|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Waar is de tijd dat Alipedia hier een geweldig topic opende voor elke pot :(
Gelukkig zie ik die voorbeschouwingen van Ali nog wel, alleen niet hier :D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helemaal eens Eide.
Ik hou het op een oersaaie 2-0. Spel is niet om aan te zien momenteel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: spelen thuis man! Roda uitvorm.. ik ga voor 4-0 met een flitsende Cuenca en 2 goals van Sigi! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 16:53 schreef Eide het volgende:Waar is de tijd dat Alipedia hier een geweldig topic opende voor elke pot :( Gelukkig zie ik die voorbeschouwingen van Ali nog wel, alleen niet hier :D volgens mij wou hij nu gewoon het 1e topic hebben omdat hij er voor de wedstrijd tegen VVV in faalde :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 16:53 schreef Eide het volgende:Waar is de tijd dat Alipedia hier een geweldig topic opende voor elke pot :( Gelukkig zie ik die voorbeschouwingen van Ali nog wel, alleen niet hier :D Inderdaad,maar ik ben blij dat jij "daar" ook zit capitano ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nu ben je wel de eerste!
Ik zal erbij zij en het wordt 4-1
***+1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt een geweldige manier om een wedstrijd topic aan te maken.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij bent ook gauw tevreden Remco ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja man.. Het zijn de kleine dingen in het leven man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je toetsenbord is kapot.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....betekend goedenavond(denk ik) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ãøê ñðèéàâå ÷ééîú îòì ìàìó ùðä, åäéà äééúä àçú îùìåùú ðúéáé äòìééä |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Google translate doet z'n werk goed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah staat er heel anders op google.....ach Jarvis kan het ook |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Oh, jij bedoeld "daar"..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh.....ouwe relnicht ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: He he he, een beetje rustig aan tegen die ouwe, relnicht.....;-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee, niet hier, wel "daar"...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zat op de bank gister man... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] spelen thuis man! Roda uitvorm.. ik ga voor 4-0 met een flitsende Cuenca en 2 goals van Sigi! Oja tuurlijk. Spelen dit seizoen thuis sowiezo saai voetbal. Dus geen flauw idee waar je het op basseerd. Tegen PSV en NAC thuis was het goed. Tegen FC Twente redelijk. Tegen AZ, FC Utrecht, Vitesse, FC groningen, VVV,RKC en ook tegen Feyenoord was het 10 niet om aan te zien |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:26 schreef Loetje het volgende:[..] Oja tuurlijk. Spelen dit seizoen thuis sowiezo saai voetbal. Dus geen flauw idee waar je het op basseerd. Tegen PSV en NAC thuis was het goed. Tegen FC Twente redelijk. Tegen AZ, FC Utrecht, Vitesse, FC groningen, VVV,RKC en ook tegen Feyenoord was het 10 niet om aan te zien op basis van: de reeks die we gaan neerzetten. met goed voetbal, 2 goede vleugelflitsers de Jong weer op het middenveld en Sigi weer in de spits:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope...ga door totdat je een ban hebt;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:26 schreef Loetje het volgende:[..] Oja tuurlijk. Spelen dit seizoen thuis sowiezo saai voetbal. Dus geen flauw idee waar je het op basseerd. Tegen PSV en NAC thuis was het goed. Tegen FC Twente redelijk. Tegen AZ, FC Utrecht, Vitesse, FC groningen, VVV,RKC en ook tegen Feyenoord was het 10 niet om aan te zien Je moet sjouwen ouwe....bel je nog;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en hij mocht niet invallen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffffff ze zeggen dat ik slap lul.....tegen wie heb je het man ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat gaat never nooit niet gebeuren, of boudje moet echt een hekel aan mij hebben, maar denk dat dat wel mee valt:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je valt niet op man, dan gebeurt dat zo ie zo niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:51 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat gaat never nooit niet gebeuren, of boudje moet echt een hekel aan mij hebben, maar denk dat dat wel mee valt:-) Wedden ??