|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] op voorhand vond ik mijn voorspelling zeker niet raar. toch moet ik je gelijk geven, het was echt slecht vandaag. Hele seizoen is het thuis al niks. Behalve tegen PSV, NAC en City. Dit zag je aankomen. Ze denken overal ff overheen te gaan. Mooi niet dus. Al heb je 99% balbezit... Je moet er wel wat mee doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat was toen. Dat kan niet elke keer. Veel te wisselvallig daarvoor en geen speler die zoals vorig jaar opstond |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Azijn zeikers moeten een kruikje kopen....pis het vol en je verdient wat centjes. Wordt niet goed van dit gezeik,het is nooit goed...winnen we is het hossanna,verliezen we....is het kut,spelen we gelijk zijn we te makkelijk.....flikker toch op.....opstaan en naar de volgende wedstrijd
AJAX CBS |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dit keer ben ik het met je eens. Het was de winst uit bij Manu die de boost gaf tot het kampioensschap.
Dus wees niet getreurd over dit gelijkspel.
Want de weg is nog lang en bij de finish staan wij bovenaan.
Dus wat zeuren jullie nou eigenlijk.?
Psv rollen we uit op, net zoals dat we thuis deden. Feyenoord zorgt voor de andere nederlaag van Psv. Utrecht wint aankomend weekend weer van Psv( als Zwolle dat kan waarom Utrecht niet?)
En als we evenveel punten halen als de rest dan is AJAX kampioen. Zo eenvoudig is het. Je moet meer punten halen dan je tegenstander.
Alleen PSV heeft er meer maar PSV moet nog naar Twente en Feyenoord, daarnaast spelen we zelf er ook nog tegen. Daar willen ze niet aandenken daarom vieren ze nu alvast feest want in Mei valt er niks te vieren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dit keer ben ik het met je eens. Het was de winst uit bij Manu die de boost gaf tot het kampioensschap.
Dus wees niet getreurd over dit gelijkspel.
Want de weg is nog lang en bij de finish staan wij bovenaan.
Dus wat zeuren jullie nou eigenlijk.?
Psv rollen we uit op, net zoals dat we thuis deden. Feyenoord zorgt voor de andere nederlaag van Psv. Utrecht wint aankomend weekend weer van Psv( als Zwolle dat kan waarom Utrecht niet?)
En als we evenveel punten halen als de rest dan is AJAX kampioen. Zo eenvoudig is het. Je moet meer punten halen dan je tegenstander.
Alleen PSV heeft er meer maar PSV moet nog naar Twente en Feyenoord, daarnaast spelen we zelf er ook nog tegen. Daar willen ze niet aandenken daarom vieren ze nu alvast feest want in Mei valt er niks te vieren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Azijn zeikers moeten een kruikje kopen....pis het vol en je verdient wat centjes. Wordt niet goed van dit gezeik,het is nooit goed...winnen we is het hossanna,verliezen we....is het kut,spelen we gelijk zijn we te makkelijk.....flikker toch op.....opstaan en naar de volgende wedstrijd AJAX CBS Doe eens even normaal opgewonden standje. Zoals andere forumleden al zeggen is het, op een paar wedstrijden na, het hele seizoen al zeer matig.Als ik dan FdB na de wedstrijd hoor zeggen dat hij het best goed vond dan valt mijn open. Met alleen 80% balbezit win je geen wedstrijden. Schone mag week in week uit de wedstrijden vertragen. Dan zeggen anderen dat hij weinig balverlies heeft. Ja boeiend, hij staat aanvallende middenvelder en moet BELANGRIJK zijn. Poulsen is helemaal een verschrikking. Ik durf best te beweren dat hij bij de helft van de tegendoelpunten de fout in is gegaan. Gisteren ook weer dat balletje wat hij als een wijf aanraakt. Vermeer blijkt wederom geen puntenpakker te zijn. Een lullig balletje van Ramzi,wat een houdbare bal is, laat hij weer gaan!! Zet Siem aub weer op het middenveld want met hem in de spits en ook dit middenveld dan is het zo ongelooflijk statisch allemaal. Dat is ook een van de redenen waarom Eriksen zo weinig lijkt toe te voegen. Hij kan de bal zelden kwijt omdat iedereen er als staat. Op de opkomende backs na zit er totaal geen verassing in ons spel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:34 schreef Brandje het volgende:[..] Zoals andere forumleden al zeggen is het, op een paar wedstrijden na, het hele seizoen al zeer matig.Als ik dan FdB na de wedstrijd hoor zeggen dat hij het best goed vond dan valt mijn open. Met alleen 80% balbezit win je geen wedstrijden. Schone mag week in week uit de wedstrijden vertragen. Dan zeggen anderen dat hij weinig balverlies heeft. Ja boeiend, hij staat aanvallende middenvelder en moet BELANGRIJK zijn. Poulsen is helemaal een verschrikking. Ik durf best te beweren dat hij bij de helft van de tegendoelpunten de fout in is gegaan. Gisteren ook weer dat balletje wat hij als een wijf aanraakt. Vermeer blijkt wederom geen puntenpakker te zijn. Een lullig balletje van Ramzi,wat een houdbare bal is, laat hij weer gaan!! Zet Siem aub weer op het middenveld want met hem in de spits en ook dit middenveld dan is het zo ongelooflijk statisch allemaal. Dat is ook een van de redenen waarom Eriksen zo weinig lijkt toe te voegen. Hij kan de bal zelden kwijt omdat iedereen er als staat. Op de opkomende backs na zit er totaal geen verassing in ons spel Helaas ben ik het grotendeels met je eens.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:12 schreef Loetje het volgende:[..] Dat was toen. Dat kan niet elke keer. Veel te wisselvallig daarvoor en geen speler die zoals vorig jaar opstond Zo zie ik het ook Loetje...we missen in vergelijking met vorig zeizoen kerels...Jantje, Theo en Vurnun namen het voortouw in de inhaalslag.... |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Als het nu nog niet duidelijk is dat we met een instabiel zootje voetballers, zonder enig karakter in hun lijf, bezig zijn zal de titel voorlopig niet meer Ajax ten deel vallen en zullen de supporters van elk europees succes gespeend blijven.
