BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De versterkingen topic,

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 09 februari 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 23:06 schreef willem v G het volgende:
Lucas woudendenberg en sleegers komen er aan, dus dat een groot compliment aan Brard en zijn staf, maar we moeten nog wel vervangers hebben voor Immers,Mathijsen en Verhoek en Cisse dus er zullen zeker 3 a 4 echte versterkingen gehaald moeten worden.
Immers > vilhena met immers op de bank
mathijssen > aangezien woudenberg komt kan BMI centraal achterin met mathijssen op de bank
verhoek/cisse > elvis manu
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 februari 2013 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 23:32 schreef MMM het volgende:
Niks kopen. Dan gaat het weer mis. Kijk naar Mathijsen en Immers.
Als Boy de Jong er niet bij gehaald wordt door ene P. Lodewijks dan dringend Robbin Ruiter bij Fc Utrecht ophalen als vervanger van Erwin Mulder ... voor de rest ben ik het helemaal met jou eens, niks kopen! Er loop zat talent rond op varkenoord !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 februari 2013 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 17:34 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Hoe bedoel je komend jaar alleen maar jonkies? Enige jonkie die ik toe zou voegen is Woudenberg. Komend jaar zijn Vilhena en Boetius gewoon doorontwikkeld tot routiniers, De Vrij en BMI kun je geen jonkies meer noemen maar volwaardig internationals.

Je weet hoe hoog ik Immers altijd had zitten, maar ik vind hem momenteel gewoon niet goed genoeg. Vilhena brengt veel meer voetbal voorin en zowel Vilhena als Boetius jagen juist wel. Kijk maar hoevaak ze de bal direct of indirect terugveroveren nadat ze hem kwijtraken. Immers doet dit niet, die probeert alleen te veroveren wanneer we hem zowiezo nog niet hadden.

Mathijssen doet het niet slecht, maar komend seizoen wordt ook die weer een jaartje ouder. Ik denk dat het voor de toekomst van Feyenoord beter is om met De Vrij en BMI achterin te spelen. Je houdt dan alleen het probleem met de linksback over. Je zou voor Nelom kunnen gaan, maar ik denk dat die nooit echt een topverdediger zal kunnen worden. Woudenberg heeft dit wel in zich en kan in een verdediging naast BMI en De Vrij, met Clasie voor hem zichzelf razendsnel ontwikkelen.

De 'alleen maar jonkies'-opmerking kan ik dus niet plaatsen.
Ik doel op het gevaar van een elftal waar hooguit 1 a 2 spelers ouder dan 22 jaar is. Ervaring ontbreekt dan teveel in wedstrijden waarin het er steviger aan toe moet gaan.
Vergeet ook niet dat spelers al BRUNO en de Vrij van de zomer verkocht kunnen worden.
Da's de winst met een Mathijsen: die heb je en hou je, waardoor je juist iets zorgelozer 1 van de 2 jongere verdedigers kunt verkopen. En voor veel miljoenen.
Wim2
 Wim2 - zondag 10 februari 2013 - 10:00   quote  deeplink  
Iemand die Remco Pasveer van Heracles iets vindt?
Alexi
 Alexi - zondag 10 februari 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Tja het moeilijk inkopen doen he als je geen centen hebt,
blijven roeien met de riemen die we hebben..
En dat gaat ons wonderwel prima af,vind ik niet alleen overigens....!
Wim2
 Wim2 - zondag 10 februari 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 10:05 schreef Alexi het volgende:
Tja het moeilijk inkopen doen he als je geen centen hebt,
blijven roeien met de riemen die we hebben..
En dat gaat ons wonderwel prima af,vind ik niet alleen overigens....!
Daar heb je gelijk in. Maar als je dan zo'n toekomst beleid hebt dan moet je wel spelers blijven opstellen die op ten duur beter kunnen worden op de positie waar ze speler voor zijn.
willem v G
 willem v G - zondag 10 februari 2013 - 10:53   quote  deeplink  
Denk toch dat Ronald ook welk ziet dat immers veel balverlies heeft en dat Mathijsen zijn beste tijd gehad heeft, maar misschien heeft hij wel moeite om ze dat duidelijk te maken omdat ze in zijn periode gehaald zijn, overigens zie je dat bij meer trainers.
el triste
 el triste - zondag 10 februari 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Bulthuis in ieder geval niet! Gevalletje Pascal Bosschaart......
el triste
 el triste - zondag 10 februari 2013 - 14:20   quote  deeplink  
Dan is Amieux een betere optie! Speelt een prima pot. Let eigenlijk nooit zo erg op deze jongen...... Dus weet niet of het een momentopname was
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 08:52 schreef lord - adonis het volgende:
nou breekt me klomp Lijdensweg je bent niet te spreken over Mulder je roept elke keer Boy de Jong en nu moet er opeens een keeper gehaald worden.

