|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik ga ook weleens geil drop |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:[b
3-0 3x eigendoel MALKI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zitten hier ook nog echte Amsterdammers, of alleen supporters van buiten onze Hoofdstad ;-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 20:05 schreef Ronald 1960 het volgende:Zitten hier ook nog echte Amsterdammers, of alleen supporters van buiten onze Hoofdstad ;-( Wel een paar waar ik het van weet....ik niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 20:05 schreef Ronald 1960 het volgende:Zitten hier ook nog echte Amsterdammers, of alleen supporters van buiten onze Hoofdstad ;-( Ik heb in Amsterdam gewoond gap. Ben alleen vanwege werk uiteindelijk in het zuiden terecht gekomen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:35 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb in Amsterdam gewoond gap. Ben alleen vanwege werk uiteindelijk in het zuiden terecht gekomen. Ik vanwege de liefde.....ach is één pot nat ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Excuse mon mots....tis een inkoppertje,hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar niet de zelfde natte pot als de mijne ;-)) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Opstelling:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind
Lasse Schöne, Christian Poulsen, Christian Eriksen
Jody Lukoki, Siem de Jong, Viktor Fischer
Wissel 45 min: Jody Lukoki - Isaac Cuenca Wissel 60 min: .... - Kolbeinn Sigthórsson Wissel 75 min: .... - Derk Boerrigter
De laatste 2 wissels wordt besloten tijdens de wedstrijd. De kans is groot dat Christian Poulsen en Viktor Fischer worden gewisseld in verband met donderdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2013 - 15:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Opstelling: Kenneth Vermeer Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind Lasse Schöne, Christian Poulsen, Christian Eriksen Jody Lukoki, Siem de Jong, Viktor Fischer Wissel 45 min: Jody Lukoki - Isaac Cuenca Wissel 60 min: .... - Kolbeinn Sigthórsson Wissel 75 min: .... - Derk Boerrigter De laatste 2 wissels wordt besloten tijdens de wedstrijd. De kans is groot dat Christian Poulsen en Viktor Fischer worden gewisseld in verband met donderdag. Cuenca start als rechtsbuiten heb ik gelezen. ik denk dat Serero ook nog wel speeltijd zal krijgen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2013 - 15:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Cuenca start als rechtsbuiten heb ik gelezen. ik denk dat Serero ook nog wel speeltijd zal krijgen. Waar heb je dat gelezen? De boer zegt dat hij speelminuten krijgt, dat heb ik gelezen. Daar maakt ik uit op dat hij niet in de basis zou beginnen. Kolbein begint ook op de bank omdat hij donderdag ook al in de basis begon met Ijsland. Als Kolbein vanaf de basis begint dan zou hij de wedstrijd niet afmaken en dan heeft hij minder speeltijd met Cuenca.
Donderdag zal Kolbein en Cuenca wel vanaf de basis beginnen.
Serero zal waarschijnlijk niet spelen. Lange rit achter de rug, weinig gespeeld met Zuid-Afrika. Kans nog aanwezig dat hij opnieuw geblesseerd raakt. Hij kan wel als laatste wissel erin komen. Maar waarschijnlijk wil De boer deze aanval ook zien. Derk - Kolbein - Cuenca
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2013 - 16:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waar heb je dat gelezen? De boer zegt dat hij speelminuten krijgt, dat heb ik gelezen. Daar maakt ik uit op dat hij niet in de basis zou beginnen. Kolbein begint ook op de bank omdat hij donderdag ook al in de basis begon met Ijsland. Als Kolbein vanaf de basis begint dan zou hij de wedstrijd niet afmaken en dan heeft hij minder speeltijd met Cuenca. Donderdag zal Kolbein en Cuenca wel vanaf de basis beginnen. Serero zal waarschijnlijk niet spelen. Lange rit achter de rug, weinig gespeeld met Zuid-Afrika. Kans nog aanwezig dat hij opnieuw geblesseerd raakt. Hij kan wel als laatste wissel erin komen. Maar waarschijnlijk wil De boer deze aanval ook zien. Derk - Kolbein - Cuenca kan de bron zo 123 niet terug vinden...
