BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 17 Februari 2013, 14:30): 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 12:30   quote  deeplink  
ZWO-2.png-4.png
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Braamhaar leidt uitwedstrijd tegen PEC Zwolle

2010_Eric_Braamhaar_scaled_7.jpg

De KNVB heeft Eric Braamhaar aangesteld als scheidsrechter voor de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle van aankomende zondag. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Schaap en Brink. Vierde official is de heer Otto. PEC Zwolle Feyenoord wordt aankomende zondag 17 februari om 14.30 uur gespeeld in het IJsseldelta stadion.

Voor Braamhaar is het de tweede keer dit seizoen dat hij een competitieduel van Feyenoord leidt. In november floot de arbiter de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade, die de ploeg van trainer Ronald Koeman met 5-2 wist te winnen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 12:31   quote  deeplink  
0-5
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 12 februari 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 12:31 schreef RenatoBos het volgende:
0-5
Hopenlijk denkt Feyenoord er niet zo makkelijk over. PSV en Twente maakten die fout...
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 12 februari 2013 - 12:43   quote  deeplink  
nou ik moet het nog zien, psv heeft daar van verloren twente gelijk ik hoop en denk een kleine maar moeilijke overwinning.
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 12 februari 2013 - 12:48   quote  deeplink  
eigen spel spelen en de druk zetten op hun dan komt het goed.
laat je zwolle voetballen en veel vrijheid in opbouw kunnen hun met vlagen elke club moeilijk maken.
el triste
 el triste - dinsdag 12 februari 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Met een volledige focus en overgave pakken we de 3 punten. Denken we er te makkelijk over gaat het gewoon mis! Feyenoord wint geen enkele wedstrijd makkelijk!!
Ik hou het op een zwaarbevochten 1-3
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
moeilijke pot.
en kutgras
salemi
 salemi - dinsdag 12 februari 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Tegen het wapen Pelle zal ook PEC geen antwoord hebben. Wat je zondag tegen AZ zag gaat nu weer gebeuren. Vanuit de verdegiging Pelle zoeken en de bijsluitende lopende spelers (Immers, Vilhena) krijgen de kans om te scoren. PEC zal misschien veel aan de bal zijn, maar de doelpunten zijn van ons. Waar Twente steeds slechter gaat voetballen, worden wij alsmaar beter!
legrande
 legrande - dinsdag 12 februari 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Wil je mee blijven doen bovenin en echt voor de coolsingel gaan moet je deze winnen en de week erop thuis tegen psv. Lukt dat heb je bijna al de zware gehad alleen vitesse en utrecht nog thuis. Heb je het helemaal in eigen hand. Maar eerst pec. Ik hoop op een 1-2.
JanM
 JanM - dinsdag 12 februari 2013 - 16:45   quote  deeplink  
0-3
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 18:19   quote  deeplink  
we hebben pas 5 uitwedstrijden gewonnen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 februari 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Zal wel weer een 'blooper' worden . . . des Feyenoords . . .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 februari 2013 - 18:39   quote  deeplink  
1-3.
Het team gaat steeds beter draaien.
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
het moet toch n keer lukken om de nul te houden.
0-2
ar
 ar - dinsdag 12 februari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
0-4
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 12 februari 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 16:45 schreef JanM het volgende:
0-3
Dit gaat het worden
ar
 ar - dinsdag 12 februari 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 18:47 schreef ar het volgende:
0-4
nee dit.
van geil
 van geil - dinsdag 12 februari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
nietes
ar
 ar - dinsdag 12 februari 2013 - 19:15   quote  deeplink  
Welles!!
Nibke
 Nibke - dinsdag 12 februari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
2-6. Een mooie tennisuitslag
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 februari 2013 - 19:45   quote  deeplink  
0-2, zou mooi zijn ..
Leon18
 Leon18 - dinsdag 12 februari 2013 - 19:53   quote  deeplink  
0-2
tomson
 tomson - dinsdag 12 februari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
1-3 JPB en Tonny hebben de smaak nu te pakken en Pelle legt ze met liefde panklaar neer .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 19:56 schreef tomson het volgende:
1-3 JPB en Tonny hebben de smaak nu te pakken en Pelle legt ze met liefde panklaar neer .
aha JPB, dat scheelt verwarring Tom, goed bezig d:-)
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 20:07   quote  deeplink  
3 spelers op scherp.
Janmaat Immers Pelle

