|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je komt prima binnen in ieder geval.... |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Maar feit blijft dat we een nieuwe goeie bazige om zich heen slaande Maar wel politiek correcte keeper nodig hebben ......... En dat is Mulder niet ....... Zal ie nooit worre ook ........ Toch ......... |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote: Hebbe jullie niks anders te doen dan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hallo Jarred-gek, zo lang het positieve kritiek is, okay ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't was meer checken of jij niet uit die stink ghetto afkomstig bent he .. |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
en... daar gaat het weer komt jerra tussendoor met een paar goede argumenten...want je hoort niks over lodewijks als trainer maar ik kan me herinneren dat de keepers onder doesburg toch wel iets zekerder in het doel stonden,en dan praat je wel over de namen die jerra gaf
maar een enkele taalfout en het word gelijk een neus |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 17:10 schreef feyelinde het volgende:en... daar gaat het weer komt jerra tussendoor met een paar goede argumenten...want je hoort niks over lodewijks als trainer maar ik kan me herinneren dat de keepers onder doesburg toch wel iets zekerder in het doel stonden,en dan praat je wel over de namen die jerra gaf maar een enkele taalfout en het word gelijk een neus word => wordT ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gebiedende wijs.mag de t vervallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis alleen geen gebiedende wijs. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: word neus.na n veronderstelling. klinkt zeer gebiedend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mare ook,,lekker belangrijk. ps,Koeman flapdrol af:) |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
huh ... er zal vast wel een uitzondering voor zijn |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Onzin. Onderwerp is 'het', dus is het gewoon met 'dt'. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dan leg ik me daar bij neer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 100%
Vervang worden maar door lopen of maken en je weet het zeker:
het loopT / het maakT => en dus ook het wordT |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daar waren we al over uit Jan ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het is geen gebiedende wijs. Gebiedende wijs zou zijn: word neus. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ja want het is ook loopneus hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahaha, this made me laugh :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: waar is dat topic gebleven?was leuk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sinds Boudewijn weet dat de teksten in HeadlinerMagazine van bedroevend niveau zijn, grammaticaal gezien, vraagt hij er maar niet meer naar.
Maar idd, was een goed topic! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 19:37 schreef Bosifyable het volgende:Sinds Boudewijn weet dat de teksten in HeadlinerMagazine van bedroevend niveau zijn, grammaticaal gezien, vraagt hij er maar niet meer naar. Maar idd, was een goed topic! Zat veel potentieel in! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote: Wat denk je nou Zelf |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Maarre ik zie dat er een hoop poppie jopies zijn Die nog geen inburgeringscursus hebben gehad ......
Maar ja Allemaal inteelt zeker .... |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Toekomst feyenoord Mulder nee ..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dat ligt er maar net aan waar HIER is!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Je kent me; af en toe kan ik heel slim uit de hoek komen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 20:12 schreef jerra het volgende:Maarre ik zie dat er een hoop poppie jopies zijn Die nog geen inburgeringscursus hebben gehad ...... Maar ja Allemaal inteelt zeker .... Toe maar. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 20:12 schreef jerra het volgende:Maarre ik zie dat er een hoop poppie jopies zijn Die nog geen inburgeringscursus hebben gehad ...... Maar ja Allemaal inteelt zeker .... En dan wil je ook nog volhouden dat je Feyenoord supporter bent????
Inteelt komt volgens mij vaker voor in omgevingen waar uithuwelijken gemeengoed is. En dan komt inderdaad ook weer die inburgeringscursus om de hoek kijken.
Samengevat zou dit dus kunnen inhouden dat jij per abuis op een verkeerd forum terecht gekomen bent en was je op zoek naar het morocforum. Kan gebeuren, vergissen is menselijk. Fijn dat ik je toch de goede richting op heb kunnen wijzen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Ach ,teb helemaal geen zin om hier in discussie toegaan Want ze dekken mekaar allemaal
Maar waar het feitelijk om ging cq gaat is de discussie
Mulder.... Toch ? |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Leuk al die plaatjes ..... |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Maar laten we maar een sub toppertje blijven joh Ja toch Met een wereldkeeper genaamd :eRwin muldertje |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het zijn allemaal klootzakken hier, en ik geef er al helemaal niets om wie wel of niet wordt uitgescholden. Het gaat meer om je eigen presentatie ;) Leuk hoor, je kunt een grote bek hebben.
Dus, idd terug naar de discussie; Mulder. Voor nu laten staan, (wederom) evalueren aan het eind van het seizoen, dan heeft hij bijna 2 hele seizoenen achter elkaar gekeept, en uiteindelijk ligt de beslissing bij de trainer. Mulder blijft eerste keeper, Lamprou wordt eerste keeper, of er wordt gewisseld met onder andere Boy de Jong, mits die klaar is voor het grote werk. Verwacht namelijk niet dat er geld betaald zal worden voor een nieuwe keeper. |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Iemand nog een leuk plaatje cq foto Lache toch .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 21:46 schreef Bosifyable het volgende:Het zijn allemaal klootzakken hier, en ik geef er al helemaal niets om wie wel of niet wordt uitgescholden. Het gaat meer om je eigen presentatie ;) Leuk hoor, je kunt een grote bek hebben. Dus, idd terug naar de discussie; Mulder. Voor nu laten staan, (wederom) evalueren aan het eind van het seizoen, dan heeft hij bijna 2 hele seizoenen achter elkaar gekeept, en uiteindelijk ligt de beslissing bij de trainer. Mulder blijft eerste keeper, Lamprou wordt eerste keeper, of er wordt gewisseld met onder andere Boy de Jong, mits die klaar is voor het grote werk. Verwacht namelijk niet dat er geld betaald zal worden voor een nieuwe keeper. Let op feyenoord gaat nieuwe jonge talentvolle keeper halen Zeker te weten |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote: Applaus voor je zelf |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Laatst is die 16-jarige Pool in ieder geval gehaald, maar die zal er niet meteen staan. |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote: Nee ok Dat is logisch Ik denk dat ze een keeper gaan weghalen Bij een andere Eredivisie club |
|
|
|