|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staat op het lijstje van van Geel...!! Waarom ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
schoonzoon van Mathijsen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het wachten is op de bezemwagen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee wilt niet weg bij Utrecht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig!! Ik zie Indi alweer naar de bank verdwijnen omdat 1 of andere aankoop moet spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2013 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gelukkig!! Ik zie Indi alweer naar de bank verdwijnen omdat 1 of andere aankoop moet spelen.. Mathijssen naar de bank bedoel je toch.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die betalen ze zoveel salaris dat het onmogelijk is Joris op de bank te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus als je veel verdient en matig speelt word je toch opgesteld..
Laten we dan Fernandez, Ramsteijn, Mokotjo en Leerdam behouden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bultruggen horen in Blijdorp.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hele slechte topic. Dit verdient een groet van: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij hebt echt een belabberde smaak wat muziek betreft Henkert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is hard werken hoor! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Om dat aan te kunnen horen ? Snap ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En ernaar kijken ook. WICKED! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
is wel een goede lb moet nog wel wat beter worden voor feyenoord, maar nelom gaat ze contract niet verlengen hij krijgt geen kanzen meer. dan kan indi gewoon in het centrum of voor als indi word verkocht. dit is niet zo gek van van geel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat wil je nu? BMI moet toch centraal gaan spelen ! Dan hebben we een LB nodig, want Nelom is ook helemaal niks . . . Die mag van Koeman en van Geel einde van het seizoen vertrekken vermoed ik zo |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een kutsmoes, salaris moet geen maatstaf zijn maar de prestaties . . . Helaas gebeurt dat niet want dan waren Mathijsen en Mulder allang buiten de eerste 11 gezet ! ! ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahaha eens met L .......koekoek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hoeveel salaris betalen ze Joris dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In prijs en vergelijking? teveel ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik lees in alle berichtgevingen dat het 3 miljoen is..voor drie seizoenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh. Nergens gelezen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel teveel comform het beleid en teveel voor een vergelijkbaar salaris van zijn collega's die minder krijgen.. ?Zeker 700.000 meer dan Leerdam want dat was echt schandalig..Ging niet akkoord met 4 ton..Ja deuh dat begrijp ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gezocht. Maar vind nergens een bedrag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ad berichtgeving toendertijd. evenals Vi. Koeman spreekt over de veruit best betaalde speler,maar niet voor niets met zijn ervaring. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bedragen staan volop in de media en als we dan een halfjaar verder zijn ga jij opeens vragen waar die bedragen vandaan komen.. Terwijl wij (jij en ik) dat al meerdere keren besproken hebben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
flauw grapje een bultrug is toch een walvis,of een klokkenluider van de notre dame |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Wat!? Is er weer een aangespoeld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bedragen staan volop in de media en als we dan een halfjaar verder zijn ga jij opeens vragen waar die bedragen vandaan komen.. Terwijl wij (jij en ik) dat al meerdere keren besproken hebben nee ik roep aldoor al, waar staan de bedragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 20:20 schreef van geil het volgende:[..] ad berichtgeving toendertijd. evenals Vi. Koeman spreekt over de veruit best betaalde speler,maar niet voor niets met zijn ervaring. nee, niet te vinden. Exacte bedragen.
Google. tig pagina's. nul bedragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2013 - 19:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Veel teveel comform het beleid en teveel voor een vergelijkbaar salaris van zijn collega's die minder krijgen.. ?Zeker 700.000 meer dan Leerdam want dat was echt schandalig..Ging niet akkoord met 4 ton..Ja deuh dat begrijp ik In jouw beredenering zouden we nooit en te nimmer een ervaren speler moeten kopen. Alleen de contractduur van Mathijsen vind ik dan wel weer een jaar te lang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, nu word het eng..!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is een formaliteit hahaha ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+1 maar wel winnen he anders komt Utrecht iets te dichtbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liever nog Bultrug dan van de Marel,wat een hap bagger is dat zeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik maak mij niet zo,n zorgen over Utrecht,ik vind het wel leuk voor ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh dat zeker Ar maar Feyenoord gaat voor alles toch.. |
|
|
|