BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 15 mei 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Gelukkig net verlengd. Huilen.
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2019 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 20:46 schreef MMM het volgende:
Gelukkig net verlengd. Huilen.
? weer ? nee toch
ar
 ar - donderdag 16 mei 2019 - 19:10   quote  deeplink  
Yep.
Tot 2025 geile.
Onlangs getekend
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 mei 2019 - 19:12   quote  deeplink  
Met een optie tot 2030.
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2019 - 19:13   quote  deeplink  
Mooi, heeft Dordrecht ook weer een verdediger erbij.
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Klasse.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 mei 2019 - 19:18   quote  deeplink  
De ultieme bijna failliet ervaring.
Voor de liefhebberts.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 17 mei 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Doodzonde dat zijn contract laatst weer verlengd is. Wordt met het jaar slechter.
VVout
 VVout - vrijdag 17 mei 2019 - 12:32   quote  deeplink  
Wie niet?
Frstu
 Frstu - vrijdag 17 mei 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Van Beek spant wel de kroon. Dit kan eigenlijk absoluut niet op het niveau waar Feyenoord voor zou moeten staan.

Van Beek heeft ook geen zelfkennis. Het is niet erg om een beperkte techniek te hebben als verdediger (alhoewel daar ook een zekere ondergrens aan zit), maar dan moet je in ieder geval genoeg zelfkennis hebben om bepaalde situaties op het veld niet aan te gaan. Dat lukt Botteghin veel beter dan Van Beek.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 juni 2019 - 09:50   quote  deeplink  
Feyenoord gaat vermoedelijk nog een aantal spelers van de hand doen. Één van die spelers is Sven van Beek. Hij zou op de nominatie staan om verkocht te worden. Volgens diverse Turkse media zou zijn toekomst wel eens bij Fenerbahce kunnen liggen.
De voormalige werkgever van onder meer Robin van Persie en Dirk Kuyt zou in ieder geval een bod voorbereiden en als dat aantrekkelijk is, is het zeker niet uitgesloten dat men in Rotterdam het sein op groen zet.

In het afgelopen seizoen speelde Van Beek niet altijd even sterk en werd hij meermaals uitgekafferd door zijn eigen supporters. Zij zullen vermoedelijk niet rouwig zijn als Van Beek de deur uitloopt en de traditionele topclub enkele miljoenen euro’s incasseert. In dat geval is defensieve versterking wel een must, want met alleen Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin in zijn selectie voor het hart van de verdediging zal Jaap Stam het hoogstwaarschijnlijk niet gaan redden.
van geil
 van geil - zondag 30 juni 2019 - 09:57   quote  deeplink  
Knaken vangen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 10:10   quote  deeplink  
Is het Turkse voetbal failliet? De Turkse voetbalclubs hebben gezamenlijk zulke hoge schulden, dat ze moeten worden gered door de overheid. De Turkse voetbalfederatie sloot vorige week een deal met de Turkse Associatie van Banken (TBB) over de herstructurering van hun schulden. Zonder deze maatregelen zouden de clubs bezwijken.

De achttien clubs in de Superliga hebben een gezamenlijke schuld van ruim 14 miljard lira (2,3 miljard euro). Een fors deel komt op rekening van de Grote Vier – Fenerbahçe, Besiktas, Galatasaray en Trabzonspor – die op één na alle landstitels hebben gewonnen sinds de Superliga in 1959 werd opgericht. Fenerbahçe spant volgens persbureau Bloomberg de kroon met 330 miljoen euro schuld. Daarna volgen Besiktas (160 miljoen), Galatasaray (120 miljoen) en Trabzonspor (119 miljoen). Alle vier maken ze verlies.

