|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 20:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] als je totaal geen goede ploeg hebt versla je Barca niet, zelfs niet op een totale OFF-day. vind trouwens niet dat Milan geen goede ploeg heeft, hebben zeker een aantal goede spelers. EL 92 en Boateng zijn goede spelers, ook hebben ze vrij veel loopvermogen op het middenveld. Laat ik zeggen dat ik 8 van de 11 basisspelers van gister gewoon heel slechte spelers vind.. Milan wint enkel en alleen door een hele domme fout van de scheidsrechter.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Laat ik zeggen dat ik 8 van de 11 basisspelers van gister gewoon heel slechte spelers vind.. Milan wint enkel en alleen door een hele domme fout van de scheidsrechter.. mag ik vragen welke? Boateng goede speler Pazzini goede spits. El Shaarawy Groot talent. Mexes geen wereldtop maar prima verdediger. Abate, een van de beste rechtsbacks van Italië. Abiatti geen slechte keeper. Niang groot talent. Ambrosini leider van het elftal. Nocerino en Montolivo vertegenwoordigen samen veel loop vermogen.
dan vind ik Constant en Zapata de echte zwakke plekken in het elftal.
en dan hebben ze op de bank nog Niang, Robinho. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boateng goed, El Shaarawy goed. Montolivo goede passing en trap. Verder allemaal middelmaat en ondermaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kunnen ze nog altijd prima italiaans spelen... Zag je gister wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat je de laatste dagen een opstandig, agressief ventje bent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 februari 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:Boateng goed, El Shaarawy goed. Montolivo goede passing en trap. Verder allemaal middelmaat en ondermaat. Ken je nagaan wat barca is... ;) |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
KUT KUT KUT Weer een avond verziekt |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Sorry voor dit topic man maar ik vond ze heel erg goed gisteravond en ik snap dit commentaar allemaal niet... WIJ ZIJN ÀJAX , WIJ ZIJN DE beste...... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 06:14 schreef joduh het volgende:Sorry voor dit topic man maar ik vond ze heel erg goed gisteravond en ik snap dit commentaar allemaal niet... WIJ ZIJN ÀJAX , WIJ ZIJN DE beste...... Ghehe tis je vergeven. Denk als we gister goed waren, we simpel door waren gegaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar naar 1 persoon.. tegen de rest gewoon normaal.. Vind alleen niet dat mensen van andere clubs zich hier tijdens of vlak na de wedstrijd moeten uit laten over wat zij ervan vinden..
Geef een ieder de rust om even af te reageren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 06:14 schreef joduh het volgende:Sorry voor dit topic man maar ik vond ze heel erg goed gisteravond en ik snap dit commentaar allemaal niet... WIJ ZIJN ÀJAX , WIJ ZIJN KUT... Nou kom je hier al zo lang dus wel ontopic blijven he..als vriendendienst heb ik het alvast aangepast.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2-0 ruststand bij SC Heerenveen- PSV.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: was t mr kut, dan was het nog wat.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Klopt.. de buuf komt zo uit bad.. scoort er in ieder geval nog n PSVer!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: is kut niet goed dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das ook een opvatting ja..d:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut kut kut. Ik uit hier de irritatie maar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wist dat het topic ooit van pas kwam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut kut kut, heb een slecht voorgevoel voor de wedstrijd. Gebeurd vaker maar maak me zorgen jongens! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan dan wel eens handig wezen, zo'n topic. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Een beetje rattengif door je eten ook;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 06:14 schreef joduh het volgende:Sorry voor dit topic man maar ik vond ze heel erg goed gisteravond en ik snap dit commentaar allemaal niet... WIJ ZIJN ÀJAX , WIJ ZIJN DE beste...... Hahaha. Wij zijn Ajax, wij WAREN de beste ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Dat is wel waar. Althans, nog wel waar. Hoe zal het na vandaag en volgende week zijn? Maar ik bedoelde eigenlijk het spelniveau |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 12:00 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Dat is wel waar. Althans, nog wel waar. Hoe zal het na vandaag en volgende week zijn? Maar ik bedoelde eigenlijk het spelniveau Snap ik ouwe reus! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 12:00 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Dat is wel waar. Althans, nog wel waar. Hoe zal het na vandaag en volgende week zijn? Maar ik bedoelde eigenlijk het spelniveau nu dus 6 punten los van Twente, 8 van vitesse en 9 van Feyenoord.
Volgende week kan het heel anders zijn, maar staan we zeker weten nog steeds los van de rest!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het begint er wel goed uit te zien. De #5 en de #7 beide vrij makkelijk verslagen, de #6 krijgen we niet meer dus van de echt moeilijke wedstrijden hebben we alleen de resterende top 4 nog waarbij we de #2 thuis krijgen. Er is nog zat te doen maar de vooruitzichten zijn goed. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey Jojodocus, wat zeg jij nu weer....??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahahaha Ron ....en Peet ....op oorlogspad |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut kut kut kut kut kut kut! Het resultaat was weer kut!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt tijd deze weer eens omhoog te halen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
KUT KUT KUT KUT
Hoe kunnen wij toch zo kut presteren. Hoe bestaat het dat we niet hebben doorgepakt en Nice hebben opgerold!!!
KUT KUT KUT SLANGENKUIL GENAAMD:
AFC AJAX AMSTERDAM |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 - 22:08 schreef AkaS het volgende:KUT KUT KUT KUT Hoe kunnen wij toch zo kut presteren. Hoe bestaat het dat we niet hebben doorgepakt en Nice hebben opgerold!!! KUT KUT KUT SLANGENKUIL GENAAMD: AFC AJAX AMSTERDAM Flikker dan lekker op KUT!
MR Negative... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|