|
|
remco k
|
|
|
Bij heel Ajax komt het positiespel er niet zo goed uit.. Maar dat is ook vrijwel onmogelijk op zo'n veld, die bal stuitert letterlijk alle kanten op..
Ajax moet gewoon 3 punten meenemen naar A'dam.. En naar dit soort wedstrijden niet meer achterom kijken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:25 schreef remco k het volgende:Ajax moet gewoon 3 punten meenemen naar A'dam.. En naar dit soort wedstrijden niet meer achterom kijken. ja want Twente gaat verliezen en we moeten in het spoor van PSV blijven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Fischer, goed geschoten, slim gezien van Schöne...
Fischer speelt niet echt goed verder... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch weer 2-0 en toch weer Viktor Fischer. Dat is ook een kwaliteit hoor, slecht spelen en toch scoren.
Zit weer eens langs de lijn te luisteren maar het klinkt als een baggerpot. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:47 schreef Eide het volgende:Toch weer 2-0 en toch weer Viktor Fischer. Dat is ook een kwaliteit hoor, slecht spelen en toch scoren. Zit weer eens langs de lijn te luisteren maar het klinkt als een baggerpot. hoezo kijk je niet live? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mooie tackle Denswil! a la Varane! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Helaas, heb op m'n werk geen Eredvisie Live. Dus weer eens veroordeelt tot Radio 1 Langs de Lijn. Is overigens ook leuk hoor, zeker omdat ik Twente Utrecht ook goed mee krijg.
Heb wel internet :) Dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:55 schreef Eide het volgende:[..] Helaas, heb op m'n werk geen Eredvisie Live. Dus weer eens veroordeelt tot Radio 1 Langs de Lijn. Is overigens ook leuk hoor, zeker omdat ik Twente Utrecht ook goed mee krijg. Heb wel internet :) Dat dan weer wel. 1-3 bij Twente! dus daar gaan we overheen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en nu 2-3
2x Tadic. Bulthuis Mulenga Toornstra voor utrecht |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en nu 2-4 Van der Hoorn scoort uit een corner. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima overwinning van Ajax.
Geen geweldig voetbal maar wel wat er nodig was om op dit extreem slechte veld.
Geen uitblinkers, geen hele slechte spelers vandaag. Wel 1 speler die mij wederom positief is opgevallen en dat is Denswill. die jongen heeft in mijn optiek een perfecte wedstrijd gespeeld... Geen onnodige risico's, aan de bal zeer goed en rustig, en verdedigend zeer sterk zoals bijvoorbeeld die tackle in de 16..
Prima weekend voor Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toornstra maakt ook een aardig debuut bij Utrecht, gescoord en 2 assists.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als ik Twente zo zie moeten we de komende 5 wedstrijden ook kunnen winnen. want na Twente krijgen we PEC thuis en dan een lastige met AZ uit...
dus komende wedstrijden: Roda thuis RKC uit Ado Thuis Twente uit PEC thuis AZ uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
6 wedstrijden 16 punten, dan staan we bovenaan.. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:48 schreef remco k het volgende:[..] Dank je, ik vind het ook erg knap hoe je zo'n topic even een mooi huidje geeft, je eigen mening even daarbij vermeld.. Bedankt en je voorspelling was ook nog eens goed! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wordt niet voor niets gezien als een groter talent dan Veltman. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 15:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] Blind speelt verdedigend goed, zoekt alleen de achterlijn te weinig op... probeert meestal positie spel te blijven spelen. is ook goed, maar komt vandaag niet veel uit. Vind blind steeds sterker in de passing |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk gezien de wisselvalligheid niet dat we even 6 wedstrijden winnen incl Twente en AZ |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk gezien de wisselvalligheid niet dat we even 6 wedstrijden winnen incl Twente en AZ Twente is een wedstrijd op zich. tegen AZ moeten we gewoon kunnen winnen... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: denk dat je te makkelijk denkt over az, hebben gewoon een goed team en als da loopt is het gewoon een heel lastige tegenstander, maar eerst maar eens roda verslaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:46 schreef dege het volgende:[..] denk dat je te makkelijk denkt over az, hebben gewoon een goed team en als da loopt is het gewoon een heel lastige tegenstander, maar eerst maar eens roda verslaan. Je moet inderdaad kijken van wedstrijd tot wedstrijd. Zorgen dat we zo min mogelijk punten verspelen en als we net als vorig seizoen de rest blijven winnen, staan we aan het eind gewoon weer met de schaal! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:46 schreef dege het volgende:[..] denk dat je te makkelijk denkt over az, hebben gewoon een goed team en als da loopt is het gewoon een heel lastige tegenstander, maar eerst maar eens roda verslaan. hoezo dat nou weer? ik zeg dat we van AZ moeten kunnen winnen.... das geen onderschatting, das gewoon pure realiteit! |
|
|
|