|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Koeman looft Vilhena, maar Immers blijft eerste schaduwspits (Algemeen Dagblad)
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers even UIT de basis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik had hem ook niet gehaald, maar nu we hem hebben, vind ik dat hij (nog) wel een rol heeft in het elftal. En voorlopig nog in de basis. Idem voor Mathijsen trouwens. Voor dat geld en die contractlengte had hij van mij niet hoeven komen. Maar we hebben hem nu eenmaal en na Janmaat vind ik hem de beste verdediger van het seizoen tot nog toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik had hem ook niet gehaald, maar nu we hem hebben, vind ik dat hij (nog) wel een rol heeft in het elftal. En voorlopig nog in de basis. Idem voor Mathijsen trouwens. Voor dat geld en die contractlengte had hij van mij niet hoeven komen. Maar we hebben hem nu eenmaal en na Janmaat vind ik hem de beste verdediger van het seizoen tot nog toe. helemaal eens! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik had hem ook niet gehaald, maar nu we hem hebben, vind ik dat hij (nog) wel een rol heeft in het elftal. En voorlopig nog in de basis. Idem voor Mathijsen trouwens. Voor dat geld en die contractlengte had hij van mij niet hoeven komen. Maar we hebben hem nu eenmaal en na Janmaat vind ik hem de beste verdediger van het seizoen tot nog toe. oneens... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoezo? Mathijssen lb of op de bank en Immers rondom Clasie stofzuigeren...Laten we van de nood een deugt maken maat ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zekers en zetten we Guyon naast Pellè..!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nee alleen tegen topclubs... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad Az is geen topclub meer, eens.! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Is nooit een topclub geweest Bos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vilhena scoorde vandaag wederom met jong oranje..2-3 gewonnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bedankt voor het inzicht ar d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die LUL erin? Een rooi lapje ervoor en hij is weer helemaal van de kaart . . . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik had hem ook niet gehaald, maar nu we hem hebben, vind ik dat hij (nog) wel een rol heeft in het elftal. En voorlopig nog in de basis. Idem voor Mathijsen trouwens. Voor dat geld en die contractlengte had hij van mij niet hoeven komen. Maar we hebben hem nu eenmaal en na Janmaat vind ik hem de beste verdediger van het seizoen tot nog toe. Zekers, de Vrij en BMI vallen tot nu toe helemaal tegen . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: A.u.B niet guyon.. die struikelt over zijn eigen benen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: of slaat zichzelf neer..kan ook. |
|
|
|