Heb nu, nagenoeg, alle wedstrijden in het stadion bezocht en elke keer valt weer op dat er geen venijn zit in welke speler dan ook. De enige speler die, ondanks dat ik het totaal niet in hem zag zitten vooruitgang heeft geboekt is Daley Blind. Petje af voor hem ook al zal hij nooit een super linksback worden, hij heeft wel veerkracht en kwaliteit getoond. Vermeer is ook goed bezig al had hij gister wel de bal kunnen pakken volgens mij. Echter de fout lag bij Poulsen en Moisander, hoe kan in hemelsnaam de onder het stof vandaan gehaalde Ramzi zo inschieten..
Van Rhijn valt helemaal terug, kan geen bal aannemen en direct doorlopen. Heeft bijna nooit verdedigend de zaakjes voor elkaar en laat veel ballen van zijn voet springen of te ver van zich af. Communicatie met Toby en Vermeer is ook zwaar onvoldoende van hem. Hij is, ondanks een veel belovende start, ondermaats. Toby heeft geen bezieling meer en maakt de grootste fout gister door, wéér, uit te halen met lichaam naar achter. Met zijn ervaring mag dat niet gebeuren zeker niet op dat moment. Valt ontzettend terug en dat is bevreemdend. Moisander is gewoon Ajax onwaardig als nummer 4, geen killer. Blind gaat wel beter maar meer middenvelder dan verdediger.Ondanks goal toch paar gevaarlijke fouten gister om maar te zwijgen over vitesse uit bij de 3-2.
Poulsen is te wisselvallig en is geen leider in het veld. Geen vis en geen vlees. Schöne idem dito alhoewel die soms wonderschone dingen doet kan hij geen ruggegraat geven zoals hij zou moeten doen, te lief. Eriksen speelt al weken, zo niet maanden dramatisch. Geen karakter, geen body, geen killer, slechte corners, uitermate zwakke vrije trappen en om zijn voorzetten aan te nemen heb je een been van beton nodig momenteel daarintegen kan mijn dochter van drie zijn schoten op doel wel tegenhouden want die gaan met de snelheid van een slak in een teerton. Gewoon een supergroot talent maar daar blijft het bij. Hij is nooit en te nimmer beter geworden. Heeft zich niet ontwikkeld en zal never, never nooit de wereldtopper worden wat zovelen hem toeschreven. Blijft een wijf, misschien kan hij beter bij circus Renz gaan spelen als voetbalacrobaat maar niet in echte mannenvoetbal. Geen weerbaarheid, en gister grotendeels debet aan titelkansen in gevaar brengen, walgelijk slecht. Siem is geen spits maar middenvelder en mist leiderscapaciteiten. Is ook te wisselvallig. Blijft ook te afwachtend, zie gister waarbij hij gewoon uit laksheid vergeet constant door te jagen en de keeper onder druk te zetten wat toch bij het voetbal hoort vandaar effectief tijd rekken van Roda.
Cuenca zag er leuk uit maar kon toch ook geen potten breken. Zullen we afwachten. Fischer had gewoon gewisseld moeten worden voor echte linksbuiten Boerrigter. Hadden er meer voorzetten gekomen. Dat was nodig omdat Roda gewoon als team er stond en vochten als leeuwen. Dan moet je niet breien maar voorgeven en hopen op Toby, Rhijn, Moisander of Siem met hun hoofd of kluts. Maar nee, Fischer zwom tegen de bierkaai en mist dan de fysieke kracht om door de melee van lichamen te komen ne is nog te licht daarvoor.
Frank was ook zwak gister, hoe kun je publiek afvallen dat er jaren staat en zich altijd goed opstelt? Dat ze nu eens stelling namen tegen belachelijke beslissingen is hun goed recht. Als Frank en de dames van Ajax 1 dat echt zo erg vinden beamen ze simpelweg dat inderdaad de supporters onmisbaar zijn en voorzien moeten worden van een beloning in de zin van goed en effectief voetbal, geen zaalvoetbal Frank. Respect moet je verdienen en al die wedsrijden dat het al zwak tot matig was stonden die jongens er wel voor Ajax, leggen al hun geld neer voor hun club. Daar worden de spelers zeer vorstelijk voor beloond.. laat dan verdomme maar zien dat de spelers die waardering ook verdienen; werken voor je geld.Ik zou bijna jaloers kijken naar onze vrienden uit Rotterdam. Als Frank dan ook nog het team complimenteert denk ik dat hij even ongeloofwaardig is. Iedereen heeft gezien hoe zielloos en zwak er gespeeld is. Dank je de koekoek dat je overmacht hebt. Tegen Roda? Gaat erom wat je ermee doet en dat was rendement 0,0 Ongeveer 15 (kut)corners, paar(kut) vrije trappen zonder enig iedee en ongeveer 25 doelpogingen.. en dan 1 goal, ook nog met geluk. Om te huilen is dat Frank. Niks met publiek te maken maar met kwaliteit die Ajax gewoon ontbeert.
Hadden wij nog maar Jantje. Maar ja, die wilde weg. Maar een type Clasie, Strootman, van Bommel, Theo heeft dit team nodig. Als je Barcelona spel wilt spelen moet je simpelweg drie keer sneller kunnen handelen en twee stappen vooruit kunnen denken. Een bal aannemen a la Sneijder; aannemen en uitdraaien en hop klaar om door te lopen of door te spelen maar dat mist vooral ons middenveld en daarom blijft Ajax middelmatig en erg wisselvallig. Jammer want vijf punten verspelen in drie wedstrijden is een kampioen onwaardig en zeker de manier waarop.
