BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (Zondag 17 februari 2013, 16:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Zoals hij sinds de winterstop speelt is dat ook wel terecht.
Voor de winterstop een paar goede wedstrijden, jammer dat hij die lijn niet heeft weten door te trekken, tegen PSV TWente en City vond ik namelijk echt heel goed.. Maar zoals hij nu speelt is het gewoon niet Ajax waardig..
Brandje
 Brandje - zondag 17 februari 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 18:12 schreef joduh het volgende:

[..]

Rot toch op man! Was een ramppot en voor hetzelfde geld was het afgelopen zoals tegen Roda of nog erger.... Niks met azijnzeikers te maken man.
Je ziet toch hoe slecht het is mafkees
Nee het was niet slecht. Eerste uur was dik in orde. Dat zegt men op EL, dat zie ik, dat zegt met in de diverse analyses. Alleen zitten hier op het forum een paar beroepszeikerds met een veel te grote bek die verwachten dat ajax elke wedstrijd wel met 7-0 gaan winnen.
Als je zegt dat de score verder uit gebouwd moet worden dan heb je een punt maar het was gewoon een degelijke pot.
Maar misschien kan je de volgende keer normaal praten want de grote internethooligan uit hangen maakt op mij geen indruk.
Fijne avond,
mvg
Mafkees
Brandje
 Brandje - zondag 17 februari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben eigenlijk helemaal niet negatief gestemd, 2-0 voor met de rust is gewoon prima op zo'n kloteveld... En ik ben er dan ook heel erg blij mee aangezien deze overwinning echt heel belangrijk was vandaag..

Vind alleen dat we meer goals hadden moeten maken, de 1 a twee kansen die RKC krijgt boeien me niet zo, dat gebeurt namelijk iedere wedstrijd..

Wel werd na de wissel van Eriksen en Blind het veldspel een heel stuk minder..

Kortom genoeg om van te leren, maar een ideale overwinning en mooi dat we 2 wedstrijden los zijn van Feyenoord en Twente.. Ook fijn dat er spelers de blijkbaar nodige rust hebben gekregen..
Was ook niet naar jouw bedoeld maar als ik zie dat een Ajax na een zware EC wedstrijd zes tot zeven echte kansen krijgt in de eerste helft en je gaat met 0-2 rusten dan begrijp ik de rwacties van sommige echt niet!! Wat denken die gasten? Dat Ajax elke wedstrijd even met 7-0 wint. Deze wedstrijd was een makkie. 0-2 winst en de enige kansen die RKC komen door Ajax dus ze creeren helemaal niks. Volgende week een drukke week. Het is bijna maart en we doen overal nog aan mee. Laten we daar gvd blij mee zijn!!
Eide
 Eide - zondag 17 februari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was ook niet naar jouw bedoeld maar als ik zie dat een Ajax na een zware EC wedstrijd zes tot zeven echte kansen krijgt in de eerste helft en je gaat met 0-2 rusten dan begrijp ik de rwacties van sommige echt niet!! Wat denken die gasten? Dat Ajax elke wedstrijd even met 7-0 wint. Deze wedstrijd was een makkie. 0-2 winst en de enige kansen die RKC komen door Ajax dus ze creeren helemaal niks. Volgende week een drukke week. Het is bijna maart en we doen overal nog aan mee. Laten we daar gvd blij mee zijn!!
Helemaal mee eens. Laten we ook niet vergeten dat Ajax op 3 fronten actief is. Dat is een bult wedstrijden waar geen enkele andere ploeg in Nederland aan kan tippen. Daarom vind ik het ook mooi dat FdB met dit soort potjes toch min of meer gaat rouleren. je moet ergens wat rust pakken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 februari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Laten we ook niet vergeten dat Ajax op 3 fronten actief is. Dat is een bult wedstrijden waar geen enkele andere ploeg in Nederland aan kan tippen. Daarom vind ik het ook mooi dat FdB met dit soort potjes toch min of meer gaat rouleren. je moet ergens wat rust pakken.
Geef Eriksen dan eens rust, denk dat ie dat wel een x verdient.
We hebben genoeg goede middenvelders.
nora
 nora - zondag 17 februari 2013 - 23:25   quote  deeplink  
Ja maar aan de andere kant als je teveel bepalende spelers rust geeft en het gaat mis nou dan wil ik de reacties wel eens zien,ik vond het heel gedurft wat hij vanmiddag deed met een geheel nw voorhoede,het pakte gelukkig goed uit maar Frank doet wat hij denkt dat goed is voor het team ik vind het wel klasse,effe over de wedstrijd een routineklus wat nog bijna mis ging door het missen van zoveel kansen en daar maak ik me wel een beetje zorgen om en volgens mij Frankie ook,maar goed als Siggi weer helemaal fit is en blijft gaat dat ook goed komen.
Eide
 Eide - zondag 17 februari 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eriksen en De Jong zijn nu net de spelers die 2 wedstrijden per week prima kunnen verteren. :)
Loetje
 Loetje - maandag 18 februari 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee het was niet slecht. Eerste uur was dik in orde. Dat zegt men op EL, dat zie ik, dat zegt met in de diverse analyses. Alleen zitten hier op het forum een paar beroepszeikerds met een veel te grote bek die verwachten dat ajax elke wedstrijd wel met 7-0 gaan winnen.
Als je zegt dat de score verder uit gebouwd moet worden dan heb je een punt maar het was gewoon een degelijke pot.
Maar misschien kan je de volgende keer normaal praten want de grote internethooligan uit hangen maakt op mij geen indruk.
Fijne avond,
mvg
Mafkees
Ik zal nooit zeggen dat het altijd hoge scores zijn. Waar ik me aan irriteer is,dat ajax elke keer het laatste half uur zeer zwak en ongeconcentreerd speelt. Tegen een beetje een redelijke tegenstander kan dat fout lopen. Ook het egoisme zit me dwars.
Loetje
 Loetje - maandag 18 februari 2013 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Eriksen en De Jong zijn nu net de spelers die 2 wedstrijden per week prima kunnen verteren. :)
Toch oogt eriksen laatste tijd vaak vermoeid
Loetje
 Loetje - maandag 18 februari 2013 - 00:45   quote  deeplink  
En de jong nog meer
Loetje
 Loetje - maandag 18 februari 2013 - 00:46   quote  deeplink  
Zal het aantal wedstrijden wel zijn
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 februari 2013 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 17:28 schreef joduh het volgende:

[..]

Jij ben niks meer dan een pisvlek voor mij
We weten dat jouw voorkeur bij anaal ligt..
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat kreeg ie gister.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:45 schreef Loetje het volgende:
En de jong nog meer
Vond ze beiden juist heel erg lekker fris ogen.
Brandje
 Brandje - maandag 18 februari 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zal nooit zeggen dat het altijd hoge scores zijn. Waar ik me aan irriteer is,dat ajax elke keer het laatste half uur zeer zwak en ongeconcentreerd speelt. Tegen een beetje een redelijke tegenstander kan dat fout lopen. Ook het egoisme zit me dwars.
Maar je liep gisteren tijdens de de rust al te klagen dat het slecht was en dat ben ik niet eens met je. Laatste half uur was inderdaad niet om aan te gluren
Brandje
 Brandje - maandag 18 februari 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 08:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond ze beiden juist heel erg lekker fris ogen.
Ik vond Siem samen met Lukoki de slechtste aan ajax kant
nora
 nora - maandag 18 februari 2013 - 09:56   quote  deeplink  
Zonder Eriksen liep het voor geen meter meer dus kan je hem beter wisselen als een wedstrijd gelopen is zoals gisteren.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 februari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kreeg ie gister.
Nog geen half uur, hij had net zo goed een helft kunnen krijgen.
Eide
 Eide - maandag 18 februari 2013 - 13:28   quote  deeplink  
BDVQCLACUAEG5e5.jpg
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 09:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vond ik ook , heb alleen het idee dat de jongens wel heel fit zijn.
Eide
 Eide - maandag 18 februari 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 09:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vond iedereen zwak om eerlijk te zijn, met als grote uitzondering Vermeer die een dijk van een pot keepte. Zo'n typische 6- pot, eigenlijk iedereen onvoldoende, maar vanwege de winst dan maar een 6-.

Vermeer wel heel sterk, pakt niet alleen de pingel en een doorgebroken speler maar zet eigenlijk ook de 2e goal op. Die spelhervatting was echt goed, dan zit er meteen tempo in de spel waarna de actie van Eriksen natuurlijk groots was.

Las het eerder al maar nadat Eriksen naar de bank ging werd het wel een heel stuk minder bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Eide --
Jesper11
 Jesper11 - maandag 18 februari 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ik begrijp ook niet dat Eriksen zoveel speelt: Frank zei aan het eind van het seizoen dat hij voor een bredere selectie ging o.a. om spelers als Eriksen vaker rust te gunnen. Maar die loopt bijna altijd vrolijk rond.
Eide
 Eide - maandag 18 februari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 16:48 schreef Jesper11 het volgende:
Ik begrijp ook niet dat Eriksen zoveel speelt: Frank zei aan het eind van het seizoen dat hij voor een bredere selectie ging o.a. om spelers als Eriksen vaker rust te gunnen. Maar die loopt bijna altijd vrolijk rond.
Dat snap ik wel hoor gezien het niveau van Ajax nadat Eriksen van het veld ging.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Een van de weinige spelers in de ED die vrijwel altijd aanspeelbaar is..
nora
 nora - maandag 18 februari 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Ik heb het hiervoor al aangegeven zonder Eriksen in vorm is Ajax een stuk minder.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Hij hoeft helemaal niet in vorm te zijn om Ajax beter te maken, door zijn vele arbeid, het constant proberen vrij te lopen, loopacties die hij maakt om ruimte voor anderen te creeren zorgt hij al voor meer balans in het team..
Eide
 Eide - maandag 18 februari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 17:59 schreef remco k het volgende:
Hij hoeft helemaal niet in vorm te zijn om Ajax beter te maken, door zijn vele arbeid, het constant proberen vrij te lopen, loopacties die hij maakt om ruimte voor anderen te creeren zorgt hij al voor meer balans in het team..
Yup, juist ook de manier waarop hij positie kiest is enorm goed.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Zelfde geld voor Siempie..
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Daarom is het middenveld ook stukken beter als ze er beiden spelen..
nora
 nora - maandag 18 februari 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Sorry over Eriksen zijn wij het eens over Siem zullen wij het niet eens worden.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Kom je wel achter als hij vertrekt hoe belangrijk die is..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 februari 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 17:57 schreef nora het volgende:
Ik heb het hiervoor al aangegeven zonder Eriksen in vorm is Ajax een stuk minder.
zonder de Jong ook:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC - Ajax (Zondag 17 februari 2013, 16:30)

0.0083758