BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Steaua (Europa League - donderdag 14 februari 2013, 19:00)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 februari 2013 - 20:09   quote  deeplink  
ozgfakklv.jpg

aanstaande Donderdag staat onze 1e europese wedstrijd op het programma sinds de jaarwisseling.
we zullen het in de knock-out fase opnemen tegen Steaua Boekarest.

Steaua boekarest komt uit in de roemeense competitie en staat daar ruim aan kop met 10 punten voorsprong op de nummer 2.
ook won Steaua de ruim de Europa cup 1x.

Ajax heeft als voordeel dat Steaua op het moment midden in de winterstop zit, wel wist Steaua afgelopen vrijdag met 3-1 te winnen van Slovan Bratisslava in een vriendschappelijk duel.

aanstaande donderdag spelen we de thuiswedstrijd tegen Steaua en precies een week later spelen we de uitwedstrijd. waar in de beslissing zal vallen wie er doorgaat en wie niet, de winnaar zal het opnemen tegen de winnaar van Chelsea-Sparta praag.

Ajax is nog niet erg bekend met Steaua, wel troffen de roemenen eerder Nederlandse tegenstanders als Twente en FC Utrecht. in een ver verleden werd ook 2x tegen PSV gespeeld.

Ajax had geen goede generale voor de confrontatie met Steaua, Ajax speelde in eigen huis gelijk tegen Roda JC.

EDIT

ook zal bij de wedstrijd Mihai Nesu aanwezig zijn, hij zal als een koning worden ontvangen in de Amsterdam ArenA. de oud-speler van ondermeer Utrecht en Steaua is uitgenodigt bij dit duel, Nesu brak tijdens een normale training van FC Utrecht zijn nekwervel in een onschuldig duel met Alje Schut. Nesu zal nooit meer kunnen voetballen en kan zich inmiddels weer redelijk maar met moeite voortbewegen in een rolstoel of scootmobiel. Nesu heeft een eigen foundation opgestart, de Mihai Nesu foundation. deze foundation helpt mensen met een lichamelijke beperking in voornamelijk Roemeniƫ.
vanuit Utrecht en Boekarest werdt positief gereageerd op de uitnodiging van Ajax. Utrecht sprak van een mooi gebaar en bij Steaua spraken ze van een klasse actie.

nkpdvbowh.jpg

hierbij ook mijn respect voor Nesu en zijn stichting en sterkte met zijn herstel.

Opstelling:
(komt later nog)

eigen voorspelling:
mijn voorspelling is dat Ajax met 2-1 zal winnen.
een spannend duel met een op de counter loerend Steaua, ik denk dat we kunnen controleren maar dat we toch nog een treffer moeten incasseren. doelpuntenmakers:
Siem de Jong en Sigthorsson.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door NatjosFC --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 februari 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Mooi gedaan blaauwvingertje.....ik ga voor 3-1
Loetje
 Loetje - zondag 10 februari 2013 - 20:15   quote  deeplink  
1-1.
Mooi topic. Weer eens iets om te lezen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 februari 2013 - 20:31   quote  deeplink  
EDIT

ook zal bij de wedstrijd Mihai Nesu aanwezig zijn, hij zal als een koning worden ontvangen in de Amsterdam ArenA. de oud-speler van ondermeer Utrecht en Steaua is uitgenodigt bij dit duel, Nesu brak tijdens een normale training van FC Utrecht zijn nekwervel in een onschuldig duel met Alje Schut. Nesu zal nooit meer kunnen voetballen en kan zich inmiddels weer redelijk maar met moeite voortbewegen in een rolstoel of scootmobiel. Nesu heeft een eigen foundation opgestart, de Mihai Nesu foundation. deze foundation helpt mensen met een lichamelijke beperking in voornamelijk Roemeniƫ.
vanuit Utrecht en Boekarest werdt positief gereageerd op de uitnodiging van Ajax. Utrecht sprak van een mooi gebaar en bij Steaua spraken ze van een klasse actie.

nkpdvbowh.jpg

hierbij ook mijn respect voor Nesu en zijn stichting en sterkte met zijn herstel.
Loetje
 Loetje - zondag 10 februari 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Die actie is geweldig.

Hopelijk staat publiek er vol achter. Vond die protest actie vandaag walgelijk. Was doodstil
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 februari 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Die actie is geweldig.

Hopelijk staat publiek er vol achter. Vond die protest actie vandaag walgelijk. Was doodstil
HELEMAAL EENS LOETJE!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 11 februari 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Die actie is geweldig.

Respect voor die actie.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 11 februari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
update

Ook steaua speelt 1-1 in aanloop naar europa league duel.
Steaua heeft 1-1 gespeeldt tegen de nummer 2 van tsjechie. Steaua was de betere partij
n de confrontatie maar wist net als Ajax zijn wedstrijd niet te winnen.
De winterstop duurt in Roemenie nog 2 weken. Steaua speelt nu dus vooral oefenwedstrijdjes.
Echte liefhebber
 Echte liefhebber - maandag 11 februari 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Vond de 'actie' van 410 van afgelopen zondag ook zeer kwalijk. Toont voor mij andermaal aan dat deze groep er vooral voor zichzelf zit en niet voor het elftal. Kan me ook nog een eerdere actie herinneren (ik meen bij een Europese wedstrijd) waarbij men pas na een kwartier of zo met veel misbaar binnenkwam en het team op het veld hier toen ook duidelijk last van had. 410 zorgt normaal gesproken absoluut voor de sfeer, alle respect daarvoor!, maar dit soort acties is beslist niet in het belang van ons aller Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 11 februari 2013 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 14:21 schreef Echte liefhebber het volgende:
Vond de 'actie' van 410 van afgelopen zondag ook zeer kwalijk. Toont voor mij andermaal aan dat deze groep er vooral voor zichzelf zit en niet voor het elftal. Kan me ook nog een eerdere actie herinneren (ik meen bij een Europese wedstrijd) waarbij men pas na een kwartier of zo met veel misbaar binnenkwam en het team op het veld hier toen ook duidelijk last van had. 410 zorgt normaal gesproken absoluut voor de sfeer, alle respect daarvoor!, maar dit soort acties is beslist niet in het belang van ons aller Ajax.
mee eens.
Loetje
 Loetje - maandag 11 februari 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 14:21 schreef Echte liefhebber het volgende:
Eens. Hoe meer de fans erachter staan hoe meer energie er in je los komt
Loetje
 Loetje - maandag 11 februari 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

HELEMAAL EENS LOETJE!
Altijd brabo!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Steaua (Europa League - donderdag 14 februari 2013, 19:00)

0.0043509