Ik zie Feijenoord zo nog echt een serieuze gooi doen naar de titel wat ik ze trouwens ook gun, liever dan PSV in ieder geval. Als dit zo doorgaat eindigt dit Ajax ergens als vierde of vijfde simpelweg vanwege gebrek aan efficientie en doorzettingsvermogen. Kutzooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door Enigma -- |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:Wat is iedereeen aggressief vandaag op een een aantal forums en topics...Wats gebeurt Goeie pot trouwens vandaag... helemaal niet verkeerd ;) Wat zijn PSV-ers toch een vieze supporters zeg, alsmaar super arrogant uitdrukken als ze eens eerste staan. Verder stonden jullie vorig jaar ook eerste en hadden jullie je kampioenswedstrijd al gewonnen. Begin PSV-ers nu toch meer te haten als Feyenoorders, stelletje randebielen. En owja, ook een toffe wedstrijd in Arnhem waar je tegen 10 man nog gelijk speelt, stakker. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 10:08 schreef VladPavlov het volgende:[..] Wat zijn PSV-ers toch een vieze supporters zeg, alsmaar super arrogant uitdrukken als ze eens eerste staan. Verder stonden jullie vorig jaar ook eerste en hadden jullie je kampioenswedstrijd al gewonnen. Begin PSV-ers nu toch meer te haten als Feyenoorders, stelletje randebielen. En owja, ook een toffe wedstrijd in Arnhem waar je tegen 10 man nog gelijk speelt, stakker. [/quote Jankuh doe je mr in de box, baby....[\b]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:55 schreef Enigma het volgende:Als het nu nog niet duidelijk is dat we met een instabiel zootje voetballers, zonder enig karakter in hun lijf, bezig zijn zal de titel voorlopig niet meer Ajax ten deel vallen en zullen de supporters van elk europees succes gespeend blijven. Heb nu, nagenoeg, alle wedstrijden in het stadion bezocht en elke keer valt weer op dat er geen venijn zit in welke speler dan ook. De enige speler die, ondanks dat ik het totaal niet in hem zag zitten vooruitgang heeft geboekt is Daley Blind. Petje af voor hem ook al zal hij nooit een super linksback worden, hij heeft wel veerkracht en kwaliteit getoond. Vermeer is ook goed bezig al had hij gister wel de bal kunnen pakken volgens mij. Echter de fout lag bij Poulsen en Moisander, hoe kan in hemelsnaam de onder het stof vandaan gehaalde Ramzi zo inschieten.. Van Rhijn valt helemaal terug, kan geen bal aannemen en direct doorlopen. Heeft bijna nooit verdedigend de zaakjes voor elkaar en laat veel ballen van zijn voet springen of te ver van zich af. Communicatie met Toby en Vermeer is ook zwaar onvoldoende van hem. Hij is, ondanks een veel belovende start, ondermaats. Toby heeft geen bezieling meer en maakt de grootste fout gister door, wéér, uit te halen met lichaam naar achter. Met zijn ervaring mag dat niet gebeuren zeker niet op dat moment. Valt ontzettend terug en dat is bevreemdend. Moisander is gewoon Ajax onwaardig als nummer 4, geen killer. Blind gaat wel beter maar meer middenvelder dan verdediger.Ondanks goal toch paar gevaarlijke fouten gister om maar te zwijgen over vitesse uit bij de 3-2. Poulsen is te wisselvallig en is geen leider in het veld. Geen vis en geen vlees. Schöne idem dito alhoewel die soms wonderschone dingen doet kan hij geen ruggegraat geven zoals hij zou moeten doen, te lief. Eriksen speelt al weken, zo niet maanden dramatisch. Geen karakter, geen body, geen killer, slechte corners, uitermate zwakke vrije trappen en om zijn voorzetten aan te nemen heb je een been van beton nodig momenteel daarintegen kan mijn dochter van drie zijn schoten op doel wel tegenhouden want die gaan met de snelheid van een slak in een teerton. Gewoon een supergroot talent maar daar blijft het bij. Hij is nooit en te nimmer beter geworden. Heeft zich niet ontwikkeld en zal never, never nooit de wereldtopper worden wat zovelen hem toeschreven. Blijft een wijf, misschien kan hij beter bij circus Renz gaan spelen als voetbalacrobaat maar niet in echte mannenvoetbal. Geen weerbaarheid, eno gister grotendeels debet aan titelkansen in gevaar brengen, walgelijk slecht. Siem is geen spits maar middenvelder en mist leiderscapaciteiten. Is ook te wisselvallig. Blijft ook te afwachtend, zie gister waarbij hij gewoon uit laksheid vergeet constant door te jagen en de keeper onder druk te zetten wat toch bij het voetbal hoort vandaar effectief tijd rekken van Roda. Cuenca zag er leuk uit maar kon toch ook geen potten breken. Zullen we afwachten. Fischer had gewoon gewisseld moeten worden voor echte linksbuiten Boerrigter. Hadden er meer voorzetten gekomen. Dat was nodig omdat Roda gewoon als team er stond en vochten als leeuwen. Dan moet je niet breien maar voorgeven en hopen op Toby, Rhijn, Moisander of Siem met hun hoofd of kluts. Maar nee, Fischer zwom tegen de bierkaai en mist dan de fysieke kracht om door de melee van lichamen te komen ne is nog te licht daarvoor. Frank was ook zwak gister, hoe kun je publiek afvallen dat