|
|
joduh
|
|
|
Een ECHTE suporter blijft nl ALTIJD achter zijn cluppie staan!!!!!! Anders ben je gewoon een neppert!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En laten we nie vergeten dat het wel STEAU BUKAREST was he??? Geen fc knuddelientje of zo he? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 05:57 schreef joduh het volgende:Hey brandje!! Sorry ouwe! Je heb toch gelijk gehad man! Wat een negativiteit van die gasten hiero .........ik vond ajax gewoon goed spelen...;-( Ik vond frank ook weer geweldig ! Goeie opstelling! Ik vond de jongens op het veld ook allemaal Europees topniveau ! En dan verlies je gewoon door een lucky zondagschot van Steau Boekarest ...... Waar we een paar klassen beter dan zijn toch ???? Jammer .....we zaten bijna bij de beste 16!!!!!! van Europa man!!!! Oja de champions league niet meegerekend dan he? Das toch goeeeeeeeeeeeeeeeeed???? Helaas ben ik nu ook negatief hahaha. Ik vond Ajax gisteren echt heel slap spelen. Ze speelden NIET om te winnen maar on niet te verliezen. Ik ben echt Eriksen-moe aan het worden. Hij heeft gisteren bijna niks anders gedaan dan balletjes terugkaatsen op Poulsen. De Jong die geen duel heeft gewonnen. Wat was die slecht.Vermeer die WEER als een jeugdkeeper uit komt bij de 1-0 en precies doet om het die speler van Steaua zo makkelijk mogelijk te maken. Vooraf hield ik er eigenlijk al rekening mee door het slappe gelul van FdB. Dat gemekker of het gras. Dat die roemenen druk gingen zetten. Ja dat weet ik gvd ook wel. Zeer slappe hap was het. Zeg gewoon eens dat we er vanaf minuut een bovenop klappen en die Roemeense houthakkers bij de strot grijpen Die linksback van hen kon er niet veel van maar wat een passie!! Ik zie,hoor en lees bij de spelers helemaal geen teleurstelling maar halfbakken teksten dat nu alles op de comp en beker gezet gaat worden. Om er maar even een cliche in te gooien. Ik hoop ech dat Eriksen en De jong weggaan na dit seizoen want zij laten het dit jaar echt te vaak afweten wanneer we ze het hardst nodig hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Je hebt de wedstrijd niet gisteravond verloren maar een week eerder door (weer) een tactische blunder van Frank de Boer. Tegen 10 man hadden ze aan het einde moeten doordrukken ipv op balbezit spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We hebben de kansen in de Arena laten liggen en gisteravond weer,en wat dat betreft is dat het hele seizoen al een makke en dat heeft ons al veel punten gekost,als wij wat effectiever de kansen gaan benutten winnen we de beker en worden we kampioen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eerste doelpunt dekkingsfout Cuenca die niet mee gaat met de lelijkste voetballer van Roemenie en daarna staat van Rhijn te slapen maar hij had hem bijna nog te pakken maar door weer als een kleuter fout uit tekomen geeft onze (top)keeper toch de kans om dit monster te laten scoren.Over onze terugspeelbal die hij oppakt hebben wij het maar even niet,dan zie ik van rhijn bij een hoekschop kopt hij de bal naar het midden daar stond hun slechtste voetballer met 5 kilo overgewicht die schoot terwijl hij omviel de bal zomaar tegen de paal,Frank dat was al een waarschuwing dat daar een man van Ajax moet staan rand strafschop gebied om hun niet te laten schieten bij een weg gekopte bal door Ajax,maar helaas bij weer een hoekschop wordt wederom de bal naar het midden weggekopt door van Rhijn en weer stond daar niemand van Ajax om een schot uit de tweede lijn te blokken,en ja hoor daar kwam hun laatste man samen onze snelle man de Jong naast hem die hem niet eens bij kon houden over 30 meter en zo kon die laatse man een streep van 30 meter geven in de kruising en verliezen wij met 2-0 onterecht en het zit wel eens tegen en omdat te onderstrepen kan Derek daar over mee praten door een prima kopbal weer op de paal te zien verdwijnen en daarna nog een prima redding van die keeper op een dit keer goed koppende van Rhijn,dan Frank moet je iemand die zo slecht in de wedstrijd zit ik bedoel Schone geen strafschop laten nemen,hij had geen bal goed geraakt vanaf zijn invalbeurt dat zijn de oude wetten van het voetbal.Al met al een zeer onnodige nederlaag met weinig geluk,wegspoelen met veel drank en a.s zondag broodje ei met ui verpletteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 10:35 schreef nora het volgende:Eerste doelpunt dekkingsfout Cuenca die niet mee gaat met de lelijkste voetballer van Roemenie en daarna staat van Rhijn te slapen maar hij had hem bijna nog te pakken maar door weer als een kleuter fout uit tekomen geeft onze (top)keeper toch de kans om dit monster te laten scoren.Over onze terugspeelbal die hij oppakt hebben wij het maar even niet,dan zie ik van rhijn bij een hoekschop kopt hij de bal naar het midden daar stond hun slechtste voetballer met 5 kilo overgewicht die schoot terwijl hij omviel de bal zomaar tegen de paal,Frank dat was al een waarschuwing dat daar een man van Ajax moet staan rand strafschop gebied om hun niet te laten schieten bij een weg gekopte bal door Ajax,maar helaas bij weer een hoekschop wordt wederom de bal naar het midden weggekopt door van Rhijn en weer stond daar niemand van Ajax om een schot uit de tweede lijn te blokken,en ja hoor daar kwam hun laatste man samen onze snelle man de Jong naast hem die hem niet eens bij kon houden over 30 meter en zo kon die laatse man een streep van 30 meter geven in de kruising en verliezen wij met 2-0 onterecht en het zit wel eens tegen en omdat te onderstrepen kan Derek daar over mee praten door een prima kopbal weer op de paal te zien verdwijnen en daarna nog een prima redding van die keeper op een dit keer goed koppende van Rhijn,dan Frank moet je iemand die zo slecht in de wedstrijd zit ik bedoel Schone geen strafschop laten nemen,hij had geen bal goed geraakt vanaf zijn invalbeurt dat zijn de oude wetten van het voetbal.Al met al een zeer onnodige nederlaag met weinig geluk,wegspoelen met veel drank en a.s zondag broodje ei met ui verpletteren. Eeste goal was absoluut geen fout van Cuenca. Van Rhijn stond namelijk niet tegen twee spelers maar had hem gewoon over moeten nemen dus Cuenca kan hier niks aan doen. Wij hebben niet onterecht verloren maar zeer terecht eruit geknikkerd. Als je ziet hoe Siem achter die jongen aanhobbelt die de 2-0 maakt dan word ik daar woedend van. Het elftal bestaat uit 11 pupillen, tenminste zo voetballen ze. Eriksen die zeeën van ruimte had maar ipv door te draaien kaatste hij elke bal terug op Poulsen. Ik heb mij door geërgerd aan hem. Aan het hele middenveld trouwens. geen van de drie speelt een keer een man uit. Het blijft maar overloos balletjes breed geven terwijl er, zeker de tweede helft, zoveel ruimte lag. De Boer mag Poulsen helemaal niet meer opstellen. Die gasten kunnen er er niet zo heel veel van en hij gaat met Poulsen defensieve zekerheid in bouwen. Verschrikkelijke keuze. Prioriteit voor volgend jaar zijn een og twee terriers te halen ipv de juffies die nu op het veld lopen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Jammer, maar EL vind ik helemaal niks die donderdagavond wedstrijden. Cuenca heeft echt een goede techniek....zet hem eens op 10 ipv De Jong! Voor de rest snel vergeten en door naar zondag. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 12:06 schreef Rogier het volgende:Jammer, maar EL vind ik helemaal niks die donderdagavond wedstrijden. Cuenca heeft echt een goede techniek....zet hem eens op 10 ipv De Jong! Voor de rest snel vergeten en door naar zondag. Die Cuenca verdedigt nooit mee lijkt me niks om die op 10 te zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Topic voor ADO thuis komt vanavond of vanmiddag online:-) Ff rustig blijven nog jongens :) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik vond Blind het ergst eigenlijk....werkelijk alle passes van hem waren naar achteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 04:04 schreef anti010 het volgende:En nu na dit debacle wacht ado. die heeft vanavond zich te barsten gelachen, want Ajax na penalties en verlenging en uitschakeling dat wordt zondag weer afzien in de arena. Ik baal er nu al van. We gaaan dit niet winnen zondag. let maar op. AL baal ik ik hier ontzettend van. Voordeel is dat we thuis spelen. Alleen moet het niet te lang 0-0 blijven. Wordt wel zwaar. Wordt je fit van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 09:50 schreef Brandje het volgende:[..] Helaas ben ik nu ook negatief hahaha. Ik vond Ajax gisteren echt heel slap spelen. Ze speelden NIET om te winnen maar on niet te verliezen. Ik ben echt Eriksen-moe aan het worden. Hij heeft gisteren bijna niks anders gedaan dan balletjes terugkaatsen op Poulsen. De Jong die geen duel heeft gewonnen. Wat was die slecht.Vermeer die WEER als een jeugdkeeper uit komt bij de 1-0 en precies doet om het die speler van Steaua zo makkelijk mogelijk te maken. Vooraf hield ik er eigenlijk al rekening mee door het slappe gelul van FdB. Dat gemekker of het gras. Dat die roemenen druk gingen zetten. Ja dat weet ik gvd ook wel. Zeer slappe hap was het. Zeg gewoon eens dat we er vanaf minuut een bovenop klappen en die Roemeense houthakkers bij de strot grijpen Die linksback van hen kon er niet veel van maar wat een passie!! Ik zie,hoor en lees bij de spelers helemaal geen teleurstelling maar halfbakken teksten dat nu alles op de comp en beker gezet gaat worden. Om er maar even een cliche in te gooien. Ik hoop ech dat Eriksen en De jong weggaan na dit seizoen want zij laten het dit jaar echt te vaak afweten wanneer we ze het hardst nodig hebben. Ajax speelde indd teveel met de gedachte... 2-0, redden we wel. Jammer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 09:50 schreef Brandje het volgende:[..] Helaas ben ik nu ook negatief hahaha. Ik vond Ajax gisteren echt heel slap spelen. Ze speelden NIET om te winnen maar on niet te verliezen. Ik ben echt Eriksen-moe aan het worden. Hij heeft gisteren bijna niks anders gedaan dan balletjes terugkaatsen op Poulsen. De Jong die geen duel heeft gewonnen. Wat was die slecht.Vermeer die WEER als een jeugdkeeper uit komt bij de 1-0 en precies doet om het die speler van Steaua zo makkelijk mogelijk te maken. Vooraf hield ik er eigenlijk al rekening mee door het slappe gelul van FdB. Dat gemekker of het gras. Dat die roemenen druk gingen zetten. Ja dat weet ik gvd ook wel. Zeer slappe hap was het. Zeg gewoon eens dat we er vanaf minuut een bovenop klappen en die Roemeense houthakkers bij de strot grijpen Die linksback van hen kon er niet veel van maar wat een passie!! Ik zie,hoor en lees bij de spelers helemaal geen teleurstelling maar halfbakken teksten dat nu alles op de comp en beker gezet gaat worden. Om er maar even een cliche in te gooien. Ik hoop ech dat Eriksen en De jong weggaan na dit seizoen want zij laten het dit jaar echt te vaak afweten wanneer we ze het hardst nodig hebben. Ouwe azijnzeiker! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij kunt het ook brengen..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ach nu hoeft natjos weer minder topics aan te maken. Niet alles is een nadeel |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 00:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Hihihihi....ik heb na 4 jaar weer mijn leven op orde,heb een relatie met een schat van een vrouw....mijn kind is gek op haar en andersom. Jij hebt over je verleden gesproken,ga het niet op het forum gooien,zo ben ik niet.....maar jouw muil is veels te groot man. Take it or leave it Wat loop je alle dagen nog steeds te zeiken en te zaniken dan??
Volgens mij heb ik hier alles daarover gewoon zelf al gepost, geen geheimen dus daarover..
En jij hebt het over mijn muil??? Whahahahaha, dat is echt een hele goede grap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 01:21 schreef Loetje het volgende:[..] Scheld niet zo heethoofd. Je moet hoe dat ook het laatste woord weer hebben. Altijd tieren. En erger nog, altijd ontkennen dat het zo is. Irritant mannetje Misschien even terug lezen pik, Volgens mij wordt ik voor slome uitgemaakt, net zo goed een scheldwoord als jankerd... Beiden niet dus..
Dus niet roepen dat ik er mee begin, je kan het namelijk gewoon terug lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 12:06 schreef Rogier het volgende:Jammer, maar EL vind ik helemaal niks die donderdagavond wedstrijden. Cuenca heeft echt een goede techniek....zet hem eens op 10 ipv De Jong! Voor de rest snel vergeten en door naar zondag. De Jong speelt niet op 10, die hebben we namelijk helemaal niet. En Cuenca is helemaal geen middenvelder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft ook een reden he, hij moet de bal wel vooruit kwijt kunnen, ik vond de 5 aanvallende spelers veel te weinig bewegen om vrij te komen, en dan kan Blind ze dus ook gewoon niet inspelen.. Dan moet hij dus wel achteruit..
