|
|
Rolandinho
|
|
|
Heeft iemand enig idee waar deze docu is terug te kijken of te downloaden? Altijd leuk om even te genieten van zijn goals en uitspraken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wordt vaak herhaald op eredivisie live |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik heb het gehad met Guidetti ik vind Pellè veel belangrijker op dit moment. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: mr positivo!!! kansloze reactie WEER |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 14:29 schreef Rolandinho het volgende:Heeft iemand enig idee waar deze docu is terug te kijken of te downloaden? Altijd leuk om even te genieten van zijn goals en uitspraken +1
Ben hier ook naar op zoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Als ie weer voorbij komt op Eredivisie Live wil ik hem wel opnemen en op dvdtje zetten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is wel een leuke docu. En hij staat meer met beide benen op de grond dan dat je zou denken. Hij staat wel voor iets, heeft wel een grote bek, maar maakt het daarna best waar. Hij roept veel te veel, maar staat er wel voor. Ik kan best waardering hebben voor zo'n kereltje... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik heb het gehad met jou. Ik vind Guidetti veel belangrijker op dit moment... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zo erg waren ze er nou ook weer niet naar op zoek volgens mij, anders had er wel een bedankje afgekund lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t werkt he, maar ik heb m op verschillende torrent sites gezien. |
|
|
|
|
VakRR
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net een dag te laat.. Hehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar ik niemand over hoor is dat, op de dag dat Guidetti afscheid nam Pelle er 3 inknalde, Guidetti was bijna een vult held Pelle heeft het scorende vermogen en is als voetballer beter, even een naam ter vervanging Dirk ja ja daar istie weer Kuijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 18:25 schreef piet de paler het volgende:Waar ik niemand over hoor is dat, op de dag dat Guidetti afscheid nam Pelle er 3 inknalde, Guidetti was bijna een vult held Pelle heeft het scorende vermogen en is als voetballer beter, even een naam ter vervanging Dirk ja ja daar istie weer Kuijt Guidetti nam afscheid tegen die neuzen en toen maakte Pellè er 1?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat die docu nergens terug te zien is trouwens. |
|
|
|