|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik doe niks af aan je mening, jij reageert op de mijne en ik op de jouwe.. is dat niet deels het idee van een forum? Je speelt wel een beetje voor baas, Natte Jos...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Meneer natte jos:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: KLopt infamous. Wij zij AJAX, wij zijn de BESTE!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Duurde nog lang, voordat dit ge-oppert werd... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Lachuuuh. Ik heb eerst andere kwaliteiten van mezelf het werk laten doen en dus geen tijd gehad voor diverse fora ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ok, het is ietwat arrogant, maar wel waar.... :-))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 19:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik doe niks af aan je mening, jij reageert op de mijne en ik op de jouwe.. is dat niet deels het idee van een forum? Je ben veel te oppotunistisch en zelden rieel in mijn ogem. Irriteer me daar nogal aan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dat gaan we zien.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dat is afhankelijk wie er spelen. Siem op mid of in de spits. Cuenca in basis of op bank? Is hij net zo goed als voor zijn blessure. off toppic: Is Barca overigens wel zo goed, wordt die wedstrijd niet gefixed?
Hoe de opvatting van Roda is, 442 of 433. Wel of geen Malki.
Het wordt eens tijd dat we weer er 7 of meer in gaan leggen.
Maar het wordt 2-0 en gaan we de wedstrijd dood controleren omdat donderdag steua wacht. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Dat is afhankelijk wie er spelen. Siem op mid of in de spits. Cuenca in basis of op bank? Is hij net zo goed als voor zijn blessure. off toppic: Is Barca overigens wel zo goed, wordt die wedstrijd niet gefixed? Hoe de opvatting van Roda is, 442 of 433. Wel of geen Malki. Het wordt eens tijd dat we weer er 7 of meer in gaan leggen. Maar het wordt 2-0 en gaan we de wedstrijd dood controleren omdat donderdag steua wacht. Steaua heb ik zin in!:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
5-0....1x Fisher....2x Sigthorsson...1x Cuenca...1x De Jong |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies. Zet 1x je ajaxbril af en praat dan verder. Doe ik ook. Andets verdwijnt de,realiteit wel heel makkelijk. Je krijgt trouwens nu al trekken van een aantal andere hier, perse het laatste woord moeten hebben. Al hwb je ongelijk. Lelijk eigenschap. Ik basseer alleen op feiten!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga met Sjakie mee....5-0 ;-) |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik niet. Verwacht veel eenrichtingsverkeer. Taie ploeg, dat wel. Heb ze vanavond zien spelen. Was niet goed. Vooral de vooratopper was een drama. Niet leuk als je dan tegen eriksen moet. Ik hoop op een wedstrijd tegen chelsea |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet denk ik donderdag toch ff met je praten ghehehe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 23:50 schreef Loetje het volgende:[..] Ik niet. Verwacht veel eenrichtingsverkeer. Taie ploeg, dat wel. Heb ze vanavond zien spelen. Was niet goed. Vooral de vooratopper was een drama. Niet leuk als je dan tegen eriksen moet. Ik hoop op een wedstrijd tegen chelsea Lijkt mij ook een stug ploegje, hoor. Maar ik heb er zin in omdat ik er heen ga! :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is inderdaad spannender. Ik hebt besloten te gaan als ajax daadwerkelijk tegen chelsea moet. Veel mooiere werdstrijd. Een die echt 2 kanten op kan. Als ik naar ajax ga is het bijna alleen maar naar topwedstrijden. Geloof me, dan trek je de spanning al helemaal niet meer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Welkom ted, als dat zo is heb jij een mooi debuut op het forum. Ik dwnk dat gelijk iedereen je heel erg mag haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Dat is afhankelijk wie er spelen. Siem op mid of in de spits. Cuenca in basis of op bank? Is hij net zo goed als voor zijn blessure. off toppic: Is Barca overigens wel zo goed, wordt die wedstrijd niet gefixed? Hoe de opvatting van Roda is, 442 of 433. Wel of geen Malki. Het wordt eens tijd dat we weer er 7 of meer in gaan leggen. Maar het wordt 2-0 en gaan we de wedstrijd dood controleren omdat donderdag steua wacht. Denk dat de opvatting van roda geen drol uitmaakt. Ajax is heel veel sterker dan ze. Ongeacht in welk systeem beide spelen noet ajax gewoom simpel winnen. Het is eerder een mentaliteitskwestie |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 11:45 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is inderdaad spannender. Ik hebt besloten te gaan als ajax daadwerkelijk tegen chelsea moet. Veel mooiere werdstrijd. Een die echt 2 kanten op kan. Als ik naar ajax ga is het bijna alleen maar naar topwedstrijden. Geloof me, dan trek je de spanning al helemaal niet meer Ajax-Chelsea lijkt mij ook mooi! ligt wel een beetje aan de prijsklasse... voor 15-25 ga ik zeker heen! |
|
|
|
|
ryanajax16
|
|
|
Ik zeg 4-0 2 x sigi op aangeven van cuenca Cuenca ook 1 x en Eriksen maakt er 1tje. AFCA |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 11:49 schreef Loetje het volgende:[..] Denk dat de opvatting van roda geen drol uitmaakt. Ajax is heel veel sterker dan ze. Ongeacht in welk systeem beide spelen noet ajax gewoom simpel winnen. Het is eerder een mentaliteitskwestie ik bedoelde ook de uitslag. Ajax moet winnen, hoe roda ook speelt.
