|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man,kom wel naar aardappel stad ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik zit hier verdomme op een homo forum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha....en slimmer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Aleen welkom met een cockring......niks mis mee toch ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga pleitte....moet met mijn vrouwtje mee....slaap lekker allen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zulke grote ringen hebben ze niet heb hele land al af gezocht ,ik kan er ook niks aan doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahaha...34 centimeter....en dan val je flauw...pfffffffffffff,4 centimeter......ach laat maar hehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gesloopd ouwe.....mijn dochter (7) gebruikt mij als klimpaal maat,ga pitten,morgen weer 260 km rijden.......slaap lekker |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 22:48 schreef Maximus het volgende:[..] Krijg jij ff snel de blafhoest!.. Ik een Pisveeert hahahaha !!! NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD stomme kutmof:) Welk woord bedoel je uit de baarmoeder geslingerde naqeboorte.Gewoon je bakkus houwe.verdwaalde dokwerker.Je bent hier maar gewoon te gast.Ga op je eigen forum stennis schoppen.lullo!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 02:25 schreef Aartus het volgende:[..] Welk woord bedoel je uit de baarmoeder geslingerde naqeboorte.Gewoon je bakkus houwe.verdwaalde dokwerker.Je bent hier maar gewoon te gast.Ga op je eigen forum stennis schoppen.lullo!!!!!!!!!! Hahahaha moet JIJ zeggen ouwe rugridderT |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: RB wat is je reactie om mijn voorspelling die uitkwam hahaha Voorspelling was 13 februari dat ik tegen aart zij dat we in het weekend weer boven feyenoord staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door jonass -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 15:08 schreef jonass het volgende:[..] RB wat is je reactie om mijn voorspelling die uitkwam hahaha Voorspelling was 13 februari dat ik tegen aart zij dat we in het weekend weer boven feyenoord staan Eigenlijk hebben we t noch niet zo slecht gedaan tegen Pec zwolle..2 keer gelijk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jullie 2 punten, wij 3 :p |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja maar wij hebben niet verloren :-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: heeft de strychnine zijn werk gedaan . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
Zoals het er nu naar uitziet raken we hem echt aan de straatstenen niet kwijt. Heeft iemand een andere oplossing in gedachten? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zal hem ff pbtje sturen kijken of tie reageert. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nog steeds niks gezien ouwe.....is je postduif op leeftijd?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hey jonge god ,nog niks gehoord hij zal nog wel bijkomen van die glibber die je hem hebt voorgeschoteld. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Die Postduif is naar Amsterdam gevlogen.Jij zat natuurlijk in brabant. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat dwaallichtje heeft die PB naar mij gestuurd. Vroeg naar de bami. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Duiffie had ff geen goed moment en going verkeerd tja tukker duiffie he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|