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door van geil --
willem v G
 willem v G - woensdag 13 februari 2013 - 20:10   quote  deeplink  
0-4. 2 keer pelle, Immers en Vilhena.
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 23:47   quote  deeplink  
denk dat Schaken in de basis begint.
ik zou goossens sowieso 20 minuten laten spelen.
afhankelijk van het wedstrijdbeeld op 10,linksback of linksbuiten.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 februari 2013 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 23:47 schreef van geil het volgende:
denk dat Schaken in de basis begint.
ik zou goossens sowieso 20 minuten laten spelen.
afhankelijk van het wedstrijdbeeld op 10,linksback of linksbuiten.
Immers en Mulder eruit! En dan Boy de Jong en John Goossens erin . . .

Boy de Jong

Darryl Janmaat--Stefan de Vrij--Joris Mathijsen--Bruno Martins Indi

Jordy Clasie--Tony Trindade de Vilhena--John Goossens

Ruben Schaken--Graziano Pellé--Jean Paul Boëtius

En de volgende stap in de toekomst moet zijn: Mathijsen eruit en Bruno Martins Indi naar het centrum en dan een nieuwe LB of Lucas Woudenberg erin vanuit de jeugd . . . En verder komt er weer heel wat moois vanuit varkenoord eraan ! ! !
Milo
 Milo - donderdag 14 februari 2013 - 08:24   quote  deeplink  
is de jong familie van je? geduld, geduld......
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 09:30   quote  deeplink  
Die de Jong nu al brengen kan m ook breken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 februari 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 00:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Immers en Mulder eruit! En dan Boy de Jong en John Goossens erin . . .

Boy de Jong

Darryl Janmaat--Stefan de Vrij--Joris Mathijsen--Bruno Martins Indi

Jordy Clasie--Tony Trindade de Vilhena--John Goossens

Ruben Schaken--Graziano Pellé--Jean Paul Boëtius

En de volgende stap in de toekomst moet zijn: Mathijsen eruit en Bruno Martins Indi naar het centrum en dan een nieuwe LB of Lucas Woudenberg erin vanuit de jeugd . . . En verder komt er weer heel wat moois vanuit varkenoord eraan ! ! !
De volgende stap is dat Bruno van de zomer vertrekt en dat we dan kunnen gaan genieten van zijn goede verdedigende acties als hij in een ander shirt speelt..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De volgende stap is dat Bruno van de zomer vertrekt en dat we dan kunnen gaan genieten van zijn goede verdedigende acties als hij in een ander shirt speelt..
das mooi, dan is Feyenoord weer een stap dichter bij gezondheid.
Wim2
 Wim2 - donderdag 14 februari 2013 - 14:21   quote  deeplink  
O-2

Zul je zien dat ik er nu naast zit me me positieve gedachte
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 februari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De volgende stap is dat Bruno van de zomer vertrekt en dat we dan kunnen gaan genieten van zijn goede verdedigende acties als hij in een ander shirt speelt..
Bruno zal sowieso niet lang voor Feyenoord meer spelen. Ongeacht of hij centraal speelt of niet. Hij is zeer ambitieus. Ik denk dat hij maximaal anderhalf jaar nog in De Kuip speelt. Hij zal niet aarzelen de stap te maken als er een club komt en hij gelooft dat hij klaar voor de stap is naar het buitenland.
van geil
 van geil - donderdag 14 februari 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bruno zal sowieso niet lang voor Feyenoord meer spelen. Ongeacht of hij centraal speelt of niet. Hij is zeer ambitieus. Ik denk dat hij maximaal anderhalf jaar nog in De Kuip speelt. Hij zal niet aarzelen de stap te maken als er een club komt en hij gelooft dat hij klaar voor de stap is naar het buitenland.
dan heb ik slecht nieuws voor hem.
hij is er absoluut niet klaar voor.maar hij denkt van wel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 februari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 16:42 schreef van geil het volgende:

[..]

dan heb ik slecht nieuws voor hem.
hij is er absoluut niet klaar voor.maar hij denkt van wel.
Bruno zal bevestiging zien in zijn optredens voor Oranje. Maar inderdaad, eigenlijk heeft hij nog veel te leren.
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 14 februari 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Ik hoop op een overwinning
Ik zal niet te hard juichen als we scoren anders word ik van de tribune gepleurd
Ik zit op noord ( ofwel waar die trommelaar ook staat }

ik ga voor 1-4
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 februari 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 08:24 schreef Milo het volgende:
is de jong familie van je? geduld, geduld......
Nee nee geen familie , maar hij is 2 klasse beter dan Erwin Mulder . . .
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 februari 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Hoop dat je gelijk hebt, maar tot nu zit hij niet eens bij de selectie. Afwachten dus.
Sensi
 Sensi - donderdag 14 februari 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Ik denk dat PEC het ons moeilijk gaat maken, ze staan wel 16de maar ze tonen veerkracht. En als je ziet dat het gat naar de nr 12 maar 3 punten verschilt staan ze er niet slecht voor. Desondanks word het een bevochten overwinning voor ons! Ik ga voor de 1-3 met weer een mooie kopbal van Pelle, Immers die eindelijk weer is het net vind (vraag niet hoe) en Vilhena.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:18   quote  deeplink  
Koeman: "Wij gaan niet zomaar voorbij aan PEC, want daarvoor is dat elftal te goed"

kioem39340000.JPG

Ronald Koeman is niet van plan om zich al te richten op het thuisduel met PSV, dat op 24 februari wordt gespeeld. De trainer van Feyenoord wil zich namelijk eerst volledig richten op het duel van aankomende zondag. Dan nemen de Rotterdammers het op tegen PEC ZWolle.

"Wij gaan niet zomaar voorbij aan PEC, want daarvoor is dat elftal te goed", tekende Voetbal International op uit de mond van de oefenmeester. "Ze wonnen bij PSV en hadden afgelopen zondag tegen FC Twente recht op meer dan een 1-1 gelijkspel. Dan kun je niet denken dat wij daar even gaan winnen."

"Wij wonnen thuis met 0-2 van ze, maar ik zei destijds na afloop al dat PEC genoeg punten zou gaan halen", vervolgde Koeman. "Nog steeds vind ik dat ze te laag staan voor wat ze laten zien. Maar als wij doen waar we goed in zijn, dan moeten we daar wel winnen."
Bron:VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:18   quote  deeplink  
Koeman: "Kunstgras is geen probleem met al onze jonge spelers"

ronald-koeman(feyenoord)(5).jpg

Ronald Koeman vindt het niet erg dat het duel van aankomende zondag tussen Feyenoord en PEC Zwolle wordt afgewerkt op kunstgras. De trainer van de Rotterdammers is van mening dat zijn spelers namelijk weinig moeite zullen hebben met de kunstgrasmat.

"Ik klaag nooit over kunstgras, omdat je dan als speler altijd andere reacties krijgt. Bovendien hebben we dit seizoen bij Heracles gewonnen", tekende Voetbal International op uit de mond van Koeman. De wedstrijd van zondag zal gespeeld worden in het IJsseldeltastadion te Zwolle.