Speelt Roda vol op de aanval en met alle risico van dien dan zie ik ajax met 6-0 winnen. Speelt Roda verdedigend dan zie ajax maar met 2-0 winnen.
Roda zal wel gaan verdedigen.
Gezien de wedstrijd in Kerkrade word het een moeilijke wedstrijd. Ajax zal ook niet 100% willen geven. Gezien donderdag ook gespeeld gaat worden.
Dus 2-0 voor Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 februari 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
ja loetje ik ben al suporter van ajax toen johan cruiff 15 jaar was ik kom uit denhaag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Onze neuzen staan zoals gewoonlijk weer in de zelfde positie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehehe.....brabo'ers hé |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij nu ook hé...hehehehe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het maakt toch helemaal geen ..... uit waar je woont. Een ajacied heeft ajax in zijn hart!
Eens ajacied, altijd ajacied!
Zo is het toch?!! |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha dat laatste is dan weer minder hahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 09:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het maakt toch helemaal geen ..... uit waar je woont. Een ajacied heeft ajax in zijn hart! Eens ajacied, altijd ajacied! Zo is het toch?!! Niet zo serieus pikkie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe......ouwe mopper mokumer ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nenam is dus eigenlijk overloop brabo ;-))
of Nepbrabo hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij begint zich als een brabo te gedragen. Zeker nu ik hem wekelijks kan observeren. Heb hem vandaag weer wat brabomanieren bijgeleerd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ech niet,ik versta die gasten niet eens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ging in Helmond voetballen... je had mijn gezicht moeten zien in die kleedkamer, ik had geen idee wat ze zeiden... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Schoonpraten werkt niet. Je gaat zelfs al praten als een brabo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 21:14 schreef Eide het volgende:[..] Ik ging in Helmond voetballen... je had mijn gezicht moeten zien in die kleedkamer, ik had geen idee wat ze zeiden... Daar woont ook alleen troep |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha...zo kan tie weer wel eej pik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 21:14 schreef Eide het volgende:[..] Ik ging in Helmond voetballen... je had mijn gezicht moeten zien in die kleedkamer, ik had geen idee wat ze zeiden... ge mot voebulle nie ouwehoere... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 21:14 schreef Eide het volgende:[..] Ik ging in Helmond voetballen... je had mijn gezicht moeten zien in die kleedkamer, ik had geen idee wat ze zeiden... Loetje zat hier net en had het over een mesje.....ik zeg:wat moet je met een mes ouwe???,bedoelde hij meisje,Ria vertaalde ff voor me.......pfffffff rare binnensmondse boeren gebrabbel!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Loetje zat hier net en had het over een mesje.....ik zeg:wat moet je met een mes ouwe???,bedoelde hij meisje,Ria vertaalde ff voor me.......pfffffff rare binnensmondse boeren gebrabbel!!! Je komt laat los ouwe ghehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dit bedoel ik dus......krijg dat h woord ook niet uit mijn bek
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Helaas, na ruim 7 jaar Brabant komt dat bij mij af en toe toch over de lippen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry gaat mij nooit lukken.....maar waar zat jij ook al weer?? |
|
|
|