|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij geeft Blind zelf aan graag te willen blijven, dat hebben we hem namelijk zelf horen zeggen, en volgens mij wist zowel hij als zijn zaakwaarnemer niet hoe snel ze moesten reageren afgelopen week op het gerucht dat er al een besluit was genomen..
Ook zegt hij met grote regelmaat het wel te zien zitten om de nieuwe mister Ajax te worden..
Ik verwacht dat ie gewoon bij zal tekenen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe dan ook, in Maart weten we meer, voor zover ik weet is er een gesprek gepland begin maart. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 - 19:37 schreef Eide het volgende:[..] We hebben wat slechte ervaringen met lui die claimen dat ze informatie uit betrouwbare bron hebben. Gasten die riepen dat papa bij Ajax werkte en zo en vervolgens volslagen onzin verkondigden die ook nooit uit is gekomen. Ik denk dat ik redelijk voor de vaste bezoekers hier kan spreken als ik zeg dat we daar ontzettend wantrouwig over geworden zijn. Het verhaal zou best kunnen, maar ik denk dat Daley zelf ook wel snapt dat het in het buitenland echt niet makkelijker zal worden, dat de fans hem daar echt niet onmiddelijk als topper zullen onthalen en dat snel vertrekken de laatste jaren meestal de doodsteek is geweest voor voetbalcarriers. Ik blijf vooralsnog sceptisch. Is niet persoonlijk bedoelt hoor, maar gezien ervaringen uit het verleden... haha, Ajaxboy2 ofzo... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: eerst was het nog Februari |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Onder andere, er was er nog 1, ietsje eerder of zo, die wist ook van alles en nogwat. :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gesprek staat volgens zaakwaarnemer gepland voor de eerste week maart. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 - 19:37 schreef Eide het volgende:[..] We hebben wat slechte ervaringen met lui die claimen dat ze informatie uit betrouwbare bron hebben. Gasten die riepen dat papa bij Ajax werkte en zo en vervolgens volslagen onzin verkondigden die ook nooit uit is gekomen. Ik denk dat ik redelijk voor de vaste bezoekers hier kan spreken als ik zeg dat we daar ontzettend wantrouwig over geworden zijn. Het verhaal zou best kunnen, maar ik denk dat Daley zelf ook wel snapt dat het in het buitenland echt niet makkelijker zal worden, dat de fans hem daar echt niet onmiddelijk als topper zullen onthalen en dat snel vertrekken de laatste jaren meestal de doodsteek is geweest voor voetbalcarriers. Ik blijf vooralsnog sceptisch. Is niet persoonlijk bedoelt hoor, maar gezien ervaringen uit het verleden... Ja klopt,lees die verhalen ook. Maar klonk niet als een lulverhaal . Maar we zullen zien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 - 19:37 schreef Eide het volgende:[..] We hebben wat slechte ervaringen met lui die claimen dat ze informatie uit betrouwbare bron hebben. Gasten die riepen dat papa bij Ajax werkte en zo en vervolgens volslagen onzin verkondigden die ook nooit uit is gekomen. Ik denk dat ik redelijk voor de vaste bezoekers hier kan spreken als ik zeg dat we daar ontzettend wantrouwig over geworden zijn. Het verhaal zou best kunnen, maar ik denk dat Daley zelf ook wel snapt dat het in het buitenland echt niet makkelijker zal worden, dat de fans hem daar echt niet onmiddelijk als topper zullen onthalen en dat snel vertrekken de laatste jaren meestal de doodsteek is geweest voor voetbalcarriers. Ik blijf vooralsnog sceptisch. Is niet persoonlijk bedoelt hoor, maar gezien ervaringen uit het verleden... Yep,helemaal mee eens ouwe |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Volgens een aantal Ajax-sites gaat Ajax donderdag met Daley om de tafel zitten om te praten...ben benieuwd! Ik persoonlijk hoop dat ie bijtekent, maar dat is vooral omdat hij het dit seizoen zo goed doet. Vorig seizoen vond ik em geen meerwaarde hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2013 door steve'o -- |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Nou volgens Rob Jansen hebben hij en Daley een positief gesprek gehad met Ajax...verder heeft ie alleen gezegd dat geld niet de enige factor is, maar dat wisten we natuurlijk al. Van mij mag hij blijven, dan kunnen hij Boilesen en Dijks de strijd met elkaar aangaan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Boilesen blijft natuurlijk een vraagteken en Dijks is ook nog heel jong. Dijks komt er echt wel, heb veel vertrouwen in die jongen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zie in Blind wel een Danny Blind, die heel erg lang voor Ajax gaat spelen.. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
quote: Ja inderdaad, desnoods plaats je hem in het centrum waar Moisander nu staat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 17:38 schreef Eide het volgende:Boilesen blijft natuurlijk een vraagteken en Dijks is ook nog heel jong. Dijks komt er echt wel, heb veel vertrouwen in die jongen. Eens! |
|
|
|