Vond met name het hele middenveld en aanval gister echt heel erg slecht.. Poulsen kan gewoon echt niet meer, die kan niks belopen, dekt in de hele wedstrijd maar 2 keer door terwijl hij dat juist constant moet doen, en verliest daardoor in mijn optiek de wedstrijd voor ons.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 06:10 schreef joduh het volgende:[..] Wat doe je toch saggerijnig man....ken je nie tegen je verlies hahah!!! Maar je heb wel gelijk ouwe! Poulsen was niet echt de uitblinker gisteravond man! Vond ik wederom eriksen en de jong!!!!! Ik vergelijk ze al met iniesta en Messi !maar ze zijn nog jong dus daar kunnen we nog een hoop plezier aan gaan beleven ouwe!!!! Over een paar jaar( 20 of zo ) draaien we weer met de top van Europa mee!!!! Let maar op mijn woorden ouwe! Das het goede van dit beleid namelijk .... Je moet niet alles NU willen man..... Het komt wel! Geduld!!!! Wat Ajax betreft ken ik zeker niet tegen mijn verlies... Whahahaha, welke Ajacied wel..
Voor de rest moet ik wel lachen om je Sarcasme. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 18:58 schreef remco k het volgende:[..] Wat loop je alle dagen nog steeds te zeiken en te zaniken dan?? Volgens mij heb ik hier alles daarover gewoon zelf al gepost, geen geheimen dus daarover.. En jij hebt het over mijn muil??? Whahahahaha, dat is echt een hele goede grap.. Ach met jou sparren is niet leuk meer,we kennen elkaar te goed....kap er ook mee....probeerde wat peper in dit forum te gooien....pffff zelfs hier wordt het te lief.
Tainted love...... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach met jou sparren is niet leuk meer,we kennen elkaar te goed....kap er ook mee....probeerde wat peper in dit forum te gooien....pffff zelfs hier wordt het te lief. Tainted love...... Kom ik toch ff op visite hier bufnukkel nenam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach met jou sparren is niet leuk meer,we kennen elkaar te goed....kap er ook mee....probeerde wat peper in dit forum te gooien....pffff zelfs hier wordt het te lief. Tainted love...... Voor wie wil je toch altijd die peper erop gooien. Heb namelijk niet het idee dat anderen op ons gezanik zitten te wachten.
Stiekem hou je trouwens gewoon heel veel van mij. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 23:45 schreef remco k het volgende:[..] Voor wie wil je toch altijd die peper erop gooien. Heb namelijk niet het idee dat anderen op ons gezanik zitten te wachten. Stiekem hou je trouwens gewoon heel veel van mij. Fout remco ,nenam is mijn liefje |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 23:45 schreef remco k het volgende:[..] Voor wie wil je toch altijd die peper erop gooien. Heb namelijk niet het idee dat anderen op ons gezanik zitten te wachten. Stiekem hou je trouwens gewoon heel veel van mij. dus jullie lopen hier gewoon te acteren zodat het hier wat feller wordt?
wat een onzin... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 19:13 schreef remco k het volgende:[..] Misschien even terug lezen pik, Volgens mij wordt ik voor slome uitgemaakt, net zo goed een scheldwoord als jankerd... Beiden niet dus.. Dus niet roepen dat ik er mee begin, je kan het namelijk gewoon terug lezen. Lees jij je eigen maar terug. Je was tegen iedereen aan het zeiken |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En ik meende het ook nog, was echt verbaasd toen ik het hoorde. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het was een wedstrijd met een verkeerde frank de boer strategie. ...
Rondspelen om het Rondspelen zonder enig venijn en of diepgang. Ingegeven door de angst van de trainer. Steaua had de eye of the Tiger die wij thuis tegen twente hadden toen de derde ster werd gewonnen!
De angstige keuze voor Poulsen is niet des Ajax wantis de filosofie niet dat de aanval onze beste verdediging is !!!
En Eriksen moet eens een schop onder zijn arrogante kloten krijgen. Met zijn kapsones. Ook dit is toch falen van onze Frank.
Eriksen verspeelt zo ontzettend vaak de bal en zet slechts positioneel druk... hij mag zijn poot weleens vaker uitsteken! Twee acties per wedstrijd die recht doen aan zijn potentie is gewoon niet meer acceptabel. ..