Cuenca is wel gehaald voor basis wordt ook aangegeven en als hij fit is zou hij in principe toch ook kunnen starten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2013 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] kan de bron zo 123 niet terug vinden... Cuenca is wel gehaald voor basis wordt ook aangegeven en als hij fit is zou hij in principe toch ook kunnen starten. Het is wel zijn 1ste wedstrijd na zijn blessure. Natuurlijk is hij gehaald voor de basis anders hoef je hem ook niet te huren. Dus ik denk dat hij geen 90 min gaat spelen. Dan lijkt het mij dat hij in de rust in zal vallen. Lukoki speelde niet slecht tegen VVV.
Sneijder is ook gehaald voor de basis bij Galasaray. Alleen speelde hij ook niet meteen in de basis. Dat heeft te maken dat je dat niet doet. Omdat Cuenca toch moet wennen aan een nieuwe omgeving, ook omdat andere spelers niet het verdienen om door een nieuweling te worden gepasseerd.
Nieuwe spelers beginnen meestal niet meteen in de basis. Alleen in het begin van het seizoen wel maar daar had je oefenwedstrijden nodig gehad. |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
3-0 ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen! |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op donderdag 07 februari 2013 - 09:01 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het maakt toch helemaal geen ..... uit waar je woont. Een ajacied heeft ajax in zijn hart! Eens ajacied, altijd ajacied! Zo is het toch?!! Waar is de like button? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vitesse (lees Bony) heeft gelijk gespeeld tegen PSV, dus Ajax kan 2 puntjes inlopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: was ook wel terecht |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ze lieten het zelf gebeuren.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is het hele verhaal met Vitesse dit seizoen. Sluipmoordenaars. Ze ziet ze in zo'n wedstrijd niet veel, maar aan het einde hebben ze wel een resultaat. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 10:50 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het hele verhaal met Vitesse dit seizoen. Sluipmoordenaars. Ze ziet ze in zo'n wedstrijd niet veel, maar aan het einde hebben ze wel een resultaat. Klopt ja.. Mr het is wel degelijk n kwaliteit.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hopen dat Pec twente doorgaat en niet op het laatste Moment wordt afgelast anders mis ik voor niets de 2e helft van Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 11:20 schreef NatjosFC het volgende:Hopen dat Pec twente doorgaat en niet op het laatste Moment wordt afgelast anders mis ik voor niets de 2e helft van Ajax. Heb je ook een seizoenkaart voor Zwolle dan? ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: alleen voor Zwolle:) Ajax kijk ik op EDL |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Eredivisielive meldt: opstelling Ajax: Vermeer Rhijn Toby Moisander Blind Schone Poulsen Eriksen Cuenca Siem Fischer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 12:45 schreef NatjosFC het volgende:Eredivisielive meldt: opstelling Ajax: Vermeer Rhijn Toby Moisander Blind Schone Poulsen Eriksen Cuenca Siem Fischer Toch vreemd dat Siggie niet in de spits staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: uitleg was dat hij ook in de basis startte bij Ijsland, daar 45 of 60 minuten gespeeld geloof ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopelijk laat Cuenca gelijk zien waarom ie gehaald is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zou mooi zijn, jammer dat hij geen hele wedstrijd krijgt..:( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ploegen die minder dan 25% balbezit hebben zouden hiervoor bestraft moeten worden, voetbal is een spel om de bal, als je die niet wilt hebben ga dan lekker handballen.. Echt te triest voor woorden dat er ploegen zijn die op zo'n manier het veld durven te betreden.. 6 verdedigers op lijn en een blok van 4 daarvoor... Pfffff.... Dat roep ik overigens al heel erg lag en dus niet alleen om deze wedstrijd... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
k.t zooi dat zulk voetbal nog gehonereerd wordt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lijkt weer nergens op. Zoals gewoonlijk eerste 10 minuten goed en daarna weer een gezapig tempo. En maar tikken maar nooit is uithalen. Nauwelijks kansen. Roda speelt heel slim. Zal echt beter moeten in een veel hoger tempo. Ook cuenca loopt nog veel te vaak door tot hij balverlies lijdt. Ajax heeft er veel baat hij nu denk ik als sigi er nu inkomt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 15:21 schreef Loetje het volgende:Lijkt weer nergens op. Zoals gewoonlijk eerste 10 minuten goed en daarna weer een gezapig tempo. En maar tikken maar nooit is uithalen. Nauwelijks kansen. Roda speelt heel slim. Zal echt beter moeten in een veel hoger tempo. Ook cuenca loopt nog veel te vaak door tot hij balverlies lijdt. Ajax heeft er veel baat hij nu denk ik als sigi er nu inkomt. Wat is daar slim aan dan?? Ajax schiet 8 keer tussen de palen en Roda 1 keer. Ik kan me niet voorstellen dat dit het plan was.. Dat Roda er 1 maakt en Ajax niet is gewoon toeval.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Wat is daar slim aan dan?? Ajax schiet 8 keer tussen de palen en Roda 1 keer. Ik kan me niet voorstellen dat dit het plan was.. Dat Roda er 1 maakt en Ajax niet is gewoon toeval.. ik heb besloten niet meer in te gaan op jou. Ajax doet dit zelf. Veel te laag tempo en veel te lang doorcombineren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij stel ik een vrij normale vraag toch..
