BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Steaua Boekarest (Europa League - donderdag 14 februari 2013, 19:00): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - donderdag 14 februari 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Ik hoop, dat Ajax mij vanavond een fantastich verjaardagscadeau geeft door met 3 doelpunten verschil te winnen, zodat de uitwedstrijd een formaliteit wordt.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 12:42 schreef AFCA!!!. het volgende:
Als je siggi erin zet, vind ik dat Lukoki er ook in moet zetten voor het aangeven.
Natuurlijk is het zo dat hij het moet hebben van z'n snelheid, waar je weinig aan hebt als de tegenstander met 11 man op eigen helft loopt..
In dat geval zeg ik Cuenca, laat maar is wat zien!
Boerigter is meer geschikt voor voorzetten. Alleen zijn bijna alle flankspelers hopeloos uit vorm
AFCA!!!.
 AFCA!!!. - donderdag 14 februari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Boerigter is meer geschikt voor voorzetten. Alleen zijn bijna alle flankspelers hopeloos uit vorm
Klopt zeker. Buiten dat komt het er nog bij dat Boerrigter gewoon op links hoort.
Maarja aangezien we Fischer links hebben dwarrelen, kwam ik op Lukoki...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 februari 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

als ie vanaf links komt, maar ik denk dat Fischer daar blijft staan.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 13:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als ie vanaf links komt, maar ik denk dat Fischer daar blijft staan.
Soms snap ik onze trainer niet. Ligt dat puur aan mij?
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 13:38 schreef AFCA!!!. het volgende:

[..]

Klopt zeker. Buiten dat komt het er nog bij dat Boerrigter gewoon op links hoort.
Maarja aangezien we Fischer links hebben dwarrelen, kwam ik op Lukoki...
Ik ben benieuwd of FDB met fischer en cuenca gaat spelen... Ik denk als dat gebeurd sigi voor jan lul in het veld staat
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 februari 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 15:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of FDB met fischer en cuenca gaat spelen... Ik denk als dat gebeurd sigi voor jan lul in het veld staat
Het lijkt erop dat steaua handbal wil gaan spelen.
Dan heb je niks aan fisher en cuenca. Want die gaan naar binnen. Dan is het voor de verdediging heel makkelijk om het vol te houden.
Met handbal word de buitenkanten flink gebruikt. Dan heb je aan boerrighter en lukoki meer.
Maar dan moeten ze wel hun man voorbij of ze moeten een goede voorzet kunnen geven.
Later in de wedstrijd als er meer ruimtes ontstaan dan kan je fischer en cuenca erin zetten.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 16:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat steaua handbal wil gaan spelen.
Dan heb je niks aan fisher en cuenca. Want die gaan naar binnen. Dan is het voor de verdediging heel makkelijk om het vol te houden.
Met handbal word de buitenkanten flink gebruikt. Dan heb je aan boerrighter en lukoki meer.
Maar dan moeten ze wel hun man voorbij of ze moeten een goede voorzet kunnen geven.
Later in de wedstrijd als er meer ruimtes ontstaan dan kan je fischer en cuenca erin zetten.
Iemand die het snapt. Cuenca en fischer gaan de,ruimte van sigi in. En helaas,zijn boerrigter en lukoki uit vorm. Misschien eriksen als valse,spits een optie?
joduh
 joduh - donderdag 14 februari 2013 - 17:55   quote  deeplink  
5-0...... Want dit vinden ze WEL leuk....
joduh
 joduh - donderdag 14 februari 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 15:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Neej vriend...
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Raar, middenveld van ajax heel aanvallend. Wil dat zeggen dat schone op die 10 van hun komt te staan? Riskant!!!
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 15:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cuenca is een man van de voorzet vanaf rechts, zou niet weten waarom Siggie daar dan voor jan lul zou staan??
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iemand die het snapt. Cuenca en fischer gaan de,ruimte van sigi in. En helaas,zijn boerrigter en lukoki uit vorm. Misschien eriksen als valse,spits een optie?
Dat deed Cuenca afgelopen weekend wel ja, maar normaal is dat echt een lijnplakker hoor.. Die ging bij Barca heel vaak voor de actie en de voorzet..
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:28 schreef Loetje het volgende:
Raar, middenveld van ajax heel aanvallend. Wil dat zeggen dat schone op die 10 van hun komt te staan? Riskant!!!
De geeft als uitleg dat hij veel ruimte voor onze CVM verwacht en dat ie daarom Schone daar posteerd.. Ik vind het eerlijk gezegd wel een flink risico..
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De geeft als uitleg dat hij veel ruimte voor onze CVM verwacht en dat ie daarom Schone daar posteerd.. Ik vind het eerlijk gezegd wel een flink risico..
Ik ook. Dat zie je nu ook
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat deed Cuenca afgelopen weekend wel ja, maar normaal is dat echt een lijnplakker hoor.. Die ging bij Barca heel vaak voor de actie en de voorzet..
Hoop dat tie dat blijft doen. Inderdaad ik doel op wat ik tegen roda heb gezien. Ben te bang dat hij TE gretig is
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoop dat tie dat blijft doen. Inderdaad ik doel op wat ik tegen roda heb gezien. Ben te bang dat hij TE gretig is
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Tot nu toe lijkt de Boer gelijk te krijgen met zijn keuze voor Schone, er lag inderdaad veel ruimte voor hem om te voetballen, overigens speelt zowel hij als de Jong redelijk goed, maar echt niet geweldig, Eriksen speelt echt een hele goede eerste helft net als Fischer Siggie Cuenca Alder en Blind, Moisander en van Rhijn vind ik achterin niet sterk spelen aan de bal..