bij deze heb je je eigen zeer ongeloofwaardig gemaakt.

goede linksback kunnen we gebruiken.
denk dat we met de rest wel wat kunnen.

natuurlijk Mathijssen voor de kleedlokaal en de Vrij met BMI in het centrum.
Eerst andere keeper en nog 2 spelers noemen en dan weer meelullen met anderen dat we niets moeten kopen. l = waaibomenhout!

ON: proberen groep bij elkaar te houden en bij vertrek van Mulder (zal niet lukken om een gelijkwaardige vervanger te vinden) / De Vrij / BMI / Clasie proberen gelijkwaardige vervanger(s) te vinden en anders lekker voortborduren op de ingeslagen weg met eigen jeugd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 februari 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 14:20 schreef el triste het volgende:
Dan is Amieux een betere optie! Speelt een prima pot. Let eigenlijk nooit zo erg op deze jongen...... Dus weet niet of het een momentopname was
Vind ik een hele normale Eredivisievoetballer. 13 in een dozijn. Dan zou ik veel liever Nelom of Woudenberg te kans gunnen, als er een plekje vrijkomt linksachter
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 februari 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 10:00 schreef Wim2 het volgende:
Iemand die Remco Pasveer van Heracles iets vindt?
Redelijk, beetje onrustig. Ik denk bij hem altijd aan Henk Timmer. Vind hem niet beter dan Mulder. Vind hem eigenlijk minder dan Mulder.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 11 februari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
de ruiter je bedoelt die goochelaar van utrecht kom op man zoet is beter immers eruit vilhena op 10 een goeie voor de rechterflank bmi in het centrum de rest kan vanuit de jeugd
willem v G
 willem v G - maandag 11 februari 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Dat zal ze leren Flip.
willem v G
 willem v G - dinsdag 12 februari 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Ik las net dat ene Poll vond dat Kuijt volgend seizoen welkom zou zijn in de Kuip, nou dat zou dan wel heel dom zijn, want een speler als Kuijt heeft helemaal niets te zoeken bij het huidige Feyenoord behalve dan een dik salaris opvreten plus dat hij aankomend talent in de weg loopt. O ja ook niet onbelangrijk als hij zou komen hebben we niets geleerd van de fouten van weleer. Kuijt moet gewoon gaan afbouwen bij quick-boys, dus voor ons zeker geen versterkingen!!!
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 22:15 schreef willem v G het volgende:
Ik las net dat ene Poll vond dat Kuijt volgend seizoen welkom zou zijn in de Kuip, nou dat zou dan wel heel dom zijn, want een speler als Kuijt heeft helemaal niets te zoeken bij het huidige Feyenoord behalve dan een dik salaris opvreten plus dat hij aankomend talent in de weg loopt. O ja ook niet onbelangrijk als hij zou komen hebben we niets geleerd van de fouten van weleer. Kuijt moet gewoon gaan afbouwen bij quick-boys, dus voor ons zeker geen versterkingen!!!
Kuijt zou n geste moeten maken.
als minst betaalde n jaar ,misschien twee jaar deel uitmaken van de selectie.
dan,is hij zeker welkom.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 februari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Ik weet niet of hij iets zou kunnen toevoegen?,
Ik vind zijn mentaliteit bij oranje ook veranderd,alsof de kracht er vanaf is.
willem v G
 willem v G - dinsdag 12 februari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Waar zou je hem dan neer zetten?
tomson
 tomson - dinsdag 12 februari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Is klaar joh. Volgend seizoen weer een jaar ouder, en waarschijnlijk nog steeds een salariseis waar je u tegen zegt. Eens met Willem van G dat hij alleen maar jeugd in de weg komt lopen. Zit er nu echt niet meer op te wachten dus..
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 22:41 schreef tomson het volgende:
Is klaar joh. Volgend seizoen weer een jaar ouder, en waarschijnlijk nog steeds een salariseis waar je u tegen zegt. Eens met Willem van G dat hij alleen maar jeugd in de weg komt lopen. Zit er nu echt niet meer op te wachten dus..
is eigenlijk wel waar.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 12 februari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Toch zou een extra spits met het oog op de Champions League volgend seizoen wel erg fijn zijn.
tomson
 tomson - dinsdag 12 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Een verse ja. Niet eentje die versleten is. Al dat sentimentele gedoe :)
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 12 februari 2013 - 23:18   quote  deeplink  
en toch schijnen ze al druk bezig te zijn met kuijt, ik lees en hoor zeggen dat het bijna rond is
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 februari 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Ja klopt, hij gaat garnalen en schollen scouten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 23:18 schreef BRAYY het volgende:
en toch schijnen ze al druk bezig te zijn met kuijt, ik lees en hoor zeggen dat het bijna rond is
Heb je ook bronnen..??
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 16:06   quote  deeplink  
kuyt komt.
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 16:06 schreef van geil het volgende:
kuyt komt.
Gevoel of gebaseerd op meer dan een gerucht ???
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 16:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Gevoel of gebaseerd op meer dan een gerucht ???
gevoelsmatig.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 13 februari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
kuyt hebben we niet meer nodig. een goede rechtsbuiten moeten we hebben.
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:03 schreef Rotterdam22 het volgende:
kuyt hebben we niet meer nodig. een goede rechtsbuiten moeten we hebben.
Schaken is (bijna) terug!
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
Kuyt a.u.b niet. Staat alleen maar de ontwikkeling van Boetius en Achabar in de weg je wilt toch geen MathijSSen 2.0
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 13 februari 2013 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 06:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