er jaren staat en zich altijd goed opstelt? Dat ze nu eens stelling namen tegen belachelijke beslissingen is hun goed recht. Als Frank en de dames van Ajax 1 dat echt zo erg vinden beamen ze simpelweg dat inderdaad de supporters onmisbaar zijn en voorzien moeten worden van een beloning in de zin van goed en effectief voetbal, geen zaalvoetbal Frank. Respect moet je verdienen en al die wedsrijden dat het al zwak tot matig was stonden die jongens er wel voor Ajax, leggen al hun geld neer voor hun club. Daar worden de spelers zeer vorstelijk voor beloond.. laat dan verdomme maar zien dat de spelers die waardering ook verdienen; werken voor je geld.Ik zou bijna jaloers kijken naar onze vrienden uit Rotterdam. Als Frank dan ook nog het team complimenteert denk ik dat hij even ongeloofwaardig is. Iedereen heeft gezien hoe zielloos en zwak er gespeeld is. Dank je de koekoek dat je overmacht hebt. Tegen Roda? Gaat erom wat je ermee doet en dat was rendement 0,0 Ongeveer 15 (kut)corners, paar(kut) vrije trappen zonder enig iedee en ongeveer 25 doelpogingen.. en dan 1 goal, ook nog met geluk. Om te huilen is dat Frank. Niks met publiek te maken maar met kwaliteit die Ajax gewoon ontbeert. Hadden wij nog maar Jantje. Maar ja, die wilde weg. Maar een type Clasie, Strootman, van Bommel, Theo heeft dit team nodig. Als je Barcelona spel wilt spelen moet je simpelweg drie keer sneller kunnen handelen en twee stappen vooruit kunnen denken. Een bal aannemen a la Sneijder; aannemen en uitdraaien en hop klaar om door te lopen of door te spelen maar dat mist vooral ons middenveld en daarom blijft Ajax middelmatig en erg wisselvallig. Jammer want vijf punten verspelen in drie wedstrijden is een kampioen onwaardig en zeker de manier waarop. Ik zie Feijenoord zo nog echt een serieuze gooi doen naar de titel wat ik ze trouwens ook gun, liever dan PSV in ieder geval. Als dit zo doorgaat eindigt dit Ajax ergens als vierde of vijfde simpelweg vanwege gebrek aan efficientie en doorzettingsvermogen. Kutzooi. Sjapoo! Van eerste tot laatste zin helemaal zoals het is......niks met negatief zijn te maken maar geen woord gelogen...... Ben het zoooo eens hiermee ouwe!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:55 schreef Enigma het volgende:Als het nu nog niet duidelijk is dat we met een instabiel zootje voetballers, zonder enig karakter in hun lijf, bezig zijn zal de titel voorlopig niet meer Ajax ten deel vallen en zullen de supporters van elk europees succes gespeend blijven. Heb nu, nagenoeg, alle wedstrijden in het stadion bezocht en elke keer valt weer op dat er geen venijn zit in welke speler dan ook. De enige speler die, ondanks dat ik het totaal niet in hem zag zitten vooruitgang heeft geboekt is Daley Blind. Petje af voor hem ook al zal hij nooit een super linksback worden, hij heeft wel veerkracht en kwaliteit getoond. Vermeer is ook goed bezig al had hij gister wel de bal kunnen pakken volgens mij. Echter de fout lag bij Poulsen en Moisander, hoe kan in hemelsnaam de onder het stof vandaan gehaalde Ramzi zo inschieten.. Van Rhijn valt helemaal terug, kan geen bal aannemen en direct doorlopen. Heeft bijna nooit verdedigend de zaakjes voor elkaar en laat veel ballen van zijn voet springen of te ver van zich af. Communicatie met Toby en Vermeer is ook zwaar onvoldoende van hem. Hij is, ondanks een veel belovende start, ondermaats. Toby heeft geen bezieling meer en maakt de grootste fout gister door, wéér, uit te halen met lichaam naar achter. Met zijn ervaring mag dat niet gebeuren zeker niet op dat moment. Valt ontzettend terug en dat is bevreemdend. Moisander is gewoon Ajax onwaardig als nummer 4, geen killer. Blind gaat wel beter maar meer middenvelder dan verdediger.Ondanks goal toch paar gevaarlijke fouten gister om maar te zwijgen over vitesse uit bij de 3-2. Poulsen is te wisselvallig en is geen leider in het veld. Geen vis en geen vlees. Schöne idem dito alhoewel die soms wonderschone dingen doet kan hij geen ruggegraat geven zoals hij zou moeten doen, te lief. Eriksen speelt al weken, zo niet maanden dramatisch. Geen karakter, geen body, geen killer, slechte corners, uitermate zwakke vrije trappen en om zijn voorzetten aan te nemen heb je een been van beton nodig momenteel daarintegen kan mijn dochter van drie zijn schoten op doel wel tegenhouden want die gaan met de snelheid van een slak in een teerton. Gewoon een supergroot talent maar daar blijft het bij. Hij is nooit en te nimmer beter geworden. Heeft zich niet ontwikkeld en zal never, never nooit de wereldtopper worden wat zovelen hem toeschreven. Blijft een wijf, misschien kan hij beter bij circus Renz gaan spelen als voetbalacrobaat maar niet in echte mannenvoetbal. Geen weerbaarheid, en gister grotendeels debet aan titelkansen in gevaar brengen, walgelijk slecht. Siem is geen spits maar middenvelder en mist leiderscapaciteiten. Is ook te wisselvallig. Blijft ook te afwachtend, zie