|
|
Loetje
|
|
|
Boccara, meleg, andersen, bazier, sporkslede, klaasen, menig, zijn allemal spelers die ik verwacht |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik ook:) Andersen en Meleg en Boccara ben ik vooral volgens seizoen al benieuwd naar!
en Klaassen als ie weer fit is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2013 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik ook:) Andersen en Meleg en Boccara ben ik vooral volgens seizoen al benieuwd naar! en Klaassen als ie weer fit is. Heb je ze al zien spelen? Boccara is weergaloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kali is nu ook niet te halen voor nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weergaloos is misschien wat overdreven maar hij is inderdaad vrijwel wekelijks de beste .. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Regelmatig ook weegaloos. Of zijn die andere zo slecht en het contrast te groot? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als het weergaloos zou zijn had de Boer hem echt wel bij het eerste gehaald denk ik.. Ik vind hem wel iedere week bij de betere spelers horen en er heel vaak bovenuit steken.. Of dat met het slechte spel van andere spelers te maken heeft durf ik niet te zeggen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2013 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Als het weergaloos zou zijn had de Boer hem echt wel bij het eerste gehaald denk ik.. Ik vind hem wel iedere week bij de betere spelers horen en er heel vaak bovenuit steken.. Of dat met het slechte spel van andere spelers te maken heeft durf ik niet te zeggen.. Daarintegen draait jong ajax voor geen meter. Maar vind hem echt goed. Maar vraag me af of frank het wil zien. Best eigenwijze trainer hebben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haha dat klopt zeker, maar er ontgaat hem weinig. Dus ik denk dat hij het wel ziet maar hem gewoon rustig laat wennen en ook rustig zal brengen. Uiteindelijk is hij ook voor volgend seizoen gekocht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 februari 2013 - 10:58 schreef remco k het volgende:Haha dat klopt zeker, maar er ontgaat hem weinig. Dus ik denk dat hij het wel ziet maar hem gewoon rustig laat wennen en ook rustig zal brengen. Uiteindelijk is hij ook voor volgend seizoen gekocht. Dat klopt. Maar zoals het nu gaat werkt het nu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt trouwens over het algemeen trouwens echt niet zo slecht, alleen kan het veel beter. Ajax behoort de wedstrijden tegen Roda en Vitesse gewoon moeten winnen, gebeurt dat hoor je verder niemand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 februari 2013 - 18:38 schreef remco k het volgende:Ajax speelt trouwens over het algemeen trouwens echt niet zo slecht, alleen kan het veel beter. Ajax behoort de wedstrijden tegen Roda en Vitesse gewoon moeten winnen, gebeurt dat hoor je verder niemand. Toch denk ik elke keer weer dat ajax zoveel beter kan, al spelen ze goed. Zit zeker wel rek in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|