|
|
charlotte
|
|
|
AD: Nog deze week presentatie Opel als nieuwe hoofdsponsor Feyenoord
20 februari 2013
Volgens het Algemeen Dagblad wordt Opel definitief de hoofdsponsor van Feyenoord. De laatste details worden momenteel op papier gezet. Nog deze week zou Opel gepresenteerd worden als de nieuwe hoofdsponsor en opvolger van ASR. Afgelopen week werd al gesuggereerd dat dat voor een bedrag van vier a vijf miljoen euro zou zijn plus een meeverdienpercentage bij clubgerelateerde omzet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Guidetti met krullen lijkt het wel ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens de geleerden Peter Barendse :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Neh die staat links van Hiele |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schiet mij maar lek dan... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk dat ie er helemaal niet bij hoort :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik denk dat je er blij mee moet zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: denk ik ook. in deze tijd valt t echt niet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: welk jaartal is het.moet echt denken voor namen zeg.:) 1987/88 of zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Volgens mij is dat Arjan van de Plas.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
krijgen de forumleden ook n nieuwe Opel?
ik stem voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij 1988/89:
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
rechts naast wlodi is dat niet peter houtman?? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik zal mezelf nog maar een keer quoten... voor de blinden onder ons.... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Denk dat je gelijk hebt Arie, thanks voor de info. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Telegraaf za 02 mrt 2013, 09:30
Opel, nu nog subsponsor bij Feyenoord, wordt net als in de jaren tachtig vanaf komende zomer weer hoofdsponsor in De Kuip. De autofabrikant blijft tot de zomer van 2017 op het shirt van de Rotterdammers, die ongeveer vijf miljoen euro per seizoen euro incasseren. Een sponsor voor jaarlijks € 5 miljoen daar waar ASR eerder, als ik tenminste goed ben ingelicht, € 3 miljoen betaalde, is zeker geen slecht onderhandelingsresultaat. Voor Feyenoord een nieuwe financiële verbetering. Het is goed dat er langdurig zekerheid bestaat in deze economisch zeer slechte tijden. Ik had het echter ook wel aangedurfd om een contract voor twee jaar af te sluiten. Maar wellicht is een volgende stap pas echt te zetten bij een nieuw voetbalstadion.
Feyenoord weer een stap voorruit. Het blijft op alle fronten beter gaan. Ons geduld wordt beloond. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
vijf miljoen is toch wel weinig voor een club als FEYENOORD> |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Crisis . . . en marketing technisch zijn we helaas minder waard dan Pisvee en die vlek uit 020. Maar ik denk wel dat er bonussen erin zijn verwerkt bij het bereiken van een kampioenschap, CL en ander europees voetbal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Crisis . . . en marketing technisch zijn we helaas minder waard dan Pisvee en die vlek uit 020. Maar ik denk wel dat er bonussen erin zijn verwerkt bij het bereiken van een kampioenschap, CL en ander europees voetbal Maar die Koevermans zei dat hij voor de 10 ging. Teleurstellend als je dan maar met de helft aan komt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 11:33 schreef Wim2 het volgende:[..] Maar die Koevermans zei dat hij voor de 10 ging. Teleurstellend als je dan maar met de helft aan komt.. hij zat te rukken voor het overleg,en de hond was niet uitgelaten. dan krijg je zoiets. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
5 miljoen + al die Ampera's is best een mooi bedrag in deze crisistijd. De crisis duurt echter niet nog 5 jaar dus de termijn vind ik minder handig ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 11:33 schreef Wim2 het volgende:[..] Maar die Koevermans zei dat hij voor de 10 ging. Teleurstellend als je dan maar met de helft aan komt.. Eerst maar eens afwachten om welk bedrag het echt gaat! Al denk ik niet dat dit bekend wordt gemaakt. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 14:10 schreef JanM het volgende:5 miljoen + al die Ampera's is best een mooi bedrag in deze crisistijd. De crisis duurt echter niet nog 5 jaar dus de termijn vind ik minder handig ... De Crisis is geen incident. Het is de nieuwe realiteit. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Eerst maar eens afwachten om welk bedrag het echt gaat! Al denk ik niet dat dit bekend wordt gemaakt. Tja, de Telegraf heeft er al vaak genoeg naast gezeten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: verstandige post. en die realiteit wordt nog veel slechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 14:10 schreef JanM het volgende:5 miljoen + al die Ampera's is best een mooi bedrag in deze crisistijd. De crisis duurt echter niet nog 5 jaar dus de termijn vind ik minder handig ... Pff kan zo maar nog 10 zijn ook. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vanmiddag om half 1 persconferentie, waar ze Opel als hoofdsponsor bekend zullen maken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Achteraf gezien voor 4 jaar, zoals net bekend is geworden. Hier de promoclip.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De gele balk keert in ieder geval gelukkig niet terug :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ziet er prima uit dat shirt! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Vind het maar niks! Pak of het logo, of de tekst Opel. Nee we pakken ze beiden en lkkr groot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens met MMM.. Dat witte boordje met gouden strepen vind ik overdone. Maar verder prima shirt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima shirt..ik vind alleen de letters wat groot. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net zo groot als ASR was ongeveer. Alleen een letter meer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is toch wat kolossaal,had wel ietsjes verfijnder gemogen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De snor zal vanavond het bedrag wel weten waarmee de deal gemoeid is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vijf miljoen + bonussen is niet eens zo slecht.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Krabbendam: 'Opel betaalt 3,5 tot 4 miljoen'
Commercieel directeur Mark Koevermans presenteerde maandagmiddag de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Feyenoord. Opel zal de komende vier jaar op het rood-witte shirt van Feyenoord staan. Koevermans wilde echter geen mededelingen doen over het bedrag dat de Duitse autofabrikant jaarlijks naar de club overmaakt. De Telegraaf meldde eerder dat het zou gaan om een bedrag van rond de vijf miljoen euro, maar Martijn Krabbendam, journalist van Voetbal International, meent dat de jaarlijkse som drastisch lager ligt. Het zou gaan om een kleine vier miljoen euro.
Indien het inderdaad blijkt te gaan om de genoemde vier miljoen euro, dan levert Feyenoord fors in in vergelijking met de voorgaande jaren. ASR verzekeringen betaalde een aantal jaar geleden nog 6 miljoen euro, maar dat bedrag werd naderhand ingekort tot 5 miljoen. Nu lijkt de Stadionclub dus wederom ruim één miljoen euro in te moeten leveren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een kutsponsor he? Vind maar eens een betere... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen waarom een hele tijd melden dat het maar om een jaartje zou gaan, omdat unibet en bwin volgendjaar op de deur kloppen...Ik mag wel zeggen dat ik vanmiddag verrast was met een 4 jarig contract.. Maar je heb gelijk,we kunnen weer 4 jaar het water gas en licht betalen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen waarom een hele tijd melden dat het maar om een jaartje zou gaan, omdat unibet en bwin volgendjaar op de deur kloppen...Ik mag wel zeggen dat ik vanmiddag verrast was met een 4 jarig contract.. Maar je heb gelijk,we kunnen weer 4 jaar het water gas en licht betalen... Die berichten kwamen volgens mij niet uit Feyenoord. Waren dat niet alleen geruchten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die joden krijgen in 1 jaar bijna net zoveel als Feyenoord in 4 jaar hoi hoi hoi hoi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendamþ@Mkrabby
Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die berichten kwamen volgens mij niet uit Feyenoord. Waren dat niet alleen geruchten? Beide want ik had pas nog gelezen dat Koevermans tussen drie sponsers kon kiezen maar het liefst voor een jaarcontract ging ivm met de nieuwe wetgeving omtrend gokken op internet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Beide want ik had pas nog gelezen dat Koevermans tussen drie sponsers kon kiezen maar het liefst voor een jaarcontract ging ivm met de nieuwe wetgeving omtrend gokken op internet.. Okee. Een optie was dat dus. Niet dé optie waar ze vol voor gingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Martijn Krabbendamþ@Mkrabby Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd Daarmee zijn in iedergeval de salarissen van de directie gedekt.....Ik hoop dat onze talentenbron onuitputtelijk is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach we hebben in iedergeval zekerheid de komende 4 jaar T.. |
|
|
|