gister waarbij hij gewoon uit laksheid vergeet constant door te jagen en de keeper onder druk te zetten wat toch bij het voetbal hoort vandaar effectief tijd rekken van Roda. Cuenca zag er leuk uit maar kon toch ook geen potten breken. Zullen we afwachten. Fischer had gewoon gewisseld moeten worden voor echte linksbuiten Boerrigter. Hadden er meer voorzetten gekomen. Dat was nodig omdat Roda gewoon als team er stond en vochten als leeuwen. Dan moet je niet breien maar voorgeven en hopen op Toby, Rhijn, Moisander of Siem met hun hoofd of kluts. Maar nee, Fischer zwom tegen de bierkaai en mist dan de fysieke kracht om door de melee van lichamen te komen ne is nog te licht daarvoor. Frank was ook zwak gister, hoe kun je publiek afvallen dat er jaren staat en zich altijd goed opstelt? Dat ze nu eens stelling namen tegen belachelijke beslissingen is hun goed recht. Als Frank en de dames van Ajax 1 dat echt zo erg vinden beamen ze simpelweg dat inderdaad de supporters onmisbaar zijn en voorzien moeten worden van een beloning in de zin van goed en effectief voetbal, geen zaalvoetbal Frank. Respect moet je verdienen en al die wedsrijden dat het al zwak tot matig was stonden die jongens er wel voor Ajax, leggen al hun geld neer voor hun club. Daar worden de spelers zeer vorstelijk voor beloond.. laat dan verdomme maar zien dat de spelers die waardering ook verdienen; werken voor je geld.Ik zou bijna jaloers kijken naar onze vrienden uit Rotterdam. Als Frank dan ook nog het team complimenteert denk ik dat hij even ongeloofwaardig is. Iedereen heeft gezien hoe zielloos en zwak er gespeeld is. Dank je de koekoek dat je overmacht hebt. Tegen Roda? Gaat erom wat je ermee doet en dat was rendement 0,0 Ongeveer 15 (kut)corners, paar(kut) vrije trappen zonder enig iedee en ongeveer 25 doelpogingen.. en dan 1 goal, ook nog met geluk. Om te huilen is dat Frank. Niks met publiek te maken maar met kwaliteit die Ajax gewoon ontbeert. Hadden wij nog maar Jantje. Maar ja, die wilde weg. Maar een type Clasie, Strootman, van Bommel, Theo heeft dit team nodig. Als je Barcelona spel wilt spelen moet je simpelweg drie keer sneller kunnen handelen en twee stappen vooruit kunnen denken. Een bal aannemen a la Sneijder; aannemen en uitdraaien en hop klaar om door te lopen of door te spelen maar dat mist vooral ons middenveld en daarom blijft Ajax middelmatig en erg wisselvallig. Jammer want vijf punten verspelen in drie wedstrijden is een kampioen onwaardig en zeker de manier waarop. Ik zie Feijenoord zo nog echt een serieuze gooi doen naar de titel wat ik ze trouwens ook gun, liever dan PSV in ieder geval. Als dit zo doorgaat eindigt dit Ajax ergens als vierde of vijfde simpelweg vanwege gebrek aan efficientie en doorzettingsvermogen. Kutzooi. +1 Roep al zolang dat ze te lief zijn...blijven te lang om de poep heen draaien...Eriksen blijft inderdaad een talent maar dan meer voor de zaal...alleen Cuenca mag je nog niet beoordelen..die komt wedstrijdritme te kort...komt wel goed(met Cuenca) Ik denk ook dat we net wat kerels missen die het verschil kunnen maken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:12 schreef Loetje het volgende:[..] Dat was toen. Dat kan niet elke keer. Veel te wisselvallig daarvoor en geen speler die zoals vorig jaar opstond Dat kan nog kerel. Vorig seizoen ook pas 14 wedstrijden voor het einde... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:34 schreef Brandje het volgende:[..] Doe eens even normaal opgewonden standje. Zoals andere forumleden al zeggen is het, op een paar wedstrijden na, het hele seizoen al zeer matig.Als ik dan FdB na de wedstrijd hoor zeggen dat hij het best goed vond dan valt mijn open. Met alleen 80% balbezit win je geen wedstrijden. Schone mag week in week uit de wedstrijden vertragen. Dan zeggen anderen dat hij weinig balverlies heeft. Ja boeiend, hij staat aanvallende middenvelder en moet BELANGRIJK zijn. Poulsen is helemaal een verschrikking. Ik durf best te beweren dat hij bij de helft van de tegendoelpunten de fout in is gegaan. Gisteren ook weer dat balletje wat hij als een wijf aanraakt. Vermeer blijkt wederom geen puntenpakker te zijn. Een lullig balletje van Ramzi,wat een houdbare bal is, laat hij weer gaan!! Zet Siem aub weer op het middenveld want met hem in de spits en ook dit middenveld dan is het zo ongelooflijk statisch allemaal. Dat is ook een van de redenen waarom Eriksen zo weinig lijkt toe te voegen. Hij kan de bal zelden kwijt omdat iedereen er als staat. Op de opkomende backs na zit er totaal geen verassing in ons spel Goh, eindelijk eens iemand die het snapt wat betreft komende spelers en de Ajax spelers die er vaak al staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ach, gaat die bal op de paal er wel in en pakt Vermeer die bal hebben we het prima gedaan na een interland week..
Het lijntje is soms heem dun..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
AFCA!!!.
