen zodat dit soort berichten voor waarheid worden aangenomen. I zou het wel mooi vinden dan kun je misschien nog wat in deze periode |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 10:46 schreef piet de paler het volgende:Ik kan mizelf niet voorstellen dat een Eurpese sub top ploeg hem wil hebben, hetzelfde geldt voor Onze Zweedse vrind. Ik denk dat we het hopen zodat dit soort berichten voor waarheid worden aangenomen. I zou het wel mooi vinden dan kun je misschien nog wat in deze periode nou nog volgende week begint het al we willen die prijs toch halen in de Gloeilampen stad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als alles blijft zoals het nu is, hebben we een leuke selectie. Alleen achterin is het wat zwak. Het is aan Gio om de goede balans te zoeken. Ik denk dat wij de beste voorhoede hebben. Het middenveld is prima voor eredivisie begrippen, als Gio de juiste keuzes maakt. Achterin zou nog een echt goede versterking moeten komen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 11:35 schreef CobusIII het volgende:Als alles blijft zoals het nu is, hebben we een leuke selectie. Alleen achterin is het wat zwak. Het is aan Gio om de goede balans te zoeken. Ik denk dat wij de beste voorhoede hebben. Het middenveld is prima voor eredivisie begrippen, als Gio de juiste keuzes maakt. Achterin zou nog een echt goede versterking moeten komen. ALS is een raar woord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als me nicht een lul had gehad was het mijn neef geweest |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als jij verstand hebt, dan ga je van alle Topic's
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 15:09 schreef de bluffer het volgende:[..] Als jij verstand hebt, dan ga je van alle Topic's Ik ben toch ook niet beledigend of Wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha ja piet, je hoort het. Opzouten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bluffer is straight to the point. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Volgens mij was het "Bluffer" die zei dat we nog 10 miljoen voor El Ahmadi zouden krijgen? Toen dacht ik ook meteen al........ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja de naam bluffer is goed gekozen, als hij mij zou kennen ach laat maar. De tijd van confrontaties heb ik wel gehad. Maar mocht je op P2 een Frans kenteken zien wacht dan even na de wedstrijd kun je met me kennismaken ..............op een vriendeljke wijze. Maar om over v beek terug te komen, hoe komt zo een onwaarschijnlijk verhaal oppoppen net zo als dat verhaal van omze Zweed ? Is er wel een bron van waarheid ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach, zou zijn verjaardagstopic beter wat serieuzer nemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rare taal op de mails zaterdag 28 juli 2018 - 15:09 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je echt zware analyses wil horen, en niet een beetje wil lachen. Kun je beter naar de kerk gaan. Laten we op dit medium gewoon proberen te praten ove de belangrijkste, onbelangrijkste zaak praten....voetbal. Heb er weer zin in om lief en leed te zien op het forum. En hopelijk met rare en vreemde opmerkingen waar je om kan lachen.en veel bbw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Begin nou niet over kerken en al dat soort... Bommen erop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah ok moskeeen, synagoges,koninkrijkzalen dojo, sex clubs dan ?
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moskeeén, synagoges, elke religieus onbehagen: bommen erop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen . Geld in het laatje. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had ie geen zin aan toch, die wilde hem gelijk weer door verhuren voor een jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan niet meer.
VERKOPEN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel heel erg slecht. Die gaan we voorlopig niet meer terugzien in de basis, zou je zeggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio kennende wel. Houd van zijn holmaatjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blij als de Bot weer fit is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je m in die auto zien zitten van de week? Dacht dat tie nooit meer thuis zou komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze loopt na vandaag zeker transfervrij weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze loopt na vandaag zeker transfervrij weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee niks van meegekregen maatje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Alleen al de manier waarop er gepraat wordt broer. om misselijk van te worden Habbie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hij was slecht vanavond maar wie was er wel goed ?geen een als ze deze instelling houden is het zo afgelopen met een aantal spelers ,maar ook met deze trainer die had al moeten ingrijpen na 10 minuten maar ja dat weten we al langer dat kan deze man niet nooit kan hij iets omzetten dat het wel beter gaat geen enkele vastigheid in de ploeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind het wel wat hebben .. De 1 vol donker de ander diep licht wit en elkaar dan broertje noemen haha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind het wel wat hebben .. De 1 vol donker de ander diep licht wit en elkaar dan broertje noemen haha Niet mijn ding Leon heb liever dat ze abn spreken met dezelfde kleuren combi wishfull thinking |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik hoorde t eerst in Den Haag met wat Rotterdamse leerlingen. Maar t lijkt een virus want je hoord t nu overal |
|
|
|