|
|
Fart
|
|
|
Mijn zwager is een neger en die zei het voor het eerst tegen mij MIjn reactie was de vraag of ie onder invloed was ... ik ben roomblank hij gitzwart .. wat broer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Doet het niet op mn telefoon. Kijk m van de week thuis ff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:21 schreef Dirk1 het volgende:ja hij was slecht vanavond maar wie was er wel goed ?geen een als ze deze instelling houden is het zo afgelopen met een aantal spelers ,maar ook met deze trainer die had al moeten ingrijpen na 10 minuten maar ja dat weten we al langer dat kan deze man niet nooit kan hij iets omzetten dat het wel beter gaat geen enkele vastigheid in de ploeg. Van Beek is al jaren slecht. Niveauloos. Leuk voor Groningen.
We moeten eens doorselecteren |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij wordt steeds slechter. Ook knap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel fijn zo'n extra slot op de deur. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kampioensjaar wel foutloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan er geen extra slot op zijn voordeur? En dat hij dan geen sleutel heeft? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja. Op zijn best op krukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trapt regelmatig zijn eigen voordeur in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlenging op basis van wat? Hele beperkte verdediger, niveau Heerenveen of zoiets. Lachwekkend dat we nog jaren hieraan vastzitten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die mocht de vorige winter en zomer nog weg. Niet gelukt , en dan 2 jaar verlengen . Van Geel blij, maar het is weer abracadabra |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ongetwijfeld breed gedragen, maar voor mij eigenlijk onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 november 2018 - 18:30 schreef van geil het volgende:Die mocht de vorige winter en zomer nog weg. Niet gelukt , en dan 2 jaar verlengen . Van Geel blij, maar het is weer abracadabra Simpelweg wanbeleid. Onbegrijpelijk. Deze TD maakt zichzelf steeds belachelijker.
Dit is weer een voorbeeld van niet doorselecteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zijn momenten geweest dat buitenlandse clubs zeer geinteresseerd in hem waren en miljoenenbedragen werden genoemd. Afgelopen zomer nog Fenerbahce met volgens de geruchten 5 miljoen. Misschien dat de hoop op een dergelijk bedrag belangrijk is geweest in de beslissing te verlengen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Juist , dat is de enige reden. Heeft 0 met visie en of kwaliteit te maken. Maar is gewoon een strohalm voor The Yellow man om toch ooit nog iets te krijgen, in plaats van transfervrij. Eigenbelang . Dat dat ondertussen doorstroming en salaris kost, och , dat heeft toch niemand door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan hebben Geel en Gio samen een probleem. Onder Gio speelt Beek niet. Of Geel hoopt dat Beek in een nieuw seizoen wel kans krijgt, als Bot vertrekt, wellicht ook Gio
Nee, geen verbetering. Riskante investering. Geen visionair besluit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien speelde die wel niet omdat hij transfervrij weg zou gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En is Beek verzocht vooral niet goed te spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat komt vanzelf wanneer je nooit speelt en af en toe moet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wel weer een dure bankzitter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We geven meer uit aan salarissen dan PSV Met nota bene geen elftal in de Keuken competitie. Dus 1, dat zullen geen knikkers met n fooitje zijn En 2 , elke euro is vanuit dat oogpunt te duur voor elke speler die niet echt het niveau heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , ik wist het , staat al n tijdje te wachten op je, v Geel topic. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, gezien. Niet best. Hier delft Martin het onderspit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dit geval niet alleen van geel. Maar de gehele organisatie / top. Structureel verkeerd beleid. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
van de week was er anders nog een nieuws bericht van een zaakwaarnemer,dat Feyenoord juist meer salaris moet uitgeven. dat het salaris plafond te laag is de laatste jaren na de weder opstanding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat om GOED uitgeven. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelde ook wel redelijk, of zag ik het fout? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik neem aan dat hij speelde omdat Botteghin op kunstgras nog minder wendbaar is dan hij en dat dit voorlopig bij een eenmalige basisplaats blijft. Bot heeft het toch niet slecht gedaan tot nu toe dit seizoen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 12 november 2018 - 09:39 schreef netsurfer het volgende:Ik neem aan dat hij speelde omdat Botteghin op kunstgras nog minder wendbaar is dan hij en dat dit voorlopig bij een eenmalige basisplaats blijft. Bot heeft het toch niet slecht gedaan tot nu toe dit seizoen? Voor zijn doen niet....Ik heb liever een van Beek in vorm dan een Botteghin in vorm. liefst zou ik een CV hebben op een hoger niveau, maar dat kost centjes of verstand van scouting. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelt tegen Haracles niet slecht, maar vervolgens weer banken tegen Groningen. Merkwaardig dan weer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien te maken met kunstgras? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals de echte cv is St Juste. Modern snel inzicht stop met de namen die het niet doen. Botteghinn en van Beek |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2018 - 06:38 schreef piet de paler het volgende:Nogmaals de echte cv is St Juste. Modern snel inzicht stop met de namen die het niet doen. Botteghinn en van Beek Jammer dat juste ook een volslagen malloot is... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft geen idee, en draaft maar aan . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu mee met Jong Oranje naar Engeland. 50/50 dat ie geblesseerd terug komt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sven nog trager dan botje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En verdedigd slechter Verder is Botje kop sterk , en gevaarlijk met corners. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verdient nu ook de credits. Durft in te schuiven, goede crossballen en had de Jong in z'n zak. Puike pot |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2018 - 17:03 schreef ar het volgende:Verdient nu ook de credits. Durft in te schuiven, goede crossballen en had de Jong in z'n zak. Puike pot eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook al een speler die te snel bij grof vuil wordt gezet. |
|
|
|