|
|
|
Als we winnen is het helemaal super, verliezen we (of spelen onnodig gelijk) kunnen we het kampioenschap vergeten? We hadden gister gewoon met 5-0 van het veld kunnen (lees moeten) stappen. Deze mogelijkheid was er zeker. Roda heeft 1 échte kans gehad, tja die krijg je altijd in een wedstrijd. Het geluk was er gewoon niet. Kan gebeuren. Hiermee wil ik niet alle verloren punten goedpraten, maar toch, met een beetje geluk als PSV vorige week win je deze wedstrijd vrij eenvoudig met 5 (of meer) doelpunten verschil. Dan had iedereen alweer de vlag uitgehangen omdat we kampioen zouden worden met nog 1 punt verschil.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 16:34 schreef AFCA!!!. het volgende:Als we winnen is het helemaal super, verliezen we (of spelen onnodig gelijk) kunnen we het kampioenschap vergeten? We hadden gister gewoon met 5-0 van het veld kunnen (lees moeten) stappen. Deze mogelijkheid was er zeker. Roda heeft 1 échte kans gehad, tja die krijg je altijd in een wedstrijd. Het geluk was er gewoon niet. Kan gebeuren. Hiermee wil ik niet alle verloren punten goedpraten, maar toch, met een beetje geluk als PSV vorige week win je deze wedstrijd vrij eenvoudig met 5 (of meer) doelpunten verschil. Dan had iedereen alweer de vlag uitgehangen omdat we kampioen zouden worden met nog 1 punt verschil.... Het is elke week een gekken huis in de top 5.. Zo ben je de winnaar van het weekend en 1 week later de schlemiel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vooral die positie van CVM bevalt me niks ouwe, schone is te traag en poulsen te oud. Als je dan ziet dat boccara,er nog weinig bij zit en Anouar Kali transfervrij op te pikken is wist ik het wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 00:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Azijn zeikers moeten een kruikje kopen....pis het vol en je verdient wat centjes. Wordt niet goed van dit gezeik,het is nooit goed...winnen we is het hossanna,verliezen we....is het kut,spelen we gelijk zijn we te makkelijk.....flikker toch op.....opstaan en naar de volgende wedstrijd AJAX CBS Voetbal is emotie. Winnen we zijn we blij, verliezen we zijn we boos. Dat heet clubliefde maatje. Ik roep vanaf begin af aan al dat het kut is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:04 schreef Loetje het volgende:[..] Vooral die positie van CVM bevalt me niks ouwe, schone is te traag en poulsen te oud. Als je dan ziet dat boccara,er nog weinig bij zit en Anouar Kali transfervrij op te pikken is wist ik het wel Vind die Kali echt niet bijzonder... Naast een andere CVM speelt hij vrij aardig, alleen speel je bij Ajax als enige controleur... En daar zit echt een heel groot verschil.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 11:58 schreef joduh het volgende:[..] Sjapoo! Van eerste tot laatste zin helemaal zoals het is......niks met negatief zijn te maken maar geen woord gelogen...... Ben het zoooo eens hiermee ouwe!!!! Ik ook grotendeels. Alles is te naief. Een aanvoerder moet iemand zijn die opstaat. Eriksen is wel beter geworden maar veel en veel te wisselvallig. Speelt 5 van de 34 wedstrijden goed. Dat is alles. Klote, klote, klote allemaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:08 schreef remco k het volgende:[..] Vind die Kali echt niet bijzonder... Naast een andere CVM speelt hij vrij aardig, alleen speel je bij Ajax als enige controleur... En daar zit echt een heel groot verschil.. Zowel jij als ik weet niet of hij het alleen kan. Poulsen heeft op 3 wedstrijden na geen kut klaargespeeld. De handelingsnelheid van schone is veeeeeeeeeeel te traag. Boccara krijgt de kans nog niet. Kali speelt iedere wedstrijd een voldoende. Ook hij heeft veel voetballend vermorgen. Hij is transfervrij. Erger als dit kan niet. Of vind jij het weer geweldig? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:14 schreef Loetje het volgende:[..] Zowel jij als ik weet niet of hij het alleen kan. Poulsen heeft op 3 wedstrijden na geen kut klaargespeeld. De handelingsnelheid van schone is veeeeeeeeeeel te traag. Boccara krijgt de kans nog niet. Kali speelt iedere wedstrijd een voldoende. Ook hij heeft veel voetballend vermorgen. Hij is transfervrij. Erger als dit kan niet. Of vind jij het weer geweldig? Dat heb ik helemaal nooit gezegd, ben namelijk helemaal geen fan van Schone of Poulsen en vind beide spelers Ajax onwaardig.. Boccara heb ik vaak zien spelen en ik ben van mening dat hij vaker de kans zou moeten krijgen, is wekelijks de beste man van het veld bij Jong Ajax..
Als je de CVM positie alleen moet invullen is dat een een compleet andere rol dan dat je dat met iemand anders doet. Persoonlijk denk ik niet dat Kali dit zou kunnen, denk dat hij niet genoeg voetbal slim is om hier bij Ajax te kunnen spelen.. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen..
Denk trouwens dat deze twee posities de twee zwakst ingevulde posities zijn van onze basis elf.. Schone zou een leuke 12e man moeten zijn en Poulsen zou de Ooijer rol in kunnen vullen.. Ajax zou in mijn optiek al 3 klasses beter zijn als men daar Boccara neerzet, de Jong op het middenveld en Siggie op .. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Dat heb ik helemaal nooit gezegd, ben namelijk helemaal geen fan van Schone of Poulsen en vind beide spelers Ajax onwaardig.. Boccara heb ik vaak zien spelen en ik ben van mening dat hij vaker de kans zou moeten krijgen, is wekelijks de beste man van het veld bij Jong Ajax.. Als je de CVM positie alleen moet invullen is dat een een compleet andere rol dan dat je dat met iemand anders doet. Persoonlijk denk ik niet dat Kali dit zou kunnen, denk dat hij niet genoeg voetbal slim is om hier bij Ajax te kunnen spelen.. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen.. Denk trouwens dat deze twee posities de twee zwakst ingevulde posities zijn van onze basis elf.. Schone zou een leuke 12e man moeten zijn en Poulsen zou de Ooijer rol in kunnen vullen.. Ajax zou in mijn optiek al 3 klasses beter zijn als men daar Boccara neerzet, de Jong op het middenveld en Siggie op .. Klopt. Dat zeg ik al. Ik vind boccara een potientele topper en kan beter dan anita worden. Maar als je niet mag spelen wordt het lastig toch? Wat moet je dan doen? Bij welke speler kom jij uit dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet ik niet, maar de Boer heeft wel degelijk gezegd dat Boccara daar de opvolger moet worden van Poulsen. Helaas heeft die jongen een kleine misstap gemaakt en is daar disciplinair voor gestraft, hoelang het nog duurt voordat hij erbij komt weet ik uiteraard niet.. Maar wie zegt me dat de Boer Kali wel gaat opstellen?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:32 schreef remco k het volgende:Weet ik niet, maar de Boer heeft wel degelijk gezegd dat Boccara daar de opvolger moet worden van Poulsen. Helaas heeft die jongen een kleine misstap gemaakt en is daar disciplinair voor gestraft, hoelang het nog duurt voordat hij erbij komt weet ik uiteraard niet.. Maar wie zegt me dat de Boer Kali wel gaat opstellen?? Lijkt me als er voor die positie een speler gekocht wordt dat hij speelt, de boer ziet toch ook dat schone en poulsen wekelijks falen en je veel punten kosten. Wil frank dat niet inzien of wil die weer laten zien dat hij op den duur gelikk zou hebben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Lijkt me als er voor die positie een speler gekocht wordt dat hij speelt, de boer ziet toch ook dat schone en poulsen wekelijks falen en je veel punten kosten. Wil frank dat niet inzien of wil die weer laten zien dat hij op den duur gelikk zou hebben Ik denk dat het bij de Boer echt niet gaat om het gelijk krijgen, maar meer dat hij juist wel snapt dat sommige dingen tijd nodig hebben en het dus zo laat staan totdat het echt niet meer kan of dat er door een toeval het beter staat en hij dus niet terug kan..
