BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mopje !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Paatje
 Paatje - woensdag 13 februari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Als Frank de boer in de hemel komt, wil God hem spreken.
"Luister Frank, wat jij voor Ajax hebt betekend is niet niks. Daarom krijg jij hier je eigen huisje. Let wel: dat krijgt hier bijna niemand!"
God pakt De boer aan de hand en neemt hem mee naar een bungalow in de verte. Als ze bij het huisje aankomen ziet De boer dat op de deur het logo van zijn club zit. In de voortuin wappert de Ajax-vlag. Frank denkt: Zo zo, da's niet verkeerd. Hier hou ik het wel uit.
Maar dan denkt ie: Wat hoor ik nou toch? Hij kijkt naar rechts, en hij gelooft zijn ogen niet! Op een wolk hoog verheven boven hem staat een gigantisch paleis. Het dak wordt gesteund door zuilen en rondom loopt een balustrade. Het paleis is in de kleuren rood-wit-zwart geschilderd en overal ziet Frank Feyenoord -vlaggen, Feyenoord -graffiti en Feyenoord -symbolen. Uit gigantische luidsprekers tettert het Feyenoord -clublied zijn kant op. HAND IN HAND KAMERADEN!
"Waaaaaaaaaaaaaaaaat?" roept frank , "Woont daar die Ronald Koeman? Waarom dan? Koeman heeft toch geen zak gepresteerd? En dan krijgt hij zo' n huis? Belachelijk!"
God kijkt De boer diep in de ogen. "Dat is niet het huis van Ronald, daar woon ik."
FR.rolde
 FR.rolde - woensdag 13 februari 2013 - 11:14   quote  deeplink  
haha, Goeie!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 februari 2013 - 13:27   quote  deeplink  
grappig...
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 13 februari 2013 - 13:37   quote  deeplink  
wat doet god in mijn huis
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Hahaha, en toon stapte Frons de Hoer, in zijn mooie barak!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mopje !









0.0051681