Jammer van deze gemiste kans.. . |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 10:58 schreef Stanley het volgende:Het was een wedstrijd met een verkeerde frank de boer strategie. ... Rondspelen om het Rondspelen zonder enig venijn en of diepgang. Ingegeven door de angst van de trainer. Steaua had de eye of the Tiger die wij thuis tegen twente hadden toen de derde ster werd gewonnen! De angstige keuze voor Poulsen is niet des Ajax wantis de filosofie niet dat de aanval onze beste verdediging is !!! En Eriksen moet eens een schop onder zijn arrogante kloten krijgen. Met zijn kapsones. Ook dit is toch falen van onze Frank. Eriksen verspeelt zo ontzettend vaak de bal en zet slechts positioneel druk... hij mag zijn poot weleens vaker uitsteken! Twee acties per wedstrijd die recht doen aan zijn potentie is gewoon niet meer acceptabel. .. Jammer van deze gemiste kans.. . Bekijk het van de andere kant Stan!! Heb ik geleerd hier op het forum: we zijn een heel gezonde club met goeie winstcijfers! Daarbij weer veel aandacht naar de jeugd en we zijn over een aantal jaren weer helemaal top!!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja maar met dit team moetje op je gemak van die droppies uit Romenie kunnen winnen,alleen je zal wel tot het gaatje moeten gaan en dat moet ze nog bijgeleerd worden daar zal Frank wat harder in moeten worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik niet hoor, ben helemaal niet bezig met het hier wat feller maken, dat is enkel en alleen Nenam die dat heel bewust graag wil.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tijdens en vlak na de wedstrijd de mensen van andere clubs omdat ik me daar aan irriteer, met Nenam is iets heel anders en dat weet jij maar al te goed kerel. En daar had jij het ook over, sterker nog het was het enige waar je aan refereerde toen je me quote en je zat er dus 100% naast aangezien Nenam de persoon is die begon met wat jij noemt schelden, persoonlijk vind ik woorden sla slome en jankerd helemaal geen scheldwoorden.. Maar goed, daar refereerde jij aan, niet ik..
En ik snap heel goed dat jij graag voor alles op wil komen wat Nenam betreft in welke zin dan ook.. Maar je hebt je kop in het zand zitten... En dan druk ik me wat het zand betreft nog netjes uit.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach met jou sparren is niet leuk meer,we kennen elkaar te goed....kap er ook mee....probeerde wat peper in dit forum te gooien....pffff zelfs hier wordt het te lief. Tainted love...... Kom gezellig bij ons.Als jij voor de peper zorgt..Zorg ik voor de sambal. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: En ik zorg voor de rolatorsex. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Jij maakt in ieder geval geen kans bij mij,kanzlose |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: alsof ik dat zou willen... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Desondanks ben je welkom op ons forum Natjos.Kun je vanavond mooi mee tieren als we weer eens niet goed spelen.Of lachen natuurlijk.Want bij een nederlaag in heerenveen kunnen echt al onze titelaspiraties in de kast.En dan ook nog 2 trainers Van Basten en Mc Claren die t lot van elkaar in handen hebben.Beide clubs zijn alleen gebaat bij een overwinning dus kan leuk worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:17 schreef Aartus het volgende:[..] Desondanks ben je welkom op ons forum Natjos.Kun je vanavond mooi mee tieren als we weer eens niet goed spelen.Of lachen natuurlijk.Want bij een nederlaag in heerenveen kunnen echt al onze titelaspiraties in de kast.En dan ook nog 2 trainers Van Basten en Mc Claren die t lot van elkaar in handen hebben.Beide clubs zijn alleen gebaat bij een overwinning dus kan leuk worden. je hoeft me alleen te verwachten bij puntverlies;) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Wij zullen er zijn ,jij komt dus niet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ook goed Natjos.Ik hoop trouwens niet dat ze verliezen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik wel, gun van Basten wel een succesje.. zeker vanavond...
let maar op, jullie spelers kunnen ineens weer voetballen volgende week tegen Ajax. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vol vertrouwen? zelfs na 1-1 tegen Willem II?
WILLEM II!..... WILLEM II!!! Tegen fucking WILLEM II!!!
daar wint zelfs PEC Zwolle nog fan:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik wel, gun van Basten wel een succesje.. zeker vanavond... let maar op, jullie spelers kunnen ineens weer voetballen volgende week tegen Ajax. laten we het hopen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] vol vertrouwen? zelfs na 1-1 tegen Willem II? WILLEM II!..... WILLEM II!!! Tegen fucking WILLEM II!!! daar wint zelfs PEC Zwolle nog fan:) kater alweer verwerkt na donderdag, zo te horen... |
|
|
|