|
|
De Kenner
|
|
|
Wegens het niet voldoen aan de verwachtingen is vanaf nu gratis af te halen een Britse (voormalige) toptrainer. Voor info bellen met Jopie M. te Enschede |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 18:52 schreef De Kenner het volgende:Wegens het niet voldoen aan de verwachtingen is vanaf nu gratis af te halen een Britse (voormalige) toptrainer. Voor info bellen met Jopie M. te Enschede Kunnen we m niet gratisch wegbrengen.Alhoewel dat ook moeilijk word.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Misschien wat voor QPR die hebbe volgens mij om de maand een trainer nodig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toptrainert die Steve..!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Heb je hun telefoonnr.gelijk bellen.Bedankt voor de tip.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
QPR Box Office on 08444 777 007 Monday to Friday (10am-5pm) or Saturday (9am-12noon). |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Trouwens voor dat ik t vergeet veel plezier met carnaval.Ik zal morgen gelijk een telefoontje plegen.Alvast bedankt voor de informatie. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je meent er geen donder van en nog terecht ook |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: gebeld met Queens park rangers..ze hadden geen interesse in steve zeiden ze.ook de plaatselijke carnavalsvereniging had geen interesse.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart waar ben je toch aan carnaval vieren? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Met steve is t iedere week carnaval...Zaterdagavond weer feest in de grolsch veste.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zonder d:-) had ik je geloofd |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: aart niet zo negatief we komen dit weekend weer boven feyenoord te staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Daarom zei ik ook dit weekend weer feest in de grolsch veste. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: RB doen je kaken niet zeer .omdat je die gaffel zolang los houd hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Beter lach je pas op zulke opmerkingen zodra we 4 punten voor staan We hebben nog lang niet gewonnen in en tegen zwolle |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 - 04:33 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Beter lach je pas op zulke opmerkingen zodra we 4 punten voor staan We hebben nog lang niet gewonnen in en tegen zwolle Heb je helemaal gelijk in ,maar acht de kans dat feyenoord wint wel groter als dat twente heeft laten zien |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ron Jans word als opvolger genoemd na dit seizoen mc laren op te volgen. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik hoop het ook niet!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop dat McLaren blijft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bufnukkel wel (?).. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: dit wooord va nenam geleerd vond het mooi d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En Mc Claren moet de porum drukken.volgens mij is steve in de lorum... Ook geleerd van Nenam. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Mooi taaltje dat bargoens. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je vind m echt toppie he!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ach RB heeft een klap van de molen gehad anders schrijf je dit niet ,maar ja het is een zeemeeuw he. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Gaat goed met het provincieclubje... Je zou bijna medelijden krijgen hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maximus toch.. Straks denken ze weer dat ik het ben. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
't Was niet best vandaag. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Pleur jij maar op graag.Met je subsidie clubje.Snel effe je porum drukken,oftewel houd alsjeblieft je bakkes.Alleen maar hier komen om onrust te stoken.Ga naar je subsidie forum.Brabo!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee tomson..Ik weet wel zeker dat jij t niet bent. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Tomson wat doe je nou weer d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 21:53 schreef Aartus het volgende:[..] Pleur jij maar op graag.Met je subsidie clubje.Snel effe je porum drukken,oftewel houd alsjeblieft je bakkes.Alleen maar hier komen om onrust te stoken.Ga naar je subsidie forum.Brabo!!!!!!!! Krijg jij ff snel de blafhoest!.. Ik een Pisveeert hahahaha !!! NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD stomme kutmof:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga morgen naar Tomson.....dus zeg het maar....wat moet ik hem meegeven |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 22:48 schreef Maximus het volgende:[..] Krijg jij ff snel de blafhoest!.. Ik een Pisveeert hahahaha !!! NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD stomme kutmof:) Hehehehehe......dat hoef ik hem dus niet mee te geven,dat is bekent |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hoi nenam zit me hier een deuk te lachen om die maximus hoe dom kan iemand zijn |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Leg s uit slimmerik?.. |
|
|
|