Tempo mag bij vlagen wel omhoog, en spelers als Cuenca en Fischer mogen van mij wel iets meer acties maken, al zal dat niet gaan gebeuren, dat is gewoon een opdracht van de Boer, die wil koste wat het kost de bal in de ploeg houden en dat valt te begrijpen, toch heb ik het idee dat als er iets meer risico in het spel wordt gelegd, dat Ajax echt een heel erg goede ploeg kan krijgen, die jongens beheersen het positiespel zeer goed, alleen doordat er weinig risico in zit is er ook weinig verassing..

Hele mooie goal van Alder, en die van Sigthorson was van het niveau Barcelona, die had van mij mogen tellen..
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Sorry dubbel
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 18:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Cuenca is een man van de voorzet vanaf rechts, zou niet weten waarom Siggie daar dan voor jan lul zou staan??
Ik doel op als hij hetzelfde doet als zondag
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 19:50 schreef remco k het volgende:
Tot nu toe lijkt de Boer gelijk te krijgen met zijn keuze voor Schone, er lag inderdaad veel ruimte voor hem om te voetballen, overigens speelt zowel hij als de Jong redelijk goed, maar echt niet geweldig, Eriksen speelt echt een hele goede eerste helft net als Fischer Siggie Cuenca Alder en Blind, Moisander en van Rhijn vind ik achterin niet sterk spelen aan de bal..

Tempo mag bij vlagen wel omhoog, en spelers als Cuenca en Fischer mogen van mij wel iets meer acties maken, al zal dat niet gaan gebeuren, dat is gewoon een opdracht van de Boer, die wil koste wat het kost de bal in de ploeg houden en dat valt te begrijpen, toch heb ik het idee dat als er iets meer risico in het spel wordt gelegd, dat Ajax echt een heel erg goede ploeg kan krijgen, die jongens beheersen het positiespel zeer goed, alleen doordat er weinig risico in zit is er ook weinig verassing..

Hele mooie goal van Alder, en die van Sigthorson was van het niveau Barcelona, die had van mij mogen tellen..
Nu ben ik het wel eens. Wat een belachelijke overtreding op eriksen zeg. Ongeloofelijk. Zelfde geld zijn we hem een jaar kwijt. Moisander en van rhijn ogen inderdaad heel onzeker. Toch vind ik schone te riskant. Soms zijn ze echt gevaarlijk in de uitbraak. Zeker als 2 verdedigers af en toe zitten te klungelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 februari 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 19:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu ben ik het wel eens. Wat een belachelijke overtreding op eriksen zeg. Ongeloofelijk. Zelfde geld zijn we hem een jaar kwijt. Moisander en van rhijn ogen inderdaad heel onzeker. Toch vind ik schone te riskant. Soms zijn ze echt gevaarlijk in de uitbraak. Zeker als 2 verdedigers af en toe zitten te klungelen
Was dik rood voor die kutchinees,geen buitenspel en die keeper tikte die bal corner
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 14 februari 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 19:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was dik rood voor die kutchinees,geen buitenspel en die keeper tikte die bal corner
het was wel degelijk buitenspel... maar wat is sigi in de spits een verademing.... wat draait sigi bij die bal van fischer geweldig weg
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 19:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is net hoe je het ziet. Staat met zijn lichaam buitenspel. Weet niet hoe dat dan zit
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:00 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

het was wel degelijk buitenspel... maar wat is sigi in de spits een verademing.... wat draait sigi bij die bal van fischer geweldig weg
Zeker, sigi is een alleskunner. Hij oogt fit, en zonder angst
Guyt
 Guyt - donderdag 14 februari 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Had toch liever nog meer goals gezien of ben ik nu een zeikert ;)
Eide
 Eide - donderdag 14 februari 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Degelijke pot. Niet goed, soms gaf Ajax veel ruimte weg maar Steaua is gewoon niet goed genoeg om er echt van te kunnen profiteren.

Siggie was mooi om te zien. Nuttig, hardwerkend, gewoon goed. Beste wedstrijd van Toby dit seizoen, misschien ook wel voor Van Rhijn. Manco toch weer de vleugels. Daar gebeurt te weinig om echt gevaarlijk te worden.

Als die vleugels beter waren geweest was Schone ook beter uit de verf gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2013 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is net hoe je het ziet. Staat met zijn lichaam buitenspel. Weet niet hoe dat dan zit
Maakt niet uit welk lichaamsdeel er voor zit.. Was echt net buitenspel, jammer maar wel dus helaas..
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:53 schreef Eide het volgende:

Als die vleugels beter waren geweest was Schone ook beter uit de verf gekomen.
Die snap ik niet helemaal, ik heb zowel Fischer als Cuenca verschillende keren diep zien gaan maar toen kwam de bal simpelweg niet.

Ik snap de opmerking zoiezo niet helemaal denk ik, wat bedoel je daar precies mee??
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:52 schreef Guyt het volgende:
Had toch liever nog meer goals gezien of ben ik nu een zeikert ;)
Dat gevoel heb ik ook, het wordt niet voor niets een hel genoemd daar die uitwedstrijd, uiteraard is het ene goed uitgangspunt maar ik denk dat we er zeker 1tje meer in hadden kunnen en misschien wel moeten prikken..
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 14 februari 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die snap ik niet helemaal, ik heb zowel Fischer als Cuenca verschillende keren diep zien gaan maar toen kwam de bal simpelweg niet.

Ik snap de opmerking zoiezo niet helemaal denk ik, wat bedoel je daar precies mee??
inderdaad... vooral Cuenca werd niet gezocht... en toen ging ie meer naar binnentrekken.
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Ajax kreeg in de tweede helft een hoop ruimte, en ik vind echt dat we daar niet genoeg uit hebben gehaald, Eriksen speelde een geweldige eerste helft, maar een veel mindere tweede, hij had heel veel ruimte en daar heeft hij niet genoeg uitgehaald vandaag, ook de Jong heeft niet genoeg laten zien vandaag..

Voor mij was Sigthorson de revelatie van de avond en speelde heel goed waardoor Ajax gewoon beter speelde..