Ajax doet het verder inderdaad zelf, maar de spelopvatting van clubs als Roda in dit soort wedstrijden is gewoon triest. Als Ajax zo speelt en punten pakt zou ik er echt van balen dat ze zo hebben gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een belachelijk slechte vertoning van Ajax.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 16:28 schreef remco k het volgende:Volgens mij stel ik een vrij normale vraag toch.. Ajax doet het verder inderdaad zelf, maar de spelopvatting van clubs als Roda in dit soort wedstrijden is gewoon triest. Als Ajax zo speelt en punten pakt zou ik er echt van balen dat ze zo hebben gespeeld.. Gewoon een wanvertoning!!!! Poulsen die als controleur als een wijf verdedigd. Vermeer die een redding hoeft te maken inde hele wedstrijd en WEER een houdbare bal laat gaan. fdb die zijn aanvoerder steeds blijft misbruiken.dan weer op het middenveld dan weer als spits. Schone???wat doe deze zeer beperkte en trage voetballer bij Ajax??? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit!! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] spelen thuis man! Roda uitvorm.. ik ga voor 4-0 met een flitsende Cuenca en 2 goals van Sigi! Jammer joh , puntje gepakt . Wees blij |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 16:36 schreef Brandje het volgende:[..] Gewoon een wanvertoning!!!! Poulsen die als controleur als een wijf verdedigd. Vermeer die een redding hoeft te maken inde hele wedstrijd en WEER een houdbare bal laat gaan. fdb die zijn aanvoerder steeds blijft misbruiken.dan weer op het middenveld dan weer als spits. Schone???wat doe deze zeer beperkte en trage voetballer bij Ajax??? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit!! Grotendeels eens... Leek weer nergens op. Kwaliteit is er wel... Maar jongens overschatten zichzelf. Weer een laag tempo. Natjos vond het nog nodig die discussie van de week aan te gaan. Je weet dat dit gaat gebeuren. Egoisme was veel te groot vandaag. Lopen tot je balverlies lijdt. Op deze manier verdien je niet eens een plek bij de eerste 3!!! |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ze moeten zich doodschamen, half NL moet op een houtje bijten terwijl zij maandelijks flinke bedragen gestort krijgen en dan doen ze dit er voor!
Overigens heb ik me werkelijk dood geergerd aan die vrije ballen van Eriksen, hoe vaak ik vandaag wel niet om Verthongen heb geroepen.... Ben ik nou de enige die vind dat een ander maar s de vrije trappen moet gaan nemen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 16:47 schreef Heico het volgende:Ze moeten zich doodschamen, half NL moet op een houtje bijten terwijl zij maandelijks flinke bedragen gestort krijgen en dan doen ze dit er voor! Overigens heb ik me werkelijk dood geergerd aan die vrije ballen van Eriksen, hoe vaak ik vandaag wel niet om Verthongen heb geroepen.... Ben ik nou de enige die vind dat een ander maar s de vrije trappen moet gaan nemen? Ook hier ben ik het redelijk mee eens. Eriksen geeft veel assists. Maar zijn spelhervattingen zijn vaak (dus niet altijd) heel erg zwak |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
KUT AJAX. KUT KAKKERLAKKEN VOOR DEZOVEELSTE KEER GEHOLPEN.BIJNA IEDERE THUISWEDSTRIJD DUBIEUZE RODE KAARTEN STELLETJE HONDEN. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Eriksen heb je helemaal niets aan.Altijd al gezegt en ik blijf daar bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 17:21 schreef Guyt het volgende:KUT AJAX. KUT KAKKERLAKKEN VOOR DEZOVEELSTE KEER GEHOLPEN.BIJNA IEDERE THUISWEDSTRIJD DUBIEUZE RODE KAARTEN STELLETJE HONDEN. Adem halen Guytje ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|