|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar zolang Cisse nog geblesserd is vind ik de rest beperkt op links..Alhoewel Goosens het een keer aardig invulde.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Boëtius is linksbenig, maar speelt het liefst als rechtsbuiten ...
Persoonlijk geef ik voorkeur aan een linkspoot op LB en een rechtspoot op RB: dat kunnen dus Boëtius (LB) en Schaken (RB) zijn of Goossens (LB) en Verhoek (RB) en dan kan Cissé natuurlijk ook nog als LB. Verhoek en Cissé zijn trouwens tweebenig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik dacht dat hij juist het liefst op linksbuiten speelde, maar dat hij allebei kan en in de jeugd vooral op rechts speelde.
En voor zover ik weet is hij min of meer tweebenig, met een iets sterker rechterbeen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is JP ook rechtsbenig.. Weet t wel zeker, die voorzet op Pellè tegen pisvee nam hij met zijn natuurlijke sterkste been. Rechts dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij is rechts...kan aardig met links meer niet. stond ook altijd rechtsbuiten. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Mulder
Janmaat-De Vrij-BMI-Goossens.
Clasie-Vilhena. Singh
Verhoek-Pelle-Boëtius. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 februari 2013 - 06:52 schreef lijdensweg het volgende:Zal ik ook mee doen : Boy de Jong Janmaat -- de Vrij -- BMI -- Woudenberg Sleegers -- Clasie -- de Vilhena Furtado Oliviera -- Pellé -- Boëtius |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2013 - 23:29 schreef JanM het volgende:[..] Aangezien je nog betrekkelijk nieuw bent hier en misschien onvoldoende voorbereid bent op de reacties die je met een dergelijke post oproept bij bepaalde figuren op dit overigens verder prachtige forum, wil ik je toch even waarschuwen voor de meestal ongenuanceerde en tot vervelends toe geuite mening over Mulder van ene lijdensweg. Het is maar dat je het weet ... zou jammer zijn als je je daardoor zou laten wegjagen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nijhuis leidt Feyenoord AZ
De KNVB heeft Bas Nijhuis aangesteld als scheidsrechter voor de aanstaande competitiewedstrijd van Feyenoord tegen AZ. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Boonman en Van de Ven. Vierde official is de heer Sanders. Feyenoord tegen AZ wordt zondag om 14.30 uur gespeeld in De Kuip.
Voor de thuiswedstrijd tegen AZ zijn nog kaarten beschikbaar. Kijk voor meer informatie over kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op http://www.feyenoord.nl/tickets. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
MotM wordt zonder enige twijfel:
Mulder///HELD!
Uitslag: 2-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fabuleuze reddingen zal hij ons tonen..!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het zal eens tijd worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahaha, dat ik dat nog zal mee maken . . . |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is goed. Omdat het kan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
3-1 lijkt me toch iets meer realistisch .. |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: ja als je je eigen niet kietelt wie dan wel hè
misschien mooi voor de toekomst maar nu nog niet realistisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord MOET nu n goede serie neerzetten. Az thuis..Pec uit..Pisvee thuis... deze drie winnen en je doet voor alles mee....al is denk ik de tweede plaats de max. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het wordt zondag 2-1. Komen 1-0 voor Pelle. Na rust sterk AZ 1-1 en 5 minuten voor tijd 2-1 strafschop door Vilhena. let op ijn woorden. Kom er na de wedstrijd op terug. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 12:28 schreef legrande het volgende:Het wordt zondag 2-1. Komen 1-0 voor Pelle. Na rust sterk AZ 1-1 en 5 minuten voor tijd 2-1 strafschop door Vilhena. let op ijn woorden. Kom er na de wedstrijd op terug. mits je de glazen bol heel houdt? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 12:28 schreef legrande het volgende:Het wordt zondag 2-1. Komen 1-0 voor Pelle. Na rust sterk AZ 1-1 en 5 minuten voor tijd 2-1 strafschop door Vilhena. let op ijn woorden. Kom er na de wedstrijd op terug. Als er een strafschop komt zal Immers hem wel weer nemen.. Denk dat het 2-0 word met een matig AZ.. Gewoon 2x Pelle. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 15:13 schreef Sensi het volgende:[..] Als er een strafschop komt zal Immers hem wel weer nemen.. Denk dat het 2-0 word met een matig AZ.. Gewoon 2x Pelle. eerstgenoemde heeft al moeite met de aftrap.
denk 2-1 Pelle...en ??????????? |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Oprotten naar je grafsteen tyfus jood. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 06 februari 2013 - 11:44 schreef van geil het volgende:Feyenoord MOET nu n goede serie neerzetten. Az thuis..Pec uit..Pisvee thuis... deze drie winnen en je doet voor alles mee....al is denk ik de tweede plaats de max. Als je die 3 wint, dan zit er zeker meer in! Ondanks de aanwezigheid van Erwin Mulder . . . Maar dan spreken ze hier in NL over het kampioenschap van de armoede ! ! ! Zo zielig zijn ze wel in NL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laatste kaarten Feyenoord - AZ in de verkoop
De laatste kaarten voor de aanstaande thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AZ zijn vandaag (woensdag) in de verkoop gegaan. Er is een beperkt aantal kaarten verkrijgbaar voor de zogenoemde Kameraadjesvakken aan de groene zijde van het stadion, vanaf 27,50 euro per stuk. Deze kaarten zijn alleen te koop via Internet. Tevens is er nog een beperkt aantal kaarten voor de blauwe zijde verkrijgbaar.
De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ wordt aanstaande zondag om 14.30 uur gespeeld. Voor dit duel geldt een vrije verkoop. Kijk voor meer informatie over kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op http://www.feyenoord.nl/tickets. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zou er niet gek van opkijken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zit je weer te roken Wim? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nee, ghehe vrouwtje in de woonkamer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vraag je toch een paar hijsjes aan haar.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat ze het bij je uithoud is al prijzenswaardig ;) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: gasflesje wederom een die heeft een grote bek achter het hek ( in jou geval achter de comp ). laffe pleuris idioot. flikker op naar je eigen site.
maar we zien je wel terug als de mooiste en grootste club zou verliezen jankerd. anders ben je weer stil zoals altijd. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik weet nog vorig jaar toen deze wedstrijd gespeeld werd.
Ik was in Barcelona maar had alleen in mijn vakantiehuis internet verbinding. Toen we in Barcelona in zo'n toeristen bus zaten heb ik geen moment weten te genieten.. ik was enkel met de wedstrijd bezig, wat zou er gebeuren wat zou er gebeuren.. en toen ik eindelijk weer thuis was en meteen via mijn Iphone het probeerde op te zoeken keek ik maar snel op Fc Update aangezien je daar het erg snel kan zien, en ik las de titel: 'het wonder van Feyenoord zet zich voort'! En ik spatte bijna uit elkaar van blijdschap!
Mooie tijden.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Basisplaats voor Lex Immers
Feyenoord begint zondag gewoon met de van een schorsing terugkerende Lex Immers in de basis tegen AZ. Tonny Vilhena deed het vorige week tegen Willem II met twee goals goed als aanvallende middenvelder, maar speelt gewoon weer naast Jordy Clasie voor de verdediging.
"Immers gaat spelen. Hij heeft tien doelpunten gemaakt en het uitstekend gedaan. Vilhena zakt weer een linie terug", zei assistent-trainer Jean-Paul van Gastel vrijdag op de persconferentie. Van Gastel verving Ronald Koeman, die door het overlijden van zijn schoonvader afwezig was.
Feyenoord verwacht dat de coach zondag in De Kuip wel gewoon op de bank zit. Ruben Schaken is weer volledig hersteld van zijn liesblessure. De buitenspeler maakte na de winterstop zijn rentree tegen Ajax, maar kreeg een terugslag. Terence Kongolo is met een knieblessure de enige afwezige bij Feyenoord. Schei toch uit Koeman.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die denkt echt dat we allemaal paaseieren zijn.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers basis...
Koeman maakt zich hier geheel mee ongeloofwaardig. Net zoals dat MathijSSen weer op de positie van Martins Indi mag zien. verspilling van talent!
----------Mulder--------- Janmaat-De Vrij - Indi - Nelom --Vormer-------Clasie --------Vilhena------------ Schaken - Pellè - Boetius
Eventueel Schaken op de bank voor Achabar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gelukkig maakt er maar één de opstelling ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ronald Koeman.
Ben je met hem eens dat matige spelers als Immers en Mathijssen opgesteld blijven worden ten koste van de echt grote talenten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 16:56 schreef Wim2 het volgende:[..] Ronald Koeman. Ben je met hem eens dat matige spelers als Immers en Mathijssen opgesteld blijven worden ten koste van de echt grote talenten. Jouw mening: Vilhena is beter dan Immers + BMI is beter dan Mathijsen
Koeman's mening is blijkbaar dat Feyenoord als team beter is met Mathijsen en Immers dan met Nelom en Vormer.
Wat betreft Nelom ben ik dat volledig met hem eens, wat betreft Vormer vind ik dat lastiger. Zowel Vormer als Immers vallen mij namelijk tegen. Daarbij kan ik me voorstellen dat Koeman ervoor kiest om Immers en Mathijsen wel op te stellen, omdat ze weliswaar niet wekelijks uitblinken maar nou ook weer niet wekelijks falen, zeker Mathijsen niet!
Uiteindelijk bepaalt de trainer en word ik wel een beetje moe van al dat gezeik en gezanik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 16:56 schreef Wim2 het volgende:[..] Ronald Koeman. Ben je met hem eens dat matige spelers als Immers en Mathijssen opgesteld blijven worden ten koste van de echt grote talenten. Aanvullend is het trouwens niet zo dat Vilhena en BMI - ik neem tenminste aan dat je die bedoelt met de echt grote talenten - niet spelen. Of bedoel je met de echt grote talenten Nelom en Vormer ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 februari 2013 - 16:56 schreef Wim2 het volgende:[..] Ronald Koeman. Ben je met hem eens dat matige spelers als Immers en Mathijssen opgesteld blijven worden ten koste van de echt grote talenten. Vormer en Nelom hebben niet bewezen beter te zijn. |
|
|
|