LUL, jij kan ook al niet lezen. WaaibomenLUL . . . en een vervanger halen als Mulder de bank niet warm wil houden. Boy de Jong als eerste keeper ! Zo duidelijk als je je bril eens wat meer op zet LUL.
Ja, nu moet Boy de Jong weer eerste doelman worden. Eerst was het Lamprou. Wat volgt hierna: de doelman van de C1? En Ruiter kunnen we niet betalen, dus dat is makkelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 februari 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:13 schreef Wim2 het volgende:
Kuyt a.u.b niet. Staat alleen maar de ontwikkeling van Boetius en Achabar in de weg je wilt toch geen MathijSSen 2.0
Ga jij es ff uitleggen waarom jij zo nodig mathijSen met grote s-jes schrijft?
Roept namelijk iets heeeeeel ranzigs op.
Laats deed je dat ook al bij Immers.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 13 februari 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:35 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik wordt zo moe van die mensen die je voor jood uitschelden omdat ze het zelf dan meestal gewoon zijn.
En nu maak je Jan voor jood uit, terwijl hij je hier een alternatieve afkorting voor SS geeft?

Verder eens met Henk.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 februari 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 18:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, nu moet Boy de Jong weer eerste doelman worden. Eerst was het Lamprou. Wat volgt hierna: de doelman van de C1? En Ruiter kunnen we niet betalen, dus dat is makkelijk.
Ik heb ten alle tijden een voorkeur voor Boy de Jong als je alles gewoon gevolgd had . . .
Lamprou had ik ook ja maar die is mij tegen gevallen , is toch minder dan Mulder !
Het liefst zie ik Robbin de Ruiter en Boy de Jong bij het eerste ........
willem v G
 willem v G - woensdag 13 februari 2013 - 19:51   quote  deeplink  
is die alberg van Exelcior trouwens iemand om in plaats van bv Fernandez of Cisse erbij te nemen of is die blijven hangen in zijn ontwikkeling?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 13 februari 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 19:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb ten alle tijden een voorkeur voor Boy de Jong als je alles gewoon gevolgd had . . .
Lamprou had ik ook ja maar die is mij tegen gevallen , is toch minder dan Mulder !
Het liefst zie ik Robbin de Ruiter en Boy de Jong bij het eerste ........
Fijn dat je in elk geval erkend dat Lamprou minder is dan Mulder. Al was dat geloof ik wel meer dan duidelijk. Ik ken Boy de Jong veder niet echt. Ik weet niet hoe hij het in de jeugd doet, maar hij lijkt me nog wel wat jong om al in het eerste nu te staan. Wel zouden ze hem natuurlijk kunnen laten meetrainen en dan kijken hoe hij het doet. Ruiter is een goede keeper, dat ben ik met je eens. Maar die ligt nog wel even vast bij Utrecht en is dus onhaalbaar. Daarnaast zie ik die ook nog wel fouten maken waarvan ik denk dat Mulder er inmiddels minder van maakt. Maar goed, wij verschillen hierin van mening. Dat geeft niet, maar ik probeer je in elk geval duidelijk te maken dat er bij Feyenoord gewoon geen geld is voor de transfer van een keeper als Ruiter. Zo rijk zijn we nu eenmaal niet. Daarom is Mulder in mijn ogen momenteel het best haalbare. Geen absolute topkeeper, maar ik vind dat er in de eredivisie heel weinig beter keepers zijn.
