|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er maar 4 nodig die dat ook vinden,oprotten met infamouse pisvee boer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Eens. Maar ja, ik heb hier weinig te willen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gewoon ,die sufkut zit alleen te zuigen en te stoken..oprotten met die gast... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
hebben die geen eigen forum dan?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor,net zoveel als alle andere Feyenoorders. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel maar hij zit alleen maar hier te gallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgende actie Wim2 en l ;-) ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Waar is l trouwens? Zou hij zich in die inrichting zo misdragen hebben dat ze zijn dagelijks uurtje dwangbuisvrij internetten hebben ingetrokken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: L is al gebant volgens mij ,maar iedereen heeft een dorpsgek..Helaas hebben wij er 2.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar Pisveers moeten gewoon oprotten... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is 'ie eindelijk een keer geband? Wat heeft dat ontzettend lang geduurd joh. Als het dan maar een permanente ban is vind ik het goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 10:23 schreef JanM het volgende:[..] Is 'ie eindelijk een keer geband? Wat heeft dat ontzettend lang geduurd joh. Als het dan maar een permanente ban is vind ik het goed! hahaha dat zal helaas niet het geval zijn denk ik? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb alles teruggelezen, idd sufkut. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
is hij niet een van die van de kerkhofjes??? die hebben ook nooit iets zinnigs te melden... en proberen overal olie op te vuur te gooien!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, weet je, snavels, boeren, duitsers ik vind het allemaal prima als ze maar weten dat ze op een Feyenoord forum zijn. Ik snap best dat ze het fijner vinden dan op die andere fora.
Maar als ze hun persoonlijke voorkeur gaan profileren, tiefen ze maar lekker op naar het forum van het COC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Eens, op een aantal gevallen uitgezonderd, komt het hier alleen om te zuigen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Aangemeld. Weg met a die Joden van ons Feyenoord forum! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, stenigen is een betere optie. Vind 'm (nog) geen groot probleem. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
vrije menings uiting ,en er zijn ook feyenoorders die reageren bij : twente,psv en 020 .Ik ben hier geen voorstander van |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 12:09 schreef broer van Ted het volgende:vrije menings uiting ,en er zijn ook feyenoorders die reageren bij : twente,psv en 020 .Ik ben hier geen voorstander van Ik in principe ook, alleen zijn er een paar idioten die hier de "sfeer"verpesten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik tel er 4 en dat is genoeg,melden aub en wegwezen met die voorbindpenis. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
@ Leonfr1908
Vind het een eer dat je me gemeld hebt...Zegt genoeg over jou! Je bent overigens op PSV-forum welkom hoor.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 14:01 schreef infamous psv het volgende:@ Leonfr1908 Vind het een eer dat je me gemeld hebt...Zegt genoeg over jou! Je bent overigens op PSV-forum welkom hoor.. geen dank daaaaaaaag! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Waarom toch die frustratie... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ziezo Leon, ik heb je even gesteund door die pisvee-boer te melden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wie zijn die andere drie? Ik weet er ook nog wel twee: ene lijdensweg en ene willem 2 of zo...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
In principe mag iedereen overal posten, maar bij provocaties of voor onrust zorgende uitingen op het 'andere' forum krijg je een post-verbod. Er zal dus niet meteen een algeheel post verbod voor iedereen gelden die bij een andere club hoort. Dat is zowiezo niet te controleren bij nieuwe gebruikers.
(overigens hebben sommigen dit weekend een bannetje ontvangen) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 16:16 schreef Boudewijn het volgende:In principe mag iedereen overal posten, maar bij provocaties of voor onrust zorgende uitingen op het 'andere' forum krijg je een post-verbod. Er zal dus niet meteen een algeheel post verbod voor iedereen gelden die bij een andere club hoort. Dat is zowiezo niet te controleren bij nieuwe gebruikers. (overigens hebben sommigen dit weekend een bannetje ontvangen) Onzin. Ik zie zo vaak mensen hier provoceren waar je niks tegen doet. Tenminste, als wij provoceren wel. Doen anderen het hier, doe je niks. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 14:01 schreef infamous psv het volgende:@ Leonfr1908 Vind het een eer dat je me gemeld hebt...Zegt genoeg over jou! Je bent overigens op PSV-forum welkom hoor.. Dat kan ik me voorstellen. Er komt geen hond op dat PSV forum. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Mwah die Duitse herder Aartus komt er nog wel eens.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het punt is gewoon dat enkel die mensen de van een ander forum komen provoceren een postverbod op dat gedeelte van het forum krijgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 16:16 schreef Boudewijn het volgende:In principe mag iedereen overal posten, maar bij provocaties of voor onrust zorgende uitingen op het 'andere' forum krijg je een post-verbod. Er zal dus niet meteen een algeheel post verbod voor iedereen gelden die bij een andere club hoort. Dat is zowiezo niet te controleren bij nieuwe gebruikers. (overigens hebben sommigen dit weekend een bannetje ontvangen) Zoals ik al eerder meldde... Klassejustitie... Je hebt verschillende brilletjes op, en verdomd het om pb's te beantwoorden... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: +1 opzouten met die allemansvriend.. |
|
|
|