"Ook bij Excelsior wonnen we vorig seizoen", refereerde Koeman naar het duel met de huidige Jupiler League-club, die haar wedstrijden ook op kunstgras speelt. "Kunstgras is geen probleem met al onze jonge spelers. Die zijn opgevoed op die ondergrond."
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:26   quote  deeplink  
Vormer en Verhoek dicht bij mijlpaal

20130105_agovv_vormer_vk_scaled_7.jpg

Ruud Vormer en Wesley Verhoek kunnen zondag allebei een bijzondere mijlpaal in hun carrière bereiken. Als Vormer in actie komt in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle, betekent dat zijn 150ste wedstrijd in de eredivisie. Verhoek kan aanstaande zondag zijn 200ste duel in de eredivisie spelen.

Vormer kwam tot dusver in 10 competitieduels van Feyenoord in actie. De middenvelder speelde daarnaast 120 eredivisiewedstrijden voor Roda JC Kerkrade en 19 voor AZ. Hij maakte in totaal negen doelpunten in competitieverband.

20120915_pec_verhoek_vk_scaled_7.jpg

Verhoek speelde dit seizoen 19 competitiewedstrijden voor Feyenoord. De aanvaller kwam eerder uit voor FC Twente (11 eredivisieduels) en ADO Den Haag (174 competitiewedstrijden) en scoorde in totaal 29 keer.

Ruben Schaken zal voor de komende uitwedstrijd met vertrouwen afreizen naar Zwolle. De aanvaller maakte in zijn carrière al vier doelpunten tegen PEC Zwolle, meer dan tegen welke andere club ook.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 februari 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Word een moeilijk potje zondag...
Ben op visite in Vlaardingen en kan niks zien.
9 van de 10 leverde dat puntverlies op...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 15 februari 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Wordt een moeilijke pot. Ik hoop het niet, maar ik zou er niet raar van opkijken dat Pellè geen poot aan de trapper krijgt, want die Lachman is een hele goeie! Misschien moet Annas wel beginnen, aangezien Pellè ook al op scherp staat. Alle jongens die op scherp staan op de bank hoop ik (Pellè, Janmaat, Immers en ik las ook ergens Mathijsen ook?). Dan krijg je een opstelling bijvoorbeeld als Mulder; Nelom, BMI, De Vrij, Mokotjo; Clasie, Vilhena, Vormer; Boëtius, Achahbar, Verhoek (eventueel Goossens ipv Vormer dan wel Boëtius)... Maar dat zal Koeman wel niet doen, haha...
MMM
 MMM - vrijdag 15 februari 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Weer die kut Verhoek..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 15 februari 2013 - 16:05   quote  deeplink  
Ja, maar hij doet het helemaal nog niet zo slecht. Ik vind hem de laatste tijd wel weer richting de Verhoek in vorm (Den Haag tijd met Bulykin) gaan. Tegen de meeste ploegen kun je hem er wel bij hebben, maar als het tegen de wat betere ploegen is, is hij te langzaam en kan hij het amper bijbenen. Dan komt hij tekort... Misschien dat een Verhoek in vorm dat wel kan hoor, maar tot nu toe, liep hij in zulke wedstrijden achter de feiten aan. Ik wil hem nog niet afschrijven!
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 16:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, maar hij doet het helemaal nog niet zo slecht. Ik vind hem de laatste tijd wel weer richting de Verhoek in vorm (Den Haag tijd met Bulykin) gaan. Tegen de meeste ploegen kun je hem er wel bij hebben, maar als het tegen de wat betere ploegen is, is hij te langzaam en kan hij het amper bijbenen. Dan komt hij tekort... Misschien dat een Verhoek in vorm dat wel kan hoor, maar tot nu toe, liep hij in zulke wedstrijden achter de feiten aan. Ik wil hem nog niet afschrijven!
leg uit ..
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 15 februari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Leon,

jij voelt een koutje opkomen en gaat zondag niet op visite! Alles voor het goede doel. Op 12 mei mot de Coolsingel vol, moederdag of niet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 17 Februari 2013, 14:30): 3 - 2









0.0058050