BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ (zondag 10 februari 2013, 14:30): 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 08 februari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer en Nelom hebben niet bewezen beter te zijn.
Nelom zeer zeker niet . . .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 08 februari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Met Vilhena op 10....4-0
Met Immers op 10.....7xmis 1-0
van geil
 van geil - vrijdag 08 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
t zal wel 2-1 worden.
Immers scoort.
en koeman gaat weer roepen dat hij geweldig is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 februari 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:47 schreef van geil het volgende:
t zal wel 2-1 worden.
Immers scoort.
en koeman gaat weer roepen dat hij geweldig is.
Da's voetbal. Opportunisme.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Mensen zouden eens wat meer liedjes moeten leren zingen, het repertoir is nogal eenzijdig.
We kennen de Mulder balade, de Mathijsen shuffle en de Immers symphonie.
Soms spelen we de 'de Kuip' medley, maar dat is t dan wel.

Negatieve tranentrekkers zijn t :)

Noem voor de volgend wedstrijd eens de positieve punten van bovenstaande spelers, focus je daar eens op?
ar
 ar - zaterdag 09 februari 2013 - 08:54   quote  deeplink  
Mulder:katachtige reddingen
Mathijsen:verdedigend goed.
Immers:ziet de ruimte.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Het is soms wel een verademing om zaken vanuit het positieve te benaderen. De vraag, wat ging er goed?
ar
 ar - zaterdag 09 februari 2013 - 09:08   quote  deeplink  
Het negatieve blijft altijd hangen,het goede wordt snel vergeten.Aard van het beessie.Ben ik zelf ook schuldig aan..vooral betrekking tot Immers:)
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 09 februari 2013 - 09:37   quote  deeplink  
20-0!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 februari 2013 - 10:27   quote  deeplink  
Met Erwin Mulder? Wordt niks . . .
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 09 februari 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 17:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Jouw mening: Vilhena is beter dan Immers + BMI is beter dan Mathijsen

Koeman's mening is blijkbaar dat Feyenoord als team beter is met Mathijsen en Immers dan met Nelom en Vormer.

Wat betreft Nelom ben ik dat volledig met hem eens, wat betreft Vormer vind ik dat lastiger. Zowel Vormer als Immers vallen mij namelijk tegen. Daarbij kan ik me voorstellen dat Koeman ervoor kiest om Immers en Mathijsen wel op te stellen, omdat ze weliswaar niet wekelijks uitblinken maar nou ook weer niet wekelijks falen, zeker Mathijsen niet!

Uiteindelijk bepaalt de trainer en word ik wel een beetje moe van al dat gezeik en gezanik.
Precies, je kan beter met een opstelling beginnen met BMI op links en Vilhena op het middenveld.
Een andere optie is Vormer en Nelom in de basis met BMI in het centrum, dan zitten Immers en Mathijsen dus op de bank.

Het voordeel is dat BMI en Vilhena weer ervaring opdoen, je wordt beter op een bepaalde positie als je weet hoe het is om op een andere positie te spelen.
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 12:03   quote  deeplink  
bijna volle bak (kuip) lees ik net.
dan moet t toch lukken.
come on Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 februari 2013 - 12:16   quote  deeplink  
Vandaag behoorlijk artikel over problematiek BRUNO-Mathijsen & Vilhena-Immers in de Volkskrant.
Ook Gio is daarin stoïcijns: huidige opstelling vindt de technische staf de beste optie. Keuze van Gaal is voor hen geen signaal.
Volkskrant draagt steen bij in verheviging discussie.
Interessant.
MMM
 MMM - zaterdag 09 februari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer en Nelom hebben niet bewezen beter te zijn.
Wel bewezen niet minder te zijn. Plus het feit dat als Vormer en Nelom spelen, er 2 andere spelers beter tot hun recht komen.

Win win situatie.
MMM
 MMM - zaterdag 09 februari 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
De doorbraak van het jonge duo sterkt Van Hanegem in de gedachte dat Feyenoord straks weer serieus om de hoofdprijzen kan voetballen. 'Bij die jonge gasten moet je de laat gewoon heel hoog leggen, ze voortdurend uitdagen. Waar Feyenoord nu staat, is in mijn ogen helemaal niet zo bijzonder. FC Utrecht staat bijvoorbeeld maar op twee punten achterstand. Er is duidelijk dus nog meer mogelijk.'

'Als Ronald Koeman straks Bruno Martins Indi gewoon centraal in de verdediging zet, zal het elftal beter functioneren. Joris Mathijsen maakt het elftal niet beter, dat is toch duidelijk? En als linksback speelde Martins Indi de laatste maanden ook steeds minder. Daar zou ik gewoon Miquel Nelom neerzetten.'

Van Hanegem vindt ook dat Vilhena een plaatsje mag opschuiven om zo op de positie van Lex Immers te spelen. 'Immers heeft gewoon teveel kansen laten liggen, ik zou voor het pure voetbal van Vilhena kiezen. Hij heeft in een aanvallende rol gewoon meer inbreng. In het huidige voetbal zie je eigenlijk dat de verdedigende middenvelders het spel verzorgen. Ze zakken terug tussen de centrale verdedigers en dan begint bij hun de opbouw. Als Clasie daar al loopt, kun je Vilhena toch verder naar voren laten spelen?'
.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 februari 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Vilhena kón ook excelleren tegen Willem2. Zij waren onthutsend zwak in de omschakeling.
Zie bij hem nog niet de power die Immers heeft bij iets sterker tegenstanders.

Anderzijds had ik Vilhena die kans op 10 tegen AZ wel gegeven. Laat het maar zien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 februari 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2013 - 22:47 schreef van geil het volgende:
t zal wel 2-1 worden.
Immers scoort.
en koeman gaat weer roepen dat hij geweldig is.
Ach, hetzelfde gebeurde met Vilhena na Willem II.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 februari 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 12:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Wel bewezen niet minder te zijn. Plus het feit dat als Vormer en Nelom spelen, er 2 andere spelers beter tot hun recht komen.

Win win situatie.
Ben ik niet helemaal met je eens. Vind ons middenveld minder in balans, wanneer Vormer speelt en Lex niet. Dan zou ik, wanneer Lex het veld zou moeten ruimen, eerder voor een speler als Singh kiezen.

Mathijsen vind ik persoonlijk ook beter dan Nelom.
Maximus
 Maximus - zaterdag 09 februari 2013 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 13:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Vind ons middenveld minder in balans, wanneer Vormer speelt en Lex niet. Dan zou ik, wanneer Lex het veld zou moeten ruimen, eerder voor een speler als Singh kiezen.

Mathijsen vind ik persoonlijk ook beter dan Nelom.
Ik zou Mathijsen eens op linksback proberen..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 februari 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 14:18 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ik zou Mathijsen eens op linksback proberen..
helaas dat ik dat moet zeggen,laat hem eens op de bank beginnen
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 13:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach, hetzelfde gebeurde met Vilhena na Willem II.
een groot verschil..

een kans...perfect ingevuld.

tegen 30 kansen....zware middelmaat.
grolsch FR 1908
 grolsch FR 1908 - zaterdag 09 februari 2013 - 18:33   quote  deeplink  
immers is belangrijker da iedereen denkt. hij knapt heel veel smerig werk op verdedegend
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 09 februari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 18:33 schreef grolsch FR 1908 het volgende:
immers is belangrijker da iedereen denkt. hij knapt heel veel smerig werk op verdedegend
Feyenoord Tukker?
grolsch FR 1908
 grolsch FR 1908 - zaterdag 09 februari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
ik ben geen tukker een echte feijenoord achterhoeker
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 18:33 schreef grolsch FR 1908 het volgende:
immers is belangrijker da iedereen denkt. hij knapt heel veel smerig werk op verdedegend
stel jou stelling klopt.wat klopt er dan niet?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 februari 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Kom op Immers en scoor morgen.
grolsch FR 1908
 grolsch FR 1908 - zaterdag 09 februari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
ik zie ook liever tony op 10 maar let maar eens op als er weer dom bal verlies word geleden op het middenveld dan is het vaak lex die die fout weer hersteld
tomson
 tomson - zaterdag 09 februari 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Ik zal er eens op letten ;)
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 09 februari 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Thuis zal Pelle weer op dreef zijn maar Mathijssen zal zich weer gigantisch verstappen en zn basisplaats kwijtraken.
2-1.
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 20:58 schreef grolsch FR 1908 het volgende:
ik zie ook liever tony op 10 maar let maar eens op als er weer dom bal verlies word geleden op het middenveld dan is het vaak lex die die fout weer hersteld
goed kijken dan he,,,die houthakker met wit piekhaar is Immers.
die kleine stofzuigert noemen ze Clasie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 21:50 schreef van geil het volgende:

[..]

goed kijken dan he,,,die houthakker met wit piekhaar is Immers.
die kleine stofzuigert noemen ze Clasie.
Nee Lex is wel professioneel in de weg loper.
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee Lex is wel professioneel in de weg loper.
ook dat zie ik niet in hem,,maar ok..
maar wat doet hij dan op tien?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
In de weg lopen...
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
:)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
We kunnen weer eens profiteren... Dus...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 09 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:
We kunnen weer eens profiteren... Dus...
Sarcast..:-)
tomson
 tomson - zaterdag 09 februari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
We zien de bui weer hangen.
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
deze keer is het anders,
we winnen er drie op rij.
MMM
 MMM - zaterdag 09 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 13:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]
Mathijsen vind ik persoonlijk ook beter dan Nelom.
Indi is beter dan Mathijsen. Centraal speel je dan dus met De Vrij - Indi. Nu heb je 2 mindere spelers achterin omdat Indi niet goed speelt als linksback.

2 probleemgevallen of 1? Waarbij Nelom zich nog kan ontwikkelen.
van geil
 van geil - zaterdag 09 februari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Mathijsen kan evt ook op de back.
willem v G
 willem v G - zaterdag 09 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Ja hij is snel genoeg haha.
ar
 ar - zaterdag 09 februari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:
We kunnen weer eens profiteren... Dus...
eens...altijd hetzelfde liedje,al hoop ik natuurlijk anders.
MMM
 MMM - zaterdag 09 februari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 22:50 schreef van geil het volgende:
Mathijsen kan evt ook op de back.
tumblr_m99hb5ApIy1qc7mh1.jpg
tomson
 tomson - zondag 10 februari 2013 - 00:40   quote  deeplink  
Van geil is in de ban van het carnaval. Vanaf woensdag (misschien) weer serieus te nemen :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 02:27   quote  deeplink  
Jean Paul van Gastel op persconferentie

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 02:38   quote  deeplink  
Feyenoord wil goede gevoel vasthouden tegen AZ

HEADFey-AZ.jpg

Het goede gevoel dat Feyenoord afgelopen zondag overhield aan de eerste overwinning van het nieuwe jaar in Tilburg, kreeg deze week een vervolg doordat een groot aantal spelers van de club deze week was vertegenwoordigd bij nationale (jeugd)elftallen. Zo trad het Nederlands elftal woensdag met vier Feyenoorders aan tegen Italië. Voor hen is het geweldig om wedstrijden op dat niveau spelen, vertelde Jean Paul van Gastel vrijdagmiddag in De Kuip. De assistent-trainer verving trainer Ronald Koeman tijdens de persconferentie. De hoofdtrainer vertrok na de ochtendtraining vanwege privéomstandigheden.

Ook bij Jong Oranje en Oranje onder 19, waar Van Gastel zelf bij aanwezig was, kwamen deze week spelers van Feyenoord in actie. Eigenlijk kunnen we Jonathan de Guzman en Leroy Fer ook nog meerekenen, omdat zij bij Feyenoord zijn opgeleid, zei Van Gastel. Volgens de assistent-trainer is het grote aantal spelers waarmee Feyenoord vertegenwoordigd is bij nationale selecties zeer positief voor de club, maar krijgen de internationals de komende tijd te maken met hogere verwachtingen. Ze zullen ook in de Nederlandse competitie worden beoordeeld als international.

Met name Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi, die tegen de Italianen het centrale verdedigingsduo vormden, konden na afloop rekenen op complimenten over hun spel. Tegen een gevaarlijke spits als Mario Balotelli hebben ze het goed ingevuld en bovendien hielden ze bijna de nul. Het sterke optreden van het tweetal is volgens Van Gastel geen reden om hen ook bij Feyenoord naast elkaar in het centrum te posteren. Wij zijn uitermate tevreden over onze defensie en hebben veel vertrouwen in de weg die we zijn ingeslagen.

Lex Immers keert zondag terug van een schorsing en begint tegen AZ direct weer in de basis, gaf Van Gastel aan. Tonny Vilhena heeft hem tegen Willem II goed vervangen op zijn positie, maar zakt zondag gewoon terug naar zijn eigen positie op het middenveld. We hebben alle vertrouwen in Lex, hij staat niet voor niets al op tien goals.

Op Terence Kongolo na - de verdediger is op de weg terug is van een knieblessure - is de selectie van Feyenoord volledig fit, waardoor vrijdagochtend met een grote groep werd toegewerkt naar het competitieduel van komende zondag. Daarin hoopt de ploeg het positieve gevoel van de wedstrijd in Tilburg door te trekken. Door die belangrijke overwinning staan we weer in de top vier, sprak Van Gastel. Dat geeft vertrouwen voor het duel met AZ.

DE TEGENSTANDER

500940194_16_jqhh.jpeg

Vanwege het vertrek van bepalende spelers als Brett Holman, Rasmus Elm en Niklas Moisander kwam AZ verzwakt uit de zomerse transferperiode, wat tijdens het huidige seizoen al snel was terug te zien aan de ranglijst. De seizoenstart was met acht punten uit vijf duels allerminst slecht te noemen, maar vanaf half september boekten de Alkmaarders tot aan de winterstop slechts twee overwinningen. Daardoor verdween de top vijf, waar ze de afgelopen jaren steevast eindigden, al snel uit het zicht.

In plaats daarvan vond de ploeg van trainer Gertjan Verbeek zichzelf terug in het rechterrijtje, met name door de teleurstellende resultaten in thuisduels. In eigen huis wist AZ onder meer niet te winnen van laaggeklasseerde clubs als Willem II, VVV-Venlo en RKC Waalwijk, waardoor de degradatiestreep zelfs dichterbij kwam dan de play-offs om Europees voetbal.

De succesvol verlopen maand januari zorgde voor wat hoop in de Alkmaarse harten. De ploeg van trainer Gertjan Verbeek beleefde een frisse herstart van de competitie, door ruime overwinningen te boeken op Vitesse en VVV-Venlo en bereikte bovendien de halve finale van de KNVB-beker. Daarnaast slaagde de clubleiding erin de talentvolle Adam Maher te behouden en met Willie Overtoom van Heracles Almelo een gewenste versterking vast te leggen.

Hoewel de daaropvolgende nederlaag van afgelopen week tegen FC Groningen slecht uitkwam, lijkt AZ in de huidige selectie over genoeg kwaliteit te beschikken om in de resterende maanden van het seizoen aan te sluiten bij de subtop.

Feyenoord AZ
Zondag 10 februari om 14.30 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Nijhuis

Statistieken

THUIS
29/04/2012 Feyenoord AZ 1-0
02/04/2011 Feyenoord AZ 0-1
07/02/2010 Feyenoord AZ 1-2
13/12/2008 Feyenoord AZ 0-1
30/01/2008 Feyenoord AZ 2-2

UIT
25/11/2012 AZ Feyenoord 0-2
25/09/2011 AZ Feyenoord 2-1
31/10/2010 AZ Feyenoord 2-1
08/11/2009 AZ Feyenoord 1-1
22/03/2009 AZ Feyenoord 0-0
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 februari 2013 - 03:21   quote  deeplink  
Belangrijke informatie voor bezoekers Feyenoord - AZ

feyenoord_logo_2_vk_scaled_7.jpg

Feyenoord roept alle supporters die aanstaande zondag de thuiswedstrijd tegen AZ bezoeken op om in verband met de verwachte drukte op tijd af te reizen naar het stadion. Alle toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 13.00 uur geopend voor het publiek. Bezoekers dienen in verband met de actuele weersverwachtingen en de aangepaste dienstregelingen in het openbaar vervoer tevens rekening te houden met langere reistijd.

Omdat Feyenoord AZ nagenoeg is uitverkocht verzoekt Feyenoord alle supporters dringend om op hun eigen vak en stoel plaats te nemen en daar waar nodig door te schuiven.

Gezien de huidige en verwachte weersgesteldheid raadt Feyenoord alle bezoekers aan om goed voorbereid op pad te gaan en warm gekleed naar het stadion te komen. Alle doorgaande wegen in en rondom het stadion zullen zo goed als mogelijk vrij gemaakt worden van sneeuw en ijs. Feyenoord kan echter niet garanderen dat het volledige terrein sneeuw- en ijsvrij is. Alle bezoekers dienen er zodoende rekening mee te houden dat het in (de directe omgeving van) het stadion nog behoorlijk glad kan zijn, met name op de bordessen en de trappen.

Tramlijn 12
Feyenoord wijst supporters die zondag gebruik maken van tramlijn 12 om bij het stadion te komen erop dat deze lijn sinds zondag 27 januari vanaf een ander spoor vertrekt dan voorheen. De instaphalte is nu te vinden op het Weena. Hierdoor hebben de mensen die gebruik maken van tramlijn 12 meer tijd om in te stappen en kan de dienstregeling van alle andere tramlijnen beter worden gehandhaafd.

Feyenoord wenst alle bezoekers van het duel met AZ een prettige en sportieve voetbalmiddag. Feyenoord tegen AZ begint zondag om 14.30 uur. Voor dit duel zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie of om direct tickets te kopen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 februari 2013 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 03:21 schreef RenatoBos het volgende:
Belangrijke informatie voor bezoekers Feyenoord - AZ

[ afbeelding ]

Feyenoord roept alle supporters die aanstaande zondag de thuiswedstrijd tegen AZ bezoeken op om in verband met de verwachte drukte op tijd af te reizen naar het stadion. Alle toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 13.00 uur geopend voor het publiek. Bezoekers dienen in verband met de actuele weersverwachtingen en de aangepaste dienstregelingen in het openbaar vervoer tevens rekening te houden met langere reistijd.

Omdat Feyenoord AZ nagenoeg is uitverkocht verzoekt Feyenoord alle supporters dringend om op hun eigen vak en stoel plaats te nemen en daar waar nodig door te schuiven.

Gezien de huidige en verwachte weersgesteldheid raadt Feyenoord alle bezoekers aan om goed voorbereid op pad te gaan en warm gekleed naar het stadion te komen. Alle doorgaande wegen in en rondom het stadion zullen zo goed als mogelijk vrij gemaakt worden van sneeuw en ijs. Feyenoord kan echter niet garanderen dat het volledige terrein sneeuw- en ijsvrij is. Alle bezoekers dienen er zodoende rekening mee te houden dat het in (de directe omgeving van) het stadion nog behoorlijk glad kan zijn, met name op de bordessen en de trappen.

Tramlijn 12
Feyenoord wijst supporters die zondag gebruik maken van tramlijn 12 om bij het stadion te komen erop dat deze lijn sinds zondag 27 januari vanaf een ander spoor vertrekt dan voorheen. De instaphalte is nu te vinden op het Weena. Hierdoor hebben de mensen die gebruik maken van tramlijn 12 meer tijd om in te stappen en kan de dienstregeling van alle andere tramlijnen beter worden gehandhaafd.

Feyenoord wenst alle bezoekers van het duel met AZ een prettige en sportieve voetbalmiddag. Feyenoord tegen AZ begint zondag om 14.30 uur. Voor dit duel zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie of om direct tickets te kopen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Niet nodig , ik ga toch laufen ...
tomson
 tomson - zondag 10 februari 2013 - 09:07   quote  deeplink  
Niet de hele wereld draait om jou he...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 februari 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 09:07 schreef tomson het volgende:
Niet de hele wereld draait om jou he...
hahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - AZ (zondag 10 februari 2013, 14:30): 3-1









0.0068218