Blind speelde een hele goede eerste helft, en een hele matige tweede helft..
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 14 februari 2013 - 21:04   quote  deeplink  
sigi was ontegenzeggelijk de beste van vanavond, helemaal gezien zijn lange afwezigheid
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Ajax speelde 50 minuten best goed. Erna zakte het helaas weg. Terwijl ik denk dat gezien de ruimte een 3,4-0 ook zeker mogelijk was. Maar blijf de overtreding op eriksen gruwelijk vinden. Als ik dan zie waar viergever rood voor krijgt
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 21:04 schreef Blaatkoe het volgende:
sigi was ontegenzeggelijk de beste van vanavond, helemaal gezien zijn lange afwezigheid
Mwa, speelde goed. Alderweireld was voor mij de beste. Ook cillesen was goed. Van rhijn 2e helft ook
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 21:23 schreef Loetje het volgende:
Ajax speelde 50 minuten best goed. Erna zakte het helaas weg. Terwijl ik denk dat gezien de ruimte een 3,4-0 ook zeker mogelijk was. Maar blijf de overtreding op eriksen gruwelijk vinden. Als ik dan zie waar viergever rood voor krijgt
Yep helemaal mee eens, zo'n jongen zijn carriere kan wel naar de kloten gaan van zo'n tackle... Het is maar goed dat Eriksen lichtvoetig is en niet vol met zijn gewicht op dat been stond anders hadden wij hem dit seizoen niet weer gezien..
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Zo'n tackle 10 cm hoger is gewoon een 100% beenbreuk..
Eide
 Eide - donderdag 14 februari 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Fischer en Cuenca meer dreiging in hun spel zouden hebben, kan je als verdediger niet zo simpel knijpen als Seaua nu deed. Dan moet je veel meer tegen je verdediger aanzitten. Nu kon Steaua lekker in de zone blijven staan waardoor het vrijwel onmogelijk was goed door het centrum te combineren.

Zijn de vleugels goed, wordt het veld breder, kunnen Siem en Chris iets instappen en komt er dus automatisch ruimte om te voetballen voor de CVM, hier Schone.

Vandaag was steeds pielen op de vierkante centimeter. Heb Cuenca en Fischer trouwens geen tegenstander voorbij zien gaan. Siggie daarentegen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2013 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Als ik zie hoe verschrikkelijk veel ruimte Eriksen had en ook de Jong in de tweede helft, dan ben ik dat vandaag niet met je eens, er was vrij veel ruimte om een steekpass te geven, maar het middenveld verzuimde dat met name de tweede helft..

Ik snap overigens wel wat je zegt en ben het daar wel mee eens, alleen denk ik niet dat dit vandaag de reden was dat we niet meer eruit hebben gehaald..

Schone probeerde een aantal keren door de lucht de bal diep te spelen, maar deze passes waren simpelweg gewoon heel slecht, datzelfde geldt in de tweede helft voor het spel van de Jong en Eriksen.. Zijn die 3 jongens vandaag zuiverder, dan denk ik dat we vandaag gewoon met 5-0 hadden moeten kunnen winnen.. Doordat die ballen maar wegblijven of niet aankomen gaat Cuenca en met name Fischer zwerven, op zich niet zo heel erg, alleen komt er van zowel Blind als van Rhijn gewoon te weinig goede voorzetten om daar op te kunnen bouwen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 februari 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Schone zal volgende week niet spelen. In ieder geval niet op de positie van vandaag.
Wat ik overigens ook riskant vond maar zeker geen slechte keuze.
Alderweireld zat te slapen bij die enorme kans van steaua. Het is dat cillissen een goeie keeper is, anders kijk je toch heel anders naar de wedstrijd.
Ik vond verder niemand er echt uitspringen, zowel in goed als in slecht.
Team was prima op een paar momentjes na. Dat vond ik ook van steaua, die voetbalde soms aardig mee.
Overtreding op Eriksen was rood, het was wel buitenspel.
Soms werd er een corner gegeven wat geen corner was.
Verder floot de scheids een prima wedstrijd.
Was een leuke wedstrijd om te zien.
Had alleen hoger uit kunnen vallen, maar we hadden ook een tegen goal kunnen krijgen.
Dus ik ben tevreden.
Zondag wacht rkc ons op in waalwijk.
Dat gaat lastig worden ben ik bang voor. (beter voor ander topic?)
Eide
 Eide - donderdag 14 februari 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:
Als ik zie hoe verschrikkelijk veel ruimte Eriksen had en ook de Jong in de tweede helft
Ja hehe, 2e helft, 2-0 voor, tuurlijk dat er dan ruimte komt.

