|
|
Stylzz
|
|
|
in zijn geval waarschijnlijk gewoon flink blazen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mensen die nog steeds met de nederlaag zitten.
Het beste Medicijn!
>>>>>>RUKKEN<<<<<< |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Nou succes er mee Wim, dan hoeven we hier even niet naar je gezeik te luisteren. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Hahaha Wim2 laat je nou niet afleiden jongen, en nogmaals succes!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Laat naar je kijken man!....Kansloze! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee dat niet, maar kon het niet laten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer vrij extreem vandaag he.. -_- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Erger me dood aan die gast....was een lijp joh! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik kan het zien hoor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zien is nog niet noodzakelijkerwijs begrijpen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: begrijp dus dat ik niet de enige ben die jou als een IDIOOT ziet .. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Nou idioot, meer een onvolwassen mannetje die van provocaties houdt. Dat hij hier op het Feyenoord forum schrijft wil overigens nog niet zeggen dat het een Feyenoord supporter is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we dan toch drie punten kwijt zijn. dan maar aan Zwolle. sympathieke trainer en n positief elftal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: het wachten is op Wim 1 het eerste is altijd beter hoop ik |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 21:02 schreef van geil het volgende:als we dan toch drie punten kwijt zijn. dan maar aan Zwolle. sympathieke trainer en n positief elftal. Dat vind ik ook. Trainer komt op de fiets naar het stadion. Een man en een club zonder poespas met een team dat durft te spelen. Maar ja, ook van zo'n club verliezen doet pijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 21:05 schreef Leonidas het volgende:[..] Dat vind ik ook. Trainer komt op de fiets naar het stadion. Een man en een club zonder poespas met een team dat durft te spelen. Maar ja, ook van zo'n club verliezen doet pijn. ach zetten we weer recht tegen PSV zonder olie b Bommel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Over het thuis spelen zijn we toch ook niet al te ontevreden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben over t algemeen nog wel tevreden dit seizoen. Maar thuis tegen topclubs was t dit seizoen ook hangen en wurgen. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 21:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ben over t algemeen nog wel tevreden dit seizoen. Maar thuis tegen topclubs was t dit seizoen ook hangen en wurgen. Zeker maar we verloren niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar das nu niet genoeg, plus nu prfiteren we niet zelf... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Misschien zelfs beter voor PSV.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 21:02 schreef van geil het volgende:als we dan toch drie punten kwijt zijn. dan maar aan Zwolle. sympathieke trainer en n positief elftal. Dat dan ook wel weer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ollie B Bommel ruilen met Joris driepinter ? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nee bedankt..We hebben al n paar Mathijsjes achterin staan... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 21:02 schreef van geil het volgende:als we dan toch drie punten kwijt zijn. dan maar aan Zwolle. sympathieke trainer en n positief elftal. Dat dan weer wel inderdaad. 2-0 was een knappe goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerst laat Vilhena m lopen daarna Clasie .. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij ons gingen er voldoende dingen fout bij die goal. Vanuit het oogpunt van PEC was het een mooie aanval. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 16:56 schreef Wim2 het volgende:[..] Dit wisten we van te voren al. Afgelopen week enorm opgehemeld door de media, maar zodra die Feyenoorders zichzelf een titelkandidaat vinden gaat het weer helemaal mis. We zullen geen kampioen worden totdat we de extra inkomens van het nieuwe stadion hebben. Klaar. hier geef ik jou volkomen gelijk in!Het ergste vind ik nog dat Koeman er ook aan heeft meegedaan om over een plan B te beginnen van de neuzen terwijl we ze niet eens meer tegenkomen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoor elke week wel ergens een paar domme uitspraken van Feyenoorders in de media. Gelukkig nog niet zoveel als hier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 22:03 schreef tomson het volgende:Ik hoor elke week wel ergens een paar domme uitspraken van Feyenoorders in de media. Gelukkig nog niet zoveel als hier. er mag daar ook wel verschil in zitten,net zoals de waarde van de bankrekeningen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 22:03 schreef tomson het volgende:Ik hoor elke week wel ergens een paar domme uitspraken van Feyenoorders in de media. Gelukkig nog niet zoveel als hier. haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Inmiddels in teletubbieland.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nog een keer, nog een keer! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, 1 zo'n zondag is mij teveel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Excuus, ik zat even te ver in het Teletubbieverhaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oud-Feyenoorder kraakt Mulder: "Neem dan zo'n hoofd van een Zwolle-speler mee"
Michiel van den Broek 17 Februari 2013 om 23:14 Bron: RTV Rijnmond
Jan Everse heeft een kritische noot gekraakt over Erwin Mulder. Feyenoord verloor zondag met 3-2 op bezoek bij PEC Zwolle en de doelman ging bij de derde Zwolse treffer opzichtig in de fout. Mulder tastte mis bij een hoekschop, waarna Denni Avdic doel trof.
"Als je beweegt moet je eruit komen, maar Mulder liep eronderdoor en sloeg mis", aldus de clubloze trainer. "Sla dan niet mis en neem dan even zo'n hoofd mee van een Zwolle-speler. Kom je goal uit en geef even iemand een kegel. Dan komt niemand meer in de buurt. Nu zie je elke keeper heel angstig uitkomen, terwijl ze van alle kanten beschermd worden door de scheidsrechter."
Everse, die tijdens zijn actieve loopbaan vier jaar actief was bij Feyenoord, sprak wel zijn steun uit voor Joris Mathijsen. "'Elke fout van Mathijsen wordt onder een vergrootglas gelegd, maar bij de tweede goal kon Lachman het hele veld overbruggen. Dat begint niet bij Mathijsen. Voorin wordt er heel even druk gezet, maar daarna loopt hij door en wordt er niks meer gedaan. Immers kan naar binnenknijpen en hem opvangen, maar die laat hem ook zo doorgaan. Dus het is niet alleen Mathijsen."
Trainer Ronald Koeman benadrukte zondag dat Bruno Martins Indi geen optie is voor de positie van centrumverdediger. Everse begrijpt dat. "'Martins Indi was toch vorig jaar als linksback de revelatie in het Nederlands elftal? Hij is een jonge speler, laat hem maar zoals Koeman zegt zijn wedstrijden spelen als linksback. Als je inderdaad zoveel kwaliteiten hebt als iedereen zegt, dan kan je daar ook spelen."
http://www.soccernews.nl/news/186980/Oud-Feyenoorder_kraakt_Mulder:_Neem_dan_zon_hoofd_van_een_Zwolle-speler_mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan me volledig in het verhaal van Everse vinden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ook. Ook bij Feyenoord begon Bruno als LB. En hij zou het ineens niet meer kunnen? Huhuh... |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Kan die wim2 niet opzouten misselijk mannetje |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het viel mij op dat eredivisie live elke keer Mathijsen in beeld bracht als het er slap uitzag, zoals bij de goals, terwijl het echt niet de fout van Mathijsen is. Stemmingmakerij van hier tot Tokyo, waar kuddedieren als Lijdensweg en Wim2 (gespleten persoonlijkheid?) direct intrappen en er volledig achteraan hollen. Ik ben het trouwens best wel eens met Everse. Niet van dat mietjes gedrag, maar laat je even gelden als keepert... Toch vind ik hem beter en beter worden. Hoge blijft wel een verbeterpunt!! |
|
|
|