„De grote clubs zitten financieel aan de grond”, zegt de Britse journalist Patrick Keddie, auteur van het boek The Passion: Football and the Story of Modern Turkey (2018). „Hun gezamenlijke schuld is nog nooit zo hoog geweest. De Turkse competitie is de enige waar de schulden en uitgaven van de clubs groter zijn dan hun inkomsten. Zonder deze maatregelen zou het Turkse voetbal instorten.”
MMM
 MMM - zondag 30 juni 2019 - 10:18   quote  deeplink  
Heel graag verkopen
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 juni 2019 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 10:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is het Turkse voetbal failliet? De Turkse voetbalclubs hebben gezamenlijk zulke hoge schulden, dat ze moeten worden gered door de overheid. De Turkse voetbalfederatie sloot vorige week een deal met de Turkse Associatie van Banken (TBB) over de herstructurering van hun schulden. Zonder deze maatregelen zouden de clubs bezwijken.

De achttien clubs in de Superliga hebben een gezamenlijke schuld van ruim 14 miljard lira (2,3 miljard euro). Een fors deel komt op rekening van de Grote Vier – Fenerbahçe, Besiktas, Galatasaray en Trabzonspor – die op één na alle landstitels hebben gewonnen sinds de Superliga in 1959 werd opgericht. Fenerbahçe spant volgens persbureau Bloomberg de kroon met 330 miljoen euro schuld. Daarna volgen Besiktas (160 miljoen), Galatasaray (120 miljoen) en Trabzonspor (119 miljoen). Alle vier maken ze verlies.

„De grote clubs zitten financieel aan de grond”, zegt de Britse journalist Patrick Keddie, auteur van het boek The Passion: Football and the Story of Modern Turkey (2018). „Hun gezamenlijke schuld is nog nooit zo hoog geweest. De Turkse competitie is de enige waar de schulden en uitgaven van de clubs groter zijn dan hun inkomsten. Zonder deze maatregelen zou het Turkse voetbal instorten.”
330 miljoen rood de tering
VVout
 VVout - zondag 30 juni 2019 - 12:12   quote  deeplink  
Was in Spanje toch ook een poosje geleden nieuws dat er gigantische belastingschulden openstaan. Er is daar volgens mij geen één speler uit de hogere loongroep die daarmee ook van doen heeft, of daar of in hun geboorteland. Eigenlijk gewoon meer dan logisch als je ziet hoe er met geld wordt gesmeten.
kenny
 kenny - zondag 30 juni 2019 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord gaat vermoedelijk nog een aantal spelers van de hand doen. Één van die spelers is Sven van Beek. Hij zou op de nominatie staan om verkocht te worden. Volgens diverse Turkse media zou zijn toekomst wel eens bij Fenerbahce kunnen liggen.
De voormalige werkgever van onder meer Robin van Persie en Dirk Kuyt zou in ieder geval een bod voorbereiden en als dat aantrekkelijk is, is het zeker niet uitgesloten dat men in Rotterdam het sein op groen zet.

In het afgelopen seizoen speelde Van Beek niet altijd even sterk en werd hij meermaals uitgekafferd door zijn eigen supporters. Zij zullen vermoedelijk niet rouwig zijn als Van Beek de deur uitloopt en de traditionele topclub enkele miljoenen euro’s incasseert. In dat geval is defensieve versterking wel een must, want met alleen Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin in zijn selectie voor het hart van de verdediging zal Jaap Stam het hoogstwaarschijnlijk niet gaan redden.
verkopen die jongen desnoods geef je v/d heijden erbij cadeau
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2019 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 10:33 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Daarom moet je Turkse geruchten een beetje met een korreltje zout nemen.
Moeten ook eerst verkopen voor er wat nieuws gehaald kan worden
van geil
 van geil - zondag 30 juni 2019 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 10:33 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kan nog wel 70 bij Voor van Beek en de Messi van Peru.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 juni 2019 - 17:33   quote  deeplink  
Gelakte laarsjes.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2019 - 07:54   quote  deeplink  
''Ervan overtuigd dat dit míjn seizoen gaat worden''

rpvg4d8.jpeg

Sven van Beek heeft een aantal lastige jaren achter de rug gehad. Mede door blessures was het nog maar de vraag of hij ooit nog in actie kon komen als voetballen. Onder Jaap Stam hoopt de 24-jarige verdediger stappen te maken in zijn ontwikkeling. ''Als ik niet zo sterk in mijn hoofd was geweest, had ik nu misschien bij FC Dordrecht gespeeld.''