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik wed niet. Maar onder normale omstandigheden is er geen enkele reden om mij een ban te geven ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ech wel.....maar ga het niet uitlokken ouwe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 20:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] op basis van: de reeks die we gaan neerzetten. met goed voetbal, 2 goede vleugelflitsers de Jong weer op het middenveld en Sigi weer in de spits:) Laat me niet lachen man. Komende 3 wedstrijdjes zullen we nog wel winnen. Daarna FC Twente, PSV en AZ uot. Dan moet ik het nog zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehe, toch wel? Ik hoor je wel man. Heb sowiezo vanaf komende vrijdag 11 dagen vrij |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 03:55 schreef Loetje het volgende:[..] Laat me niet lachen man. Komende 3 wedstrijdjes zullen we nog wel winnen. Daarna FC Twente, PSV en AZ uot. Dan moet ik het nog zien We spelen het best in de topwedstrijden... Daarbij is Fct zonder Chadli zeer kwetsbaar, en zijn we gewooon beter dan Az, dat eigenlijk maar 3 spelers heeft die echt goed zijn. Psv is erg lastig maar moet kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 09:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] We spelen het best in de topwedstrijden... Daarbij is Fct zonder Chadli zeer kwetsbaar, en zijn we gewooon beter dan Az, dat eigenlijk maar 3 spelers heeft die echt goed zijn. Psv is erg lastig maar moet kunnen. Wordt stand up comedian ofzo. Wou dat het zo makkelijk ging als jij zei. Twente is fysiek veeeeeeeeeel sterker dan ons, wordt een hele kwaaie. In lampegat zie ik ons heeeeel hard op ons bek gaan en onderschat az niet. Het is niet voor niets dat elke AZ speler moeiteloos meekan bij ajax. Dat is,al gebleken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 11:42 schreef Loetje het volgende:[..] Wordt stand up comedian ofzo. Wou dat het zo makkelijk ging als jij zei. Twente is fysiek veeeeeeeeeel sterker dan ons, wordt een hele kwaaie. In lampegat zie ik ons heeeeel hard op ons bek gaan en onderschat az niet. Het is niet voor niets dat elke AZ speler moeiteloos meekan bij ajax. Dat is,al gebleken Ik vind niet dat we onze tegenstanders moeten onderschatten, maar naar mijn idee onderschat jij op deze manier ons eigen cluppie.
Wij speelden tenslotte tegen de topclubs uit de eredivisie (twente, az, feyenoord, psv en vitesse)onze beste wedstrijden. Alleen van vitesse werd verloren, AZ en Feyenoord gelijk en van psv, twente en feyenoord werd gewonnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 12:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik vind niet dat we onze tegenstanders moeten onderschatten, maar naar mijn idee onderschat jij op deze manier ons eigen cluppie. Wij speelden tenslotte tegen de topclubs uit de eredivisie (twente, az, feyenoord, psv en vitesse)onze beste wedstrijden. Alleen van vitesse werd verloren, AZ en Feyenoord gelijk en van psv, twente en feyenoord werd gewonnen. Klopt ronald. Ik heb nergens gezegt dat wij die wedstrijden niet kunnen winnen behalve bij psv uit. Wij spelen relatief goede topwedstrijden alleen uit laat het vaak te wensen over hoe simpel we wedstrijden weggeven.
Daarbij begon de discussie met natjos over dat ajax thuis zelden aantrekkelijk voetbal speelt. En daar blijf ik nog steeds bij. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat die uitwedstrijden die we tegemoet gaan dat we aanzieenlijk beter zullen moeten spelen als wat er tot noch toe na de winsterstop gedaan is. Kort voor de winterstop was het heel behoorlijk. PSV scoort thuis namelijk heel makkelijk. En bij dat balverlies wat we vaak lijden gaat daar afgestraft worden. AZ blijft een fris en goed voetballende ploeg waar we altijd verschrikkelijk veel moeite mee hebben. Ook Twente is fysiek sterker. Alleen acht ik daar de kans op een overwinning nog het grootst.