Ik beoordeel het op de eerste 55 minuten, en toen kwam er gewoon te weinig van de zijkanten.

remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja hehe, 2e helft, 2-0 voor, tuurlijk dat er dan ruimte komt.

Ik beoordeel het op de eerste 55 minuten, en toen kwam er gewoon te weinig van de zijkanten.
Ik vond die ruimte eigenlijk de hele wedstrijd wel vrij groot. Dat kwam ook omdat ze wel wilden voetballen hier. Er kwam inderdaad te weinig van de vleugels, maar ik denk niet dat ze de reden zijn dat schone er niet helemaal uit kwam.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Yep helemaal mee eens, zo'n jongen zijn carriere kan wel naar de kloten gaan van zo'n tackle... Het is maar goed dat Eriksen lichtvoetig is en niet vol met zijn gewicht op dat been stond anders hadden wij hem dit seizoen niet weer gezien..
Klopt. Ik ben ook iemand die dan helemaal meevloekt op dat monent. Zeker hoe makkelijk je hier rood krijt.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 21:39 schreef remco k het volgende:
Zo'n tackle 10 cm hoger is gewoon een 100% beenbreuk..
Klopt. Toen ik eriksen zag liggen vreesde ik. Die ligt met dat betreft niet snel. Ze lieten voorafgaand een aantal tackles zien uit hun wedstrijd destijds tegen utrecht. Afschuwelijk
Eide
 Eide - donderdag 14 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond die ruimte eigenlijk de hele wedstrijd wel vrij groot. Dat kwam ook omdat ze wel wilden voetballen hier. Er kwam inderdaad te weinig van de vleugels, maar ik denk niet dat ze de reden zijn dat schone er niet helemaal uit kwam.
Deels wel natuurlijk. Als je voorin echt gevaar creƫert kan een tegenstander nooit zo vroeg druk zetten. Druk overigens waar ik Ajax best aardig mee overweg zag gaan. Voorin was echter alleen Siggie een handenbinder.

Maar goed, wel 2 prima goals, 1 nog dubieus afgekeurd en eigenlijk maar 1 echte kans weggegeven. Dat we niet helemaal tevreden zijn over het spel mag een luxeprobleem heten.
nora
 nora - donderdag 14 februari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Op zich vond ik Ajax tot de 75ste minuut heel goed voetballen en toen liepen ze weer terug waardoor steau wat druk kon zetten,maar al met al een prima wedstrijd had alleen meer als 2-0 moeten zijn,een geweldige Gillissen gezien en een goede Toby een goede van Rhijn een helft Blind goed ook tweede helft matig en tweede helft van Eriksen slecht en de Jong ook matig,goede Siggi en een aardige Cuenza al met al wel tevreden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 februari 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 15:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar hij weet ut beter dan ik
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 23:20 schreef nora het volgende:
Op zich vond ik Ajax tot de 75ste minuut heel goed voetballen en toen liepen ze weer terug waardoor steau wat druk kon zetten,maar al met al een prima wedstrijd had alleen meer als 2-0 moeten zijn,een geweldige Gillissen gezien en een goede Toby een goede van Rhijn een helft Blind goed ook tweede helft matig en tweede helft van Eriksen slecht en de Jong ook matig,goede Siggi en een aardige Cuenza al met al wel tevreden.
Ben het niet eens met je. Overwicht was 50 minuten. Er was ruimte om meer te scoren. Maar 2-0 past bij de wedstrijd. Meer was gefatteerd geweest. Eriksen hoorde tot de betere van het veld. De aanvsllers deden is de 2e helft niet meer wat ze moesten doen. Daardoor kon eriksen weinig.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 februari 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 23:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar hij weet ut beter dan ik
Onzin. Frank heeft een mening, net als jij en ik. Ook hij kan er naast zitten. Alleen hij heeft het voor het zeggen
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 februari 2013 - 00:30   quote  deeplink  
Op naar chelsea!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Steaua Boekarest (Europa League - donderdag 14 februari 2013, 19:00): 2 - 0

0.0067150