''Vorig seizoen was niet fijn. Ups en downs; dan speelde ik wél, daarna weer niet. Zoiets knaagt aan je vertrouwen,'' vertelt Van Beek in gesprek met Voetbal International. ''Als ik niet goed heb gespeeld, zie ik dat zelf als eerste en ben ik de eerste die dat toegeeft. Maar ik vond op sommige momenten dat ik hoorde te spelen en dan speelde ik niet. Vooral dát vreet. Ik vind het prettig dat ik vertrouwen geniet, dat ik weet dat ik speel.''

Van Beek heeft een duidelijk doel voor ogen. ''Ik ben het plezier toch een beetje kwijtgeraakt, maar dat heeft dan vooral te maken met al die pech die me is overkomen. Nu heb ik dat afgesloten, vorig jaar eigenlijk al, alleen was ik toen niet zeker van een basisplaats. Mijn doel voor dit seizoen is gewoon heel simpel: spelen. Zo veel en vaak mogelijk. Ik ben ervan overtuigd dat dit míjn seizoen gaat worden.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juli 2019 - 07:58   quote  deeplink  
Wij zijn t plezier in Sven ook wel kwijt
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 08:01   quote  deeplink  
Nog maar 24, voor mijn gevoel al 40 jaar bij Feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 10 juli 2019 - 08:16   quote  deeplink  
Direct verkopen na deze uitspraken. Heel heel snel lozen.

Weer een garantie voor tegengoals en eigen goals deze prutser. 1 van de allerslechtste verdedigers in de laatste 15 jaar
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 08:33   quote  deeplink  
Niet te verkopen
kenny
 kenny - woensdag 10 juli 2019 - 10:50   quote  deeplink  
ik heb het stuk ook zojuist gelezen pffff , kan er niet iemand hem vertellen dat het een heel matige verdediger is of hem een grote spiegel geven
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2019 - 10:53   quote  deeplink  
Was een jaar erg goed. Dus geen boerelul.
Maar goed, geen hoogvlieger (meer).
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 10:56   quote  deeplink  
Dat verhaal dat z'n transfer afketste op 1 slechte pot vind ik zo raar. Dus Monaco scout een speler, onderhandelt, heeft alles rond maar ziet overal vanaf vanwege 1 slechte pot?
VVout
 VVout - woensdag 10 juli 2019 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 08:01 schreef MightyAce het volgende:
Nog maar 24, voor mijn gevoel al 40 jaar bij Feyenoord
Zou fantastisch zijn als ie weer alles op de rails kreeg, voor hem en Feyenoord.
kenny
 kenny - woensdag 10 juli 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 11:04 schreef VVout het volgende:

[..]

Zou fantastisch zijn als ie weer alles op de rails kreeg, voor hem en Feyenoord.
gaat niet lukken dit is zijn plafon en dat is niet genoeg voor feyenoord wel voor een middenmoot club
VVout
 VVout - woensdag 10 juli 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 11:15 schreef kenny het volgende:

[..]