Persoonlijk zou ik Daley Blind daar wel eens willen zien spelen, in de jeugd speelde hij daar ook vaak als de meest controlerende man. Ik zeg niet dat hij daar de oplossing is, maar ik denk wel dat dit het proberen waard is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 17:53 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het bij de Boer echt niet gaat om het gelijk krijgen, maar meer dat hij juist wel snapt dat sommige dingen tijd nodig hebben en het dus zo laat staan totdat het echt niet meer kan of dat er door een toeval het beter staat en hij dus niet terug kan.. Persoonlijk zou ik Daley Blind daar wel eens willen zien spelen, in de jeugd speelde hij daar ook vaak als de meest controlerende man. Ik zeg niet dat hij daar de oplossing is, maar ik denk wel dat dit het proberen waard is.. Volgens mij was het zelfs zn vaste positie. Maar frank weet toch net als jij dat in zowel schone als poulsen geen rek meer zit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone vind ik niet goed genoeg voor Ajax op dit moment, toch he ik hem wel veel goede dingen zien doen en denk ik wel dat ie zich goed ontwikkeld, ik denk alleen niet dat dat genoeg is voor de basis bij Ajax.. Poulsen lijkt het goed te doen in de grotere wedstrijden, maar dat is voor mij niet genoeg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 18:23 schreef remco k het volgende:Schone vind ik niet goed genoeg voor Ajax op dit moment, toch he ik hem wel veel goede dingen zien doen en denk ik wel dat ie zich goed ontwikkeld, ik denk alleen niet dat dat genoeg is voor de basis bij Ajax.. Poulsen lijkt het goed te doen in de grotere wedstrijden, maar dat is voor mij niet genoeg.. Die kleine wedstrijden zijn de lastigste. Draait puur om mentaliteit. Schone presteert naar zijn mogelijkheden maar bij lange aard niet ajax waardig. In dit systeem moet de handelingssnelheid van hem heel erg omhoog. En ik denk dat hij dat niet kan. Als hij van afstand kan schieten, is hij meesterlijk. Echter is dat te weinig om ajacied te,zijn vind ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klopt helemaal, ook die afstandschoten vind ik wel meevallen, kijk eens naar de goals van hem, het merendeel gaat er in doordat ie van richting veranderd.. Verder vind ik hem ook niet zo bijzonder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 20:55 schreef remco k het volgende:Klopt helemaal, ook die afstandschoten vind ik wel meevallen, kijk eens naar de goals van hem, het merendeel gaat er in doordat ie van richting veranderd.. Verder vind ik hem ook niet zo bijzonder.. Dit seizoen indd. Maar hij is wel iemand die een bal vlekkeloos de kruising in schiet. Alleen dat is niet genoeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 21:16 schreef Loetje het volgende:[..] Dit seizoen indd. Maar hij is wel iemand die een bal vlekkeloos de kruising in schiet. Alleen dat is niet genoeg Dat is precies het verschil tussen Ajax en de rest van de ED.. Ajax speelt altijd tegen de achterlijn van de tegenstander en krijgt nooit de ruimte die je wel hebt als je met NEC tegen PEC speelt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De wedstrijd van vorig jaar tegen Roda was ook dramatisch. 0-1 Rust eigen doelpunt Ebicilio.
We waren zelfs slechter bezig dat afgelopen zondag. Toen werd er helemaal geen kans gecreëerd. Toen was ik van plan om mijn biertje door de tv te gooien zo kwaad was ik. Dan moet je echt heel slecht spelen. Dat was vorig jaar. Toen stond ook niemand op. Geen Jan, geen Theo, geen Anita, geen van der wiel. Maar het was Ebicilio die er 3 inlegde. Dat kwam uit het niets.
Wat kunnen we hieruit concluderen. Dat de vorm opeens uit het niets kan komen, net als dat de vorm weer net zo makkelijk weg kan gaan. Dat Ajax voor dat het die vorm had nog slechter speelde dan dat Ajax op dit moment doet. Ik heb mij namelijk heel erg geïrriteerd aan vertonghen want hij speelde 1ste seizoenshelft als een natte krant. Zo slap en futloos, pff. Net als Toby eigenlijk nu speelt maar dan 3 a 4 keer slechter.
