|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 12:03 schreef tomson het volgende:Lijdensweg jij gore klootzak. Heb mijn opa zien creperen aan de Alzheimer dus haal het niet in je botte rotkop om hier de spot er te drijven Je bent altijd al een zelfingenomen irritant arrogant betweterig kutventje geweest maar je hebt mijn grens nu bereikt. Wat zou ik nu toch graag die pleuriskop van je verbouwen. Wees een vent en spreek wat met me af ! Stuur maar een pb , trap ik je heel Rotterdam door Mijn excuses als ik jou opa hiermee beledigt! Dat is absoluut niet de bedoeling . Het was puur een reactie op jou . . . niks meer en niks minder ! |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 16:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mijn excuses als ik jou opa hiermee beledigt! Dat is absoluut niet de bedoeling . Het was puur een reactie op jou . . . niks meer en niks minder ! Lees nou eerst het bericht van Tomson anders blijven jullie excuses maken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: heb jij ook nog wat? |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Nou nee, Fer en Cabral zijn voor mij verleden tijd. Verder ben ik niet zo goed in het poneren van allerlei meningen. Vertaal dat nou niet als kritiek op anderen want dat is niet de bedoeling. Als iedereen zou zijn zoals ik dan zou het hier maar een saaie boel zijn. Ik erger mij soms een slag in de rondte aan Lijdensweg maar door zijn gedoe is het hier vaak ook wel weer leuk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 06:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij bent al vroeg bezig met ruzie maken he? De rentenier is zeker de broodjes voor de familie aan het smeren he? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
netjus ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 16:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mijn excuses als ik jou opa hiermee beledigt! Dat is absoluut niet de bedoeling . Het was puur een reactie op jou . . . niks meer en niks minder ! Oké.. lag een beetje gevoelig. Verkeerde moment en verkeerde reactie van mij. Sorry voor het internethooliganisme en mijn dreigende taal.En nu zand erover. Nu houd ik het wel weer 3 maanden uit tot je opdondert naar Barcelona. Want je blijft natuurlijk een zuigende etterbak..PUNT |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En Fer & Cabrallus zuigen ook ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 17:11 schreef Leonidas het volgende:[..] Nou nee, Fer en Cabral zijn voor mij verleden tijd. Verder ben ik niet zo goed in het poneren van allerlei meningen. Vertaal dat nou niet als kritiek op anderen want dat is niet de bedoeling. Als iedereen zou zijn zoals ik dan zou het hier maar een saaie boel zijn. Ik erger mij soms een slag in de rondte aan Lijdensweg maar door zijn gedoe is het hier vaak ook wel weer leuk. ghe ghe,,was n geintje:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 13:10 schreef RdamStyle het volgende:Lol Een topic van niks en Internet hoolies. Gaat helemaal nergens over. Wil nog wel Tomson melden dat je niet zo triest moet doen. Dat je een Internet hoolie wil spelen moet je zelf weten, maar dat trieste reageren, omdat je zelf ervaring hebt met wat genoemd wordt en het volledig uit z'n verband trekken. Alleen maar omdat je iemand niet mag. Terwijl je reactie daarnaast volledig off topic is en je reageert alsof het een persoonlijke aanval is. Dat vind ik pas echt trieste reacties. Jij was zeker zo'n mannetje die stiekem tussen de benen van z'n vriendjes keek in de kleedkamer en dacht: Zij zijn groot en ik ben klein. En dat is niet eerlijk!!! Doe ff normaal man. We komen niet allemaal uit een ei. Is kut voor je dat dat gebeurd is, maar zo kun je bijna bij elke uitdrukking wel wat verzinnen en je bent niet de enige ter wereld die teringzooi meemaakt. Er is hier zo goed als niemand die zich in jou teringzooi interesseert. Ik kan nergens vinden dat dit forum over jou gaat. Iedereen kan hidr zijn mening geven m.b.t. Feyenoord. Niemand hier heeft het over jou opa of jou ervaringen met dementie. De enige xie daarover begint ben jij. Nu zal je wel koken en zal je wel een subtiele reactie plaatsen. Doe wat je niet laten kunt. Ik heb het zo netjes mogelijk proberen uit te leggen en dat was moeilijk genoeg. Want dergelijke reacties zijn minstens zo triest als dat lijdensweg het wel zo zou hebben bedoeld. Minstens, maar net alsof iemand zich hier bezig houdt met jou opa :s Wil je gewoon ontopic reageren,word een zooitje als we allemaal onze frusraties over andere gaan verspreiden over het web...beetje jammer dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Piet verander de topictitel even in het grote officiële het spijt me topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Past wel bij de huidige topic titel.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alle Menschen werden Brüder sein. Neuken is ook goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met 4 scheppen zand en een beetje spuug zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en n vuist zijn ze ook niet vies van daar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is de goedkoopste manier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onze broedert is het kloosterleven gewend he.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 18:42 schreef tomson het volgende:[..] Oké.. lag een beetje gevoelig. Verkeerde moment en verkeerde reactie van mij. Sorry voor het internethooliganisme en mijn dreigende taal.En nu zand erover. Nu houd ik het wel weer 3 maanden uit tot je opdondert naar Barcelona. Want je blijft natuurlijk een zuigende etterbak..PUNT Whahahaha en dan met zo'n geweldige laatste zin eindigen: tomson///HELD! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Fer heeft een meisje van 13 Ferkracht..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wat heeft Cabral er dan mee te maken..? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Die was het meisje.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Voor jou BertusBadmuts :p |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ferschrikkelijk domme ofertreding trouwens gisteren, maar Leroy bedankt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, deed ie inderdaad goed (voor ons)..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat zouden die 2 nu intussen bijgeleerd hebben in tukkerland? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Weet zeker dat ze samen met Castaignos nog regelmatig hardop terugdenken aan De Kuip! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat mond en klauwzeer nog steeds bestaat in Nederland. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hé hé, mijn opa had mond en klauwzeer! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft ie ook bij die tukkers gespeeld? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: matchfixing?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Touché... Duurde effe maar dan heb je ook wat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, die vieze homo's . . . |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Had nog niet eerder gekeken ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat Sauerkraut zuurkool is en Bratwursten het lekkerst zijn met curry..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat de online bestelde koptelefoon een paar dagen later geleverd word dan in Randstad |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: inkoppertje, .. heb zelf het idee dat ze wel ontdekt hebben dat Feyenoord en Rotterdam toch wel wat meer hebben dan tukkers en tukkerland ... ;) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Van Feyenoord naar PSV kon ik twee jaar geleden nog wel licht begrijpen maar van Feyenoord naar Twente is gewoon een aanfluiting en hopelijk ook de laatste keer geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Misschien wil Twente Chadli wel ruilen voor immers net als verhoek en cabral |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hé Leroy!...ben je blij met je sportieve verbetering? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, .. je kunt idd wel spreken van een "sportieve verbetering", 't gaat lekker daar in tukkerland. btw, wel weer een assist op de naam van fer hè ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: andere optie: verhoek en cabral terugdraaien .. ? |
|
|
|