gaat niet lukken dit is zijn plafon en dat is niet genoeg voor feyenoord wel voor een middenmoot club
Kan je nauwelijks voorspellen, hoop gewoon voor hem en ons dat ie het weer op de rails krijgt.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 11:42   quote  deeplink  
Sven gaat niet weg want hij kan nergens heen. Verdient veel te veel voor de middenmoot nl.
MMM
 MMM - woensdag 10 juli 2019 - 12:04   quote  deeplink  
Dankzij van Geel.
Milo
 Milo - woensdag 10 juli 2019 - 12:42   quote  deeplink  
Iedereen loopt janken over een jeugd een kans te geven....doe je het wordt je keihard neer gesabbeld.....eigenlijk zijn de meeste hier gewoon een stel NSB'ers.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Iedereen loopt janken over een jeugd een kans te geven....doe je het wordt je keihard neer gesabbeld.....eigenlijk zijn de meeste hier gewoon een stel NSB'ers.
Sven heeft inderdaad amper een kans gehad. Wat een onzin dit.
MMM
 MMM - woensdag 10 juli 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 12:42 schreef Milo het volgende:
Pleur op. We hebben behoefte aan nieuwe jeugd, zeker. Maar als blijkt dat jeugd niet goed genoeg is en al jaren schandalige prestaties leveren moeten we er gewoon van af. Zoals van Beek al jaren doet.

van Beek kan er niets van, hele hele beperkte verdediger. Ik denk dat hij bij clubs als Utrecht en AZ er niet eens in zou staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2019 - 13:08   quote  deeplink  
Sven gaat vlammen dit seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2019 - 13:09   quote  deeplink  
Met sambal in z'n reet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2019 - 13:11   quote  deeplink  
Hahaha
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 10 juli 2019 - 13:46   quote  deeplink  
Sven heeft wel een knappe vriendin
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2019 - 13:52   quote  deeplink  
Stoppen we daar iets anders dan sambal in d’r reet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2019 - 14:43   quote  deeplink  
Hahaha lol
Milo
 Milo - woensdag 10 juli 2019 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 12:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Pleur op. We hebben behoefte aan nieuwe jeugd, zeker. Maar als blijkt dat jeugd niet goed genoeg is en al jaren schandalige prestaties leveren moeten we er gewoon van af. Zoals van Beek al jaren doet.

van Beek kan er niets van, hele hele beperkte verdediger. Ik denk dat hij bij clubs als Utrecht en AZ er niet eens in zou staan.
Daarom zeg ik altijd de beste spelen. Of het nou jeugd is of niet....het gelul de jeugd een kans geven gaat daarom ook niet op, een kans moet je verdienen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2019 door Milo --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Daarom zeg ik altijd de beste spelen. Of het nou jeugd is of niet....het gelul de jeugd een kans geven gaat daarom ook niet op, een kans moet je verdienen....
Tuurlijk gaat dat wél op. Je hebt het over een goede, stabiele bron van inkomsten. Alleen daarom al jeugd boven aankopen.
MMM
 MMM - woensdag 10 juli 2019 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Jeugdspelers hebben in het verleden vaak de kans niet gekregen omdat dure aankopen met een flink salaris voorrang kregen.. Terwijl ze misschien niet eens minder waren dan die aankoop.

Dat vind ik wel. Als je jeugdspelers met potentie hebt zoals Kökçü en Achraf El Bouchataoui nu moet je die jongens wel de kans geven. Feyenoord kan geen betere spelers krijgen om aan te kopen omdat er geen cent is. Geef dan lekker die jongens het vertrouwen, die hebben het in zich om 2 zeer goede spelers te worden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Jeugd op laten donderen en Jhon van Beukering weer vragen.
Kan er weer gelachen worden.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 10 juli 2019 - 17:24   quote  deeplink  
Camee-Remak-vriendin-Sven-van-Beek.jpg
61111342_142150183532082_7480305988715464300_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2019 door ViezeFurr --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 juli 2019 - 19:34   quote  deeplink  
Over en uit met sven?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 juli 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 19:34 schreef piet de paler het volgende:
Over en uit met sven?
Al een paar jaar helaas
kenny
 kenny - woensdag 10 juli 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 19:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Al een paar jaar helaas
inderdaad mee eens , Geertruida is in alles beter alleen mist hij ervaring van het spelen op niveau

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

0.0240361