Ajax wordt kampioen en de spelers die weg willen staan dan op. Net als vorig jaar toen je het ook niet meer verwachten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] Dat is precies het verschil tussen Ajax en de rest van de ED.. Ajax speelt altijd tegen de achterlijn van de tegenstander en krijgt nooit de ruimte die je wel hebt als je met NEC tegen PEC speelt.. Klopt. En dat is ook de reden waarom schone en poulsen inderdaad niet bij ajax horen. Hier wordt voetbaltechnisch veel meer van je verwacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 22:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:De wedstrijd van vorig jaar tegen Roda was ook dramatisch. 0-1 Rust eigen doelpunt Ebicilio. We waren zelfs slechter bezig dat afgelopen zondag. Toen werd er helemaal geen kans gecreëerd. Toen was ik van plan om mijn biertje door de tv te gooien zo kwaad was ik. Dan moet je echt heel slecht spelen. Dat was vorig jaar. Toen stond ook niemand op. Geen Jan, geen Theo, geen Anita, geen van der wiel. Maar het was Ebicilio die er 3 inlegde. Dat kwam uit het niets. Wat kunnen we hieruit concluderen. Dat de vorm opeens uit het niets kan komen, net als dat de vorm weer net zo makkelijk weg kan gaan. Dat Ajax voor dat het die vorm had nog slechter speelde dan dat Ajax op dit moment doet. Ik heb mij namelijk heel erg geïrriteerd aan vertonghen want hij speelde 1ste seizoenshelft als een natte krant. Zo slap en futloos, pff. Net als Toby eigenlijk nu speelt maar dan 3 a 4 keer slechter. Ajax wordt kampioen en de spelers die weg willen staan dan op. Net als vorig jaar toen je het ook niet meer verwachten. Oneens. Heb die wedstrijd nog heel helder voor de geest. zelfde wedstrijd als,deze, eerste kans roda is meteen raak. Ajax speelde 2e helft alles of niets. Toen lukte het omdat ebecillio ineens alles raakte wat hij verder nooit deed. Nu vloog de bal bij wijze van spreken op de lat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Aleen liepen er vorige jaar een zekere Theo J, Vurnon A en Jantje V rond bij Ajax. Ik zie bij dit ajax niemand de kar trekken als het minder gaat. Niemand die de boel even op scherp zet in wedstrijd. Sorry dat ii het zo zeg maar ik vind het bijna allemaal slappe mietjes en daar is FdB mede verantwoordelijk voor. Had Janssen gehouden dan stond je nu tien punten los van de rest |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We missen stootkracht en agressieviteit... Meer wil ik niet zeggen over deze wedstrijd... Prima voorbeeld hoe zwak ajax is als het voetballend niet lukt... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 08:45 schreef hippy het volgende:We missen stootkracht en agressieviteit... Meer wil ik niet zeggen over deze wedstrijd... Prima voorbeeld hoe zwak ajax is als het voetballend niet lukt... Stootkracht missen we, agressiviteit vrijwel nooit. Heel af en toe |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Maar net dat extra stapje, net dat extra beetje gedrevenheid... Vooral schone en eriksen zijn hier schuldig aan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 13:03 schreef hippy het volgende:[..] Maar net dat extra stapje, net dat extra beetje gedrevenheid... Vooral schone en eriksen zijn hier schuldig aan... Juist op dat punt heeft eriksen verbeterd. Het nadeel is dat dit ajax maar een systeem kan spelen lijkt het wel. Gedreven zijn ze,wel. Maar ee moet te veel balverlies gecorrigeerd worden en dan komem we mensen tekort omdat we te diep staan. Ik vind poulsen en de jong te kort komen momenteel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ja niemand die een wedstrijd kan lezen en van te voren kan anticiperen... Zoals anita dat kon...als je zag hoe poulsen die bal wegwerkt tegen roda...gewoon amateuristisch... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 13:10 schreef hippy het volgende:Ja niemand die een wedstrijd kan lezen en van te voren kan anticiperen... Zoals anita dat kon...als je zag hoe poulsen die bal wegwerkt tegen roda...gewoon amateuristisch... Klopt. Daarom wil ik graag boccara of kali daar zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 13:06 schreef Loetje het volgende:[..] Juist op dat punt heeft eriksen verbeterd. Het nadeel is dat dit ajax maar een systeem kan spelen lijkt het wel. Gedreven zijn ze,wel. Maar ee moet te veel balverlies gecorrigeerd worden en dan komem we mensen tekort omdat we te diep staan. Ik vind poulsen en de jong te kort komen momenteel De Jong komt nu in de spits te kort, als hij spits had willen worden had hij zich hier 2 jaar geleden op moeten gaan focussen, nu is dat te laat en is hij gewoon een goede middenvelder, als hij dan ook op het middenveld speelt is hij echt wel goed genoeg.
Eriksen jaagt zo vaak alleen en dan ie je hem ook gewoon achterom kijken waar de rest blijft. Het druk zetten gebeurt niet hoog genoeg, en dat komt echt door Poulsen en hoe hij zie positie invult, hij moet de leider zijn in het vooruit druk zetten, hierdoor kan de verdediging ook doordekken en vooruit verdedigen i.p.v. achteruit.. Vorig seizoen had je met Janssen op de plek van CVM exact hetzelfde probleem als nu met Poulsen. Als dit niet veranderd zal het spel niet veranderen, aan de bal is het prima wat ze kunnen en laten zien, het grootste deel van de kansen zou echter gecreeerd moeten worden uit het druk zetten en het overnemen van de bal. En dat gebeurt niet snel genoeg.
Vorig seizoen werd dit opgelost door Anita daar neer te zetten.. Wie zal ons dit jaar kunnen redden?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb nog aan jou optie gedacht, als boilesen terug is, blind naar het midden. Maar of FDB dat doet? Boccara klinkt het meest voor de hand liggend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk ik wel ja, maar of die er eerdaags al weer bij zit betwijfel ik. Zeg trouwens al een tijdje dat ie echt geweldig speelt bij Jong AJax.. Maar was afgelopen maandag bij een hele domme tegengoal betrokken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 - 21:50 schreef remco k het volgende:Denk ik wel ja, maar of die er eerdaags al weer bij zit betwijfel ik. Zeg trouwens al een tijdje dat ie echt geweldig speelt bij Jong AJax.. Maar was afgelopen maandag bij een hele domme tegengoal betrokken.. Een foutje maakt vrijwel iedereen. Heb hem zelf een aantal keer gezien. Echt heel goed. Net als andersen trouwens. Maar vraag me af hoelang boilesen nog nodig heeft om wedstrijdfit te worden. Maar ik xie de bier die keuze niet maken. Die van boccara denk ik ook niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boccara verwacht ik komend seizoen wel. |
|
|
|