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 20:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Fijn dat je in elk geval erkend dat Lamprou minder is dan Mulder. Al was dat geloof ik wel meer dan duidelijk. Ik ken Boy de Jong veder niet echt. Ik weet niet hoe hij het in de jeugd doet, maar hij lijkt me nog wel wat jong om al in het eerste nu te staan. Wel zouden ze hem natuurlijk kunnen laten meetrainen en dan kijken hoe hij het doet. Ruiter is een goede keeper, dat ben ik met je eens. Maar die ligt nog wel even vast bij Utrecht en is dus onhaalbaar. Daarnaast zie ik die ook nog wel fouten maken waarvan ik denk dat Mulder er inmiddels minder van maakt. Maar goed, wij verschillen hierin van mening. Dat geeft niet, maar ik probeer je in elk geval duidelijk te maken dat er bij Feyenoord gewoon geen geld is voor de transfer van een keeper als Ruiter. Zo rijk zijn we nu eenmaal niet. Daarom is Mulder in mijn ogen momenteel het best haalbare. Geen absolute topkeeper, maar ik vind dat er in de eredivisie heel weinig beter keepers zijn.
ik vind Lamprou absoluut beter.en ook de cijfers liegen niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 13 februari 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Misschien dat je de cijfers kan laten zien? Ik persoonlijk vond het elke wedstrijd weer spannend met Lamprou. Hoewel er soms naar mijn mening te snel geoordeeld wordt, ben ik toch van mening dat Lamprou lengte tekort komt en daardoor hele belangrijke ballen niet heeft. Daar kan hij dan niet eens altijd wat aan doen, maar daar wordt je wel op afgerekend.
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 20:31 schreef feyenoord!!! het volgende:
Misschien dat je de cijfers kan laten zien? Ik persoonlijk vond het elke wedstrijd weer spannend met Lamprou. Hoewel er soms naar mijn mening te snel geoordeeld wordt, ben ik toch van mening dat Lamprou lengte tekort komt en daardoor hele belangrijke ballen niet heeft. Daar kan hij dan niet eens altijd wat aan doen, maar daar wordt je wel op afgerekend.
ja maar dat klopt dus echt niet.
pakte veel hoge ballen.
Heb je mulder ooit wel ns n corner of voorzet zien vangen of wegstompen.
heeft ook pas twee keer de nul gehouden.Lamprou deed dat tussen neus en lippen door drie keer achter elkaar.daarbij is hij veel zekerder,en beter in het mee voetballen.
maar goed inzichten verschillen.geen punt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 februari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 19:51 schreef willem v G het volgende:
is die alberg van Exelcior trouwens iemand om in plaats van bv Fernandez of Cisse erbij te nemen of is die blijven hangen in zijn ontwikkeling?
Speelt inmiddels in Turkije geloof ik.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 14 februari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 20:41 schreef van geil het volgende:

[..]

