|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
okay, weggestemd dus .. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Cabral en Fer, wie waren dat toch ook al weer ??? Schaatsers, darters, ... ik ben het even kwijt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo Leroy!...heb je het naar je zin? Lijkt me wel,met het goede "aanvallende" spel en die fijne supporters die je ook steunen als het wat minder gaat......... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou weer een knol kopen en er hard vandoor sjeesen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Fer: 'ik wil een stap hogerop..'
Ik begrijp het Leroy. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Zet Castaignos er ook ff bij in de topictitel.. Die gasten spelen niet de pannen van het dak, maar het volk van de tribune hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Een drama theater voorstelling in de Grolsch Veste met in de hoofdrollen: Jerson Cabral, Leroy Fer en Luc Castaignos !! Hahaha , tja ze willen hogerop hé |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 12:03 schreef tomson het volgende:Lijdensweg jij gore klootzak. Heb mijn opa zien creperen aan de Alzheimer dus haal het niet in je botte rotkop om hier de spot er te drijven Je bent altijd al een zelfingenomen irritant arrogant betweterig kutventje geweest maar je hebt mijn grens nu bereikt. Wat zou ik nu toch graag die pleuriskop van je verbouwen. Wees een vent en spreek wat met me af ! Stuur maar een pb , trap ik je heel Rotterdam door zou hij daarvoor zijn veilige appartementje in Amsterdam willen verlaten, volgens mij is hij nog nooit in Rotterdam geweest |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 10:28 schreef Sebbe het volgende:[..] zou hij daarvoor zijn veilige appartementje in Amsterdam willen verlaten, volgens mij is hij nog nooit in Rotterdam geweest Hahaha gaat deze gek weer ouwe koeien uit de sloot halen. En beste SEPPIE, jammer voor jou maar tot Mei woon ik nog in Rotterdam ... In 020 wonen , hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier lag al 10 kuub zand over en heb ik mijn excuses voor aangeboden. Onnodige ouwe koe inderdaad. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wow Tomson. Waarom voel je je zo aangevallen.
Laat lijdensweg eens met rust!
;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als jij je toetsenbord met rust laat wil ik het wel overwegen Wim 1 of 2. btw, hoe is het met je achterhoofd ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 10:55 schreef tomson het volgende:[..] Als jij je toetsenbord met rust laat wil ik het wel overwegen Wim 1 of 2. btw, hoe is het met je achterhoofd ? Het is goed. Het is gehecht en ik heb er geen last meer van op mijn hoofd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar IN je hoofd is het al langer niet goed he? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zullen er van jou ook zeggen ... een ieder heeft gewoon een eigen mening en visie. Is verder toch niks mee? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 12:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat zullen er van jou ook zeggen ... een ieder heeft gewoon een eigen mening en visie. Is verder toch niks mee? Nee hoor. Wimpie is zielig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helden erkennen fouten en lossen problemen op. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Fer: 'ik denk nog steeds dat ik de goede keus heb gemaakt'
Hahahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 13:10 schreef RdamStyle het volgende:Lol Een topic van niks en Internet hoolies. Gaat helemaal nergens over. Wil nog wel Tomson melden dat je niet zo triest moet doen. Dat je een Internet hoolie wil spelen moet je zelf weten, maar dat trieste reageren, omdat je zelf ervaring hebt met wat genoemd wordt en het volledig uit z'n verband trekken. Alleen maar omdat je iemand niet mag. Terwijl je reactie daarnaast volledig off topic is en je reageert alsof het een persoonlijke aanval is. Dat vind ik pas echt trieste reacties. Jij was zeker zo'n mannetje die stiekem tussen de benen van z'n vriendjes keek in de kleedkamer en dacht: Zij zijn groot en ik ben klein. En dat is niet eerlijk!!! Doe ff normaal man. We komen niet allemaal uit een ei. Is kut voor je dat dat gebeurd is, maar zo kun je bijna bij elke uitdrukking wel wat verzinnen en je bent niet de enige ter wereld die teringzooi meemaakt. Er is hier zo goed als niemand die zich in jou teringzooi interesseert. Ik kan nergens vinden dat dit forum over jou gaat. Iedereen kan hidr zijn mening geven m.b.t. Feyenoord. Niemand hier heeft het over jou opa of jou ervaringen met dementie. De enige xie daarover begint ben jij. Nu zal je wel koken en zal je wel een subtiele reactie plaatsen. Doe wat je niet laten kunt. Ik heb het zo netjes mogelijk proberen uit te leggen en dat was moeilijk genoeg. Want dergelijke reacties zijn minstens zo triest als dat lijdensweg het wel zo zou hebben bedoeld. Minstens, maar net alsof iemand zich hier bezig houdt met jou opa :s |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een stoere taal allemaal van hem, ik sla je hersens in als je op VV zit, nou ik ben onder de indruk hoor.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos