|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:22 schreef remco k het volgende:0-2 voor in een uitwedstrijd na een doordeweekse pot, winnen is vandaag echt het allerbelangrijkste, doen we dat hebben we volgende week bij wint de eerste positie beter in zicht of de tweede plek sterker in handen.. Spel is vandaag niet goed, maar het veld is wederom weer eens schandalig slecht en de bal stuitert constant op.. De Jong moet de bal een keer afleggen i.p.v. schieten, Eriksen moet datzelfde doen, en Boerrigter mag best wat beter op de goal leren schieten, 4 grote kansen om te scoren en slechts 1 goed schot uit die 4 mogelijkheden.. Ajax had hier zonder al te veel moeite al met 4-0 voor moeten staan.. Het balverlies en het constant overal te laat komen van Schone en Poulsen vind ik echt schreinend en begint me steeds meer te irriteren... Wat een negativiteit. Aax speelt een degelijke pot op De Jong na. Ajax speelt op 70% met niet eens de beste voorhoede en is nog heer een meester dus laten we niet al te mierenneukerig worden met zijn allen blij zijn. De nederlaag van onze vrinden uit rotjeknor kon niet op een beter moment komen met de wedstrijd tegen psv volgende week
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:28 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een negativiteit. Aax speelt een degelijke pot op De Jong na. Ajax speelt op 70% met niet eens de beste voorhoede en is nog heer een meester dus laten we niet al te mierenneukerig worden met zijn allen blij zijn. De nederlaag van onze vrinden uit rotjeknor kon niet op een beter moment komen met de wedstrijd tegen psv volgende week Hij spreekt de waarheid. Wat nou als het kampioenschap op doelsaldo beslist wordt? Dan spoken de kansen nog vaak door je kop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:35 schreef Loetje het volgende:[..] Hij spreekt de waarheid. Wat nou als het kampioenschap op doelsaldo beslist wordt? Dan spoken de kansen nog vaak door je kop Als als als. Als we dit jaar twee keer minder gelijk hadden gespeeld hadden we bovenaan gestaan...zucht... Leer toch eens blij te zijn ipv steeds maar te mekkeren wat er beter kan, azijnzeikerd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we love you zwolle we do! we love you zwolle we do! we love you zwolle we do! oooohhhh Zwolle we love you!:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:39 schreef Brandje het volgende:[..] Als als als. Als we dit jaar twee keer minder gelijk hadden gespeeld hadden we bovenaan gestaan...zucht... Leer toch eens blij te zijn ipv steeds maar te mekkeren wat er beter kan, azijnzeikerd Rot toch op man! Was een ramppot en voor hetzelfde geld was het afgelopen zoals tegen Roda of nog erger.... Niks met azijnzeikers te maken man. Je ziet toch hoe slecht het is mafkees |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:12 schreef joduh het volgende:[..] Rot toch op man! Was een ramppot en voor hetzelfde geld was het afgelopen zoals tegen Roda of nog erger.... Niks met azijnzeikers te maken man. Je ziet toch hoe slecht het is mafkees beetje positief blijven:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Over de uitslag wel ;-) |
|
|
|
|
J ayax
|
|
|
Deze wedstrijd bewijst maar weer eens wie er allemaal door de mand vallen...Lukoki ( zeer dikke onvoldoende ), Boerrigter en Schone. Lukoki en Boerrigter hebben totaal geen oog voor hun medespelers. Ik begrijp niet dat Frank de Boer ze ook nog de hele wedstrijd laat staan. PSV wordt dadelijk alleen al kampioen omdat ze 50 doelpunten meer hebben gescoord. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:12 schreef joduh het volgende:[..] Rot toch op man! Was een ramppot en voor hetzelfde geld was het afgelopen zoals tegen Roda of nog erger.... Niks met azijnzeikers te maken man. Je ziet toch hoe slecht het is mafkees Op halve kracht. Ik kan me ditzelfde Ajax vorig jaar nog herinneren toen we in de 1e seizoenshelft de titel bijna weggeven door verliespotjes na Europese wedstrijden. Niet goed, dat klopt, maar op halve kracht toch gewoon prima.
Stomme pingel, foutje van Moisander maar verder geeft Ajax niets weg. Aanvallend ineffectief en had het 4 goals moeten maken.
Liever een slechte pot winst als vandaag als goed voetballen zoals tegen Roda maar niet ver komen dan 1-1. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer is het laatste half uur ongeconcentreed en ongeinspireerd. Ineens lange ballen en veel balverlies. Lijd tot onnodige kaarten en kansen voor rkc. Soms spelen ze mooi voetbal, soms heeeeeeel irritant |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oja, jij bent zo opputonistisch als wat. Geef is een eerlijke mening |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:23 schreef Loetje het volgende:Weer is het laatste half uur ongeconcentreed en ongeinspireerd. Ineens lange ballen en veel balverlies. Lijd tot onnodige kaarten en kansen voor rkc. Soms spelen ze mooi voetbal, soms heeeeeeel irritant daar speelt de Jong en Alderweireld een grote rol in vind ik.. die moeten het scherp houden! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ging totaal niet over voetbal die post.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] daar speelt de Jong en Alderweireld een grote rol in vind ik.. die moeten het scherp houden! Niet alleen die twee. Lukoki die wat dwarrelt maar geen bal tot iets zinvols verwerkt, Boerrichter die na de 5e beuk besloot dat het wel mooi was geweest en verder voor spek en bonen mee deed, Schone die eigenlijk alleen nog de bal naar voren roste... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:22 schreef Eide het volgende:[..] Op halve kracht. Ik kan me ditzelfde Ajax vorig jaar nog herinneren toen we in de 1e seizoenshelft de titel bijna weggeven door verliespotjes na Europese wedstrijden. Niet goed, dat klopt, maar op halve kracht toch gewoon prima. Stomme pingel, foutje van Moisander maar verder geeft Ajax niets weg. Aanvallend ineffectief en had het 4 goals moeten maken. Liever een slechte pot winst als vandaag als goed voetballen zoals tegen Roda maar niet ver komen dan 1-1. Op halve kracht???? Snap ik niet? Leg eens uit? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:29 schreef Eide het volgende:[..] Niet alleen die twee. Lukoki die wat dwarrelt maar geen bal tot iets zinvols verwerkt, Boerrichter die na de 5e beuk besloot dat het wel mooi was geweest en verder voor spek en bonen mee deed, Schone die eigenlijk alleen nog de bal naar voren roste... maar de Jong en Alderweireld, en Poulsen en Moisander moeten als ervaren krachten de ploeg toch gewoon op scherp houden! en dan de wedstrijd uitspelen en niet meer in de problemen komen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar de Jong en Alderweireld, en Poulsen en Moisander moeten als ervaren krachten de ploeg toch gewoon op scherp houden! en dan de wedstrijd uitspelen en niet meer in de problemen komen... Zij maken de goals voor ons toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 00:31 schreef Vincent1970 het volgende:Na een verdiende overwinning van Feyenoord op PEC Zwolle hoop ik op een heerlijke wedstrijd tussen RKC en Ajax. Het spel golft op en neer met prachtig voetbal van beide kanten. De kansen rijgen zich aaneen en de wedstrijd is een lust voor het oog. Ik kan niet wachten totdat de 2e helft begint en ik schenk nog even snel een koud pilsje in. Ook in de 2e helft is het smullen geblazen en de tijd vliegt helaas voorbij. Wat een heer-lij-ke wedstrijd om te bekijken. De dwazen die niet in het stadion van RKC zitten of Eredivisie-live hebben, balen met terugwerkende kracht dat zij deze wedstrijd live gemist hebben. Het publiek is de grote winnaar van deze wedstrijd na de uiteindelijke 2-2 eindstand... Hahahahahahahaha wat zet jij jezelf weer voor lul !!!! Mongool |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Heb jij een wedstrijd gezien dan waar Ajax op volle kracht, met passie en vechtlust, inknalde? Natuurlijk niet, Ajax combineerde op het gemakje, kwam makkelijk voor en vond het verder wel prima. Halve kracht dus. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:34 schreef Eide het volgende:[..] Heb jij een wedstrijd gezien dan waar Ajax op volle kracht, met passie en vechtlust, inknalde? Natuurlijk niet, Ajax combineerde op het gemakje, kwam makkelijk voor en vond het verder wel prima. Halve kracht dus. Knap zeg? Tegen Roda ook halve kracht? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar de Jong en Alderweireld, en Poulsen en Moisander moeten als ervaren krachten de ploeg toch gewoon op scherp houden! en dan de wedstrijd uitspelen en niet meer in de problemen komen... Dat klinkt mooi zo op papier. Hoe stel je je dat voor dan? Zeker als elke bal naar voren inleveren is nadat de 60e minuut aanbreekt?
Het is wel een manco bij Ajax hoor. PSV dendert volle kracht over dit soort ploegjes heen en stapt en 5, 6, 7 goals verschil van het veld. Daar komt dat doelsaldo verschil uit voort want tegen sterke ploegen is PSV niet zo best. Ajax is daar anders in. Wij spelen het best als een tegenstander goed is, als het tempo hoog ligt. Ajax lijkt wel meegezogen te worden in het slechte spel van een tegenstander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
leuk feitje:
Ajax - Steaua, Wedstrijd topic van Natjos, uitslag: 2-0
RKC - Ajax, wedstrijd topic van Natjos, uitslag 0-2
:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tegen Roda speelde Ajax best aardig, de goals bleven alleen uit. Dan liever zoals vandaag hoor, een zaadpot maar wel gewoon winnen :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:36 schreef Eide het volgende:[..] Dat klinkt mooi zo op papier. Hoe stelt je je dat voor dan? Zeker als elke bal naar voren inleveren is nadat de 60e minuut aanbreekt? Het is wel een manco bij Ajax hoor. PSV dendert volle kracht over dit soort ploegjes heen en stapt en 5, 6, 7 goals verschil van het veld. Daar komt dat doelsaldo verschil uit voort want tegen sterke ploegen is PSV niet zo best. Ajax is daar anders in. Wij spelen het best als een tegenstander goed is, als het tempo hoog ligt. Ajax lijkt wel meegezogen te worden in het slechte spel van een tegenstander. ik stel me dat voor als het 1e halfuur van Ajax - Roda, Ajax aan de bal en geen problemen.. en omdat we dan voorstaan gaan de backs minder naar voren en loop je dus niet tegen zn counter aan:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] daar speelt de Jong en Alderweireld een grote rol in vind ik.. die moeten het scherp houden! Bullshit. Mentaliteit moet vanuit jezelf komen. Worden ze vet voor betaald |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog. Alle posts bestaan uit oputonisme |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ben ik met je eens hoor! maar een aanvoerder moet daar toch wat extra's voor doen vind ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:37 schreef NatjosFC het volgende:leuk feitje: Ajax - Steaua, Wedstrijd topic van Natjos, uitslag: 2-0 RKC - Ajax, wedstrijd topic van Natjos, uitslag 0-2 :) Koop een lolly, bouw een feestje!!:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben ik met je eens hoor! maar een aanvoerder moet daar toch wat extra's voor doen vind ik. Jij weet net als ik dat de jong dat nooit doet. Is tie veel te zacht voor. Wordt echt ziek van me club soms |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: kom je ook? krijg je een gebakje:) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:41 schreef Loetje het volgende:[..] Jij weet net als ik dat de jong dat nooit doet. Is tie veel te zacht voor. Wordt echt ziek van me club soms ben ik weer met je eens.. maar dat betekent niet dat de Jong dat wel zou moeten doen, beetje slappe lul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben ik weer met je eens.. maar dat betekent niet dat de Jong dat wel zou moeten doen, beetje slappe lul Dat betekent dat het duidelijk is dat de jong geen aanvoerder moet zijn. Zou overigens ook niet weten wie het wel moet zijn. Wat een sullen lukoki en boerrigter ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij een knal ;) lief he |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Toch gwn een goeie overwinning? Spel was niet groots maar het gaat om de 3 punten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:28 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een negativiteit. Aax speelt een degelijke pot op De Jong na. Ajax speelt op 70% met niet eens de beste voorhoede en is nog heer een meester dus laten we niet al te mierenneukerig worden met zijn allen blij zijn. De nederlaag van onze vrinden uit rotjeknor kon niet op een beter moment komen met de wedstrijd tegen psv volgende week Ben eigenlijk helemaal niet negatief gestemd, 2-0 voor met de rust is gewoon prima op zo'n kloteveld... En ik ben er dan ook heel erg blij mee aangezien deze overwinning echt heel belangrijk was vandaag..
Vind alleen dat we meer goals hadden moeten maken, de 1 a twee kansen die RKC krijgt boeien me niet zo, dat gebeurt namelijk iedere wedstrijd..
Wel werd na de wissel van Eriksen en Blind het veldspel een heel stuk minder..
Kortom genoeg om van te leren, maar een ideale overwinning en mooi dat we 2 wedstrijden los zijn van Feyenoord en Twente.. Ook fijn dat er spelers de blijkbaar nodige rust hebben gekregen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het slechte spel van het laatste half uur komt omdat er bepaalde spelers zoals Poulsen en Schone niet de vrije man konden vinden en zelf ook niet meer vrij konden komen, dit zijn in mijn ogen "luie" spelers die niet bepalen of Ajax goed speelt, maar dan meegaan met de rest, en als het slecht gaat vaak wel de bepalende spelers zijn die de foute dingen doen..
Verzaken met je man mee te lopen, verzaken vrij proberen te lopen als een medespeler de bal heeft, altijd de bal 4/5 keer moeten raken voordat je verder kan. Zelden tot nooit versnellen maar altijd consolideren. Een Poulsen die met grote regelmaat als laatste man staat opgesteld terwijl hij juist in het middenveld moet zijn om ruimte te creëren bij balbezit..
Wederom blijkt zoals zo vaak hoe belangrijk de positie van CVM is bij Ajax, die bepaald namelijk vaak de snelheid van het spel en de mate van druk die bij balverlies wordt gegeven, Poulsen doet geen van beide.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hihi,
voel me gevleid |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:19 schreef remco k het volgende:Het slechte spel van het laatste half uur komt omdat er bepaalde spelers zoals Poulsen en Schone niet de vrije man konden vinden en zelf ook niet meer vrij konden komen, dit zijn in mijn ogen "luie" spelers die niet bepalen of Ajax goed speelt, maar dan meegaan met de rest, en als het slecht gaat vaak wel de bepalende spelers zijn die de foute dingen doen.. Verzaken met je man mee te lopen, verzaken vrij proberen te lopen als een medespeler de bal heeft, altijd de bal 4/5 keer moeten raken voordat je verder kan. Zelden tot nooit versnellen maar altijd consolideren. Een Poulsen die met grote regelmaat als laatste man staat opgesteld terwijl hij juist in het middenveld moet zijn om ruimte te creëren bij balbezit.. Wederom blijkt zoals zo vaak hoe belangrijk de positie van CVM is bij Ajax, die bepaald namelijk vaak de snelheid van het spel en de mate van druk die bij balverlies wordt gegeven, Poulsen doet geen van beide.. wie zie je daar graag dan? want Boccara en Sporkslede lijken nu nog geen optie te zijn.. dan is Schöne daar nog een optie, maar daar lever je ook kritiek op.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 18:07 schreef NatjosFC het volgende:we love you zwolle we do! we love you zwolle we do! we love you zwolle we do! oooohhhh Zwolle we love you!:) Feli man!!! Ik kom van de week naar Zwolle om ff te kijken in die mooie stad!
(Voor m'n werk) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:33 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Feli man!!! Ik kom van de week naar Zwolle om ff te kijken in die mooie stad! (Voor m'n werk) valt niet veel te zien man.. Peperbus, meer niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] wie zie je daar graag dan? want Boccara en Sporkslede lijken nu nog geen optie te zijn.. dan is Schöne daar nog een optie, maar daar lever je ook kritiek op.. Ze zijn beiden niet goed genoeg voor Ajax in de basis, prima 12e spelers allebei..
Boccara is daar denk ik in de toekomst de man die er moet gaan spelen.. Gooi hem maar voor de leeuwen.. Anders zou ik het niet weten man, maar weet wel dat dit niet goed is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:[..] Ze zijn beiden niet goed genoeg voor Ajax in de basis, prima 12e spelers allebei.. Boccara is daar denk ik in de toekomst de man die er moet gaan spelen.. Gooi hem maar voor de leeuwen.. Anders zou ik het niet weten man, maar weet wel dat dit niet goed is.. Boccara zal pas volgend jaar zijn minuten gaan pakken.. Poulsen zal daar gewoon blijven spelen.. maar hoelang heb poulsen nog contract dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet ik niet, hoeft van mij ook niet weg aangezien hij ook heel belangrijk schijnt te zijn voor met name de jonge Denen.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:42 schreef remco k het volgende:Weet ik niet, hoeft van mij ook niet weg aangezien hij ook heel belangrijk schijnt te zijn voor met name de jonge Denen.... 2 jarig contract lees ik. wat dat betreft perfect, kan ie rustig worden vervangen door Boccara. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik wachte op plan B van Koeman maar die had hij zeker niet had hij effe naar Frankie moeten bellen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 20:12 schreef nora het volgende:Ik wachte op plan B van Koeman maar die had hij zeker niet had hij effe naar Frankie moeten bellen. Feyenoord speelt kutvoetbal, alle ballen lang op Pellé. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 19:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] 2 jarig contract lees ik. wat dat betreft perfect, kan ie rustig worden vervangen door Boccara. Zoals hij sinds de winterstop speelt is dat ook wel terecht. |
|
|
|