ja maar dat klopt dus echt niet.
pakte veel hoge ballen.
Heb je mulder ooit wel ns n corner of voorzet zien vangen of wegstompen.
heeft ook pas twee keer de nul gehouden.Lamprou deed dat tussen neus en lippen door drie keer achter elkaar.daarbij is hij veel zekerder,en beter in het mee voetballen.
maar goed inzichten verschillen.geen punt
Tsja, toch heb ik een veiliger gevoel met Mulder op goal. Hij houdt dan wel niet altijd de nul, maar voor een heel groot deel verwijt ik dat de verdediging. En zo'n goals zoals afgelopen zondag tegen AZ kan hij weer niets aan doen. Die bal werd van richting veranderd. En de week daarvoor tegen Willem II een strafschop tegen. Tsja, zo kan hij ook niet echt de nul houden. Dan moet je natuurlijk ook wel kijken tegen wie Lamprou de nul gehouden heeft. Dat was volgens mij ook vooral tegen de clubs uit de onderste regionen. Maar goed, meningen verschillen en dat is verder inderdaad helemaal geen punt.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 februari 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:41 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, toch heb ik een veiliger gevoel met Mulder op goal. Hij houdt dan wel niet altijd de nul, maar voor een heel groot deel verwijt ik dat de verdediging. En zo'n goals zoals afgelopen zondag tegen AZ kan hij weer niets aan doen. Die bal werd van richting veranderd. En de week daarvoor tegen Willem II een strafschop tegen. Tsja, zo kan hij ook niet echt de nul houden. Dan moet je natuurlijk ook wel kijken tegen wie Lamprou de nul gehouden heeft. Dat was volgens mij ook vooral tegen de clubs uit de onderste regionen. Maar goed, meningen verschillen en dat is verder inderdaad helemaal geen punt.
Die bal tegen AZ had ie zeker kunnen hebben. Maar hij gaat veel te gauw naar de grond en kan het spel niet lezen. Ik heb wel eens het idee dat ie bijziend is. Daarom is die oog test bij city-lens misschien wel zijn redding . . .
Alexi
 Alexi - donderdag 14 februari 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Gewoon eigen kweek blijven doorvoeren,
gaat prima zo en levert aan alle kanten veel meer op!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die bal tegen AZ had ie zeker kunnen hebben. Maar hij gaat veel te gauw naar de grond en kan het spel niet lezen. Ik heb wel eens het idee dat ie bijziend is. Daarom is die oog test bij city-lens misschien wel zijn redding . . .
zou wat wezen, dan geef ik je een staande ovatie.
Rickie
 Rickie - donderdag 14 februari 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Wat kan iemand toch blind zijn en niet eens meer naar City-lens hoeven als je beweert dat dit geen topkeepert in wording is. Tot het laatste moment bleef hij bij de goal van AZ allert en bleef hij van de grond omdat de bal nog aangeraakt kon worden. En dat terwijl de bal al eerder van richting werd veranderd. Mulder Held, goed gevoel bij deze topper.,
JanM
 JanM - donderdag 14 februari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:21 schreef Rickie het volgende:
Wat kan iemand toch blind zijn en niet eens meer naar City-lens hoeven als je beweert dat dit geen topkeepert in wording is. Tot het laatste moment bleef hij bij de goal van AZ allert en bleef hij van de grond omdat de bal nog aangeraakt kon worden. En dat terwijl de bal al eerder van richting werd veranderd. Mulder Held, goed gevoel bij deze topper.,
+1908! Er is er maar eentje die nodig eens naar een arts moet en dan heb ik het niet over een oogarts!
JanM
 JanM - donderdag 14 februari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:21 schreef Rickie het volgende:
Wat kan iemand toch blind zijn en niet eens meer naar City-lens hoeven als je beweert dat dit geen topkeepert in wording is. Tot het laatste moment bleef hij bij de goal van AZ allert en bleef hij van de grond omdat de bal nog aangeraakt kon worden. En dat terwijl de bal al eerder van richting werd veranderd. Mulder Held, goed gevoel bij deze topper.,
+1908! Er is er maar eentje die nodig eens naar een arts moet en dan heb ik het niet over een oogarts!
JanM
 JanM - donderdag 14 februari 2013 - 21:04   quote  deeplink  
Hey bode is er ook weer met z'n dubbele Posts hahaha
willem v G
 willem v G - zondag 17 februari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Voor Immers moet vervanging komem is er dan niemand die ziet dat hij het team afremt in hun ontwikkeling. Zet Goossens, Vilena of Singh op die plek maakt me niet uit want deze ADO- suporter zal ons de das om doen!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De versterkingen topic,









0.0070340