|
|
Loetje
|
|
|
Aangezien we steeds vaker ons ongenoegen uiten over ons cluppie... Leek het me een goed idee om elke keer als er wat is je helemaal te laten gaan in dit topic. Houdt het forum nog leuk. Merk af en toe aan mezelf dat ik er af en toe echt boos om wordt.
Vloek ze!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als ik post gaat er bij Boudewijn een rode lamp branden.... hij heeft er vandaag ook verwijderd,maar succes |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hé hé hé
Eriksen is eigenlijk maar een luie donder en een slapjanus.. moet veel meer bregen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Als ik post gaat er bij Boudewijn een rode lamp branden.... hij heeft er vandaag ook verwijderd,maar succes Merken we wel. Een beetje mens lacht erom |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze spelen veel te veel met de gedachte dat ze toch wel winnen... heel dit seizoen al....geen echte grote uitslagen....te veel arrogantie ??? ik weet het niet maar ik heb er geen lekker gevoel bij...mist heel erg jantje Vertonghen.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2013 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ze spelen veel te veel met de gedachte dat ze toch wel winnen... heel dit seizoen al....geen echte grote uitslagen....te veel arrogantie ??? ik weet het niet maar ik heb er geen lekker gevoel bij...mist heel erg jantje Vertonghen.... Indd maat. Alles wat niet goed is!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En dan zien ik pisvee soms met een nulletje of 5 /6 winnen.......... Kut kut kut |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik vind het kut dat eriksen bij ons speelt en niet Maher ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zijn gewoon doeltreffender als wij.....wij laten de bal teveel en te lang rond gaan...er zit te weinig verrassing in... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Er moeten sowieso meer nederlandse spelers in onze selectie komen.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zijn gewoon doeltreffender als wij.....wij laten de bal teveel en te lang rond gaan...er zit te weinig verrassing in... Ja, en te traag. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Wat is Schøne slecht zeg! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 09:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zijn gewoon doeltreffender als wij.....wij laten de bal teveel en te lang rond gaan...er zit te weinig verrassing in... Wat zit er wel in Jack????? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Te weinig gif...ze zijn allen veel te lief...en maar zeggen dat er goed gevoetbald werd...zelfs door de Boer....messcherp...evt. stormram die ontbreekt.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaat lekker. Heeft toch wel nut zon topic haha |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Veldspel is verzorgd onder de Boer, dat is een feit. Echter mis ik weleens de snelheid in de omschakeling. Veel te traag en te vaak over teveel schijven. Plus de eindpass is te vaak niet goed genoeg. Is ook een kwaliteit die wij missen en pas naar boven komt in wedstrijden waarin de ruimtes klein zijn. Zoals nu dus.
Ik zou de wedstrijden tegen real madrid eens goed analyseren, een gratis les in effectief omschakelen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 februari 2013 - 13:11 schreef Stanley het volgende:Veldspel is verzorgd onder de Boer, dat is een feit. Echter mis ik weleens de snelheid in de omschakeling. Veel te traag en te vaak over teveel schijven. Plus de eindpass is te vaak niet goed genoeg. Is ook een kwaliteit die wij missen en pas naar boven komt in wedstrijden waarin de ruimtes klein zijn. Zoals nu dus. Ik zou de wedstrijden tegen real madrid eens goed analyseren, een gratis les in effectief omschakelen.... Er wordt veel te lang doorgecombineerd tot ze zich vast lopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Om vervolgens van VVV en PEC te verliezen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Heb ik partij tegen VVV gemist.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: met nadruk op nederlandse spelers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je maar niet doelt op wat ik denk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach hoe heet die andere ploeg.. Of gelijk gespeeld ofzo.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha. En kakkies? |
|
|
|