|
|
MMM
|
|
|
Heeft al zoveel fouten gemaakt. Dan moet je je afvragen of deze jongen echt top is of gewoon Eredivisie niveau |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:16 schreef MMM het volgende:Heeft al zoveel fouten gemaakt. Dan moet je je afvragen of deze jongen echt top is of gewoon Eredivisie niveau Ik had echt gehoopt dat hij beter zou zijn dan De Vrij, dat hij alleen maar ervaring te kort kwam. Maar hij blijft slordig. En eigen doelpunten scoren. En er zijn er toch genoeg in de staf om hem verder te brengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou je wel zeggen, maar is niet veel beter dan toen hij net kwam |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:16 schreef MMM het volgende:Heeft al zoveel fouten gemaakt. Dan moet je je afvragen of deze jongen echt top is of gewoon Eredivisie niveau Man man man.... Hoe oud is die knul nou helemaal?
Ga lekker aan alles en iedereen twijfelen omdat er een slechte prestatie geleverd is.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt vaak wel heel goed, maar heeft een betere man naast zich nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 17:51 schreef Barabas het volgende:[..] Man man man.... Hoe oud is die knul nou helemaal? Ga lekker aan alles en iedereen twijfelen omdat er een slechte prestatie geleverd is.... Zoveel eigen goals en ook dit soort fouten. Dan is het toch geen toeval? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t ook niet, maar hij doet gelukkig wel veel goed. Nelom bijvoorbeeld... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt kaar als ie in de fout gaat, komt het gelijk heel knullig over.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
een nieuwe verdediger of botteghin bedoel je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In ieder geval geen Nelom |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoort regelmatig dat wel, nu nog t juiste doel, detail. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groeibrilliant uit eigen stal, gaat nog beter worden . Toekomstig verdediger van oranje , niet dat ik daar blij van wordt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beste centrale verdediger van de eredivisie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weer zo'n LULVERHAAL om zijn eigen fouten te ontkennen ... de enigen die constant hun niveau halen bij Feyenoord zijn Terence Kongolo en Kenneth Vermeer !! De rest zeer zeker niet , ook Dirk Kuyt niet !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je nagaan wat het niveau is die men speel in NL ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha hoe kun jij het over niveau hebben als je het zelf al niet hebt.
Beste wensen overigens L..😉 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 00:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha hoe kun jij het over niveau hebben als je het zelf al niet hebt. Beste wensen overigens L..😉 Jij ook de beste wensen. En in het torentje is het al hoog genoeg. 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 00:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha hoe kun jij het over niveau hebben als je het zelf al niet hebt. Beste wensen overigens L..😉 Heeft L. geen niveau dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In zijn opinie waarschijnlijk wel ja..😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kundig maar geen people manager |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt bij beide goals volledig uitgespeeld. Al zijn die goals zeker niet alleen zijn fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede goal kon hij niets meer doen he. Had al geel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij had allerminst kunnen blijven staan...
Dat ie er niet met rood afwil, alle begrip voor natuurlijk. Maar dan nog zit er een groot grijs gebied tussen dat en wat hij daadwerkelijk deed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij had m wat meer naar buiten kunnen drijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een slap trutje. Bij die 2 goal als een oud wijf naar de grond. En daarna, liet hij de Jong nog een keer vrij... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was trouwens wel donkergeel die tackle van hem. Vol op de enkels. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: goed kunnen zien hij was te laat maar met de intentie voor de bal kon het vanaf T goed zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Minder goed dan we denken. Ga eens na, hoeveel goals nav zijn fout. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hup oprotten jonge speler eigen kweek ook niet goed ik hou zo weiniog spelers over die jong en fouten mogen maken, behalve Gio die mag fouten maken. nou ik ga stoppen en ga zuipen bedankt voor dit forum en deze heilzame mails |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:[..] goed kunnen zien hij was te laat maar met de intentie voor de bal kon het vanaf T goed zien. mwa, hij wilde ongetwijfeld de bal spelen, maar hij nam wel vol risico met die tackle. Moest ook wel, want anders lag het open. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Opvallend vind ik ook dat Kongolo en hij elkaar af lijken te wisselen. Is de 1 in vorm, dan is de ander het niet zo lijkt het een beetje. Maar hij is zonder meer teruggevallen nadat ie een hele goede periode had vorig seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:[..] goed kunnen zien hij was te laat maar met de intentie voor de bal kon het vanaf T goed zien. LUL. Ik sta ook op T, had dat ff gezegd..😡 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gaat hard achteruit. Eerste goal laat ie zich heel makkelijk uitspelen, bij de tweede had ie gewoon moeten meelopen. Had die Nar alleen maar naar de achterlijn gekund. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 keer kinderlijk uitgespeeld. Zelden vertoond, zoiets slechts. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Van Beek naar Monaco? Dan hebben ze hem na de winterstop niet meer zien spelen! Wens hem alle succes! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, heb je zo toch niets aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien kan Kazim centraal? Ik ga voorlopig niet meer..De pleuris voor ze! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van der Heijden, daar verwacht je tenminste niet beter van |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ondanks zijn spel de laatste tijd zou ik het toch jammer vinden als ie ging..
Wat zou ie overigens moeten opbrengen..(?) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Juist! Dat dacht ik ook gelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sven ook maar eens banken. Moet weer z'n oude scherpte krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin en Kongolo centraal. El Ahmadi er pal voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon Karsdorp Van Beek Boteghin Kongolo De jongens voelen zich het best met Eric naast hun. |
|
|
|