Vond de uitspraken van De Boer gister ook belachelijk dat hij het goed vond. Ondanks het slechte veld was het afschuwelijk slecht weer. Net als vorige week bij vitesse. Ook Feyenoord thuis was verre van goed. Vandaar de zorgen bij mij. Snap je? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 12:57 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt ronald. Ik heb nergens gezegt dat wij die wedstrijden niet kunnen winnen behalve bij psv uit. Wij spelen relatief goede topwedstrijden alleen uit laat het vaak te wensen over hoe simpel we wedstrijden weggeven. Daarbij begon de discussie met natjos over dat ajax thuis zelden aantrekkelijk voetbal speelt. En daar blijf ik nog steeds bij. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat die uitwedstrijden die we tegemoet gaan dat we aanzieenlijk beter zullen moeten spelen als wat er tot noch toe na de winsterstop gedaan is. Kort voor de winterstop was het heel behoorlijk. PSV scoort thuis namelijk heel makkelijk. En bij dat balverlies wat we vaak lijden gaat daar afgestraft worden. AZ blijft een fris en goed voetballende ploeg waar we altijd verschrikkelijk veel moeite mee hebben. Ook Twente is fysiek sterker. Alleen acht ik daar de kans op een overwinning nog het grootst. Vond de uitspraken van De Boer gister ook belachelijk dat hij het goed vond. Ondanks het slechte veld was het afschuwelijk slecht weer. Net als vorige week bij vitesse. Ook Feyenoord thuis was verre van goed. Vandaar de zorgen bij mij. Snap je? Ik zie niet waarom we niet zouden kunnen winnen, uit bij psv. Ook zij spelen niet best. Ze scoren in zoverre makkelijk, dat meer dan de helft van hun doelpunten productie afkomstig is van 3 spelers. Eigenlijk heeft geen enkele kampioen van de laatse jaren een constant goed seizoen gedraaid en ik denk ook dat het in Nederland eigenlijk niet mogelijk is omdat a: de grote talenten snel weer weg gaan en b: het niveau van de Nederlandse competitie lager is dan dat van de toplanden. wel is onze competitie een stuk spannender dan in andere landen omdat wij 5-6 clubs hebben die mee doen om het kampioenschap en in de andere landen vaak maar 2 of hooguit 3 clubs de dienst uit maken.
Ik ben wel met je eens dat het ook gisteren niet super goed was, maar zo afschuwlijk slecht als jij het noemt, vond ik het ook weer niet. Wel vond ik de 2e helft, na de 2-0 een stuk verzorgder dan de 1e helft, net als afgelopen donderdagavond tegen vitesse.
Ik denk dat we best een redelijk team hebben waarmee we in de competitie tot het laatst mee blijven doen en zelfs kampioen kunnen worden. Ook voor de EL geef ik ons een goede kans, hoewel het niveau van de tegenstanders daar gemiddeld een stuk hoger ligt dan in onze competitie.
Ik heb er wel vertrouwen in ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 11:42 schreef Loetje het volgende:[..] Wordt stand up comedian ofzo. Wou dat het zo makkelijk ging als jij zei. Twente is fysiek veeeeeeeeeel sterker dan ons, wordt een hele kwaaie. In lampegat zie ik ons heeeeel hard op ons bek gaan en onderschat az niet. Het is niet voor niets dat elke AZ speler moeiteloos meekan bij ajax. Dat is,al gebleken Kwalitatief gezien zijn wij gewoon beter dan Az. Die moeten we dus gewoon kunnen winnen. Twente hebben we al eens can gewonnen en zij verliezen van utrecht. Een ploeg vol nederlandse middelmaat, niemand van utrecht is op t moment beter Dan een speler bij ons in de basis. Dan kan Twente fysiek wel sterker zijn, maar we hebben city Toch ook verslagen.
Tuurlijk is PSV UIT lastigste van het seizoen. Maar waarom zouden we daar niet kunnen winnen? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jullie zijn geen PEC......... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 15:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Kwalitatief gezien zijn wij gewoon beter dan Az. Die moeten we dus gewoon kunnen winnen. Twente hebben we al eens can gewonnen en zij verliezen van utrecht. Een ploeg vol nederlandse middelmaat, niemand van utrecht is op t moment beter Dan een speler bij ons in de basis. Dan kan Twente fysiek wel sterker zijn, maar we hebben city Toch ook verslagen. Tuurlijk is PSV UIT lastigste van het seizoen. Maar waarom zouden we daar niet kunnen winnen? Ben blij dat ik een eigen mening mag hebben |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik doe niks af aan je mening, jij reageert op de mijne en ik op de jouwe.. is dat niet deels het idee van een forum? |
|
|
|