|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Feyenoorder,en nog een hele goeie ook... Zou zomaar Clasie voorbij kunnen streven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Multifunctioneel, voetballen en zeilen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar gaat naar Utrecht dus boeien..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mokotjo in de belangstelling van Ado en Jens naar Utrecht samen met Guyon..We worden 6de |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijgt Roel toch gelijk d:-( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de beer is los..
dat krijg je met BLIJDORP |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is daar magisch aan Tom..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alle hoop ligt nu op Oli ! Oli oli oli :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen.....snif |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Regelmatig terugkomende voorspelling. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van 1 persoon ja d:-))) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toonstra ? wat is er dan gebeurd met Toornstra ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zit vast,met Immers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gemiste kans, veel beter dan Immers. Alleen minder in de lengte . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ze gelijkwaardig zijn, leuk bij ADO of gelijkwaardig... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee absoluut niet,Toonstra heeft een pass in z,n benen en een puike overzicht.. Toonstra was eerst ook niet haalbaar en daarom was ik verbaasd dat hij nu opeens bij Utrecht speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen interesse van andere clubs zegt wel wat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff serieus,er is toch niemand die twijfeld aan de motortjes van de nederlandse clubs..de mahertjes kalietjes clasies Vilhenaatjes en de Toonstraatjes. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Of ze hebben er geen kijk op ! Dat zegt ook wel wat . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De clubs hebben er geen kijk op? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja vind ik ook..Toonstra is mimimaal een klasse beter dan Immers.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ben blij dat hij niet naar Feyenoord komt. Middelmaat ten top, en zeker lang niet zo goed als Clasie, en zal hij ook nooit worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 14:23 schreef ViezeFurr het volgende:Ben blij dat hij niet naar Feyenoord komt. Middelmaat ten top, en zeker lang niet zo goed als Clasie, en zal hij ook nooit worden. Immers was in zijn goede tijd bij ADO minstens zo goed...
En kijk nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duzzzzz....
Toornstra - Immers - Verhoek - Bulykin waren allen 2 jaar terug fantastisch bij ADO. Zonder elkaar zijn ze stukken minder. Conclusie: ADO is hun nivo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:18 schreef FR-Henk het volgende:Duzzzzz.... Toornstra - Immers - Verhoek - Bulykin waren allen 2 jaar terug fantastisch bij ADO. Zonder elkaar zijn ze stukken minder. Conclusie: ADO is hun nivo. Nee Toonstra is net zoals Vilhena Clasie Eriksen Fischer Maher en meer van dat soort talenten..Je moet alleen ook wedstrijden van Ado bekijken om een conclusie te kunnen maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uiteraard is de 1 net even beter dan de ander maar talent hebben ze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra is inderdaad wel effe n tikkie beter als Immers Verhoek en Bulykin. maar zie in hem ook niet n speler die we nodig hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 14:23 schreef ViezeFurr het volgende:Ben blij dat hij niet naar Feyenoord komt. Middelmaat ten top, en zeker lang niet zo goed als Clasie, en zal hij ook nooit worden. Hij scoort iets meer dan Clasie, maar inderdaad zeker niet beter . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 21:54 schreef van geil het volgende:Toornstra is inderdaad wel effe n tikkie beter als Immers Verhoek en Bulykin. maar zie in hem ook niet n speler die we nodig hebben. Nee want we hebben in Vormer een vergelijkbare speler ,maar ik dacht alleen dat Feyenoord altijd schreef hem te volgen maar niet haalbaar was.Dan is het vreemd dat hij nu bij Utrecht is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ben wel benieuwd,Toonstra mag vandaag tegen Twente gelijk zijn debuut maken op de 10 positie.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 13:33 schreef Leon FR1908 het volgende:ben wel benieuwd,Toonstra mag vandaag tegen Twente gelijk zijn debuut maken op de 10 positie.. Vooruitziende blik? :-)d |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toonstra is gewoon een goed talent ... |
|
|
|