|
|
Eide
|
|
|
Matchfixing
De voetbalwereld schudt op z'n grondvesten. Europol maakte op 4 februari bekent dat het aanwijzingen heeft gevonden dat maar liefst 380 wedstrijden verkocht zouden zijn. 425 spelers, clubofficials, wedstrijdofficials en criminelen zouden direct betrokkenen zijn met vermeende voetbalfraude. Onder de 380 verdachte wedstrijden bevinden zich EK en WK kwalificatie wedstrijden, wedstrijden in de nationale competitie en Champions League wedstrijden. Beelden van de knipoog-Kroaat van Dinamo Zagreb staan mij opeens weer helder voor ogen.
Het verkopen van een wedstrijd is trouwens best moeilijk...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lees verder op Foebele.blogspot.nl!
Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom! |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
kijk na allen thuiswedstrijden van psv dan zie je pas Matchfixing |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar is wel lang over gedaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gek he, tom knipping en iwan van duren riepen het 2 jaar geleden al. Toen werden ze uitgelachen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 12:30 schreef Loetje het volgende:Gek he, tom knipping en iwan van duren riepen het 2 jaar geleden al. Toen werden ze uitgelachen die doen mijn inziens teveel samen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door craven -- |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote: jij laat maar weer zien dat ik gewoon gelijk heb en kijk vandaag weer man az word gewoon dik genaait want die scheids fluit overal voor psv in het voordeel en az laat die stikke |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2013 - 22:42 schreef abcdef het volgende:[..] jij laat maar weer zien dat ik gewoon gelijk heb en kijk vandaag weer man az word gewoon dik genaait want die scheids fluit overal voor psv in het voordeel en az laat die stikke Carsten Jankert.. |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
infamous psv jij bent net Mertens je zit gewoon altijd mensen na de te doen kleuter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
jij bent net Hans Kraay JR, je kunt beter je bek houden:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Mmmm dus jij ziet alle thuiswedstrijden van Psv?Een echte fan dus. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hoef je toch geen fan voor te zijn? Ik zie denk ik ook vrijwel alles van Psv.... |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote: ik kijk na elken wedstrijden ma ben by de thuis wedstrijden van psv gestopt want dan zie de psv kleuters de scheids knuffelen |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote: hahaha jij bent zekker zo Feyenoord fan doen ook un keer goed mee en hebben meteen praatjes voor 10 hahahah waarom zou Hans Kraay JR zen mond moeten houden ik denk en ik weet het wel zeker ook dat die veeeeeeeeeeeeel meer verstand heeft van voetbal dan jij kneus |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 23:08 schreef abcdef het volgende:[..] hahaha jij bent zekker zo Feyenoord fan doen ook un keer goed mee en hebben meteen praatjes voor 10 hahahah waarom zou Hans Kraay JR zen mond moeten houden ik denk en ik weet het wel zeker ook dat die veeeeeeeeeeeeel meer verstand heeft van voetbal dan jij kneus ik ben voor Ajax en al 3x op rij kampioen:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 23:08 schreef abcdef het volgende:[..] hahaha jij bent zekker zo Feyenoord fan doen ook un keer goed mee en hebben meteen praatjes voor 10 hahahah waarom zou Hans Kraay JR zen mond moeten houden ik denk en ik weet het wel zeker ook dat die veeeeeeeeeeeeel meer verstand heeft van voetbal dan jij kneus Ik vraag me toch sterk af of jij wel op deze planeet geboren bent en of jij niet het eerste onderdeel van een buitenaardse invasie bent..
In ieder geval is 1 ding heel zeker, je bent in geen geval een Ajacied.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wat ga je voor ons zingen Natjos.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: t' is dat je er naar vraagt man....
Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 23:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik vraag me toch sterk af of jij wel op deze planeet geboren bent en of jij niet het eerste onderdeel van een buitenaardse invasie bent.. In ieder geval is 1 ding heel zeker, je bent in geen geval een Ajacied.. hahahahahaha..
hij is fan van Dwangbuis United... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2013 - 01:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] t' is dat je er naar vraagt man.... Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Jezus wat zing jij lelijk man.. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote: Het gaat ook om de boodschap in een gevoelig liedje... Ik hou wel van een goed in elkaar gezette tekst...;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja vind jij het gevoelig dan..? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: geef maar toe Renato... je zat te janken voor je computer... ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 mei 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee nee je hebt het helemaal mis Natjos..d:-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lief zijn voor de f'noorders. Laten we hopen dat ze tweede worden dan zijn de CL miljoentjes alleen voor ajax hahahahah |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2013 - 19:56 schreef Brandje het volgende:[..] Lief zijn voor de f'noorders. Laten we hopen dat ze tweede worden dan zijn de CL miljoentjes alleen voor ajax hahahahah Noem dat mr lief... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2013 - 01:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] t' is dat je er naar vraagt man.... Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets, Helemaal niets, Helemaal niets in Rotterdam! Helemaal niets in Rotterdam! Dat zie je verkeerd ouwe reus, in 3 jaar tijd van ruim 30 milj schuld naar bijna 0. Ik denk dat we juist heel veel "gewonnen" hebben :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 12:07 schreef craven het volgende:[..] Dat zie je verkeerd ouwe reus, in 3 jaar tijd van ruim 30 milj schuld naar bijna 0. Ik denk dat we juist heel veel "gewonnen" hebben :) Dan heeft hij het toch juist goed??? Helemaal niets (aan schulden) in Rotterdam.. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote: Ik kan niet ontkennen dat ik een traantje moest wegpinken...;))..hihi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 mei 2013 - 19:56 schreef Brandje het volgende:[..] Lief zijn voor de f'noorders. Laten we hopen dat ze tweede worden dan zijn de CL miljoentjes alleen voor ajax hahahahah Doe me een plezier en doe je naam eer aan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 12:07 schreef craven het volgende:[..] Dat zie je verkeerd ouwe reus, in 3 jaar tijd van ruim 30 milj schuld naar bijna 0. Ik denk dat we juist heel veel "gewonnen" hebben :) hahahahaha, respect hoor, altijd positief blijven...
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Dan heeft hij het toch juist goed??? Helemaal niets (aan schulden) in Rotterdam.. Als je het zo ziet zeker! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Tuurlijk, zwartkijkers genoeg in deze wereld! :) |
|
|
|