|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke....gelukkig is het maar een nickname |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 06:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Onzin, mijn vrouw komt uit het buitenland..en de soep staat nog steeds klaar voor je Aart zoals beloofd, dus over de gastvrijheid en het stellen dat Zeeuwen rascistisch zijn is onzin he., heb alleen een antipathie voor joden.. Oke Renato.Dan kan je vrouw vast goed koken.Dus laat dat soepje maar komen. Als tegenprestatie krijgen jullie castaignos gratis en voor niets terug..Ik breng m zelf.Kan ik daarna zo door na zeeland een soepje eten.En van daar uit met een rubberboot Mc Claren naar Engeland brengen.2 vliegen in 1 klap. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ho ho ho aart ik wil wel een paar ton nog beuren voor kastanje ,want zoek appartementje in zeeland.(als tweede huis) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 15:52 schreef jonass het volgende:Ho ho ho aart ik wil wel een paar ton nog beuren voor kastanje ,want zoek appartementje in zeeland.(als tweede huis) Een paar ton?Voor castaignos???Wie wil dat voor zo,n prutser betalen? Kijk effe in de glazen bol of je een club voor m kunt vinden.Ik ben er bang voor?? Exselsior misschien?? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: dan hadden jullie misschien boymans kunnen halen ghehehhehehe. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: als ze heel fer uit mij buurt blijven zijn het hele lieve jongens.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: ghehehhe onkruid groeit overal. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: is dat je levens motto, had eigenlijk ook niet meer verwacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor jou schaf ik wel matzes aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Last van kortsluiting lampje..? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: nee ongedierte,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik voor jou zangzaad en een ringetje voor je pootje waar mijn naam opstaat........kan ik je over een half jaar verpatsen.....ik blijf jood hé ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 17:36 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] nee ongedierte,,,,,,,,,,,,, Mooi zo d:-))))) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ook voor hem een laatste bordje soep ? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
krijg je ajax en psv op visite dat word gezellig met soep natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2013 door jonass -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hhhheee????Krijg ik geen soep?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee aart als het aan jou ligt krijg ik geen tweede huisje in zeeland omdat je kastanje voor niks wilt weg doen ,gun me toch die paar ton,dan zorg ik ervoor dat jij met ajax en psv samen soepje mag eten bij RB,maar dan zien we jou hier niet meer wil je dat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 18:40 schreef jonass het volgende:[..] Nee aart als het aan jou ligt krijg ik geen tweede huisje in zeeland omdat je kastanje voor niks wilt weg doen ,gun me toch die paar ton,dan zorg ik ervoor dat jij met ajax en psv samen soepje mag eten bij RB,maar dan zien we jou hier niet meer wil je dat. Tuurlijk zie je mij wel weer.Of zou Renato mij ook in zee zwieren.En ik heb niet eens een glazen bol.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 18:45 schreef Aartus het volgende:[..] Tuurlijk zie je mij wel weer.Of zou Renato mij ook in zee zwieren.En ik heb niet eens een glazen bol.. Je bent wel een mof he,en ik had het over de soep aart niet de zee. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 18:40 schreef jonass het volgende:[..] Nee aart als het aan jou ligt krijg ik geen tweede huisje in zeeland omdat je kastanje voor niks wilt weg doen ,gun me toch die paar ton,dan zorg ik ervoor dat jij met ajax en psv samen soepje mag eten bij RB,maar dan zien we jou hier niet meer wil je dat. Ik zal zien of ik een club kan vinden voor kastanje.Misschien zit er voor mij nog wel een stacaravan aan.Ik zet m denk ik neer in noord holland. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Daarom juist..Liever noord holland.Word ik niet als mof gezien. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja door Feijnoorders wel ja..Ik had t over de noord hollanders met een normaal iq.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
jawel moet dat niet jawoel zijn..ich verstehe dich nicht tut mir leid. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Die Aart, zijn alle moffen zo makkelijk in de maling te nemen? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zou zeggen probeer het is met mij. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
De wijzen komen uit t oosten.Ik had t trouwens over Noord Hollanders met een normaal IQ.En kom jij ineens tevoorschijn. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Val niet zo op Duitse leernichten :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ach zelfoverschatting natuurlijk..Hebben ze daar wel meer last van..Ubermenschen gefull???? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Aaaahhhh op relnichten natuurlijk..Wanneer is er weer die nichtenparade bij jullie!!!! Is toch zo populair bij jullie..Ook wel endeldarmtoerisme genoemd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Je draaft weer door Aart, net als gisteren toen je Renato voor racist uitmaakte :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nu niet janken he?Wie de bal kaatst krijgt m terug. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Aart is weer dronken dus :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: zijn je argumenten op jongen???? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb eerder het idee dat je pils op is :-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Altijd leuk, kwartiertje Aartje pesten ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Vertel maar eens waar je dat op baseert.Die zelverzonnen onzin over drankgebruik..Feiten jonge.Normaal zijn jullie ook niet op je bekkie gevallen...Dus waar blijven de feiten????? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik ben blij dat ik je daar een plezier mee doe.Maak graag mensen blij..Want verder heb je weinig te melden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Dan zijn we beiden blij Aart.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Win-Win situatie..Altijd goed!!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je kent me nog niet ,maar wat jij hier allemaal neer zet ,is me te kinderlijk ,volgens mij heb je geen iq,maar daar ben je ook rotterdammer voor he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan moet je dus ook niets van Jonna Hebben..
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Goh wat ken je mij toch goed ;-) |
|
|