|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tiaantje
|
|
|
Kijk naar Heerenveen. Die zat ook in slecht vaarwater, maar is na de winterstop langzaam uit het dal geklommen. Az is alleen maar verder gezakt. Ook van Basten zag vlak voor de start van het seizoen een groot deel van zijn paradepaardjes vertrekken en kreeg er niets voor terug. Net als Verbeek. Maar het lek is bij hun wel boven. Natuurlijk, het hele rechterrijtje staat qua puntenaantal dicht bij elkaar, maar er wordt bij AZ gewoon ondermaats gepresteerd. Iedereen die roept dat AZ de laatste wedstrijden goed voetbal speelt kijkt waarschijnlijk alleen de geromantiseerde samenvattingen. Ik zit me in het stadion het laatste halfjaar groen en geel te ergeren. Het tempo ligt te laag. Verdediging maakt domme fouten en bij een achterstand lijkt niemand wakker geschud en gaan ze lekker verder met de minuten volrennen. Altidore en Maher zijn de enige spelers die de kar proberen te trekken. Alhoewel Maher ook slecht is op het veld na de winterstop, maar je hebt hem wel nodig voor die ene briljante assist die hij geeft per wedstrijd. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ze moeten alleen nog even van PSV winnen en dat kunnen zij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Retteketet in alkmaar hebben ze pret en terecht zou ik zeggen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: deden je vingers niet zeer bij het typen van dit berichtje ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Gun het Verbeek en de zijne van harte.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik geloof je infamous,maar als psv die strafschop had gekregen waar ze naar mijn menig recht op hadden dan was de wedstrijd anders verlopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:08 schreef jonass het volgende:[..] Ik geloof je infamous,maar als psv die strafschop had gekregen waar ze naar mijn menig recht op hadden dan was de wedstrijd anders verlopen. Als je een strafschop nodig hebt dan is het ook niet goed.. Het is goed zo!
Az ook Europa in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:10 schreef infamous psv het volgende:[..] Als je een strafschop nodig hebt dan is het ook niet goed.. Het is goed zo! Az ook Europa in. dat was voor de bekerfinale al bekend hé ;) |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Gudelj :9 lekkere voetballer, compleet. Kracht, sterk, fysiek en ook techniek. Heerlijk :9 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat heb jij met 'lekkere' voetballers (?) |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Toch genieten man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat heb jij toch met smileys? :))) |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Verduidelijken een boodschap. ;) |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Zijn er geen Az supporters? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Dat je zo snel reageert op een forum die niet veel bezoekt word lol jij net als Nenam ook hier 24/7 op deze forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij begrijpt blijkbaar niet hoe het forum hier werkt, al post je op het vitesse forum iets je ziet toch dat er een lampje brand wannabee.. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Neem me tekst niet zo zwaar en serieus doe ik ook niet bij jullie Relax !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij blijkt hier anders ook 24/7 aanwezig te zijn, gezien je aantal posts in korte tijd. Dus kijk eerst in de spiegel voordat je weer eens wat zegt. Blijkbaar kik jij erop dat mensen op jouw kotsen. Je eigen volk moet je al niet eens ..d:-)))) |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 14:52 schreef RenatoBos het volgende:Jij blijkt hier anders ook 24/7 aanwezig te zijn, gezien je aantal posts in korte tijd. Dus kijk eerst in de spiegel voordat je weer eens wat zegt. Blijkbaar kik jij erop dat mensen op jouw kotsen. Je eigen volk moet je al niet eens ..d:-)))) Nee hoor ben er pas voor het eerst vandaag... En ik ben een beetje ijdel dus ik kijk wel in de spiegel hoor;-)\ En mijn eigen volk is niet op dit Forum gelukkig!!! Anders was mijn eigen volk psychisch niet helemaal 100% Waarmee ik niet iedereen bedoel, Zitten best een paar tussen die niet verwikkeld zijn in al die onzin die je opbouwt als je meer uur hier aanwezig bent dan in het echte leven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hij zit dus echt op ieder forum al. Zijn net ratten, die glippen ook door ieder kiertje. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Afschieten!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou, dat word een slachtpartij in Amsterdom dan.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: AmsterdAm... Kotsmeeuw |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Oh ja. 20% balbezit, luizige counters, pfffffffffff. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha..gooit het er uit Appie..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Uit bij Twente in de beker wint AZ denk ik, 0-3. AZ kan perfect counteren en ik denk dat Ziyech, wat een heerlijke voetballer is, zich toch fysiek laat aftroeven door Gudelj. Tankovic is ook snel op de counter. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Bedank die knjbscheidsrechter ook gelijk effe die kale homo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja die kale is je bevallen..? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
az-cambuur 100 procent verkocht en 100 procent geen strafschop! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
op naar az volgende 2 weken dan zullen we die hernikesen effe op zijn nummer zetten die bijlmerneus!
COME ON FEYENOORD!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
hahahahahahahahaha az-nac.COMPETITIEVERVALSING!van de eerste klasse maar maakt niet uit nac Feyenoord wint op eigen kracht van vitesse hoor! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos