BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frank de Hoer geprikkeld: 'Bij Feyenoord kunnen ze alleen op Pellè spelen'.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 14:38   quote  deeplink  
Ajaks probeert met snel combinatiespel in iedere wedstrijd te domineren. Dat valt te prijzen, maar volgens Feyenoord-trainer Ronald Koeman hebben de Amsterdammers geen 'plan B' voor als er geen doorbraak geforceerd kon worden. Frank de Hoer reageerde woensdag tijdens de persconferentie geïrriteerd op die uitspraak: "Lulkoek", was de veelzeggende reactie van de Ajaks-trainer.

Afgelopen zondag kwam Ajaks niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Roda JC Kerkrade en tijdens Studio Voetbal suggereerde Koeman dat de regerend landskampioen geen 'plan B' heeft voor als het even niet loopt. "Wat is het plan van Feyenoord dan? Zij spelen toch alle ballen naar Pellè? Wij doen het op een andere manier en als je zoveel kansen creëert, vind ik het goed", zei hij tijdens de persbijeenkomst voor het Europese treffen met Steaua Boekarest van donderdagavond.

De Hoer raakte in de zomer Dmitry Bulykin kwijt als stormram, maar legde uit dat hij 'in nood' ook verdediger Toby Alderneus naar voren kan sturen. Ook Christian Eriksen werd genoemd als een alternatief voor de spitspositie. De Hoer heeft in de laatste weken weer vaak gekozen voor Siem de Jong als diepe spits, maar liet woensdag weten dat het mogelijk is dat Kolbeinn Sigthórsson donderdag weer in de basis zal staan

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182181

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door Wim2 --
tomson
 tomson - woensdag 13 februari 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Kan mij dit verrotten. Verkeerde afslag genomen Wim ?
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 13 februari 2013 - 15:08   quote  deeplink  
Die ronald heeft het moeilijk, er is afgunst jegens onze EIGEN Jeugd die het in het 1e elftal zo goed doen, wat een jaloers en zielig mannetje is dat toch!
Mag FEYENOORD ook eens succes hebben a.u.b. of is dat alleen "weggelegd" voor 020...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 13 februari 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Heeft Stylzz misschien toch gelijk, is die Wim gewoon een Ajacied. Snap dan ook niet waarom hij voor een nieuw stadion is, laat hem zich lekker bemoeien met z'n eigen club.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 13 februari 2013 - 15:37   quote  deeplink  
Wim2 is Jekyll & Hyde, Gollem & Sméagol, maar hij moest één avatar kiezen dus koos hij die het meest op hem leek.

Wat ik niet begreep is dat Koeman die Amsterdammers op hun zwakheden wees,
laat ze elkaar lekker suftikken daar.
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 15:11 schreef Bosifyable het volgende:
Heeft Stylzz misschien toch gelijk, is die Wim gewoon een Ajacied. Snap dan ook niet waarom hij voor een nieuw stadion is, laat hem zich lekker bemoeien met z'n eigen club.
Precies! Zit op het verkeerde forum!
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld Renato iets over de Boer post dat er dan niemand over maalt en doe ik het en dan is het in een keer niet meer leuk.

Ik wordt automatisch afgerekend op mijn status hier op dit forum. Voordat jullie mijn berichten lezen denken jullie al dat het onzin is. Als je gewoon objectief bent weet je dat ik vaak genoeg zeer zinvolle dingen plaats. Heb daar dan ook respect voor.
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 17:14   quote  deeplink  
En voor die mensen die denken dat ik een Neus ben.

Ik ben bijna geband omdat ik anti neuzen leuzen ging roepen en kan ook niet meer op het joden forum reageren. Dus waarom zou ik in godsnaam een neus zijn.. Typisch iets voor jullie. Iemand die het niet helemaal met je eens is is gelijk een neus. Radicale gedachtes..
JanM
 JanM - woensdag 13 februari 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:12 schreef Wim2 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld Renato iets over de Boer post dat er dan niemand over maalt en doe ik het en dan is het in een keer niet meer leuk.

Ik wordt automatisch afgerekend op mijn status hier op dit forum. Voordat jullie mijn berichten lezen denken jullie al dat het onzin is. Als je gewoon objectief bent weet je dat ik vaak genoeg zeer zinvolle dingen plaats. Heb daar dan ook respect voor.
Dergelijke topics horen op het 020-forum (net als jij). Als je het al post doe het dan in bijvoorbeeld het off topic topic of zo!
tomson
 tomson - woensdag 13 februari 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Precies
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 februari 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:27 schreef tomson het volgende:
Precies
Meelopertje..

Jullie negeren mijn bericht over dat ik geen neus kan zijne en herhalen jullie bullshit enkel..
tomson
 tomson - woensdag 13 februari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:34 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Meelopertje..

Jullie negeren mijn bericht over dat ik geen neus kan zijne en herhalen jullie bullshit enkel..
Meelopertje.. ik was de eerste die reageerde zak zand..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 13 februari 2013 - 17:48   quote  deeplink  
Kijk Wim, je zult ongetwijfeld voor Feyenoord zijn, maar soms is het voor andere mensen moeilijk om dit te geloven. En dan niet eens zozeer vanwege zo'n post hier, maar toch ook vooral vanwege je negativiteit rondom de wedstrijden. Vaak zat voorspel jij van tevoren een nederlaag en tijdens de wedstrijd lees ik ook vrijwel alleen maar negatieve reacties van je. Zie de wereld eens wat positiever in en laat dat ook vaker merken in de wedstrijdtopics. Zoveel negativiteit hoort niet bij iemand die over zijn favoriete club praat. Kritiek hebben mag, is soms zelfs goed en nodig, maar uiteindelijk moet je trots zijn op je club en er ook positief over praten. En daar hoort ook bij dat je vertrouwen heb in een goede afloop van een wedstrijd.
BRAYY
 BRAYY - woensdag 13 februari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 15:08 schreef Jan Tol het volgende:
Die ronald heeft het moeilijk, er is afgunst jegens onze EIGEN Jeugd die het in het 1e elftal zo goed doen, wat een jaloers en zielig mannetje is dat toch!
Mag FEYENOORD ook eens succes hebben a.u.b. of is dat alleen "weggelegd" voor 020...
waar heb je het over man? proost!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 13 februari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Ach joh, Koeman heeft hier gewoon gelijk. Ajax kan het alleen via de manier waarop ze altijd spelen. Combinerend. Ze hebben geen echt aanspeelpunt meer voorin, waardoor ze de lange bal niet kunnen hanteren. Feyenoord kan dit wel via Pellè, maar kan als het moet ook nog bijvoorbeeld achahbar rondom Pellè laten spelen of Immers eraf halen en Vilhena doorschuiven. Verschillende mogelijkheden, waardoor het spel toch allemaal net even anders wordt. En dat is bij Ajax toch minder. Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar geen succes mee kunnen boeken, want helaas werden ze de afgelopen twee jaar kampioen..
ar
 ar - woensdag 13 februari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:14 schreef Wim2 het volgende:
En voor die mensen die denken dat ik een Neus ben.

Ik ben bijna geband omdat ik anti neuzen leuzen ging roepen en kan ook niet meer op het joden forum reageren. Dus waarom zou ik in godsnaam een neus zijn.. Typisch iets voor jullie. Iemand die het niet helemaal met je eens is is gelijk een neus. Radicale gedachtes..
Ik geloof niet dat je een neus bent,zover was ik wel.Ik begrijp alleen nooit en te nimmer dat je gaat reageren op een snavelforum.
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 13 februari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
ik begrijp niet dat jullie reageren op antwoorden van de boer dat is dit forum onwaardig we lullen hier niet over huilebalken
ar
 ar - woensdag 13 februari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 18:02 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ach joh, Koeman heeft hier gewoon gelijk. Ajax kan het alleen via de manier waarop ze altijd spelen. Combinerend. Ze hebben geen echt aanspeelpunt meer voorin, waardoor ze de lange bal niet kunnen hanteren. Feyenoord kan dit wel via Pellè, maar kan als het moet ook nog bijvoorbeeld achahbar rondom Pellè laten spelen of Immers eraf halen en Vilhena doorschuiven. Verschillende mogelijkheden, waardoor het spel toch allemaal net even anders wordt. En dat is bij Ajax toch minder. Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar geen succes mee kunnen boeken, want helaas werden ze de afgelopen twee jaar kampioen..
Klopt,ze willen ten alle tijden het barca spelletje spelen,als dat niet lukt hebben ze gewoon geen plan b,omdat ze op het systeem vertrouwen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 februari 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 14:38 schreef Wim2 het volgende:
Ajaks probeert met snel combinatiespel in iedere wedstrijd te domineren. Dat valt te prijzen, maar volgens Feyenoord-trainer Ronald Koeman hebben de Amsterdammers geen 'plan B' voor als er geen doorbraak geforceerd kon worden. Frank de Hoer reageerde woensdag tijdens de persconferentie geïrriteerd op die uitspraak: "Lulkoek", was de veelzeggende reactie van de Ajaks-trainer.

Afgelopen zondag kwam Ajaks niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Roda JC Kerkrade en tijdens Studio Voetbal suggereerde Koeman dat de regerend landskampioen geen 'plan B' heeft voor als het even niet loopt. "Wat is het plan van Feyenoord dan? Zij spelen toch alle ballen naar Pellè? Wij doen het op een andere manier en als je zoveel kansen creëert, vind ik het goed", zei hij tijdens de persbijeenkomst voor het Europese treffen met Steaua Boekarest van donderdagavond.

De Hoer raakte in de zomer Dmitry Bulykin kwijt als stormram, maar legde uit dat hij 'in nood' ook verdediger Toby Alderneus naar voren kan sturen. Ook Christian Eriksen werd genoemd als een alternatief voor de spitspositie. De Hoer heeft in de laatste weken weer vaak gekozen voor Siem de Jong als diepe spits, maar liet woensdag weten dat het mogelijk is dat Kolbeinn Sigthórsson donderdag weer in de basis zal staan

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182181
Wat vind jij hier zo boeiend aan?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 februari 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:12 schreef Wim2 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat bijvoorbeeld Renato iets over de Boer post dat er dan niemand over maalt en doe ik het en dan is het in een keer niet meer leuk.

Ik wordt automatisch afgerekend op mijn status hier op dit forum. Voordat jullie mijn berichten lezen denken jullie al dat het onzin is. Als je gewoon objectief bent weet je dat ik vaak genoeg zeer zinvolle dingen plaats. Heb daar dan ook respect voor.
HAHAHAHAHA
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:14 schreef Wim2 het volgende:
En voor die mensen die denken dat ik een Neus ben.

Ik ben bijna geband omdat ik anti neuzen leuzen ging roepen en kan ook niet meer op het joden forum reageren. Dus waarom zou ik in godsnaam een neus zijn.. Typisch iets voor jullie. Iemand die het niet helemaal met je eens is is gelijk een neus. Radicale gedachtes..
waren n paar mensen boos omdat jij "blij"was met de gele kaart voor Immers.
actie /reactie.
ebt vanzelf weg mits je hetzelf ook laat wegebben.
en geen rare s-en meer tikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2013 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 februari 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat vind jij hier zo boeiend aan?
Ik vind het boeiend dat de Boer zegt als wij oppertunistisch gaan spelen krijgen wel helemaal geen kansen...
Daarmee geeft hij indirect Ronald Koeman gelijk...ze hebben geen plan B.

Verders niet boeiend idd.
De Spot
 De Spot - woensdag 13 februari 2013 - 19:54   quote  deeplink  
JHK!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 februari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Snavel topic van Jo
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 februari 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het boeiend dat de Boer zegt als wij oppertunistisch gaan spelen krijgen wel helemaal geen kansen...
Daarmee geeft hij indirect Ronald Koeman gelijk...ze hebben geen plan B.

Verders niet boeiend idd.
Ben wel benieuwd hoe wij het doen zonder Pellé . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 februari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:14 schreef Wim2 het volgende:
En voor die mensen die denken dat ik een Neus ben.

Ik ben bijna geband omdat ik anti neuzen leuzen ging roepen en kan ook niet meer op het joden forum reageren. Dus waarom zou ik in godsnaam een neus zijn.. Typisch iets voor jullie. Iemand die het niet helemaal met je eens is is gelijk een neus. Radicale gedachtes..
Iemand die namen van Feyenoorders plots met dubbel s gaat verbasteren (Mathijsen, Immers) vind ik geen neus.
Die is gewoon eng.
JanM
 JanM - donderdag 14 februari 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Iemand die namen van Feyenoorders plots met dubbel s gaat verbasteren (Mathijsen, Immers) vind ik geen neus.
Die is gewoon eng.
Een enge neus dus!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:14 schreef Wim2 het volgende:
En voor die mensen die denken dat ik een Neus ben.

Ik ben bijna geband omdat ik anti neuzen leuzen ging roepen en kan ook niet meer op het joden forum reageren. Dus waarom zou ik in godsnaam een neus zijn.. Typisch iets voor jullie. Iemand die het niet helemaal met je eens is is gelijk een neus. Radicale gedachtes..
Het ligt gewoon aan je avatar!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 14:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het ligt gewoon aan je avatar!
en zijn neus
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 februari 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 17:48 schreef feyenoord!!! het volgende:
Kijk Wim, je zult ongetwijfeld voor Feyenoord zijn, maar soms is het voor andere mensen moeilijk om dit te geloven. En dan niet eens zozeer vanwege zo'n post hier, maar toch ook vooral vanwege je negativiteit rondom de wedstrijden. Vaak zat voorspel jij van tevoren een nederlaag en tijdens de wedstrijd lees ik ook vrijwel alleen maar negatieve reacties van je. Zie de wereld eens wat positiever in en laat dat ook vaker merken in de wedstrijdtopics. Zoveel negativiteit hoort niet bij iemand die over zijn favoriete club praat. Kritiek hebben mag, is soms zelfs goed en nodig, maar uiteindelijk moet je trots zijn op je club en er ook positief over praten. En daar hoort ook bij dat je vertrouwen heb in een goede afloop van een wedstrijd.
Kom op zeg. Hij reageert niet eens op de vraag waarom Feyenoord-spelers met dubbel s in hun naam worden getrakteerd.
Zulke mensen kunnen nooit supporter zijn. Voor mij niet.
Dat negatieve gezeik van hem moet hij weten. Spelen met Feyenoorders en SS is ziek.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 februari 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hij reageert niet eens op de vraag waarom Feyenoord-spelers met dubbel s in hun naam worden getrakteerd.
Zulke mensen kunnen nooit supporter zijn. Voor mij niet.
Dat negatieve gezeik van hem moet hij weten. Spelen met Feyenoorders en SS is ziek.
niet serieus te nemen, snavel met calimero complex.
tomson
 tomson - donderdag 14 februari 2013 - 20:59   quote  deeplink  
17525_143453282485463_401203808_n.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 februari 2013 - 21:17   quote  deeplink  
hahahahaha happy happy
sim
 sim - vrijdag 15 februari 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 12:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Een enge neus dus!
Zondag 24-2 komen wij op bezoek wel een kul tijd maar wij hebben ook een neus waar veel in kan s,morgens.Ja kan toch niet mooier op zo,n mooie zondag middag lekker in een volle kuip.
En niet te vergeten de gezellige terug reis met de 3 punten mee.
Ach ja hoop op een mooie en vooral sportieve wedstrijd ene mogen de beste winnen.
Voetbal ach ja this maar een spel.
Heb gehoord dat het geen risico wedstrijd is,dus dan maar evenementen bier zuipen.
Ja ben gewoon een psv,er hoor moet toch kunnen hier?
groeten SIM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door sim --
sim
 sim - vrijdag 15 februari 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Ja kom hier gewoon even spieken.HAHA
groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2013 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Snavel topic van Jo
Jood.jpg.20130115175139.resized.120x120.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 februari 2013 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 02:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tumblr_mbewwtkwpw1qgevfco1_500.jpg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 februari 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2013 - 20:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hij reageert niet eens op de vraag waarom Feyenoord-spelers met dubbel s in hun naam worden getrakteerd.
Zulke mensen kunnen nooit supporter zijn. Voor mij niet.
Dat negatieve gezeik van hem moet hij weten. Spelen met Feyenoorders en SS is ziek.
Wat betreft dat negatieve gezeik blijf ik van mening dat hij dat zou moeten veranderen. Dat gedoe met die dubbele s vind ik ook belachelijk. Waarom zou je zoiets neerzetten. Wat dat betreft deel ik zeer zeker je mening. Zoiets is inderdaad gewoon ziek. En als Feyenoorder steun je de spelers, ongeacht of je ze nu goed vindt of slecht. Als ze spelen, moet je ze steunen. En als je dan daarna die dubbele s bij hun namen plaatst...tsja, wat dat betreft heb je gewoon gelijk en is dat gewoon ziek. Dat is niet normaal. Sommige mensen hebben blijkbaar niet het fatsoen en respect voor de geschiedenis. Dat is in en in triest, maar helaas is het wel waar.
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 14:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wat betreft dat negatieve gezeik blijf ik van mening dat hij dat zou moeten veranderen. Dat gedoe met die dubbele s vind ik ook belachelijk. Waarom zou je zoiets neerzetten. Wat dat betreft deel ik zeer zeker je mening. Zoiets is inderdaad gewoon ziek. En als Feyenoorder steun je de spelers, ongeacht of je ze nu goed vindt of slecht. Als ze spelen, moet je ze steunen. En als je dan daarna die dubbele s bij hun namen plaatst...tsja, wat dat betreft heb je gewoon gelijk en is dat gewoon ziek. Dat is niet normaal. Sommige mensen hebben blijkbaar niet het fatsoen en respect voor de geschiedenis. Dat is in en in triest, maar helaas is het wel waar.
dan zijn jullie selectief qua posts
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 februari 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Make me wise, van Geil.
van geil
 van geil - vrijdag 15 februari 2013 - 19:09   quote  deeplink  
kijk maar ns naar wat andere posts.
is mij n biet.maar hetzelfde punt.
Alexi
 Alexi - vrijdag 15 februari 2013 - 19:47   quote  deeplink  
Pfffffffffffffffffffffff,

Hier hoeven we toch geen discussie over te hebben?
Kan mij wat schele wat ze daarginds zeggen..........
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 15 februari 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 14:09 schreef van geil het volgende:

[..]

dan zijn jullie selectief qua posts
Leg uit. Wat bedoel je precies?
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 21:05   quote  deeplink  
simpel, afgunst ..
(die geprikkelde dus)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door sevillana --
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 16 februari 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

De Boer counterde in aanloop naar het duel met Steaua Boekarest de kritiek als volgt. "Lulkoek. Wat is het plan van Feyenoord dan? Zij spelen toch alle ballen naar Pellè?''

Op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tussen Feyenoord en PEC Zwolle liet Koeman weten dat hij de reactie van De Boer goed vond. "Als je iets over een ander zegt, kun je een reactie verwachten. Ik wilde alleen maar aangeven dat Ajax in het verleden vaak nog een lange, kopsterke spits achter de hand als er nog iets geforceerd moest worden. Dat is dit seizoen niet het geval. Maar Frank heeft op de enig juiste wijze gereageerd", citeerde het Algemeen Dagblad uit de mond van Koeman.

Wederom een verstandige, dus volwassen reactie van onze trainer. Ook dit is een vorm van respect tonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door eko-sporter --
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Frons de Hoer met die lelijke rotkop
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 februari 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:42 schreef Wim2 het volgende:
Frons de Hoer met die lelijke rotkop
Komt omdat ie dom is.
Kan ie ook niet helpen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 februari 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 15:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Komt omdat ie dom is.
Kan ie ook niet helpen.
Tja, als je DOM ben en 2 landstitels kan winnen ... wat moet het dan zijn geweest als ie slim was geweest !!!
JanM
 JanM - zaterdag 16 februari 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Sneue Stumperd!
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 februari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:57 schreef JanM het volgende:
Sneue Stumperd!
hèhèhè ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frank de Hoer geprikkeld: 'Bij Feyenoord kunnen ze alleen op Pellè spelen'.









0.0063109