BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blij met een dode mus.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
willem v G
 willem v G - vrijdag 01 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Heel veel suporters zijn blij met een dode mus, want ondanks dat Koeman het met dit materiaal goed doet blijft het kwaltatief zeer matig, en je moet niet raar op kijken als dit matige team in de tweede helft van de competitie als een kaarten huis in elkaar zakt. Iedereen kan zien dat Mathijsen Immers Schaken Vormer Verhoek Mulder Fernandez Nelom Achaber en persoonlijk denk ik ook Pelle kwalitatief Feyenoord de das om gaan doen, ook al omdat Mathijsen en Pelle een veel te langdurig contract hebben gekregen zodat ze samen lekker de ruif leeg vreten.Je moet altijd kiezen voor voetbal en dan haal je geen Immers of Verhoek en zeker geen Mathijsen Nee dan jongens met Potentie of dan laat el Ahmadi niet gaan bv. Sommige zullen mij wel een zeikerd vinden maar ik ben bang dat we na dit seizoen met lege handen staan ondanks wat sommige media iedereen wil doen geloven.
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 23:02   quote  deeplink  
zo,dat ben je kwijt!
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 01 februari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Slotje
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Orgasmus?
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
behoudens annass en pelle klopt je lijstje aardig.
maar we hebben ook veel kwaliteit.
dat komt eruit.de eredivisie heeft niet veel beters te bieden.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
En we hadden Ricky niet moeten laten gaan!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 februari 2013 - 23:36   quote  deeplink  
En de BAAB ook niet!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 februari 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En de BAAB ook niet!
True!
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
kut,bruins ook weg
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 februari 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Huilie huil, jankie jank.
ar
 ar - zaterdag 02 februari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Het moeilijkste gedeelte hebben we gehad,ze blijven gewoon lekker meedraaien in de luwte.Ik zie het wel zitten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
You're right!
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 02 februari 2013 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:07 schreef ar het volgende:
Het moeilijkste gedeelte hebben we gehad,ze blijven gewoon lekker meedraaien in de luwte.Ik zie het wel zitten.
Goed gezegd ar..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 februari 2013 - 08:06   quote  deeplink  
Ik roep al jaren dat er een dooie mus in de goal sta! En dat hij het uitstraal naar zijn collega's op het veld! Dus wie moet er als eerste eruit: Erwin Mulder . . .
Dan ga je met sprongen vooruit, ondanks al die namen die willem v G verder allemaal op noemt ! ! !

Alle spelers hebben last van het ' Erwin Mulder Syndrome ' , afgekort: EMS
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 februari 2013 - 08:28   quote  deeplink  
ems hahaha koekoek.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 februari 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 08:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
ems hahaha koekoek.
Hey koekoek . . .
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2013 - 23:00 schreef willem v G het volgende:
Heel veel suporters zijn blij met een dode mus, want ondanks dat Koeman het met dit materiaal goed doet blijft het kwaltatief zeer matig, en je moet niet raar op kijken als dit matige team in de tweede helft van de competitie als een kaarten huis in elkaar zakt. Iedereen kan zien dat Mathijsen Immers Schaken Vormer Verhoek Mulder Fernandez Nelom Achaber en persoonlijk denk ik ook Pelle kwalitatief Feyenoord de das om gaan doen, ook al omdat Mathijsen en Pelle een veel te langdurig contract hebben gekregen zodat ze samen lekker de ruif leeg vreten.Je moet altijd kiezen voor voetbal en dan haal je geen Immers of Verhoek en zeker geen Mathijsen Nee dan jongens met Potentie of dan laat el Ahmadi niet gaan bv. Sommige zullen mij wel een zeikerd vinden maar ik ben bang dat we na dit seizoen met lege handen staan ondanks wat sommige media iedereen wil doen geloven.
Misschien moet je de doelstelling voor jezelf bijstellen,de supporters. Verwachten te veel laats 5,4 en mijn doelstelling is gehaald.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 02 februari 2013 - 10:58   quote  deeplink  
De feiten tonen aan dat Feyenoord financieel en sportief een stijgende lijn te pakken heeft. Ik ben het met Piet de Paler eens dat het slechte gevoel wellicht meer met de eigen verwachting of doelstelling te maken heeft, dan op feiten is gebaseerd.

Feyenoord maakt grote kans om aan het eind van dit seizoen bij de eerste vijf te eindigen, waardoor ze verzekerd zijn van europees voetbal. Daarnaast zijn er weer twee jeugdspelers definitief doorgebroken (Vilhena en Boëtius) en, mede door de transfers van El Ahmadi en Vlaar, zal Feyenoord aan het eind van dit seizoen haar schuldenlast weer verder verkleind zien.

De tot nu toe gespeelde wedstrijden na de winterstop laten zien dat we voetbalkwaliteit tekort komen ten opzichte van PSV en Ajax. Echter niet ten opzichte van Twente en Vitesse. Dat is enerzijds teleurstellend, omdat we vorig jaar nog als "killers" van topploegen te boek stonden, maar anderzijds hebben we tot nu toe nog altijd meer punten behaald dan vorig seizoen na twintig wedstrijden. En toen werden we tweede.

We moeten gewoonweg nog even geduld hebben. Als we deze lijn vast blijven houden is het een kwestie van tijd dat we weer langdurig meedraaien in de top drie van de nederlandse competitie en vervolgens europese ervaring gaan opdoen, en ook daar stijgen op de ranglijsten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Joh, tis en blijft knokken tegen opportunisme.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 februari 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 10:58 schreef eko-sporter het volgende:
De feiten tonen aan dat Feyenoord financieel en sportief een stijgende lijn te pakken heeft. Ik ben het met Piet de Paler eens dat het slechte gevoel wellicht meer met de eigen verwachting of doelstelling te maken heeft, dan op feiten is gebaseerd.

Feyenoord maakt grote kans om aan het eind van dit seizoen bij de eerste vijf te eindigen, waardoor ze verzekerd zijn van europees voetbal. Daarnaast zijn er weer twee jeugdspelers definitief doorgebroken (Vilhena en Boëtius) en, mede door de transfers van El Ahmadi en Vlaar, zal Feyenoord aan het eind van dit seizoen haar schuldenlast weer verder verkleind zien.

De tot nu toe gespeelde wedstrijden na de winterstop laten zien dat we voetbalkwaliteit tekort komen ten opzichte van PSV en Ajax. Echter niet ten opzichte van Twente en Vitesse. Dat is enerzijds teleurstellend, omdat we vorig jaar nog als "killers" van topploegen te boek stonden, maar anderzijds hebben we tot nu toe nog altijd meer punten behaald dan vorig seizoen na twintig wedstrijden. En toen werden we tweede.

We moeten gewoonweg nog even geduld hebben. Als we deze lijn vast blijven houden is het een kwestie van tijd dat we weer langdurig meedraaien in de top drie van de nederlandse competitie en vervolgens europese ervaring gaan opdoen, en ook daar stijgen op de ranglijsten.
Het FEIT blijft dat Erwin Mulder , Feyenoord veel te veel punten kost ! ! !
-Hij pakt geen punten
-Hij heeft een negatieve invloed op het elftal
-Kan ie verder ook niks aan doen, zo is ie . . .
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 13:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het FEIT blijft dat Erwin Mulder , Feyenoord veel te veel punten kost ! ! !
-Hij pakt geen punten
-Hij heeft een negatieve invloed op het elftal
-Kan ie verder ook niks aan doen, zo is ie . . .
Oplossing is onze griekse keeper ? Of graafland ? Ik zie nu geen oplossing hiervoor
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 13:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het FEIT blijft dat Erwin Mulder , Feyenoord veel te veel punten kost ! ! !
-Hij pakt geen punten
-Hij heeft een negatieve invloed op het elftal
-Kan ie verder ook niks aan doen, zo is ie . . .
GAAP
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 13:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het FEIT blijft dat Erwin Mulder , Feyenoord veel te veel punten kost ! ! !
-Hij pakt geen punten
-Hij heeft een negatieve invloed op het elftal
-Kan ie verder ook niks aan doen, zo is ie . . .
Maar dat je er zo over klaagt, bij elke blunder vermaak je je laat hem dan lekker staan heb jij het ook naar je zin..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 februari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Dode mus --> opbakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2013 door T-FeYeN00rD --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 februari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 14:47 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Oplossing is onze griekse keeper ? Of graafland ? Ik zie nu geen oplossing hiervoor
De griek heeft bewezen het ook niet te hebben en graafland, wat ze daar mee moeten?
Ik had allang die jonge pool en Boy de Jong bij de selectie gehaald. Maar tja daar wordt Erwin Mulder en Patrick Lodewijks weer zenuwachtig van . . . Lodewijks wil zijn maatje niet laten vallen hé. Daarom een andere keeper en keeperstrainer
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 17:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De griek heeft bewezen het ook niet te hebben en graafland, wat ze daar mee moeten?
Ik had allang die jonge pool en Boy de Jong bij de selectie gehaald. Maar tja daar wordt Erwin Mulder en Patrick Lodewijks weer zenuwachtig van . . . Lodewijks wil zijn maatje niet laten vallen hé. Daarom een andere keeper en keeperstrainer
Erg rigoreus echter niet nu
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 02 februari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
De 2e plaats vorig seizoen heeft misschien de verwachting gewekt dat het dit seizoen nogmaals kan gebeuren..
En dat kan want er zijn nog nooit zoveel wisselvallige ploegen in de Eredivisie geweest als de laatste paar jaar.
van geil
 van geil - zaterdag 02 februari 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 08:06 schreef lijdensweg het volgende:
Ik roep al jaren dat er een dooie mus in de goal sta! En dat hij het uitstraal naar zijn collega's op het veld! Dus wie moet er als eerste eruit: Erwin Mulder . . .
Dan ga je met sprongen vooruit, ondanks al die namen die willem v G verder allemaal op noemt ! ! !

Alle spelers hebben last van het ' Erwin Mulder Syndrome ' , afgekort: EMS
hahaha...:)
verkoop jij ook dvd's?
willem v G
 willem v G - zondag 03 februari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Ok, de mus zit nog op zijn stokkie.
willem v G
 willem v G - zondag 03 februari 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat Ronald Immers als pintchitter gaat gebruiken!
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:41   quote  deeplink  
we staan gewoon 4e,met perspectieven op meer ,dus geen dooie mus maar een lamme duif
willem v G
 willem v G - zondag 03 februari 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Haha als die lamme duif nu maar niet op die dooie mus gaat zitten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:44   quote  deeplink  
of een geile eend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blij met een dode mus.









0.0059618