|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja duh...en terecht,maar wel adem halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 17:21 schreef Guyt het volgende:KUT AJAX. KUT KAKKERLAKKEN VOOR DEZOVEELSTE KEER GEHOLPEN.BIJNA IEDERE THUISWEDSTRIJD DUBIEUZE RODE KAARTEN STELLETJE HONDEN. Soms is het terrecht... Neemt niet weg dat daar altijd weer iets gebeurd wat de,wedstrijd beinvloed |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 17:49 schreef Loetje het volgende:[..] Soms is het terrecht... Neemt niet weg dat daar altijd weer iets gebeurd wat de,wedstrijd beinvloed Soms ja ontken ik niet maar dankzij de arbitrage hebben ze al zeker 6 pnt verdiend.Als het niet meer is ken daar zo niet tegen grrrr. |
|
|
|
|
AFCA!!!.
|
|
|
Ajax heeft de hele wedstrijd gedomineerd. Meestal werd er weinig mee gedaan en in een vrij laag tempo gevoetbald, maar ondanks dat had deze wedstrijd makkelijk in een 5-1 overwinning kunnen eindigen. Roda zeer slap en loerde op de counter. Jammer dat we té vaak tegen een ploeg spelen die niet wil voetballen. Maar ach, uiteindelijk heb je in elke wedstrijd wel één moment waarin de tegenstander in scoringspositie komt, dat ze deze maken is puur geluk.. Al met al; Ajax speelde niet op zijn sterkst, maar heeft toch de nodige kansen afgedwongen, het zat gewoon niet mee vandaag. Hoevaak is Roda nou over de middelijn heen geweest? |
|
|
|
|
AFCA!!!.
|
|
|
Buiten dat vindt ik Schöne de laatste tijd WEL goed. Sterk aan de bal, en lijdt weinig onnodig balverlies.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
AJAX KNEUZEN ZIJN HET VORIGE WEEK AL LATEN PIEPELEN DOOR VITESSE EN NU DAT KUT FLUT RODA.KLOOTZAKKEN ZIJN HET GEWOON VOL GAS EN JE HAD GEWONNEN. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:08 schreef AFCA!!!. het volgende:Buiten dat vindt ik Schöne de laatste tijd WEL goed. Sterk aan de bal, en lijdt weinig onnodig balverlies.. Juist heel veel balverlies.. Heeft altijd 3 of 4 aanrakingen nodig om de bal door te kunnen spelen, heeft een handelingssnelheid die bij een gemiddels vrachtschip nog hoger ligt en verliest echt belachelijk veel duels... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
21 schoten op goal van Ajax tegen 1 van Roda... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En vind je vriend dat fijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 17:21 schreef Guyt het volgende:KUT AJAX. KUT KAKKERLAKKEN VOOR DEZOVEELSTE KEER GEHOLPEN.BIJNA IEDERE THUISWEDSTRIJD DUBIEUZE RODE KAARTEN STELLETJE HONDEN. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:33 schreef Guyt het volgende:AJAX KNEUZEN ZIJN HET VORIGE WEEK AL LATEN PIEPELEN DOOR VITESSE EN NU DAT KUT FLUT RODA.KLOOTZAKKEN ZIJN HET GEWOON VOL GAS EN JE HAD GEWONNEN. Leuke woordspeling dame.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jullie staan nog steeds onder ons volgens mij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sorry Remco dat is niet mijn bedoeling.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We zullen zien waar iedereen staat na 36 wedstrijden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
tis tog ongelooflijk dat je verdomme tegen Roda JC die oer uitwedstrijd meer dan 3 goals tegen krijgen, in de 1e helft godverdomme geen eens een kans kunt creeeren.
aan de andere kant vraag ik me ook af waar Blind is bij die tegengoal! zijn man geeft die bal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ...hahahahaha, dat blijft ook wel zo; Wij kampioen en jullie 2e!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Wees een vent man! Zeg gewoon dat je loopt te stoken... Op iedere post van mij reageer je? Wat wil je nou? Zeg het gewoon en tief dan op..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Treurig daggie voor ons .......dit zijn de wedstrijden die je de nek kost aan het eind van het seizoen ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:23 schreef joduh het volgende:Treurig daggie voor ons .......dit zijn de wedstrijden die je de nek kost aan het eind van het seizoen ... Welnee man....opstaan en weer doorgaan....Ajax CBS ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:10 schreef NatjosFC het volgende:tis tog ongelooflijk dat je verdomme tegen Roda JC die oer uitwedstrijd meer dan 3 goals tegen krijgen, in de 1e helft godverdomme geen eens een kans kunt creeeren. aan de andere kant vraag ik me ook af waar Blind is bij die tegengoal! zijn man geeft die bal. Volgens mij speelde Huperts tegen Poulsen vandaag, in ieder geval speelde hij vandaag bijna alles vanuit het centrum.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:23 schreef joduh het volgende:Treurig daggie voor ons .......dit zijn de wedstrijden die je de nek kost aan het eind van het seizoen ... Mee eens.. Kijk naar een paar jaar terug gelijk tegen sparta met 100 doelpogingen en slechts op 1 goal geen kampioen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Helemaal mee eens!! Shit Happends!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij speelde Huperts tegen Poulsen vandaag, in ieder geval speelde hij vandaag bijna alles vanuit het centrum.. Hupperts speelde bij de tegen goal toch echt vanaf rechts. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:33 schreef Guyt het volgende:AJAX KNEUZEN ZIJN HET VORIGE WEEK AL LATEN PIEPELEN DOOR VITESSE EN NU DAT KUT FLUT RODA.KLOOTZAKKEN ZIJN HET GEWOON VOL GAS EN JE HAD GEWONNEN. Ondanks ik van me club hou ben ik het roerend eens |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:10 schreef NatjosFC het volgende:tis tog ongelooflijk dat je verdomme tegen Roda JC die oer uitwedstrijd meer dan 3 goals tegen krijgen, in de 1e helft godverdomme geen eens een kans kunt creeeren. aan de andere kant vraag ik me ook af waar Blind is bij die tegengoal! zijn man geeft die bal. Ze zouden toch wel weer ff met 4-0 winnen?? Zoals ik al vreesde, het was weer een saaie kut pot. Heb ik nog leuker nieuws, ze komende 5 wedstrijden worden weer niet om aan te zien!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:19 schreef Loetje het volgende:[..] Ze zouden toch wel weer ff met 4-0 winnen?? Zoals ik al vreesde, het was weer een saaie kut pot. Heb ik nog leuker nieuws, ze komende 5 wedstrijden worden weer niet om aan te zien!! Loetje Nostrodamos ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ik zeg daarmee niet dat ze niet winnen. Als het zo doorgaat ga ik voortaan radio 1 luisteren. Die maken er nog wat spannends van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Watte? Is dat een woord uit de moskee? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga maar googlen......Hurkos mag ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Veel te chagie voor. Heeft je meisje haar diploma? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep,waren net op tijd....sneeuwde als een gek,konden niet harder als 70 op de snelweg,kneep hem wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Yep,waren net op tijd....sneeuwde als een gek,konden niet harder als 70 op de snelweg,kneep hem wel Klote man. Was echt kutweer.
Gefeliciteerd man!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:19 schreef Loetje het volgende:[..] Ze zouden toch wel weer ff met 4-0 winnen?? Zoals ik al vreesde, het was weer een saaie kut pot. Heb ik nog leuker nieuws, ze komende 5 wedstrijden worden weer niet om aan te zien!! op voorhand vond ik mijn voorspelling zeker niet raar. toch moet ik je gelijk geven, het was echt slecht vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij die goal wel ja, maar volgens mij is het een ieder zijn taak z'n man te volgen.... En dat doet Poulsen dus echt NOOIT... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 19:22 schreef joduh het volgende:[..] Wees een vent man! Zeg gewoon dat je loopt te stoken... Op iedere post van mij reageer je? Wat wil je nou? Zeg het gewoon en tief dan op..... Jew talking to me..? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Bij die goal wel ja, maar volgens mij is het een ieder zijn taak z'n man te volgen.... En dat doet Poulsen dus echt NOOIT... Poulsen stond anders wel te verdedigen wat hij hoort te doen Blind daar in tegen was in geen velden of wegen te bekennen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kort gezegt: je mag geen punten verspelen tegen Roda JC thuis....triest zeer triest...wij worden dit jaar een keer geen kampioen....erger nog die schaal gaat dit jaar naar Rotjeknor...waarom ? Omdat ze er te makkelijk over denken...zelfs de Boer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] Poulsen stond anders wel te verdedigen wat hij hoort te doen Blind daar in tegen was in geen velden of wegen te bekennen. Dus omdat je fouten dingen doet is het niet zo erg dat hij zijn eigenlijke taak niet uitvoerd? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Tjonge Tjonge, wat zijn jullie opportunisten zeg. Is het eerst een voorspelling van 4 of 5 0. Dan is het 1-1 geworden, dan worden we opeens geen kampioen meer.
Donderdag begint Kolbein in de spits.
Ik verwacht dat we donderdag Steau weg spelen zodat de return een formaliteit is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 21:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Tjonge Tjonge, wat zijn jullie opportunisten zeg. Is het eerst een voorspelling van 4 of 5 0. Dan is het 1-1 geworden, dan worden we opeens geen kampioen meer. Donderdag begint Kolbein in de spits. Ik verwacht dat we donderdag Steau weg spelen zodat de return een formaliteit is. Ze spelen gewoon niet constant genoeg....vorig seizoen wonnen we alle wedstrijden na de winterstop...nu blijven we doorsukkelen...zelfs thuis... Ik hoop dat ze het in de E.L. beter doen....maar ergens ook weer niet want dan kunnen ze alles weer op de competitie gooien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze spelen gewoon niet constant genoeg....vorig seizoen wonnen we alle wedstrijden na de winterstop...nu blijven we doorsukkelen...zelfs thuis... Ik hoop dat ze het in de E.L. beter doen....maar ergens ook weer niet want dan kunnen ze alles weer op de competitie gooien... We verloren en speelden gelijk vorig seizoen na de winterstop... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Utrecht verloren we 5 Februari met 2 -0 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wat is iedereeen aggressief vandaag op een een aantal forums en topics...Wats gebeurt
Goeie pot trouwens vandaag... helemaal niet verkeerd ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|