BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hooliganisme

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 februari 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik vind dit ook geen vergelijking...In Libië word een dictator verjaagt en inplaats van vrij te zijn gaan volkeren onder elkaar een slachtpartij aan..Egypte en Irak idemdito..Syrië waar het redelijk was ontploft.Afganistan word nooit opgelost..Iran is een hel op aarde...De enige daar waar ik respect voor heb is Marokko en de Palestijnen.
En die Marokkanen zijn ook van die lieverdjes hier in NL ja, lafaards zijn het. Komen altijd in groepjes , alleen schijten ze in hun broek . . .
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:14 schreef mitchah het volgende:
en een dictator we zitten hier in een dictatuur mag jij beslissen om andere landen te helpen met staatschulden die ze niet terug kunnen betalen????

Mag jij beslissen over het feit dat we turkije moeten steunen tegen syrie???

mag jij erover mee beslissen over het feit dat de ziektekosten hoger worden????

mag dat met onze democraties nederland.
Nee jij wil in een perfect land wonen waar alle beslissingen in jouw straatje passen. Dat is dus nergens op de wereld he ? Wil niet zeggen dat ik het eens ben met alles wat ze momenteel in den Haag uit hun kont krauwen hoor..
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:16   quote  deeplink  
als je dat niet kan wil ik van jou weten wat in jou ogen democratisch is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja lekker die zelfmoord palestijnen . . . daar moet je respect voor hebben, gek!
Palestijnen en Israëliërs zijn zo gek als een deur
Die hebben het voordeel van de twijfel omdat Israel hun land afpakt..
De staat Israel word met het jaar groter en groter tenkoste van de Palestijnen...
Wat Hitler en de nazies is het groot deden doen die Joden nu bij de Palestijnen..
Gewoon 80% van dat land teruggeven .
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
nou dan maar beslissingen kunnen gemaakt worden op meerderheid van de nederlandse stemmen en niet op een poppetje die vind dat dat moet en een groot deel leid eronder
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
dr. Love 4.0
craven
 craven - zondag 03 februari 2013 - 12:18   quote  deeplink  
hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En die Marokkanen zijn ook van die lieverdjes hier in NL ja, lafaards zijn het. Komen altijd in groepjes , alleen schijten ze in hun broek . . .
Wat ik bedoel te zeggen is dat de Koning daar ook een dictator was en zijn
zoon er meer een demoncratie van maakt in Vrede...Dat integenstelling van Libië Egypte Algerije en Tunesia
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:21   quote  deeplink  
ik praat niet over israel hypocriete samenleving de staat israel bestaat pas wijlen 67 jaar en vind nog steeds gek dat blanken wonen tussen arabieren. en doen of het hun beloofde land is stelletje nomaden wat het zijn.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 03 februari 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 14:54 schreef mitchah het volgende:
wanneer wordt hooliganisme omgezet na patriotisme. hoelang gaan we met onze graaipolitiek in zee.
Ik denk dat dat pas omgezet wordt wanneer er sprake is van begrip onder alle lagen van de bevolking voor het hersenloze slopen van bezittingen van anderen en het volledig zonder reden in elkaar trappen van personen.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:22   quote  deeplink  
dus dat hamas een bommetje gooit op zijn tijd daar ken ik me inkomen
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 03 februari 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:21 schreef mitchah het volgende:
ik praat niet over israel hypocriete samenleving de staat israel bestaat pas wijlen 67 jaar en vind nog steeds gek dat blanken wonen tussen arabieren. en doen of het hun beloofde land is stelletje nomaden wat het zijn.
Zijn ze dood? Wijlen is namelijk iemand die is overleden.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:21 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik denk dat dat pas omgezet wordt wanneer er sprake is van begrip onder alle lagen van de bevolking voor het hersenloze slopen van bezittingen van anderen en het volledig zonder reden in elkaar trappen van personen.
bammm nog een die het onder ogen ziet
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:21 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik denk dat dat pas omgezet wordt wanneer er sprake is van begrip onder alle lagen van de bevolking voor het hersenloze slopen van bezittingen van anderen en het volledig zonder reden in elkaar trappen van personen.
Zinvolle post, en ontopic :)
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 03 februari 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Zinvolle post, en ontopic :)
Goed he!!!
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En die Marokkanen zijn ook van die lieverdjes hier in NL ja, lafaards zijn het. Komen altijd in groepjes , alleen schijten ze in hun broek . . .
precies die weten van samenpakken van hun volk tegen andere is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:10 schreef craven het volgende:

[..]

maar Bea haar kapsel bleef gewoon hetzelfde...
Ghehe..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:17 schreef mitchah het volgende:
nou dan maar beslissingen kunnen gemaakt worden op meerderheid van de nederlandse stemmen en niet op een poppetje die vind dat dat moet en een groot deel leid eronder
Hoe zie je dat dan voor je? Over alle maatregelen een referendum houden??
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die hebben het voordeel van de twijfel omdat Israel hun land afpakt..
De staat Israel word met het jaar groter en groter tenkoste van de Palestijnen...
Wat Hitler en de nazies is het groot deden doen die Joden nu bij de Palestijnen..
Gewoon 80% van dat land teruggeven .
screenshot_305.png
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:11   quote  deeplink  
waar een wil is is een weg, maar vastgeroest zitten in de gedachtengang dat het wel weer beter wordt lijkt me onwaarschijnlijker, En als het niet in belang van de nederlander is om mee te beslissen vraag ik me af of het belangrijk is maatregelen te treffen want dan is het meestal voor een groep goed die het alleen maar goed hebben, we hebben allemaal rechten mensenrechten dus waarom mogen wij dan niet mee beslissen. omdat we slaven zijn we doen wat gezegd wordt voor 200 jaar geleden is de slavernij afgeschaft zeggen we, nee nee hij is uitgebreider geworden nu is iedereen slaaf
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:11 schreef mitchah het volgende:
waar een wil is is een weg, maar vastgeroest zitten in de gedachtengang dat het wel weer beter wordt lijkt me onwaarschijnlijker, En als het niet in belang van de nederlander is om mee te beslissen vraag ik me af of het belangrijk is maatregelen te treffen want dan is het meestal voor een groep goed die het alleen maar goed hebben, we hebben allemaal rechten mensenrechten dus waarom mogen wij dan niet mee beslissen. omdat we slaven zijn we doen wat gezegd wordt voor 200 jaar geleden is de slavernij afgeschaft zeggen we, nee nee hij is uitgebreider geworden nu is iedereen slaaf
Zolang jij nog achter je computertje dit soort teksten kan tikken zal het nog wel meevallen met dat slaaf wezen...
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Als je hooliganisme als dwangmiddel ziet,tjonge dan geef je een vrijbrief af aan pillenslikkende en snuivende jongeren erg gevaarlijk.in de tijd van de hootsie en tootsie rellen zat ik daar.en als je onder invloed van drugs een ideaal gaat verwezenlijken krijg je vreselijke dingen.ik vindt het een gevaarlijk topic.hopelijk zijn er genoeg gezonde geesten die dit verafschuwen.en ik lees gelukkig goede tegen argumenten
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:14   quote  deeplink  
ja maar je ziet niet dat ik bj een vriend ben om andere dingen te regelen omdat ik zelf geen computer heb dus
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:15   quote  deeplink  
goed piet de kapitalist
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:14 schreef mitchah het volgende:
ja maar je ziet niet dat ik bj een vriend ben om andere dingen te regelen omdat ik zelf geen computer heb dus
Haha.. lukt aardig dat regelen.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
thx
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 13:18   quote  deeplink  
d:-))
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:15 schreef mitchah het volgende:
goed piet de kapitalist
Daar werkt piet ook hard genoeg voor. Hij is een van die mensen waar jij het over hebt, die de regeltjes van dit land ontvlucht zijn...
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:19   quote  deeplink  
precies ga dan niet zeggen dat het gevaarlijk is, met staart tussen de benen verkassen na een ander land.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:18 schreef tomson het volgende:

[..]

Daar werkt piet ook hard genoeg voor. Hij is een van die mensen waar jij het over hebt, die de regeltjes van dit land ontvlucht zijn...
Inderdaad half gedwongen maar toch.
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:19 schreef mitchah het volgende:
precies ga dan niet zeggen dat het gevaarlijk is, met staart tussen de benen verkassen na een ander land.
Ik ga het antwoord aan piet overlaten maar dit maak ik niet op uit zijn reactie.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:21   quote  deeplink  
.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:11 schreef mitchah het volgende:
waar een wil is is een weg, maar vastgeroest zitten in de gedachtengang dat het wel weer beter wordt lijkt me onwaarschijnlijker, En als het niet in belang van de nederlander is om mee te beslissen vraag ik me af of het belangrijk is maatregelen te treffen want dan is het meestal voor een groep goed die het alleen maar goed hebben, we hebben allemaal rechten mensenrechten dus waarom mogen wij dan niet mee beslissen. omdat we slaven zijn we doen wat gezegd wordt voor 200 jaar geleden is de slavernij afgeschaft zeggen we, nee nee hij is uitgebreider geworden nu is iedereen slaaf
Gedachtegang kwam me bekend voor. Quote van Jean-Jacques Rousseau (1762):

--------------------
"L'homme est né libre, et partout il est dans les fers."

