|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zat ik toch redelijk in de buurt...Maar is dat geen ajax gebied..En in mindere mate az alkmaar. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Weet je aart als er ooit een tsunami komt aan de noordzee komen al die rotte appels deze kant maar wat graag op,gadverdamme |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb het niet gelezen, lees niet alles. En ik was het zeker niet. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 22:02 schreef Aartus het volgende:[..] Zat ik toch redelijk in de buurt...Maar is dat geen ajax gebied..En in mindere mate az alkmaar. Hoog Snavelgehalte hier ja, maar die kan je opbakken hè.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: MMMMMMmm Dan toch maar zeeuwse mosselen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Kwats=Een duits woord.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hij past zich netjes aan, anders versta je het weer niet.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Dat kuj nich meenn.Of hoal ie mie veur de gek.Bin bliej daj wah twents verstoat.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zeg jonass bint dat wah echte keerls doar.Ze blieft zo ma vot..Snap ie t nog.eerst oetdaagn en dan votloopn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zorgverzekeraar vergoed denk ik wel je ge-bit d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 22:29 schreef Aartus het volgende:Zeg jonass bint dat wah echte keerls doar.Ze blieft zo ma vot..Snap ie t nog.eerst oetdaagn en dan votloopn. wat oet westen, doar heb ze geen keerls alemaol wieven |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dat zit wel goed meid, had je plannen? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oh dak wis ik nich.Ik dach ok a.Wat een spul doar. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oh oh oh wat geet dr toch van.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je bent de eerste die het hoort beloof ik je goed. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Laat me graag verrassen :-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Vandaar mijn antwoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoi Tom.Nog geficiteerd met jullie overwinning. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hey tomson welcome in ons stulpje. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wie haalt de bitterballen en wat te drinken.Een beetje gezelligheid kan geen kwaad... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart tom komt net binnen wil je direkt al gaan gooien met bitterballen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee om op te eten natuurlijk.Is ie er nog??Tomson bedoel ik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja dit topic gaat over Fer he ?
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan het niet laten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: oh kiek Tomson is de weer bie..De bitterbaln wod koalt.Ehm een betje deur vretn. Tut he!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart kom op met die ballen ik wil gooien ,hij probeert twents te proaten maar dat is niks. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
is ok altied vriendelek of nich dann!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
leu oet zeeland vriendelijke leu!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hij wil brommers kijken.Gister 16 geworden.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Lekker met de kop boovm de stroond.Ie mot de mah van hoaln. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De pony wil niet zo vandaag |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Van mie mach he de kop onder de stroond hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha mooi geweest. Laterzzz |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Leuk die plaatjes.Lijkt wel een stripverhaal. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat heeft ie toch ook al weer geflikt in rotterdam.Zal wel bij de cultuur daar horen.Nee dan liever een mof. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart ik ga maffen moet morgen vroeg op zie je morgen weer groetjes |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Weltrusten..Slaap ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 21:51 schreef Aartus het volgende:Als tukker zeeland maar doorstrepen als vakantieoord.Ze zijn toch niet zo gastvrij als ik dacht.Ze hebben een hekel aan moffen,Allochtonen,Andersgekleurden. Nee daar moet je niet willen zijn.. Onzin, mijn vrouw komt uit het buitenland..en de soep staat nog steeds klaar voor je Aart zoals beloofd, dus over de gastvrijheid en het stellen dat Zeeuwen rascistisch zijn is onzin he., heb alleen een antipathie voor joden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 22:01 schreef Aartus het volgende:[..] Dan heb ik t zeker verkeerd gelezen op t feijenoord forum.Dat men in Zeeland liever geen allochtonen ziet. Hèhè het dubbeltje valt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 23:27 schreef Aartus het volgende:[..] Wat heeft ie toch ook al weer geflikt in rotterdam.Zal wel bij de cultuur daar horen.Nee dan liever een mof. 2x13 is toch ook 26.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 06:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Onzin, mijn vrouw komt uit het buitenland..en de soep staat nog steeds klaar voor je Aart zoals beloofd, dus over de gastvrijheid en het stellen dat Zeeuwen rascistisch zijn is onzin he., heb alleen een antipathie voor joden.. lekker dan!!!!!.....dus ik krijg geen soep.... S L O M E |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik denk dat RB je wel bordje soep geeft, maar is dan ook meteen het laatste wat je eet he. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis gelukkig vloeibaar,dat scheelt weer |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Voordat hij je het soepje geeft stopt hij je eerst een kurk in je reet ,einde Nenam. |
|
|
|