|
|
MMM
|
|
|
Tijd dat Berghuis hem weer eens een goede trap op de training geeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis en van Persie kan ik gewoon niks kwalijk nemen. Als je met dit zooitje moet spelen is het zelfs voor Messi lastig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Te licht voor Feyenoord wegwezen en zet Botje er maar neer ietsje beter |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan liever door selecteren...of Juste op die plek (daar is hij voor aangetrokken)... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind van Beek een heerlijk joch. Maar echt elke wedstrijd een of meerdere ballen waarvan ik denk, dat kan toch niet als prof. Bij zijn "buurman" Juste , idem dito. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlengd door Martin, geniaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Martin bedankt kanjer! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eindelijk scorend vermogen bij een verdediger , goed gezien Martin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meeste doelpunten tegen Kenneth Vermeer in de Eredivisie: Sven van Beek - 5 (allemaal eigen goals) Luuk de Jong - 4 Roy Beerens - 4 Edouard Duplan - 4 Alfred Finnbogason - 4 #grofey |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Record: Sven van Beek evenaart Marilia als Eredivisie-speler met meeste eigen doelpunten (6). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sven van Beek scoorde in de #Eredivisie voor: @ADODenHaag (1) @AZAlkmaar (1) @DeGraafschap (1) @excelsiorrdam (1) @scHeerenveen (1) @fcgroningen (1) @Feyenoord (3) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En hij gaat pas weg als die prijzen heeft gewonnen. .
We all love martin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hard op weg om 1 van de slechtste Feyenoorders ooit te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onmogelijk dat ben jij al.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En hij is nog lekker jong he! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze eigen goal is zo bijzonder zonder enige druk op de bal dat match fixing de enige optie lijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door Alexmem -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
wel weer een record te pakken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn toto verleden maar eens laten checken . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch fijn dat Martin hem verlengd heeft. Eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha geen leider? Dat word hij nooit. Te druk met zijn eigen dommiteiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neusje voor de goal , die Sven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een interview.
Ga voetballen arrogante tyfusnicht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sneu hoor als je club zulke supporters heeft.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker sneu ,maar die van Van Geel heb ik wel getekend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die staat (gelukkig) niet in het veld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 november 2018 - 16:31 schreef MMM het volgende:Verlenging op basis van wat? Hele beperkte verdediger, niveau Heerenveen of zoiets. Lachwekkend dat we nog jaren hieraan vastzitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 05 november 2018 - 20:02 schreef MMM het volgende:[..] Simpelweg wanbeleid. Onbegrijpelijk. Deze TD maakt zichzelf steeds belachelijker. Dit is weer een voorbeeld van niet doorselecteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen Ajax was hij goed. En ja hij was slecht alleen waren ze echt allemaal slecht. Vermeer ook want die coacht niet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2019 - 17:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Tegen Ajax was hij goed. En ja hij was slecht alleen waren ze echt allemaal slecht. Vermeer ook want die coacht niet. Hij was dramatisch tegen 020. Hij had ons door zijn geklungel al na 10 minuten op 0-2 achterstand kunnen zetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2019 - 18:17 schreef Leuv het volgende:[..] Hij was dramatisch tegen 020. Hij had ons door zijn geklungel al na 10 minuten op 0-2 achterstand kunnen zetten. Ze waren achterin allemaal drama de eerste 15 minuten .Weet je nog? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sven, kom op, tik dat ouwe niveau weer aan! Je zit in de bak waarin je alleen nog maar slecht schijnt te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is al 2 jaar zijn niveau. Weg ermee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Grootste schandaal in de selectie en verlengd door Martin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ook niet mijn favoriet handig voor in de breedte. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het is ook een beetje sneu....het is vaak een beetje klungelig, aangevuld met wat pech... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is ook hartstikke sneu voor die jongen , maar dat laatste komt door hemzelf. Ik vraag me alleen af , hoe komt zo'n jongen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot voor zijn eerste blessure veelbelovend. Maar dat vergeten we voor t gemak maar. Kut Martin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt hè. Zo doorzichtig. En walgelijk naar een eigen speler. |
|
|
|