De mens wordt vrij geboren en is alom geketend.
--------------------

Hij wordt als belangrijke aanstichter van de Franse revolutie gezien. Heb je dat ook voor ogen?
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:23   quote  deeplink  
ga lekker door met voetbalrelletjes daar wordt iedereen gezonder van. einde discussie............
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:19 schreef mitchah het volgende:
precies ga dan niet zeggen dat het gevaarlijk is, met staart tussen de benen verkassen na een ander land.
Tja laten we het houden op een onbezonnen leven in mijn jeugd.maar met de staart tussen mijn benen? Nee ik denk dat ik mijn leven in de waagschaal heb gelegd voor de wereldvrede (en helaas ook voor financieele onafhankrlijkheid) het enige wat ik wil zeggen uit de grond van mijn hart is zoek geen excuses om hooligans een vrijbrief te geven om geweld te gebruikn.dit is niert te stoppen.en kijk uit wat je op het net zet.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:27   quote  deeplink  
heb ik dat voor ogen nee helemaal niet vertel een duidelijke mening. thats all jullie moeten je niet aangevallen voelen.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:28   quote  deeplink  
precies een kogel voor vrijheid van meningsuiting
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:27 schreef mitchah het volgende:
heb ik dat voor ogen nee helemaal niet vertel een duidelijke mening. thats all jullie moeten je niet aangevallen voelen.
hahaha, ik voel me niet aangevallen man. Ben gewoon aan kijken hoever je over alles hebt nagedacht.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Geen probleem
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:29   quote  deeplink  
en geef niemand een vrijbrief wie ben ik om dat te doen geven jullie maar een vrijbrief om rotterdam amsterdam eindhoven kapot te slaan omdat we verloren hebben
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:29 schreef mitchah het volgende:
en geef niemand een vrijbrief wie ben ik om dat te doen geven jullie maar een vrijbrief om rotterdam amsterdam eindhoven kapot te slaan omdat we verloren hebben
Wel heel erg generaliserend. Ik denk niet dat er veel Feyenoorders zijn die hooliganisme goedpraten.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:32   quote  deeplink  
en excuses als ik iemand gekleineerd heb was niet mijn insteek van het verhaal srry ervoor.
mitchah
 mitchah - zondag 03 februari 2013 - 13:32   quote  deeplink  
praat ik over feyenoorders
coenjo
 coenjo - zondag 03 februari 2013 - 13:32   quote  deeplink  
http://www.nieuwemedianieuws.nl/
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 februari 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Palestijnen en Israëliërs zijn zo gek als een deur
Nee, jij bent fris in je hoofd!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 februari 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 14:54 schreef mitchah het volgende:
wanneer wordt hooliganisme omgezet na patriotisme. hoelang gaan we met onze graaipolitiek in zee.
REVOLUTION!!!!!!!!!! Wij gaan niet opzij!!!! wat dacht jij...kom ie, de stelling van de week...en al zelf op het binnenhof gestaan?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 februari 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat er helemaal niks mee mis is om die lui uit Amsterdom op de muil te slaan..
Maar als jij die lui op het Binnenhof wil meppen, ga vooral je gang, ik kijk vanavond om 20:00 uur wel naar het journaal dan..
Slaat ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan, want het leven duurt maar even, alle joden aan het gasssssss... Als er een liedje over word gemaakt zal het zeker wel mogen!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 februari 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:54 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Nee, jij bent fris in je hoofd!
In ieder normaler dan jij ben . . . met je gekke ideeën
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 februari 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:14 schreef mitchah het volgende:
hebben we niet massaal tegen de euro gestemd is toch gekomen dus praat niet over dictatuur we zitten er midden in
Nee joh, we hebben niet massaal tegen de euro gestemd.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 februari 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:37 schreef mitchah het volgende:

[..]

precies die weten van samenpakken van hun volk tegen andere is.
SCHIJTLUIZEN ZIJN HET . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hooliganisme









0.0063171